Alexia is dan ook de Harry van het Nederlandse Koningshuis en dat bedoel ik niet gemeen. Het is imho altijd duidelijk geweest dat zij van de drie de meeste moeite heeft om 'het keurslijf' te accepteren. Het past haar niet. Ze heeft er volgens mij het liefst zo min mogelijk mee te maken en ik kan haar dat niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:04 schreef Andromache het volgende:
Technisch mooie foto's van Alexia maar wat komt ze vreselijk verveeld en arrogant over.
^^quote:Op maandag 26 juni 2023 23:04 schreef Andromache het volgende:
Technisch mooie foto's van Alexia maar wat komt ze vreselijk verveeld en arrogant over.
Mja, als ze 75 wordt (en alle belangrijke momenten tussen dan en nu) halen ze deze foto's weer tevoorschijn, saaie klassieke foto's doorstaan de jaren beter.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:48 schreef AnneX het volgende:
Het is toch vreemd, dat in deze tijd twee zusjes met verschillende karakters in dezelfde stijl en houding worden gefotografeerd!?
Dat deden ze misschien in de Middeleeuwen.
Fotografie is toch ook creatief zijn.
Dat gun je hem natuurlijk, maar aan de andere kant ... 89 jaar ...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Koning Albert (89) opgenomen in het ziekenhuis: “Hij is vanochtend onwel geworden”
Dat koning Albert in het ziekenhuis ligt, werd ons bevestigd door het paleis. De vorst zou deze ochtend onwel geworden zijn en tekenen van uitdroging vertoond hebben. Daarom werd hij uit voorzorg opgenomen in het ziekenhuis, klinkt het. De koning is wel bij bewustzijn en wordt momenteel onderzocht.
Koning Albert en zijn echtgenote, koningin Paola, verblijven momenteel in Laken, in hun officiële residentie kasteel Belvédère. Van daaruit werd hij naar het ziekenhuis gebracht.
“Oude man”
De koning, intussen 89 jaar oud, kampt al wel langer met gezondheidsproblemen. “Het is al langer geweten dat zijn gezondheid enorm achteruit gaat”, vertelde Joëlle Vanden Houden, die meerdere boeken schreef over het koningshuis en jarenlang producer was van ‘Royalty’, vorig jaar nog. “Maar hoewel Albert nu op korte tijd een echte ‘oude man’ geworden is, zijn de klachten daarom niet nieuw. Hij heeft - net zoals alle van Saksen-Coburgs - een zwakke rug, dat is genetisch bepaald. Aan die rug werd hij al geopereerd.”
“Maar ook voor zijn ‘zwak’ hart moest hij in 2000 onder het mes en Albert streed ook lang tegen huidkanker, waarvoor hij al verschillende ‘verdachte vlekjes’ liet verwijderen”, klonk het verder. “Dat was telkens op zijn hoofd of neus en Albert moest na die ingrepen steevast een pet opzetten als hij buiten in de zon liep. In 2011 werd hij bovendien geopereerd aan een gezwel op zijn neus, terwijl zijn laatste ingreep tegen de huidkanker van 2015 dateert. Die pleister op zijn hoofd wijst nu waarschijnlijk op een dergelijke ingreep.”
https://www.hln.be/royalt(...)l-geworden~a64d1666/
Hopelijk loopt het goed af!
Gewoon even een Dopper opsturen naar die ouwe,quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dat gun je hem natuurlijk, maar aan de andere kant ... 89 jaar ...
hoezo niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zomershoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is Alexia een hele leuke meid, maar eerlijk gezegd krijg ik dat idee niet zo heel erg![]()
Als ik zo alle foto's van haar bij elkaar neem, vind ik haar zussen er bij bijna allemaal er gewoon... ja hoe moet ik het zeggen... minder arrogant ofzo erop staan? Maar misschien ligt het aan mij hoor.quote:
Ze heeft een beetje een 'mean girl' uitstralingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zomershoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is Alexia een hele leuke meid, maar eerlijk gezegd krijg ik dat idee niet zo heel erg![]()
Nou, met alle shit die over die meiden gepost wordt en in de bladen staat geef ik haar groot gelijk als ze zich een "Fuck You!" houding aanmeet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een 'mean girl' uitstraling
Oh een 'fuck you'-houding is te begrijpen, maar dat vind ik net iets anders dan een 'mean girl' uitstraling.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, met alle shit die over die meiden gepost wordt en in de bladen staat geef ik haar groot gelijk als ze zich een "Fuck You!" houding aanmeet.
Ik vind dat ze geen "mean girl" uitstraling heeft, dat is jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh een 'fuck you'-houding is te begrijpen, maar dat vind ik net iets anders dan een 'mean girl' uitstraling.
Serieus? Ze staat prachtig op die foto's. Niet arrogant. Niet 'mean girl' achtig (dat je dat van een foto kan zeggen is mij een raadsel). Je kent het hele meisje niet. Hoe kan je dan 'het idee krijgen dat ze niet leuk is' ahv foto's. Serieus.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zomershoot:
Nou dat!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus? Ze staat prachtig op die foto's. Niet arrogant. Niet 'mean girl' achtig (dat je dat van een foto kan zeggen is mij een raadsel). Je kent het hele meisje niet. Hoe kan je dan 'het idee krijgen dat ze niet leuk is' ahv foto's. Serieus.
😍😍quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zomershoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Maar dat kan ook aan mij liggen'. En ik had het over foto's uit meerdere shoots, niet alleen deze.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus? Ze staat prachtig op die foto's. Niet arrogant. Niet 'mean girl' achtig (dat je dat van een foto kan zeggen is mij een raadsel). Je kent het hele meisje niet. Hoe kan je dan 'het idee krijgen dat ze niet leuk is' ahv foto's. Serieus.
Precies dat. ik ken haar verder ook niet, geen idee of ze wel of niet lief is maar ik vind haar uitstraling niet zo lief zoals anderen dat waarschijnlijk wel vinden. Ik zie dat zo en volgens mij mag dat, zo niet dan toch. Heeft niks met jaloezie of bedreigd voelen te maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
'Maar dat kan ook aan mij liggen'. En ik had het over foto's uit meerdere shoots, niet alleen deze.
Ze klinkt gewoon normaal in mijn orenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef Guanabana het volgende:
Alexia over uitlekken TikTok-filmpjes: 'Kom er nooit achter wie dat heeft gedaan'
Hier meer Alexia aan het woord.
Ze heeft wel een lekker kak-corps accent.
Zeker voor iemand in die kringen...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze klinkt gewoon normaal in mijn oren
Oh apart.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze klinkt gewoon normaal in mijn oren
Nee er is een verschil tussen ABN en tussen corpsmeisjes-kak.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker voor iemand in die kringen...
Als een dochter van een koning al niet meer "bekakt" mag klinken zonder dat er wat van gezegd wordt weet ik niet wie er nog gewoon ABN mag spreken zonder afgezeken te worden.
Als ze plat Haags had gepraat was het ook niet goed geweest.
https://www.nu.nl/konings(...)ert-ermee-leven.htmlquote:Volgens de middelste dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima zijn "er heel veel plannen", maar is "nog niets gepland". "Lekker ongeorganiseerd", grapte haar oudere zus Amalia.
Dat kind is net 18. Die moet zich ook maar een houding geven en met alle aandacht omgaan, of ze nou wil of niet, het is gewoon een verplichting. Misschien is ze stikzenuwachtig en is dit (qua gezichtsuitdrukking) haar manier om ermee om te gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik zo alle foto's van haar bij elkaar neem, vind ik haar zussen er bij bijna allemaal er gewoon... ja hoe moet ik het zeggen... minder arrogant ofzo erop staan? Maar misschien ligt het aan mij hoor.
Nou dat zeker. Ik vond het heel erg ontroerend.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
De trotse woorden van Alexia naar Amalia over hoe ze omging met de bedreigingen vond ik heel lief trouwens![]()
Niet de woorden van een arrogante mean girl
Ik kwam hier speciaal even voor terugquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
De trotse woorden van Alexia naar Amalia over hoe ze omging met de bedreigingen vond ik heel lief trouwens![]()
Niet de woorden van een arrogante mean girl
Ze klinkt vooral als Rrrrrooossss maar dan met een zwaardere stem, niet zozeer corpsballette.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef Guanabana het volgende:
Alexia over uitlekken TikTok-filmpjes: 'Kom er nooit achter wie dat heeft gedaan'
Hier meer Alexia aan het woord.
Ze heeft wel een lekker kak-corps accent.
Ik zeg dan ook niet dat ABN en corpsballette hetzelfde is, ik stel dat als de dochter van de koning niet bekakt mag klinken zonder dat er wat over gezegd wordt, dat andere mensen dan al niet meer ABN mogen praten zonder afgezeken te worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee er is een verschil tussen ABN en tussen corpsmeisjes-kak.
Dat het 'afzeiken' zou zijn maak jij er van trouwens, het is gewoon een observatie.
Oh, ik vind haar juist een heel knappe, ordinaire look hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:45 schreef lily het volgende:
Het zijn alledrie mooie meiden maar Alexia heeft toch wel die hele knappe classy look die Maxima ook heeft.
Ik zie niet in wat er sneu aan is dat iemand trouwt met wie ie zelf wil. Zijn we als burgers hier (redelijk) los van gekomen qua verzuiling, gaan we dat zo'n meisje van 18 nog even opleggen omdat ze later niet mag wegvallen....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:37 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat ze Alexia weten te behouden, want het is super fijn om iemand te hebben die je spontaan ergens heen stuurt en dat die persoon dan toch de juiste woorden zegt. Het zou toch sneu zijn als we alweer de tweede (eerder Irene en Friso) kwijt raken. Mocht het gebeuren dan is Ariane een prima vervanger, ze lijkt het zonnetje van de familie en een free spirit met tact. Bovendien lijkt ze heel goed te kunnen opschieten met Amalia. We hoeven dus zeker niet te wanhopen als ze wederom de Margriet en Constantijn van de huidige generatie dreigt te worden.
Mooie stem heeft ze he!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze klinkt vooral als Rrrrrooossss maar dan met een zwaardere stem, niet zozeer corpsballette.
Ik herken de stem en het praten met het kleine schorretje juist van mijn studententijd. En bij ons op de hockeyclub praten de meiden ook zoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze klinkt vooral als Rrrrrooossss maar dan met een zwaardere stem, niet zozeer corpsballette.
Hoop dat ze lekker wat uitspattingen gaan beleven nu het nog kanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:12 schreef vencodark het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat die meisjes van toen al dames zijn.![]()
Alexia is ruim de helft jonger dan ik ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |