quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
religie moet daarentegen wel gewoon op school gegeven worden, natuurlijk.
Kinderkopjes volstoppen met hoe slecht en zondig ze zijn en dat ze een eeuwige marteling in de hel mogen verwachten als ze niet voldoen aan de plichten van het heilig boek.
Grappig hoe je het ene kindermishandeling noemt, en het andere als moreel juist.
Deze guy is heel droogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
@:Slayage kwam deze tegen op YouTube, dacht wellicht vind je hem leuk
Wat vind je ervan dat kinderen geleerd wordt dat er een hel is?quote:
onzinnigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat kinderen geleerd wordt dat er een hel is?
Ik noem het wat het is: kindermishandeling en psychologische terreur.quote:
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat kinderen geleerd wordt dat er een hel is?
Moet dit een kinderboek voorstellen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Plaatje uit een kinderboek over hoe je kinderen vanaf 5 jaar kunt leren over de hel:
[ afbeelding ]
Religieuzen die het over kindermishandeling durven hebben als er over seksualiteit wordt gesproken in een klas, maar dit soort perversiteiten helemaal goedkeuren zijn totaal ongeloofwaardig.
Jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Moet dit een kinderboek voorstellen?
Dan is het nog steeds absurd om te veronderstellen dat het ene wel en het andere geen kindermishandeling is, of je dat nu op school of thuis doet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.
Alleen de manier waarop je het doet hierboven is natuurlijk karikaturaal. Nee bij jonge kinderen is het pedagogisch niet verantwoord om hel en verdoemenis verhalen te vertellen. De ene kerk doet het wel andere niet. Of de ene geeft we meer aandacht aan dat de ander. Bij mijn moskee werd het helemaal geen thema. Ook bij mijn ouders idem.
Dat je je kinderen opvoedt zoals jij vindt dat jij ze moet opvoeden dat is aan jou als ouder zijnde. Die vrijheid moeten we niet aan tornen. Echter wat de LGBTQ ideologie doet is hun moraal opdringen aan kinderen van religieuze families en dat is iets wat niet mag gebeuren. Jij mag jouw moraal aan jouw kinderen aanleren en ik aan de mijne.
Maar toch doe jij het ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds absurd om te veronderstellen dat het ene wel en het andere geen kindermishandeling is, of je dat nu op school of thuis doet.
Oogt niet als een kinderboek. Deze wel. Ik heb beide delen van dit boek. Geen hel en verdoemenis. https://www.bol.com/nl/nl(...)-1/9200000058338324/quote:
https://www.wonkette.com/(...)rens-book-about-hellquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oogt niet als een kinderboek. Deze wel. Ik heb beide delen van dit boek. Geen hel en verdoemenis. https://www.bol.com/nl/nl(...)-1/9200000058338324/
That's fucked up, maar zoals ik zei, het is karikaturaal. "Sundays With The Christianists: Here's A Delightful Children's Book About Hell"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
https://www.wonkette.com/(...)rens-book-about-hell
LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.
Alleen de manier waarop je het doet hierboven is natuurlijk karikaturaal. Nee bij jonge kinderen is het pedagogisch niet verantwoord om hel en verdoemenis verhalen te vertellen. De ene kerk doet het wel andere niet. Of de ene geeft we meer aandacht aan dat de ander. Bij mijn moskee werd het helemaal geen thema. Ook bij mijn ouders idem.
Dat je je kinderen opvoedt zoals jij vindt dat jij ze moet opvoeden dat is aan jou als ouder zijnde. Die vrijheid moeten we niet aan tornen. Echter wat de LGBTQ ideologie doet is hun moraal opdringen aan kinderen van religieuze families en dat is iets wat niet mag gebeuren. Jij mag jouw moraal aan jouw kinderen aanleren en ik aan de mijne.
haal de TQ en Q maar weg , LBG word je idd mee geboren en gaat over seksualiteit die andere letters niet.quote:Op zondag 25 juni 2023 03:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”
Wiki:quote:Op zondag 25 juni 2023 03:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”
En nu met bron (inclusief link) erbij.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wiki:
"Een ideologie is het geheel van ideen over de mens, menselijke relaties en de inrichting van een maatschappij, dat leeft binnen een bepaalde maatschappelijke groep, met name een politieke partij, een denkstroming of een sociale klasse."
"Liefde is liefde" is een slogan van een politieke ideologie. De regenboog vlag is de vlag van een politieke ideologie. "Pride" is de heilige maand van de gemeenschap om hun ideologie extra te propageren.
Het wordt gebruikt om traditionele waarden te vernietigen door ze op te dringen aan de gehele bevolking als zijnde universele waarden.
De seculieren klagen over het gepreek van de kerk, maar omhelzen het gepreek van de LGBTQ kerk.
Mensen zijn in staat om van alles een ideologie te maken en als wapen in te zetten. Zelfs hun huidskleur als seksuele orintatie.
quote:Nederlandse wint grootste missverkiezing voor trans vrouwen: 'Blijf altijd in jezelf geloven'
De Nederlandse Solange Dekker is in Thailand gekroond tot Miss International Queen 2023. De 27-jarige Amsterdamse versloeg meer dan 20 trans vrouwen uit andere landen. "De boodschap die ik de wereld wil laten zien, is dat je nooit moet stoppen met in jezelf te geloven."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-2023-solange-dekker
Proficiat kerel!quote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Amsterdamse Solange Dekker is Miss Trans World![]()
![]()
[..]
Thailandquote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
[..]
En? Hoe staat het met de acceptatie in 'de samenleving'?quote:De verkiezing werd 17 jaar geleden in het leven geroepen om de acceptatie van trans vrouwen in de samenleving te bevorderen.
Apart dat ze voor een 'miss' verkiezing wel een aparte trans categorie hebben , maar met sporten schijnt het allemaal maar moeilijk te zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
[..]
Ik zie niet in hoe iemand met dat event een probleem kan hebben. Een stel volwassen kerels die een wedstrijdje houden wie de beste vrouw is. Geen rare fetisjen erbij, geen kinderen erbij, niets opdringen, helemaal top!quote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
[..]
Dog fetish gear moest ik googlen. Weer wat geleerdquote:
.die is wel goed geluktquote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
[..]
Graag met ons delen als ie klaar isquote:Op maandag 26 juni 2023 08:15 schreef Wantie het volgende:
Zelf een Pride vlag breien![]()
https://fb.watch/loVxYpqWAo/
Is er wel:quote:Op maandag 26 juni 2023 09:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Apart dat ze voor een 'miss' verkiezing wel een aparte trans categorie hebben , maar met sporten schijnt het allemaal maar moeilijk te zijn
Dat duo van Antifaquote:
Het is maf dat iemand hier afstand van moet nemen..quote:Op maandag 26 juni 2023 21:04 schreef HowardRoark het volgende:
Heel normaal dit ook. En dan gek staan te kijken dat veel lesbiennes en homo's hier afstand van nemen.
[ twitter ]
Appels & peren.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is maf dat iemand hier afstand van moet nemen..
Als hetero hoef je toch ook geen afstand te nemen van bepaalde gedragingen door andere heteros?
Als dit tijdens een straight pride zou gebeuren, moeten heteros hier dan afstand van nemen?quote:Op maandag 26 juni 2023 21:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Appels & peren.
Is er een Straight Pride?
Haters gonna hate.quote:Nee toch? Hetero's hebben namelijk geen maand die om hun seksuele orintatie moet draaien met bepaalde symbolieken, vlaggetjes, parades of bootoptochten waar mensen theatraal en schaars gekleed staan te dansen alleen maar om zichzelf te 'vieren' en 'trots' te zijn dat ze bepaalde seksuele voorkeuren hebben. Dat is an sich al bespottelijk.
Dus ja, daarom zijn er homo's en lesbiennes die openlijk aangeven met dit soort batshit crazy mafklapperij niets te maken te willen te hebben. Dat krijg je als er een hele perverse anti-cultuur om jouw seksuele orintatie wordt gecreerd.
Ik heb het nergens gehad over 'moeten'. Maar je zult inderdaad altijd zien dat als er een event is met betrekking tot een specifieke groep, en sommigen van die groep laten zich daar van hun slechte of meest rare kant zien, dat anderen zich daar vervolgens van zullen gaan distantiren. Zo werkt dat als je een groepscultuur probeert te creren.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als dit tijdens een straight pride zou gebeuren, moeten heteros hier dan afstand van nemen?
Slaat toch nergens op?
[..]
Haters gonna hate.
Alle excessen wereldwijd worden er uit gepikt door tegenstanders van Pride.
Dat zal altijd zo blijven.
Ook op Fok.
Dat Pride zich distantieert van bepaalde excessen tijdens het event, okay.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het nergens gehad over 'moeten'. Maar je zult inderdaad altijd zien dat als er een event is met betrekking tot een specifieke groep, en sommigen van die groep laten zich daar van hun slechte of meest rare kant zien, dat anderen zich daar vervolgens van zullen gaan distantiren. Zo werkt dat als je een groepscultuur probeert te creren.
Als de officile sportbonden dat nou eens overnamen , scheelt een boel gezeikquote:
Tom Bailey die aan het breien was fleurde al niet op...quote:Op maandag 26 juni 2023 21:54 schreef Noek het volgende:
Toch zou dit topic enorm opknappen met wat gifjes van Harry Styles met een regenboogvlag.
Wat jij, Wantie?
Ik denk dat transgender dan eerst beter geaccepteerd moet zijn, maar gezien dit topic kan dat nog jaren duren.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als de officile sportbonden dat nou eens overnamen , scheelt een boel gezeik
Misschien fleurt dit wat op,quote:Op maandag 26 juni 2023 21:54 schreef Noek het volgende:
Toch zou dit topic enorm opknappen met wat gifjes van Harry Styles met een regenboogvlag.
Wat jij, Wantie?
Was dat niet een TQ+ figuur?quote:Op maandag 26 juni 2023 21:03 schreef Wantie het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)anderson-lee-aldrich
Levenslang voor een moordpartij tijdens een dragshow.
Je kunt het natuurlijk op allerlei manieren opvatten, en het TikTok filmpje vat het uiteraard op als een bedreiging.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:00 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJX1MX75/
We're here, we're queer, we're coming for your children.
Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin- en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.
Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:00 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJX1MX75/
We're here, we're queer, we're coming for your children.
Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.
Leuke was wel dat Alt Rechts op Fok opeens Pro Armeni wasquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...
Maar de rechtse complotwappies en de mensen die antiwoke menen te zijn gaan erop los.
klopt, in dit soort discussies krijg je vaak de meest vreemde combinaties.. Ook aan de kant van "woke" trouwens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuke was wel dat Alt Rechts op Fok opeens Pro Armeni was
Oh, dat deden ze ook op de koningsmarkt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Op een speelse manier haat aanwakkeren![]()
[ twitter ]
Dit is niet het volledige verhaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...
Maar de rechtse complotwappies en de mensen die antiwoke menen te zijn gaan erop los.
Op basis waarvan kom je tot die conclusie? Het blijkt juist vaak wl het geval, vaak nog veel erger dan ik dacht. Heck, de gedeelde TT begint zelfs met naakte LHBTQ-waanzinnigen die met hunner ongewenste slurfjes voor de neuzen van kinderen lopen te paraderen.quote:
Sarah Palin zette gewoon schietschijven op een kaart waar vuige Democraten campagne voerden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Op een speelse manier haat aanwakkeren![]()
[ twitter ]
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk op allerlei manieren opvatten, en het TikTok filmpje vat het uiteraard op als een bedreiging.
Het speelt zich af in de VS, h. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/
Steeds meer?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/
Je gaat lekker met je whataboutisms Etto!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sarah Palin zette gewoon schietschijven op een kaart waar vuige Democraten campagne voerden.
[ afbeelding ]
https://www.theatlantic.c(...)ns-crosshairs/69461/
Veel liever inderdaad.
En nog wranger dat n van de onwelgevallige Democraten Gabrielle Giffords uit Arizona betrof.
Die zijn ook op de Pride aanwezig, maar tegenstanders van de Pride vergroten enkel de excessen en negeren de rest.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het speelt zich af in de VS, h. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater.![]()
Maar goed, ik vind het ook wel irritant dat dit soort mensen interessanter lijken te zijn dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo die een doorsnee keven heeft.
Het is dus de H uit LHBTwhatever.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJXerX2F/
Kijk, dit is gewoon een normaal mens, die tevens homo is. Heel wat anders dan een LHBTQ-er.
Hij is een "conservatieve" queer, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
Kijk, dit is gewoon een normaal mens, die tevens homo is. Heel wat anders dan een LHBTQ-er.
Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
Klopt, daarom worden 'normale' deelnemers aan de Pride ook niet getoond in deze thread.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.
Welke agenda dan? De agenda die aan wil geven dat alle LGBTQ mensen freakshows zijn? Want ik zie geen positieve reacties om dit soort filmpjes.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.
Mjah, ik ben zelf geen gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo (want ik ben een andere letter) maar toch lijkt het me handig om ver van dit soort teksten weg te blijven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het speelt zich af in de VS, h. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater.![]()
Maar goed, ik vind het ook wel irritant dat dit soort mensen interessanter lijken te zijn dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo die een doorsnee keven heeft.
Dat is inderdaad de agenda.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Welke agenda dan? De agenda die aan wil geven dat alle LGBTQ mensen freakshows zijn? Want ik zie geen positieve reacties om dit soort filmpjes.
Ja, maar wat verwacht je van Alt Rechts.quote:
Dat staat ook in het artikel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind de verdediging zwak. Op zijn best is het dan extreem dom om te roepen.
Dat doen ze zelf wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:11 schreef Wantie het volgende:
Die pakken alles aan om LGBTwhatever in een kwaad daglicht te zetten.
Je kunt mensen alleen maar afrekenen op hun daden en hun woorden. Dat kan wat verwarrend worden als je een parodie neerzet of sarcastisch iets zegt. Als je zo’n gevoelig onderwerp als dit behandelt, dan lijken mij dat niet de meest verstandige stijlfiguren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat staat ook in het artikel.
Het maffe is echter dat er mensen zijn die denken dat ze serieus zijn.
Dan heb je echt een bord voor je kop.
Maar dan geef je je gewonnen aan de haters die dit tot een gevoelig onderwerp hebben gemaakt door er een karikatuur van te maken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je kunt mensen alleen maar afrekenen op hun daden en hun woorden. Dat kan wat verwarrend worden als je een parodie neerzet of sarcastisch iets zegt. Als je zo’n gevoelig onderwerp als dit behandelt, dan lijken mij dat niet de meest verstandige stijlfiguren.
Het is gewoon dom om dit soort dingen te scanderen. Heeft niets met jezelf gewonnen geven te maken, wat een drama queen houding is dat. Elke andere groep zou er overigens ook gewoon op worden aangesproken als ze dat zouden roepen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan geef je je gewonnen aan de haters die dit tot een gevoelig onderwerp hebben gemaakt door er een karikatuur van te maken.
Want wie hier op Fok gelooft werkelijk dat LGBTwhatever echt op kinderen aan het jagen is?
En dat gaat scanderen tijdens een optocht? Alsof de dievengilde door de straten marcheert en scandeert dat ze vanavond bij iedereen gaan inbreken?
Ik geloof zeker wel dat er lgbtq**** activisten zijn die al hun ideen zo vroeg mogelijk bij kinderen in hun hoofd willen krijgen. Dat is ook klassieke propaganda, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan geef je je gewonnen aan de haters die dit tot een gevoelig onderwerp hebben gemaakt door er een karikatuur van te maken.
Want wie hier op Fok gelooft werkelijk dat LGBTwhatever echt op kinderen aan het jagen is?
En dat gaat scanderen tijdens een optocht? Alsof de dievengilde door de straten marcheert en scandeert dat ze vanavond bij iedereen gaan inbreken?
Jij zegt dat het niet gebeurt, gebaseerd op wat?quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:
Zijn eigen verwrongen ideaalbeeld.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Jij zegt dat het niet gebeurt, gebaseerd op wat?
Meen je nou echt dat je vindt dat het roepen van dit soort slogans gewoon een beetje dom is, maar dat serieus nemen pas echt problematisch is?quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat staat ook in het artikel.
Het maffe is echter dat er mensen zijn die denken dat ze serieus zijn.
Dan heb je echt een bord voor je kop.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Het is alsof je skinheads hoort roepen dat ze voor de joden komen - geintje jongens doen we toch niet het is cynisch bedoeld.
Hij is ons aan het gaslighten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meen je nou echt dat je vindt dat het roepen van dit soort slogans gewoon een beetje dom is, maar dat serieus nemen pas echt problematisch is?
Of begrijp ik je verkeerd?
Dat een deel maar wat graag kinderen gebruikt voor hun eigen gewin lijkt mij zelfs evident.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat een deel maar wat graag kinderen gebruikt voor hun eigen gewin lijkt mij zelfs evident.
Maar is dat niet een totaal andere kwestie die verder los staat van LGBTwhatever?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat een deel maar wat graag kinderen gebruikt voor hun eigen gewin lijkt mij zelfs evident.
Bedoel je daarmee dat kinderen op vroege leeftijd leren dat er ook homo's en zo zijn?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik geloof zeker wel dat er lgbtq**** activisten zijn die al hun ideen zo vroeg mogelijk bij kinderen in hun hoofd willen krijgen. Dat is ook klassieke propaganda, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.
(Ik heb het hier dus specifiek niet over fysiek misbruik van kinderen, al zal een minieme minderheid van die activisten ook geen probleem mee hebben, degenen die over minor attracted persons praten bijv.)
Ik bedoel dan meer op activisten die kinderen al heel jong willen benvloeden om bij twijfel over de eigen ik (wat bij kinderen nu eenmaal zeer normaal is) te kiezen voor transitie, waarbij de groep groter wordt en daarmee de normalisering verder wordt vormgegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar is dat niet een totaal andere kwestie die verder los staat van LGBTwhatever?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, maar wat verwacht je van Alt Rechts.
Die pakken alles aan om LGBTwhatever in een kwaad daglicht te zetten.
Dit roepen is inderdaad een beetje dom, maar serieus denken dat ze openlijk scanderen kwalijke dingen met je kinderen te gaan doen, dat is nog dommer.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meen je nou echt dat je vindt dat het roepen van dit soort slogans gewoon een beetje dom is, maar dat serieus nemen pas echt problematisch is?
Of begrijp ik je verkeerd?
Dus volgens jou maakt LGBTwhatever massaal jacht op kinderen?quote:
Ja, ik snap het hele punt niet van een miss-verkiezing voor transgenders, als die mensen gewoon als vrouw willen worden gezien.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
[..]
Ik denk dat je teveel denkt vanuit jouw eigen kader.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit roepen is inderdaad een beetje dom, maar serieus denken dat ze openlijk scanderen kwalijke dingen met je kinderen te gaan doen, dat is nog dommer.
Beetje weldenkend persoon snapt wel dat dit niet letterlijk is bedoeld, maar een reactie op al die conservatieven die er een karikatuur van maken.
Lijkt mij juist uitstekend.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik snap het hele punt niet van een miss-verkiezing voor transgenders, als die mensen gewoon als vrouw willen worden gezien.
Waarom dan een aparte missverkiezing voor transgenders.?
Wat een domme vergelijkingquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Het is alsof je skinheads hoort roepen dat ze voor de joden komen - geintje jongens doen we toch niet het is cynisch bedoeld.
Ben je serieus?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan meer op activisten die kinderen al heel jong willen benvloeden om bij twijfel over de eigen ik (wat bij kinderen nu eenmaal zeer normaal is) te kiezen voor transitie, waarbij de groep groter wordt en daarmee de normalisering verder wordt vormgegeven.
En natuurlijk is het probleem niet dat de maatschappij opener gaat staan tegenover mensen die anders zijn. Maar wat wel een probleem is dat daarmee op zijn minst het risico wordt vergroot dat er kinderen in een traject komen waar ze in het geheel niet in thuishoren (zoals je weet denk ik dat kinderen nooit dienen te kiezen voor een transitie op basis van de huidige kennis, maar ik hou het bewust neutraal).
Welke tijd? Als je na 1980 bent geboren, heb je als homo of lesbienne in Nederland echt niets te klagen gehad.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:01 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Dus je denkt dat de alfabetmensen een soort agenda hebben waar ze kinderen ook alfabet willen maken? In plaats van de meer voor de hand liggende reden dat ze willen dat er meer begrip voor is en dat de kinderen die zo zijn niet zo'n tijd hoeven mee te maken als de alfabetmensen zelf hebben meegemaakt?
Want inderdaad zoals iemand al zei "als je de jeugd hebt heb je de toekomst".. Als de jeugd al word opgevoed met respect en de kennis dat je anders kan zijn dan heb je er in de toekomst minder problemen mee. En als kinderen pas op hun zestiende horen van het hele alfabetgebeuren zullen ze minder snel er geen problemen mee hebben.
Dat is niet waar. Er was een veel vrijere periode voor homo's in jaren 70/80 mss begin 1990. Toen werd het homo zijn steeds meer wel een probleem.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke tijd? Als je na 1980 bent geboren, heb je als homo of lesbienne in Nederland echt niets te klagen gehad.
Serieus?quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke tijd? Als je na 1980 bent geboren, heb je als homo of lesbienne in Nederland echt niets te klagen gehad.
Je hebt dus de associatie skinheads = antisemitisch, heel goed, misschien kan je de rest van de vergelijking nu wel volgen. Maar bedankt voor je reactie, want je geeft dus precies aan wat het roepen dat ze achter kinderen aan gaan voor indruk geeft op mensen die dit door hun strot heen geduwd krijgen. Complimentenquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:57 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Wat een domme vergelijking![]()
Skinheads staan erom bekend dat ze antisemitisch zijn. Maar zijn de alfabetmensen erom bekend dat ze pedo's zijn? Ik dacht het niet. Dan moest dat alfabet worden opgevuld met de "p" van pedofielen..
Ik hoor ook wel eens wat, maar dan weet ik dat het anekdotisch bewijs is en het nogal dom staat dat te gebruiken in een discussie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Serieus?
Ik hoor anders heel andere verhalen in mijn omgeving en ook in de media.
In bepaalde subculturen misschien. Wetmatig ligt dat anders, zo verdween homoseksualiteit pas later uit de DSM, werd discriminatie strafbaar, kwamen er regelingen voor koppels en begin 21e eeuw natuurlijk de mogelijkheid om te trouwen. Sindsdien gaat de acceptatie ook steeds meer gestaag omhoog.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Er was een veel vrijere periode voor homo's in jaren 70/80 mss begin 1990. Toen werd het homo zijn steeds meer wel een probleem.
Verhalen in de media, daar gaat het ook mis. Binnen de media weet men de uitzonderingsgevallen altijd mooi uit te lichten om die vervolgens te generaliseren. Mijn eigen ervaringen en referentiekader zijn totaal anders. Namelijk grotendeels positief en als het dan om een negatieve ervaring gaat, betreft het veelal afkomstig van jongeren met een bepaalde achtergrond.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Serieus?
Ik hoor anders heel andere verhalen in mijn omgeving en ook in de media. Dat je als homo wel degelijk nog steeds gepest en vernederd werd en zo..
Dus door kinderen nu al respect en "het moet kunnen" mee te geven voorkom je dat andere homo's en lesbo's en andere alfabetmensen hetzelfde meemaken. Zo moeilijk is dat helemaal niet hoor..
Het is niet om kinderen te bekeren tot alfabetmens, maar dat ze kennis hebben van. Zo hebben de lessen in wiskunde en biologie en natuurkunde ook niet als doel om van kinderen een nummer te maken, maar om ze kennis op te laten doen.
Hoe helpt het tonen van je geslachtsdeel aan kleine kinderen voor het kweken van meer "begrip"?quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:01 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Dus je denkt dat de alfabetmensen een soort agenda hebben waar ze kinderen ook alfabet willen maken? In plaats van de meer voor de hand liggende reden dat ze willen dat er meer begrip voor is en dat de kinderen die zo zijn niet zo'n tijd hoeven mee te maken als de alfabetmensen zelf hebben meegemaakt?
"Minder problemen" met het laten zien van je geslachtsdelen aan kinderen? En het naakt rondrijden op fietsen terwijl je leren pakjes aan hebt en je roept dat je voor de kinderen komt? Of hoe moet ik dat precies zien?quote:Want inderdaad zoals iemand al zei "als je de jeugd hebt heb je de toekomst".. Als de jeugd al word opgevoed met respect en de kennis dat je anders kan zijn dan heb je er in de toekomst minder problemen mee. En als kinderen pas op hun zestiende horen van het hele alfabetgebeuren zullen ze minder snel er geen problemen mee hebben.
Idd. In bepaalde subculturen die nogal van invloed kunnen hebben op de vrijheid van bijv. homo'squote:Op woensdag 28 juni 2023 16:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In bepaalde subculturen misschien. Wetmatig ligt dat anders, zo verdween homoseksualiteit pas later uit de DSM, werd discriminatie strafbaar, kwamen er regelingen voor koppels en begin 21e eeuw natuurlijk de mogelijkheid om te trouwen. Sindsdien gaat de acceptatie ook steeds meer gestaag omhoog.
[..]
Verhalen in de media, daar gaat het ook mis. Binnen de media weet men de uitzonderingsgevallen altijd mooi uit te lichten om die vervolgens te generaliseren. Mijn eigen ervaringen en referentiekader zijn totaal anders. Namelijk grotendeels positief en als het dan om een negatieve ervaring gaat, betreft het veelal afkomstig van jongeren met een bepaalde achtergrond.
Daarnaast hoeven kinderen geen lessen te krijgen over homo's en lesbiennes, wat denk je dat dit zijn? Exotische diersoorten of zo die wat extra aandacht verdienen? Er zijn toch ook geen lessen over hetero's?
Is dat wat iemand hier normaal vindt dan?quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe helpt het tonen van je geslachtsdeel aan kleine kinderen voor het kweken van meer "begrip"?
[..]
"Minder problemen" met het laten zien van je geslachtsdelen aan kinderen? En het naakt rondrijden op fietsen terwijl je leren pakjes aan hebt en je roept dat je voor de kinderen komt? Of hoe moet ik dat precies zien?
Dat was het punt niet, maar laat maarquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij juist uitstekend.
En hartstikke leuk voor haar. Ik zag het voorbijkomen ergens in een feed en ze ziet er gewoon heel goed uit.
Als je er niets mee hebt ook goed. Niet kijken.
Het heet de glijdende schaal - iets wat al eerder is voorspeld door een aantal. Dit geeft het wel goed weer:quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Is dat wat iemand hier normaal vindt dan?
Wat een domme vergelijking weer... Weet je zelf wel wat je bedoelt of niet?quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het heet de glijdende schaal - iets wat al eerder is voorspeld door een aantal. Dit geeft het wel goed weer:
[ afbeelding ]
Eerst was het "helemaal niet zo dat ze achter de kinderen aan gaan" en nu gaan we naar "maar we willen alleen maar begrip kweken". What's next?
Maar waar ligt de grens? Welke leeftijd kinderen en welke voorlichting?quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:26 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Wat een domme vergelijking weer... Weet je zelf wel wat je bedoelt of niet?
De normale alfabetmensen willen gewoon dat er meer begrip is en dat kinderen ook zo kunnen zijn en dat iedereen dit begrijpt. Daarom ook dat kinderen hier op school al les in krijgen.
Dat roepen van "we gaan achter je kinderen aan" is inderdaad gericht op mensen die dit meenden (mensen die overal een agenda achter zoeken). Een soort ironie welke heel veel mensen ontgaat. En dat is wel te begrijpen want die mensen ontgaat al eeuwen ironie en nemen de wereld veel te serieus.
Daarom is het fantastisch om te zien in wat voor spasme je schiet over mijn skinheads vergelijking. Je liet als eerste zien dat je geen idee hebt waar je over lult, vervolgens laat je je totale gebrek aan kennis over skinheads zien, om het af te maken met dezelfde extreemlinkse spastische hersenkronkel die een hele boel woke mensen hebben als ze aangesproken worden op hun gedrag. Echt, 10/10, je hebt volledig mijn punt bewezen dat deze lui een zeer extremistisch agenda eropna houden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:26 schreef BjG956 het volgende:
[..]
De normale alfabetmensen willen gewoon dat er meer begrip is en dat kinderen ook zo kunnen zijn en dat iedereen dit begrijpt. Daarom ook dat kinderen hier op school al les in krijgen.
Dat roepen van "we gaan achter je kinderen aan" is inderdaad gericht op mensen die dit meenden (mensen die overal een agenda achter zoeken). Een soort ironie welke heel veel mensen ontgaat. En dat is wel te begrijpen want die mensen ontgaat al eeuwen ironie en nemen de wereld veel te serieus.
Die groep zit al eeuwen op de kast mbt tot LGBTwhatever.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel denkt vanuit jouw eigen kader.
Wat ik zie is dat er een groep is die (heel terecht) vraagt om acceptatie. Vervolgens gaat een deel daarvan provoceren (hetgeen zeer contraproductief werkt).
Daarmee provoceer je mensen die b.v. geloven dat de aarde recent is ontwikkeld door een almachtige die onzichtbaar is. En vervolgens verwacht je dat mensen met zo'n beperkt denkvermogen dit niet letterlijk nemen?
Ik heb werkelijk niets op met aartsconservatieven, maar die groep maar op de kast jagen is ook niet heel erg inclusief.
Dat ook nog in combinatie met dat er toch echt wel zaken zijn die heel erg aansluiten bij het scanderen (ik zet enorme vraagtekens bij dragqueen story hour en al helemaal bij het doceren van genderideologie).
Nee, ik vind niet dat je de mensen die bewust op de kast gejaagd worden in dezen als het grootste kwaad kan zien.
Praise Trumpquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
Trump zal de wereld weer eens redden![]()
[ twitter ]
Sinds kinderen les krijgen in seksualiteit (eigenlijk niet maar goed) zijn kinderen ouder voordat ze ermee beginnen. En ze durven nee te zeggen tegen pedo's. En tegen hun ouders te zeggen dat er iets is gebeurt.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens? Welke leeftijd kinderen en welke voorlichting?
Kan je alleen maar jijbakken en "jij bent gek" roepen? Of heb je ook nog inhoudelijk iets te melden?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom is het fantastisch om te zien in wat voor spasme je schiet over mijn skinheads vergelijking. Je liet als eerste zien dat je geen idee hebt waar je over lult, vervolgens laat je je totale gebrek aan kennis over skinheads zien, om het af te maken met dezelfde extreemlinkse spastische hersenkronkel die een hele boel woke mensen hebben als ze aangesproken worden op hun gedrag. Echt, 10/10, je hebt volledig mijn punt bewezen dat deze lui een zeer extremistisch agenda eropna houden.
Iets beter lezen. Ik zeg dat er een groep is (niet noodzakelijk zelf lgbtq) die bij identiteitstwijfel kinderen direct gaat voorhouden dat ze wellicht trans zijn. En activisten zijn ook aan het pleiten voor een zo vroeg mogelijke transitie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:01 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Want inderdaad zoals iemand al zei "als je de jeugd hebt heb je de toekomst".. Als de jeugd al word opgevoed met respect en de kennis dat je anders kan zijn dan heb je er in de toekomst minder problemen mee. En als kinderen pas op hun zestiende horen van het hele alfabetgebeuren zullen ze minder snel er geen problemen mee hebben.
Tegenwoordig zitten wel meer mensen op de kast, echt niet alleen aartsconservatieven. Denk aan mensen als Piers Morgan en Bill Maher. Je moet ook wel willen zien dat er echt iets aan de hand is…quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die groep zit al eeuwen op de kast mbt tot LGBTwhatever.
Denk je werkelijk dat een TikTok filmpje daar verandering in gaat brengen?
In de landen van herkomst staat gewoon de doodstraf op LGBTwhatever.
En dat is heus niet om wat geroepen wordt op de Pride.
Alfabetmensen?? Wie en wat zijn dat dan weer? En wat zijn normale alfabetmensen, zijn dat hetero's? Serieus, waarom bedenken ze steeds weer allemaal hokjes en labels terwijl je daar juist om segregatie te voorkomen van af zou moeten?quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:26 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Goed man trump wilt dus ook alle besnijdenissen stoppen in de VS waar het in de cultuur verankerd zit en niet eens een religieus ding is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
Trump zal de wereld weer eens redden![]()
[ twitter ]
Jij moet gewoon je grote mond houden aangezien je begint te strooien met “dom” en meer van dat soort onzin, dan heb je niet het recht om weg te rennen als er een spiegel wordt voorgehouden met dat moralistische geleuter van je. Bevalt het niet dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt? Prima, dan reageer je hier gewoon niet meer.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:01 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Sinds kinderen les krijgen in seksualiteit (eigenlijk niet maar goed) zijn kinderen ouder voordat ze ermee beginnen. En ze durven nee te zeggen tegen pedo's. En tegen hun ouders te zeggen dat er iets is gebeurt.
[..]
Kan je alleen maar jijbakken en "jij bent gek" roepen? Of heb je ook nog inhoudelijk iets te melden?
Anders meld ik mij af hoor, ik heb vroeger al genoeg met jouw soort mensen gesproken.. Mijn tijd is kostbaar.
Tja, sommige mensen zien liever dat tieners onvoorbereid op dergelijke apps gaan, dan dat ze eerst informatie kunnen inwinnen uit een dergelijk boek.quote:
Op de kast vanwege de parade, of op de kast in de discussie over op welke leeftijd je in transitie kunt gaan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 07:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten wel meer mensen op de kast, echt niet alleen aartsconservatieven. Denk aan mensen als Piers Morgan en Bill Maher. Je moet ook wel willen zien dat er echt iets aan de hand is…
Onder het mom van voorbereiden op moet alles maar lekker prima zijn toch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zien liever dat tieners onvoorbereid op dergelijke apps gaan, dan dat ze eerst informatie kunnen inwinnen uit een dergelijk boek.
Ik weet zeker dat beiden niets positiefs te zeggen hebben over het roepen van leuzen over kinderen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op de kast vanwege de parade, of op de kast in de discussie over op welke leeftijd je in transitie kunt gaan?
"Je kunt ook kinderen onvoorbereid laten groomen door volwassenen, is het toch wel beter dat ze daarop voorbereid worden."quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:31 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Onder het mom van voorbereiden op moet alles maar lekker prima zijn toch?
quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Je kunt ook kinderen onvoorbereid laten groomen door volwassenen, is het toch wel beter dat ze daarop voorbereid worden."
quote:
Had je een bron voor die 80%? In mijn ervaring is het juist andersom en gaat een meerderheid door om uiteindelijk met een transitie te beginnen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 07:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iets beter lezen. Ik zeg dat er een groep is (niet noodzakelijk zelf lgbtq) die bij identiteitstwijfel kinderen direct gaat voorhouden dat ze wellicht trans zijn. En activisten zijn ook aan het pleiten voor een zo vroeg mogelijke transitie.
Daarmee zullen ze niet kinderen die overduidelijk geen trans zijn benaderen, maar wel alle twijfelgevallen. En dat terwijl we weten dat vroeger al 80% van de kinderen die zich trans voelden zich na het doormaken van de puberteit helemaal prima voelde bij het eigen geslacht. Dat zal nu logischerwijs hoger zijn, aangezien de drempel lager is geworden.
Icm opdringen van een volstrekt onverantwoorde vroege transitie ga je daarmee heel veel kinderen levenslang schaden.
Alle wetenschappelijke studies die daarnaar zijn gedaan wijzen daarop.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je een bron voor die 80%? In mijn ervaring is het juist andersom en gaat een meerderheid door om uiteindelijk met een transitie te beginnen.
Dit soort desinformatie is juist schadelijk en zorgt ervoor dat ouders hun kind niet bij een genderpoli durven aan te melden, omdat het vast maar een bevlieging is.
Ja, ik zou niet weten wat voor bezwaar er is tegen het voorlichten van tieners.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:31 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Onder het mom van voorbereiden op moet alles maar lekker prima zijn toch?
Ja, precies.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Je kunt ook kinderen onvoorbereid laten groomen door volwassenen, is het toch wel beter dat ze daarop voorbereid worden."
Bonus hole? Ik dacht altijd dat dat de anus was bij een vrouw (de ouderwetse variant, met vulva, vagina, baarmoeder, etc.).quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef Ali_boo het volgende:
Vagina word ''bonus hole''
Iets met inclusiviteit enzo
[ twitter ]
Besnijdenissen stoppen? Waarom?quote:Op donderdag 29 juni 2023 07:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed man trump wilt dus ook alle besnijdenissen stoppen in de VS waar het in de cultuur verankerd zit en niet eens een religieus ding is.
quote:Firoza en Dne zijn islamitisch en queer: ‘Het zijn mensen die mijn geaardheid veroordelen, niet God’
Firoza Wekker en Dne Fil hebben beiden geworsteld met hun geaardheid voordat ze elkaar de liefde verklaarden. Hun geloof lieten ze nooit los.
Had het artikel eerder gedeeld. Zeker interessant.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dit kwam langs in de krant. Interessant, maar ik moest er een beetje om grinniken. Er wordt beweerd dat ze niet in hokjes passen maar ik vond het verhaal behoorlijk stereotyperendOverigens nooit geweten dat er in Nederland belangenorganisaties specifiek voor moslim-LHBT'ers zijn.
[..]
KLIKquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Had het artikel eerder gedeeld. Zeker interessant.
Waarom vond je het stereotyperend? Het is een heel erg ongebruikelijke combo namelijk En overtuigend moslim EN een queer activist. Verre van stereotyperend.
Die done fil is een activist die zich al jaren inzet voor de queer moslim gemeenschap. Zij zat ook in een tv programma een aantal jaar geleden, waar een aantal moslims een week gingen samenwonen. Daar had je ook intessante gesprekken. Kom ff niet op de naam van dat programma.
Dat is em inderdaad. Best geinig hoe ze het diverse groepje hebben gecast, waardoor je clashes en interessante gesprekken kreeg. Uiteraard waren sommige stukjes minder interessant dan andere.quote:
Dus dan is mijn vagina ook geen vagina meer omdat ik natuurlijk niemand wil beledigen met mijn punani.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Jij als vaginabezitter hebt niks te willenquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus dan is mijn vagina ook geen vagina meer omdat ik natuurlijk niemand wil beledigen met mijn punani.
En woman is een no man.
Verder nog iets wat vrouwen moeten veranderen zodat zij zich beter voelen? Misschien dat we onszelf gewoon door de kop moeten schieten?
Lost trouwens wel weer een ander probleem op. Voorlopig geen pubers meer op aarde die in het warretje zijn over hun geslacht.(met regenboogkleuren)
Ik ken het alleen als dark holequote:Op donderdag 29 juni 2023 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bonus hole? Ik dacht altijd dat dat de anus was bij een vrouw (de ouderwetse variant, met vulva, vagina, baarmoeder, etc.).
Thanksquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alle wetenschappelijke studies die daarnaar zijn gedaan wijzen daarop.
Ik heb even gezocht voor een internetbron en kwam hierop:
https://statsforgender.or(...)become-teenagers.pdf
Naja, de site staat bekend als genderkritisch en als je op andere termen op hun site zoekt, zoals "binding", dan krijg je alleen maar negatieve berichten. Ik kan goed begrijpen dat mensen hier vraagtekens bij hebben of dit ontkennen. Ik begrijp best dat dit soort sites niet bovenaan de zoekopdrachten staat.quote:Wat mij overigens opviel met zoeken is dat je op google vooral wordt doodgegooid met ontkenningen hiervan. Wat eens temeer aantoont hoe verschrikkelijk gepolitiseerd dit thema is, maar ook hoe bedrijven als google met zoekresultaten zeer sturend bezig zijn. Het is immers een bekend feit dat deze studies er zijn, dat de resultaten allemaal overeenkomen en er geen enkele studie is die de resultaten van deze studies weerspreekt.
Ook zag ik dat er dan meteen op volgt dat dit wetenschappelijke bewijs niet alleen moet worden genegeerd, maar dat snelle transitie geboden is. En daar is nu echt nul en generlei wetenschappelijk bewijs voor.
Echt, het is schandalig wat er gebeurd. Over desinformatie gesproken!
Wat een lelijke term! Maar hoe hadden ze het dan moeten doen? "Vrouwen en andere personen met een vagina" lijkt me eigenlijk een betere oplossing.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij als vaginabezitter hebt niks te willen
[ twitter ]
De tekst is inmiddels aangepast naar mensen met een vagina. Maar verderop de tekst hebben ze het wel over vrouwen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een lelijke term! Maar hoe hadden ze het dan moeten doen? "Vrouwen en andere personen met een vagina" lijkt me eigenlijk een betere oplossing.
Context is belangrijk he.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Misschien je wat minder aanstellen en beseffen dat niet alles om jou draait?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus dan is mijn vagina ook geen vagina meer omdat ik natuurlijk niemand wil beledigen met mijn punani.
En woman is een no man.
Verder nog iets wat vrouwen moeten veranderen zodat zij zich beter voelen? Misschien dat we onszelf gewoon door de kop moeten schieten?
Lost trouwens wel weer een ander probleem op. Voorlopig geen pubers meer op aarde die in het warretje zijn over hun geslacht.(met regenboogkleuren)
Ah, net als mensen die zwanger zijn..quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij als vaginabezitter hebt niks te willen
[ twitter ]
Ik zou zeggen dat dat voor de 'tegenpartij' geldt?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien je wat minder aanstellen en beseffen dat niet alles om jou draait?
Mja, als je als vrouw op tilt slaat omdat een transgender organisatie in haar communicatie richting transmannen het woord vagina wil vermijden, dan gaat dat echt niet om de tegenpartij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat voor de 'tegenpartij' geldt?
Nou, meer haar houding en ervaringen tegenover liberalen, andere queers en athesten. Dat zijn van die verhalen die ik de afgelopen jaren al tientallen keren voorbij heb zien komen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Had het artikel eerder gedeeld. Zeker interessant.
Waarom vond je het stereotyperend? Het is een heel erg ongebruikelijke combo namelijk En overtuigend moslim EN een queer activist. Verre van stereotyperend.
Die done fil is een activist die zich al jaren inzet voor de queer moslim gemeenschap. Zij zat ook in een tv programma een aantal jaar geleden, waar een aantal moslims een week gingen samenwonen. Daar had je ook intessante gesprekken. Kom ff niet op de naam van dat programma.
Zou best kunnen, maar het is toch echt een niche groepje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nou, meer haar houding en ervaringen tegenover liberalen, andere queers en athesten. Dat zijn van die verhalen die ik de afgelopen jaren al tientallen keren voorbij heb zien komen.
Dat is nou precies het probleem met heel de letterkraam.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien je wat minder aanstellen en beseffen dat niet alles om jou draait?
Nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:02 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem met heel de letterkraam.
Alles en iedereen moet maar met de idioterie van die groepen meedansen want anders...
Nee daarvoor is de haat te groot.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maand is voorbij, kunnen we nu kappen met dit gedram?
Ach ze nemen overal wel aanstoot aan je kan die poppenkast het beste dus gewoon negeren, toch nooit goed. Een omgeboude een man of vrouw noemen prima maar verder doe je maar lekker gewoon.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
[..]
En woman is een no man.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
In dit geval trekt iemand iets naar zichzelf toe dat totaal niet op ha5 gericht is.
Dat is gewoon slachtofferschap zoeken.
Dat is juist het debiele, het gaat niet om aanstoot nemen aan iemand anders of aan iemand anders zijn of haar geslachtsdelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach ze nemen overal wel aanstoot aan je kan die poppenkast het beste dus gewoon negeren, toch nooit goed. Een omgeboude een man of vrouw noemen prima maar verder doe je maar lekker gewoon.
Iedereen heeft ruim de gelegenheid gehad om er flink op in te hakken, dus ze kunnen er weer voor een jaar tegenaan.quote:
Omdat hij wantoestanden met transgenders aan de kaak stelt?quote:Op zondag 2 juli 2023 08:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, dit soort mensen zijn gevaarlijk.
Nee, omdat hij wil suggereren dat dit uitsluitend voor komt bij transgenders.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat hij wantoestanden met transgenders aan de kaak stelt?
Of misschien omdat hij deze mensen gelijkstelt aan mentaal zieke criminelen.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat hij wantoestanden met transgenders aan de kaak stelt?
'Ze bedoelen het niet zo'quote:Op zondag 2 juli 2023 08:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, omdat hij wil suggereren dat dit uitsluitend voor komt bij transgenders.
Ook zo'n domme opmerking.quote:
Nee, maar ik maak in het echte leven ook niets mee van de frontlinies in Oekrane.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:34 schreef Naqin het volgende:
Heeft iemand eigenlijk berhaupt iets gemerkt van pride maand? In het echte leven dan he, niet op Fok.
Ik dus ook niet. Vond ik wel een interessante observatie na 6 topics aan geklaag over de drammerigheid van LGBT.quote:
Misschien zijn anderen wel in staat om voorbij de eigen ervaringen te kijken.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:24 schreef Naqin het volgende:
Ik dus ook niet. Vond ik wel een interessante observatie na 6 topics aan geklaag over de drammerigheid van LGBT.
Nodig voor wat?quote:Op zondag 2 juli 2023 09:05 schreef Wantie het volgende:
Wat deze thread vooral bewijst is dat Pride anno 2023 nog steeds hard nodig is, zelfs in Nederland.
Nee, maar het is Pride maand in Amerika, niet hier.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:34 schreef Naqin het volgende:
Heeft iemand eigenlijk berhaupt iets gemerkt van pride maand? In het echte leven dan he, niet op Fok.
Ik indirect wel, in de zin dat ik te maken heb met vluchtelingen uit Oekrane, die ik anders nooit tegen het lijf was gelopen.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak in het echte leven ook niets mee van de frontlinies in Oekrane.
Dat klinkt mooi, maar als je 'gek wordt van het gedram' zoals sommigen hier, maar 'het gedram' bestaat alleen in bepaalde content die je tot je neemt via het internet, dan is het misschien een mooi moment voor zelfreflectie.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Misschien zijn anderen wel in staat om voorbij de eigen ervaringen te kijken.
Oh, maar ik word zeker wel gek van het gedram omdat het zich op veelerlei manieren aan mij wordt opgedrongen (zonder het dus op te zoeken), alleen niet in deze maand in het bijzonder. Al heb ik deze maand enkele winkels moeten aanvinken om in het vervolg te vermijden.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:40 schreef Naqin het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, maar als je 'gek wordt van het gedram' zoals sommigen hier, maar 'het gedram' bestaat alleen in bepaalde content die je tot je neemt via het internet, dan is het misschien een mooi moment voor zelfreflectie.
quote:Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een simpel antwoord, maar jij accepteert die niet.
Niet mijn probleem verder.
Ik kreeg mee dat Barcelona in 2 dagen tijd 440000 volgers heeft verloren op Instagram door het gebruik van de inclusieve pride vlag.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:34 schreef Naqin het volgende:
Ik heb niets ingevuld.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik nog zo mijn best iets niet voor je in te vullen, doe je het wel voor mij. Maar prima joh, laten we het hier bij.
Wat ook weer laat zien hoe ver de acceptatie in Spanje is.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg mee dat Barcelona in 2 dagen tijd 440000 volgers heeft verloren op Instagram door het gebruik van de inclusieve pride vlag.
Dat weet ik niet hoor. Dat zogenaamde inclusieve gedoe met die vlag irriteert mij ook, maar het interesseert mij verder geen reet of iemand homo is of bi. Dat zijn echt twee zaken die los van elkaar staan.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ook weer laat zien hoe ver de acceptatie in Spanje is.
Ik heb hier al een bericht gedeeld van hoe Rotterdamse supporters reageerden op iets vergelijkbaars.
Dat is nogal dubbel, dat je inclusiviteit zegt te ondersteunen, maar je irriteert aan uitingen van organisaties en bedrijven die daarmee aangeven inclusiviteit te ondersteunen.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Dat zogenaamde inclusieve gedoe met die vlag irriteert mij ook, maar het interesseert mij verder geen reet of iemand homo is of bi. Dat zijn echt twee zaken die los van elkaar staan.
Conclusies over Spanjaarden kun je na deze daling niet echt trekken lijkt me aangezien het een club is die fans heeft over de wereld. Er zijn ook nog steeds 122.000.000 volgers over.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ook weer laat zien hoe ver de acceptatie in Spanje is.
Ja, heb je wel een punt inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Conclusies over Spanjaarden kun je na deze daling niet echt trekken lijkt me aangezien het een club is die fans heeft over de wereld. Er zijn ook nog steeds 122.000.000 volgers over.
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, omdat hij wil suggereren dat dit uitsluitend voor komt bij transgenders.
Transgender is volgens hem een psychiatrische ziekte, met dit als gevolg.
Transgenders zijn dus gevaarlijk.
En om dat te bewijzen gaat hij selectief om met statistische gegevens..
Je bedoelt dat ook het bedrijf even puntjes wilde scoren door wat kleurtjes in hun logo te stoppen.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, heb je wel een punt inderdaad.
Ik weet nog van vorig jaar, ik ben betrokken bij een wereldwijd software project, dat er tijdens Pride Month veel commentaar van leden kwam toen het logo op social media de regenboogkleuren kreeg.
Maar dat kwam voornamelijk uit landen waar homoseksualiteit taboe of zelfs verboden is.
En dat laat ook het belang van Pride zien, want de organisatie reageerde daar met kracht op dat inclusiviteit wl een van de pijlers is waar het project op steunt.
Wat voor meute?quote:Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Ik spreek nergens van genocide.quote:Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide)
Hoezo denk je dat een vrouwensymbool op een deur voldoende is om te voorkomen dat vrouwen worden aangerand of verkracht.quote:terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.
Dat is ook zoiets raars, hoezo kunnen mannen geen slachtoffer zijn van seksueel misbruik?quote:Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Wat is jouw doelgroep.quote:Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder
Maar je denkt dus werkelijk dat een man die een meisje wil misbruiken zich tegen laat houden door een bordje 'alleen voor vrouwen '...quote:en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.
Dat dit niet uitsluitend voorkomt bij transgenders...
Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
Het is geen bedrijfquote:Op zondag 2 juli 2023 11:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ook het bedrijf even puntjes wilde scoren door wat kleurtjes in hun logo te stoppen.
Ja. Ik heb er verder ook niets van meegekregen. Wat is de bedoeling?quote:Op zondag 2 juli 2023 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
4 topicreeksen maar liefst vanwege een of andere pride maand. Hilarisch.
Dat je tekeer gaat tegen transgenders.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er verder ook niets van meegekregen. Wat is de bedoeling?
https://youtube.com/shorts/y8-BszUwtyc?feature=sharequote:Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide) terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.
Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.
Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
In de comments:quote:
Dat valt wel mee volgens mij. Ik ken de cijfers niets.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide) terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.
Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.
Kwantiteit is misschien van ondergeschikt belang, dit soort praktijken hoort men niet te hoeven aanschouwen.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:39 schreef Jaroon het volgende:
Dat valt wel mee volgens mij. Ik ken de cijfers niets.
Link werkt bij mij niet. Dit is een filmpje van 1 vb? Zijn het "meutes"?quote:Op maandag 3 juli 2023 23:19 schreef Za het volgende:
[..]
Kwantiteit is misschien van ondergeschikt belang, dit soort praktijken hoort men niet te hoeven aanschouwen.
https://twitter.com/theLGBgroup/status/1674859740642545665?s=20
Waarschijnlijk omdat je geen Twitter account hebt.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Link werkt bij mij niet. Dit is een filmpje van 1 vb? Zijn het "meutes"?
Denk ik ook. Maar wat is er te zien?quote:Op maandag 3 juli 2023 23:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je geen Twitter account hebt.
https://htxt.co.za/2023/0(...)plements-view-limit/
Een zogenaamde trans die vrouwen staat te filmen terwijl hij overduidelijk een erectie heeft onder zijn rokje. Hilarisch wel eigenlijk.quote:
Klinkt wel grappig idd. Maar geen meutes?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een zogenaamde trans die vrouwen staat te filmen terwijl hij overduidelijk een erectie heeft onder zijn rokje. Hilarisch wel eigenlijk.
Nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Klinkt wel grappig idd. Maar geen meutes?
De usual suspects, antifa, linkse mensen in het algemeen die maar een beetje de MSM nalullen en natuurlijk de transgenders en pedos zelf.quote:
Die tweet is wel heel suggestief.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:19 schreef Za het volgende:
[..]
Kwantiteit is misschien van ondergeschikt belang, dit soort praktijken hoort men niet te hoeven aanschouwen.
https://twitter.com/theLGBgroup/status/1674859740642545665?s=20
Omdat het hypocriet gedrag is. Het is puur voor de bhne en heeft maar 1 motivatie: geld.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is nogal dubbel, dat je inclusiviteit zegt te ondersteunen, maar je irriteert aan uitingen van organisaties en bedrijven die daarmee aangeven inclusiviteit te ondersteunen.
Maar dan generaliseer je.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat het hypocriet gedrag is. Het is puur voor de bhne en heeft maar 1 motivatie: geld.
Ik snap jouw punt en toch is het niet valide.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:37 schreef Wantie het volgende:
Hoezo denk je dat een vrouwensymbool op een deur voldoende is om te voorkomen dat vrouwen worden aangerand of verkracht.
Denk je werkelijk dat iemand die de ziekelijke drang heeft on een ander iets aan te daardoor weerhouden wordt. Dat het dan opeens niet meer gebeurt.
Maar dat is weer een ander punt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt en toch is het niet valide.
Ten eerste gaat het niet om aanranden of verkracht worden. Het probleem zit veel meer dan vrouwen in bv vrouwenkleedkamers niet geconfronteerd willen worden met een penis.
Nu komt er ineens wetgeving die mensen met een penis, mits ze geregistreerd staan als vrouw, het recht geeft daar te zijn.
Moet je je voorstellen dat nu dus in een sauna op vrouwendag je ineens geconfronteerd kan worden met mannelijk uitziende lichamen.
Logisch dat vrouwen die spaarzame momenten niet weg willen geven.
Je hebt als transgender denk ik ook wel een enorme plaat voor je kop als je in weerwil van dat sentiment gebruik gaat maken van je ‘rechten’.
Het is wat anders bij een wc. Daar heeft iedereen een eigen hokje.
Uiteindelijk draait het toch gewoon om realisme. Als je wil gaan leven als vrouw moet je dat lekker doen. Maar zodra dat ernstig conflicteert met de belangen van anderen is een belangenafweging nodig. En die kan toch niet uitvallen in het nadeel van de grote groep? Als jij met 9 vrienden naar de film gaat en 9 willen naar een romcom en jij naar een horror moet je je ook schikken.
Wil je wel naar de vrouwensauna kan dat, na de volledige transitie. Dan is er geen enkel probleem.
Vaak nog steeds uit commercile overwegingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan generaliseer je.
Er zullen ongetwijfeld bedrijven zijn die hypocriet zijn.
Maar ik heb zelf vorig jaar voor een bedrijf gewerkt die dit volledig in hun beleid heeft gentegreerd, totaan genderneutrale toiletten toe.
Dan is er geen sprake van hypocrisie als dat bedrijf dat naar buiten kenbaar maakt.
En dat zie je steeds meer bij grote bedrijven. Daar is het niet een braaf schilletje aan de buitenkant voor de bhne, maar steeds meer onderdeel van de algehele bedrijfsvoering.
Geen idee. Heb zelf ook geen Twitter. Wel grappig dat je nu kan zien wie hier allemaal een Twitteraccount hebben.quote:
Dat zijn ze ook min of meer verplicht als ze een goede ESG score willen hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan generaliseer je.
Er zullen ongetwijfeld bedrijven zijn die hypocriet zijn.
Maar ik heb zelf vorig jaar voor een bedrijf gewerkt die dit volledig in hun beleid heeft gentegreerd, totaan genderneutrale toiletten toe.
Dan is er geen sprake van hypocrisie als dat bedrijf dat naar buiten kenbaar maakt.
En dat zie je steeds meer bij grote bedrijven. Daar is het niet een braaf schilletje aan de buitenkant voor de bhne, maar steeds meer onderdeel van de algehele bedrijfsvoering.
We missen ENORM veel natuurlijk......quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zelf ook geen Twitter. Wel grappig dat je nu kan zien wie hier allemaal een Twitteraccount hebben.
Pssstquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook min of meer verplicht als ze een goede ESG score willen hebben.
Dat is het enige wat je ziet? OK.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 05:57 schreef Wantie het volgende:
Enige wat je ziet is dat de telefoon schuin omlaag wordt gehouden, niet in een positie waarin je een ander kunt filmen.
Ik zie iemand die hoognodig naar de psychiater moet, een psycholoog is denk ik niet afdoende.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je ziet?
OK, dan toch maar, ik haal hem wel weg straks.
[ twitter ]
Zie jij in de video dat die persoon aan het filmen is?quote:
Jij weet niet hoe een erectie eruit ziet?quote:Op woensdag 5 juli 2023 05:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zie jij in de video dat die persoon aan het filmen is?
En wat dan precies?
Zelfde met die erectie, is dat werkelijk wat je ziet?
Er worden heel veel aannames gedaan op basis van enkele seconden aan video.
Zie jij werkelijk een penis in erectie, of zie je een bobbel onder een rokje, waarbij je de aanname doet dat dat een penis in erectie is?quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe een erectie eruit ziet?
Je hebt dus nog nooit een erectie gehad. Duidelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zie jij werkelijk een penis in erectie, of zie je een bobbel onder een rokje, waarbij je de aanname doet dat dat een penis in erectie is?
We zien een korte video van iemand die kennelijk in een dames kleedkamer een ander filmt die gekleed in dameskleding met een bobbel onder de rok een telefoon schuin naar beneden gericht houdt en afwisselend in portret en landschap modus houdt.
Is dat iemand die met een erectie vrouwen in de kleedkamer staat te filmen? Is daar sluitend bewijs voor?
Zo ja, is die persoon daarop aangepakt, of enkel gefilmd?
Nou, het is geen normale bobbel. Het is het bekende tentje. Tentje omdat inderdaad het weinig indrukwekkend oogt, maar bij zoveel overgewicht zit er misschien nog wel voldoende begraven onder een laag vet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:19 schreef Wantie het volgende:
Zie jij werkelijk een penis in erectie, of zie je een bobbel onder een rokje, waarbij je de aanname doet dat dat een penis in erectie is?
Daar ben ik het nog mee eens ook… maar met de toevoeging dat je wel een biologische vrouw moet zijn om zwanger te worden.quote:
Deze meneer komt tot rust als hij een Pride vlag ziet, en dan concludeer jij dat er dus een politieke ideologie achter zit?quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:02 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, dit is ook wel weer een veelzeggende video. Het benadrukt het politieke aspect van de regenboogvlag, dit heeft niets meer te maken met homo's of lesbiennes. Het gaat echt om een politieke ideologie.
[ twitter ]
Die trans uit dat filmpje ziet er sowieso uit als een creep vind ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het is geen normale bobbel. Het is het bekende tentje. Tentje omdat inderdaad het weinig indrukwekkend oogt, maar bij zoveel overgewicht zit er misschien nog wel voldoende begraven onder een laag vet.
Het zou nog optie 3 kunnen zijn (iets wat lijkt op, om te shockeren), maar het is hoe dan ook geen normale bobbel.
Overigens nog iets: ik zie ook wel eens beelden voorbij schuiven van transvrouwen met een duidelijke bobbel, wat ik hoe dan ook raar vindt en haaks vind staan op leven als een vrouw. Degenen die dat doen en posten hebben daar op zijn minst ook een ander doel mee. Het is creepy as fuck.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist de nieuwe reclame van Mac Donalds gezien waarin 2 meiden centraal staan die elkaar leuk vinden. Er zullen wel weer een hoop mensen over vallen,maar ik vind het een mooie reclame
Jij maakt je net zo druk, 4 topics lang probeer je veel te verantwoorden en recht te praten. Uitdelen kan je maar een teruggekaatste bal kan je soms moeilijk vangen lijkt het wel.quote:
Een gekaatste balquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef Prego het volgende:
[..]
Jij maakt je net zo druk, 4 topics lang probeer je veel te verantwoorden en recht te praten. Uitdelen kan je maar een teruggekaatste bal kan je soms moeilijk vangen lijkt het wel.
Ik denk dat het een kennismaking is, en ze daarna teruggaat naar haar draagmoeder?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Slayage het volgende:
"Faith in humanity restored" als ik de comments lees op dit stukje zieke theater
[ twitter ]
Dus draagmoederschap is een ziek theater?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Slayage het volgende:
"Faith in humanity restored" als ik de comments lees op dit stukje zieke theater
[ twitter ]
In veel van dit soort gevallen blijft de moeder een rol spelen in het leven van het kind.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 04:09 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kennismaking is, en ze daarna teruggaat naar haar draagmoeder?
Of worden ze direct na de geboorte gescheiden, dat kan toch niet?
Ik denk wel zeker dat er een verschil is tussen de LHB en de T, de rest heb ik me niet mee bezig gehouden. Bij de lhb is er in principe geen sprake van lijden, je valt op hetzelfde geslacht, ok prima. Het enige lijden komt dan in sommige gevallen vanuit de sociale of zelf opgelegde druk om te conformeren. Je bent niet intrinsiek ontevreden met jezelf.quote:
Nou, acceptatie van geaardheid van jezelf gaat ook niet altijd zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk wel zeker dat er een verschil is tussen de LHB en de T, de rest heb ik me niet mee bezig gehouden. Bij de lhb is er in principe geen sprake van lijden, je valt op hetzelfde geslacht, ok prima. Het enige lijden komt dan in sommige gevallen vanuit de sociale of zelf opgelegde druk om te conformeren. Je bent niet intrinsiek ontevreden met jezelf.
Bij de T is dat denk ik anders, daar zit wel een component van lijden in omdat je die dysphorie voelt tussen wat je fysiek bent en hoe je je voelt. En de sociale druk kan dat lijden zeker erger maken, maar het is inherent aan het hebben van genderdysphorie.
Ik snap dus ook de lhbers die een onderscheid willen maken wel.
Ik zie niet in waarom twee mannen die bewust kiezen voor een kind geen geweldige ouders kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen die zich trans voelen uiteindelijk simpelweg blijken te vallen op hetzelfde geslacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, acceptatie van geaardheid van jezelf gaat ook niet altijd zo gemakkelijk.
Daar kan jaren van innerlijke strijd overheen gaan. Bij zelfmoord onder jongeren is geaardheid nog steeds een veelvoorkomende reden.
Verder gaat Pride over dat je jezelf mag zijn en dat we daar met zijn allen voor opnemen.
Dat geldt ook voor al die andere letters.
Verder waren transgenders en andere letters al onderdeel van de gay community. Die zag je toendertijd al terug in het uitgaansleven, bijeenkomsten, etc.
Ze zijn nu zichtbaarder.
Geen idee of dat er heel veel zijn, ik ken niemand die dat is overkomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen die zich trans voelen uiteindelijk simpelweg blijken te vallen op hetzelfde geslacht.
Dat klopt inderdaad, vooral onder jongeren kan dit een groot probleem zijn. De genderideologie heeft dan ook daadwerkelijk homofobe aspecten. Dat is zorgwekkend te noemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen die zich trans voelen uiteindelijk simpelweg blijken te vallen op hetzelfde geslacht.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Nikita Dragun.
Waar zijn de Kelly van de Veers gebleven? Haar kwam ik vroeger wel eens tegen in de iT en de RoXy in Amsterdam. En zij zag er toch wel vrouwelijk uit hoor. Misschien een beetje grote handen, maar vooruit. Tegenwoordig zien de transgenders er echt mannelijk uit.quote:
Het zou pas echt helemaal af zijn als ie ook nog een snor en bakkebaarden had.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waar zijn de Kelly van de Veers gebleven? Haar kwam ik vroeger wel eens tegen in de iT en de RoXy in Amsterdam. En zij zag er toch wel vrouwelijk uit hoor. Misschien een beetje grote handen, maar vooruit. Tegenwoordig zien de transgenders er echt mannelijk uit.
Het moederschap is dus verworden tot een tool om een "familie" te kunnen spelen voor dit soort koppels. Het kind heeft immers geen moeder nodig. Liefde is liefde. Helder.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom twee mannen die bewust kiezen voor een kind geen geweldige ouders kunnen zijn.
Het argument klopt ook niet. Een baby heeft aandacht een liefde nodig en of dat nu is van de biologische moeder, of van een ander, dat maakt echt niet uit.
Ok, geen borstvoeding is jammer. Maar dat krijgen er zoveel niet.
Op de Internationale Dag van Transgendervisibiliteit (31 maart) werd in 2023 de documentaire Kelly, geproduceerd door Made in June en 2CFILM, uitgebracht op Prime Video.[2][3]quote:
Kan je deze uitleggen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
De genderideologie heeft dan ook daadwerkelijk homofobe aspecten.
Wat voor homofobe aspecten heeft genderidwologie?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder dat een man die aangifte doet, dan heb je wel lef hoor. Benieuwd hoe dat gaat aflopen.
[..]
Dat klopt inderdaad, vooral onder jongeren kan dit een groot probleem zijn. De genderideologie heeft dan ook daadwerkelijk homofobe aspecten. Dat is zorgwekkend te noemen.
Het ziet er werkelijk niet uit. Dit is echt gewoon een vent in een jurk die waarschijnlijk geilt op zichzelf als vrouw.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen natuurlijk wettelijk gaan eisen dat kinderen niet zonder moeder mogen opgroeien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het moederschap is dus verworden tot een tool om een "familie" te kunnen spelen voor dit soort koppels. Het kind heeft immers geen moeder nodig. Liefde is liefde. Helder.
Velen zitten te lachen om deze situatie, maar niet zo gek lang terug werd in het westen homoseksualiteit afgedaan als iets om lacherig over te doen. Tegenwoordig kunnen homoseksuele koppels "trouwen" en een "echte familie" vormen door kinderen te adopteren / kunstmatige inseminatie / draagmoederschap.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij homokoppels worden kinderen veroordeeld door de maatschappij om zonder vader of zonder moeder door het leven te gaan. Wezenlijk verschil met kinderen die door scheidingen of wat niet zonder pa of ma opgroeien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk wettelijk gaan eisen dat kinderen niet zonder moeder mogen opgroeien.
Dat gaat interessante taferelen opleveren.
Ken je het begrip Bom-moeder nog?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Bij homokoppels worden kinderen veroordeeld door de maatschappij om zonder vader of zonder moeder door het leven te gaan.
Die zijn niet veroordeeld tot het leven zonder een ouder van het andere geslacht?quote:Wezenlijk verschil met kinderen die door scheidingen of wat niet zonder pa of ma opgroeien.
Over het eerste stuk, ja dat kan en komt helaas nog veel voor. Maar de oorzaak daarvan ligt buiten de persoon, sociale verwachting en druk die eventueel genternaliseerd wordt. Bij de T kan iemand natuurlijk ook zijn/haar lichaam accepteren en dat dat botst met het gevoel, maar die discrepantie gaat denk ik nooit weg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, acceptatie van geaardheid van jezelf gaat ook niet altijd zo gemakkelijk.
Daar kan jaren van innerlijke strijd overheen gaan. Bij zelfmoord onder jongeren is geaardheid nog steeds een veelvoorkomende reden.
Verder gaat Pride over dat je jezelf mag zijn en dat we daar met zijn allen voor opnemen.
Dat geldt ook voor al die andere letters.
Verder waren transgenders en andere letters al onderdeel van de gay community. Die zag je toendertijd al terug in het uitgaansleven, bijeenkomsten, etc.
Ze zijn nu zichtbaarder.
Transgender is een stuk complexer, omdat het lichaam of mannelijk of vrouwelijk is, en dat kun je niet 100% omdraaien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Over het eerste stuk, ja dat kan en komt helaas nog veel voor. Maar de oorzaak daarvan ligt buiten de persoon, sociale verwachting en druk die eventueel genternaliseerd wordt. Bij de T kan iemand natuurlijk ook zijn/haar lichaam accepteren en dat dat botst met het gevoel, maar die discrepantie gaat denk ik nooit weg.
Dat de tq+ historisch al onderdeel zijn van de gay community komt natuurlijk door een flinke overlap en door het samen uit de boot vallen.
Jazeker.quote:
Dit klopt natuurlijk niet. Homoseksuele mannen voelen zich niet aangetrokken tot mensen die zich op basis van hun subjectieve gevoel identificeren als man, homoseksuele mannen voelen zich aangetrokken tot biologische mannen.quote:Homosexual
This might be considered a more medical term used to describe someone who has a romantic and/or sexual orientation towards someone of the same gender. The term ‘gay’ is now more generally used.
Leuk verhaal, maar hoezo is een transgender dan homofoob.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jazeker.
Seksuele orintatie stoelt op de binaire biologische realiteit bij de mens. Kortom, een erkenning van het menselijk geslacht is daarin essentieel. De genderideologie stelt dat eigenlijk een subjectieve beleving het biologische geslacht doet overstijgen, vandaar ook bijvoorbeeld een slogan als 'trans women are women'. Je ontwricht hiermee concepten als homoseksualiteit maar ook heteroseksualiteit. Nota bene Stonewall definieert homoseksualiteit tegenwoordig als volgt:
[..]
Dit klopt natuurlijk niet. Homoseksuele mannen voelen zich niet aangetrokken tot mensen die zich op basis van hun subjectieve gevoel identificeren als man, homoseksuele mannen voelen zich aangetrokken tot biologische mannen.
Tevens zie je dat kinderen en jongeren die op latere leeftijd homo of lesbisch blijken te zijn, disportioneel atypisch gedrag vertonen voor een jongen of meisje. Dit kan tegenwoordig worden genterpreteerd als het idee dat het desbetreffende kind eigenlijk in het verkeerde lichaam zit. Een meisje dat zou uitgroeien tot een lesbische vrouw is wellicht gewoon een trans man.
De kans is zeer groot dat je in de toekomst veel mannen en vrouwen gaat zien die tijdelijk een transitie naar het andere geslacht beginnen (met alle gevolgen van dien) en er daarna achterkomen eigenlijk gewoon homo of lesbisch te zijn.
Er werd op een website als PinkNews uitgebreid aandacht besteed aan de uitbreiding rondom medische zorg aan transgender mensen. Doodleuk negerende dat de reden dat men dit in een oerconservatief land als Pakistan doet zodat homoseksuele en lesbische mensen in een heteroseksueel keurslijf kunnen worden gestouwd.
Het benadrukt ook de onverenigbaarheid van homo of lesbisch zijn met de genderideologie. Dit staakt haaks op elkaar. Het ene stoelt op de realiteit, het andere op een subjectief fantasme dat we in de Westerse samenleving zowaar nog autoriteit hebben toegekend ook.
Of je nu wel of niet kiest voor transitie, het blijft een nare situatie. Helemaal omdat het voor veel mensen gewoon niet te begrijpen is hoe het voelt om in een ‘verkeerd’ lichaam te zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Transgender is een stuk complexer, omdat het lichaam of mannelijk of vrouwelijk is, en dat kun je niet 100% omdraaien.
Het blijft altijd een tussenvorm, en als je op latere leeftijd in transitie gaat, dan blijf je als transvrouw er uit zien als een kerel in een jurk...
Ik las afgelopen week een bericht over een transgender die door haar date in elkaar was gemept omdat hij er in bed achter kwam dat zij transgender is.
Niet handig van haar natuurlijk om dat niet te vertellen, maar het laat ook zien ze nooit gewoon als vrouw zal kunnen leven.
Je moet dan een man zien te vinden die (ook) op transgenders valt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waar zijn de Kelly van de Veers gebleven? ...
Cocaine is one hell of a drug.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kelly toen
[ afbeelding ]
Kelly nu
Niet gekeken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Op de Internationale Dag van Transgendervisibiliteit (31 maart) werd in 2023 de documentaire Kelly, geproduceerd door Made in June en 2CFILM, uitgebracht op Prime Video.[2][3]
Die vergelijking loopt ook knap mank en ik kan dat zeggen want ik ben een vuige vegan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus draagmoederschap is een ziek theater?
Verder loopt de vergelijking met puppies nogal mank. Als je daar op tegen bent moet je veganist worden
Heb je haar docu onlangs gezien?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waar zijn de Kelly van de Veers gebleven? Haar kwam ik vroeger wel eens tegen in de iT en de RoXy in Amsterdam. En zij zag er toch wel vrouwelijk uit hoor. Misschien een beetje grote handen, maar vooruit. Tegenwoordig zien de transgenders er echt mannelijk uit.
Resultaat wat jij kennelijk liever niet ziet, zoals gezinnen waarin de ouders van hetzelfde geslacht zijn en liefdevol hun kinderen groot brengen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Velen zitten te lachen om deze situatie, maar niet zo gek lang terug werd in het westen homoseksualiteit afgedaan als iets om lacherig over te doen. Tegenwoordig kunnen homoseksuele koppels "trouwen" en een "echte familie" vormen door kinderen te adopteren / kunstmatige inseminatie / draagmoederschap.
Niet zo gek lang terug vond het Europese hof voor de rechten van de mens, dat individuele landen zelf konden bepalen of homoseksuele koppels kunnen trouwen. Nu vindt dat zelfde hof, dat elke land het homohuwelijk moet accepteren en dat himokoppels "recht" hebben op een familie.
Joe Biden zei niet zo gek lang terug over het homohuwelijk "ik ga niet de definitie veranderen van wat een huwelijk is". Nu nadat het Amerikaanse Hooggerechtshof met een stemverhouding van 5 tegen 4 het homohuwelijk legaliseerde, is Bidens definitie opeens veranderd.
Toen Europa afstand nam van hun Christelijke waarden met andere woorden, van God loskwam, werd alles geoorloofd. Het resultaat zien we allemaal voor ons ogen afspelen.
Jij hebt onderzoek gedaan daarnaar? Ken jij er zovelen dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen idee of dat er heel veel zijn, ik ken niemand die dat is overkomen.
Andersom wel, dat iemand zich eerst als gay voor deed, en nu omgebouwd is. Daar ken ik er meerdere van.
In theorie is vader+moeder ideaal. Maar laten we nou eerlijk zijn. Hoeveel kinderen groeien er niet op met maar 1 ouder? Of met ouders die de naam 'ouder' nauwelijks mogen dragen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het moederschap is dus verworden tot een tool om een "familie" te kunnen spelen voor dit soort koppels. Het kind heeft immers geen moeder nodig. Liefde is liefde. Helder.
Het is ook heel onfatsoenlijk om dat niet te vertellen. De reactie is natuurlijk een misdrijf.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef Wantie het volgende:
Ik las afgelopen week een bericht over een transgender die door haar date in elkaar was gemept omdat hij er in bed achter kwam dat zij transgender is.
Niet handig van haar natuurlijk om dat niet te vertellen, maar het laat ook zien ze nooit gewoon als vrouw zal kunnen leven.
Je moet dan een man zien te vinden die (ook) op transgenders valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |