quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie staan dat de staatsieportretten van het Belgisch koningspaar heel prachtig is. Nu ben ik wel benieuwd (maar te lui om te zoeken),.
Hm. Had er wat meer van verwacht na alle positieve comments die ik erover las.quote:
Is hij weer met Ashanti?! Wat leuk,quote:Op zondag 12 november 2023 12:07 schreef Donna het volgende:
[..]
De mannelijke. Nu hij weer met Ashanti is.
Country Grammar.quote:Op zondag 12 november 2023 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is hij weer met Ashanti?! Wat leuk,.
Ik heb nog steeds ‘Nellyville’ op cd. Draai wel eens in de (oude) auto,.
Dit zijn oude, naar verluidt zijn er nieuwe. Maar deze waren ook al heel gaaf.quote:
Hele oude, zie ik nu, uit 2013quote:Op zondag 12 november 2023 20:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit zijn oude, naar verluidt zijn er nieuwe. Maar deze waren ook al heel gaaf.
quote:Koningin Máxima heeft drie egels geadopteerd. De vorstin heeft de diertjes uitgezet in de tuin van Paleis Huis Ten Bosch in Den Haag, deelt het koninklijk huis vrijdag op Instagram
Zij straalt "koninklijk" uitquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:20 schreef Smallish het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens of ik dit echt mooi vind, maar ik vind het wel indrukwekkend! Ze heeft lef
De jurk staat Maxima beter dan het modelquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:31 schreef AnneX het volgende:
Het verhaal erachter: https://www.modekoninginm(...)an-herpen-in-parijs/
Mme Macron staat er een beetje verloren bij met opgetrokken schouders.
Dat is niet moeilijkquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jurk staat Maxima beter dan het model
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met haar budget zie jij er ook prachtig uit.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou niet zo van in de spotlights staan, maar wat moet het geweldig zijn om zulke prachtige jurken te kunnen dragen in het openbaar
Ik geloof dat ik er bij een gemiddeld theaterbezoek, concertbezoek of kringverjaardag volkomen overdressed uit zou zienquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:18 schreef potjecreme het volgende:
En met haar budget zie jij er ook prachtig uit.
Viel mij ook op!quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jurk staat Maxima beter dan het model
Nou, ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En met haar budget zie jij er ook prachtig uit.
Die mevrouw links draagt een mislukte uitvoering van een soortgelijk idee.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:31 schreef AnneX het volgende:
Het verhaal erachter: https://www.modekoninginm(...)an-herpen-in-parijs/
Mme Macron staat er een beetje verloren bij met opgetrokken schouders.
De mevrouw links is de ontwerper (Iris van Herpen) zelf.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die mevrouw links draagt een mislukte uitvoering van een soortgelijk idee.
quote:Op woensdag 29 november 2023 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
De mevrouw links is de ontwerper (Iris van Herpen) zelf.
quote:Op woensdag 29 november 2023 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
De mevrouw links is de ontwerper (Iris van Herpen) zelf.
Onmogelijke vergelijking natuurlijk,quote:
Dit absoluut. Ook erg herkenbaar als een Van Herpen jurk - leuk!quote:Op woensdag 29 november 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een prachtige jurk en hij staat Maxima geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |