Is dat niet gewoon haar neef? Die zat ook in Italië zag ik langskomen op de insta van Eloise.quote:Op maandag 4 september 2023 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Amalia in Venetië met een of andere knul,.
[ afbeelding ]
Dat is toch Claus-Casimir?quote:Op maandag 4 september 2023 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Amalia in Venetië met een of andere knul,.
[ afbeelding ]
Gegoogled naar foto's en yup, lijkt gewoon Claus Casimir te zijn.quote:
quote:Het is geen verrassing dat Claus-Casimir in Italië is, hij begint dit schooljaar namelijk aan de ESCP Business School in Turijn. Tijdens deze vervolgopleiding studeert hij elk jaar in een ander land. Vorig jaar was de stad Parijs aan de beurt, dit jaar kiest de graaf dus voor het Italiaanse Turijn
D'r neefje.quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor mij dus een of andere knul,. Geen idee wie dat is.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:23 schreef J-net het volgende:
nee dat is Claus Casimir niet. Die is niet zo blond. en heeft een vierkanter hoofd.
quote:Prinses van Oranje eet ijsje met vriend op Italiaans terras
Dit weekend geniet Amalia nog even van haar laatste dagen tot maandag haar studie begint. Na een reis naar Colombia en een lang verblijf in de Griekse villa, reisde Amalia gisteren al af naar Italië (waar momenteel ook haar zusje Ariane studeert). Na een rondvaart met enkele Belgische Royals blijkt dat er ook een vriend van Amalia naar Venetië is afgereisd. Ze werden samen gespot op het terras van Café Florian waar ze samen een ijsje aten.
De mediacode is een soort erecode, dus geen verplichting. Sowieso geldt die niet voor buitenlandse media.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:36 schreef Troel het volgende:
Is er niet een mediacode die dat soort foto's verbieden?
Maar het is een plaatje van de nouveau en dat is voor zover ik weet een NL blad toch?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
De mediacode is een soort erecode, dus geen verplichting. Sowieso geldt die niet voor buitenlandse media.
(Aangezien fok zich volgens mij wel aan de mediacode houdt, zou de foto hier eigenlijk niet rechtstreeks geplaatst mogen worden)
Geen idee hoe dat zit, de fotos zijn gemaakt door Splash News Exclusive, die hoeft zich niet aan de mediacode te houden. Maar Nouveau dan weer wel. Misschien weet iemand anders het?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het is een plaatje van de nouveau en dat is voor zover ik weet een NL blad toch?
Was dat niet totdat ze 18 waren?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, de fotos zijn gemaakt door Splash News Exclusive, die hoeft zich niet aan de mediacode te houden. Maar Nouveau dan weer wel. Misschien weet iemand anders het?
Las ik niet net dat het een soort erecode is en derhalve geen moetje,quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, de fotos zijn gemaakt door Splash News Exclusive, die hoeft zich niet aan de mediacode te houden. Maar Nouveau dan weer wel. Misschien weet iemand anders het?
Volgens mij is het zo dat als je je er niet aan houdt, je niet uitgenodigd wordt in Lech enzoquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Las ik niet net dat het een soort erecode is en derhalve geen moetje,?
Was dat niet zolang ze minderjarig waren? Die mediacode.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het is een plaatje van de nouveau en dat is voor zover ik weet een NL blad toch?
Ik zag het net ook.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet zolang ze minderjarig waren? Die mediacode.
Edit: Oh, spuit 11, dat zei Kaatje ook al.
Edit2:
Nee dus... het gaat om privémomenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |