quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nieuwe staatiefoto's Koning WA en Koningin Mŕxima. Het zijn aardig wat foto's en ben een beetje te lui om ze allemaal te posten![]()
https://www.ad.nl/show/ni(...)on-corbijn~aa7303da/
Ik zou ook niet blij kijken met zo'n jurk aanquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze kijkt een beetje verdrietig ook
[ afbeelding ]
Hij is nogal roze hequote:Op vrijdag 10 november 2023 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ook niet blij kijken met zo'n jurk aan
Omgquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:02 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien is het bedoeld als variatie op de crompouce.
Hier lijkt haar hoofd er bijna wel opgeshopt ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Maxima hier helemaal geen Maxime
De kleur doet ook helemaal niks voor haar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ook niet blij kijken met zo'n jurk aan
Ze kijkt idd apart, mijn 1ste indruk was dat ze een lach staat te verbijten. Ze kan natuurlijk ook gewoon ( foto )moe zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:45 schreef maily het volgende:
Wat kijkt ze streng hier ....
Of moeilijk ....
Tijd voor een brilletje?
Heeft ze al maar daar mag ze onder geen beding mee op de foto worden gezet. Ooit eens gelezen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:45 schreef maily het volgende:
Wat kijkt ze streng hier ....
Of moeilijk ....
Tijd voor een brilletje?
Dat klopt dan dus niet...quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Heeft ze al maar daar mag ze onder geen beding mee op de foto worden gezet. Ooit eens gelezen.
Roze is beste kleur die er is,quote:
Maar ze is 52, wanneer 'mag' ze dan wel grijzend haar?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:02 schreef Aventura het volgende:
Ze ziet er oud uit, met dat grijzende haar.
😳quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:09 schreef Samhain het volgende:
Ik keek net ff wat er trending was pp X. Erwin Olaf. Hmmm, oké, wat is daarmee (anders dan dat ie er niet meer is)? Ah, het ging over het verschil tussen zijn staastieportretten en de huidige. Blijken er weer legio mensen te zijn die denken dat Maxima (en ook WA volgens mij) vervangen is. En deze foto's zijn hčt bewijs. Zucht.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:09 schreef Samhain het volgende:
Ik keek net ff wat er trending was pp X. Erwin Olaf. Hmmm, oké, wat is daarmee (anders dan dat ie er niet meer is)? Ah, het ging over het verschil tussen zijn staastieportretten en de huidige. Blijken er weer legio mensen te zijn die denken dat Maxima (en ook WA volgens mij) vervangen is. En deze foto's zijn hčt bewijs. Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |