abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209578215
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat voor shit doel je dan op?
Ik neem aan de vrouwenhaat, experimenteren op kinderen, enz.
pi_209578297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 09:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik spreek niet graag voor anderen.

Maar wat mij betreft is het volstrekt idioot om de pride flag steeds maar aan te passen. Het heeft iets heel kinderlijks als je bv als homoseksueel van kleur jezelf alleen maar vertegenwoordigd kan voelen als je een eigen stukje vlag toebedeeld krijgt. Heel erg ‘what about me’?

Nog even en Surinamers gaan eisen dat er een nieuw design komt van de Nederlandse vlag omdat ze zich niet vertegenwoordigd voelen. En dan natuurlijk wil de lgbtq+ ook wel een vertegenwoordiging in de nationale vlag.

Of wat te denken van het tenue Ajax. Moet daar niet een verwijzing naar ‘vak F’ in?

Ik denk dat iedereen bij die laatste twee voorbeelden denkt ‘wat een rare gedachte’. Helaas dacht men dat niet massaal toen iemand ging voorstellen om een al lang inclusieve pride flag zo inclusief te maken dat die inmiddels blanken uitsluit.

Maar dat zal misschien ook precies de bedoeling zijn geweest.
Ik krijg inmiddels de indruk dat iedere groep waar links de white savior voor wilt spelen op de vlag komt.
pi_209578594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik krijg inmiddels de indruk dat iedere groep waar links de white savior voor wilt spelen op de vlag komt.
Dit is overigens geen officiele verandering en deze vlag zal je dus ook nooit ergens zien hangen. Tot nu toe is er op de regenboogvlag ruimte gekomen voor groepen die minder zichtbaar zijn, maar als je autisme toevoegt, krijg je juist een groep die nu al erg zichtbaar is. Ik zou dit een verkeerd statement vinden.
pi_209581105
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik neem aan de vrouwenhaat, experimenteren op kinderen, enz.
Daar staat de vlag niet voor.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209581130
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Okay, dus een nonbinair persoon of zo bedenkt een andere vlag, en dan is het opeens de schuld van links?
Hoe werkt dat?
pi_209581191
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het artikel zonder paywall https://12ft.io/proxy?q=h(...)n-nederland-a4166360

Heel informatief artikel. Wist niet dat we in Nederland ook al jaren meedoen aan die travestieten voorleesmiddagen :') Wij importeren zo'n beetje alles uit Amerika. Iedereen die dat ontkent heeft geen enkel besef van de realiteit. Amerika heeft op culturele vlak een immense invloed op de gehele wereld en omdat wij zo transatlantisch gericht zijn en omdat zon beetje elke Nederlander Engels kent gaat de import des te makkelijker.

Ik moest hier zo om lachen:

„Ik heb altijd de moslimgemeenschap als een spirituele buffer tegen het doorgeschoten liberalisme gezien”, twitterde de rechtse opiniemaker Sietske Bergsma begin april. Haar zoon ging die dag met school naar de moskee. „Vijf jaar geleden had ik daar wat van gevonden”, schreef ze. „Nu denk ik: je weet tenminste zeker dat er geen dragqueens met dildo’s rondzwaaien.”
Ik vind het ook wel grappig dat ze elkaar blijkbaar tijdelijk gevonden hebben. Conservatieve homo's staan zij aan zij met neo-nazi's die normaal gesproken aan het potenrammen zijn. Ik hoop dat die conservatieve homo's realiseren, dat zodra het 'dragqueen gevaar' is geweken, ze gewoon weer in elkaar gemept gaan worden door extreem-rechts volk en marokkaanse moslimreljeugd :')
Terug naar die goeie ouwe tijd.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_209581371
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 16:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Okay, dus een nonbinair persoon of zo bedenkt een andere vlag, en dan is het opeens de schuld van links?
Hoe werkt dat?
Nonbinair komt niet in mijn woordenboek voor.
pi_209581390
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 16:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel grappig dat ze elkaar blijkbaar tijdelijk gevonden hebben. Conservatieve homo's staan zij aan zij met neo-nazi's die normaal gesproken aan het potenrammen zijn. Ik hoop dat die conservatieve homo's realiseren, dat zodra het 'dragqueen gevaar' is geweken, ze gewoon weer in elkaar gemept gaan worden door extreem-rechts volk en marokkaanse moslimreljeugd :')
Terug naar die goeie ouwe tijd.
Kun je ons wat voorbeelden geven van dat extreemrechts volk die homo's in elkaar meppen?
pi_209581510
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 16:52 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Kun je ons wat voorbeelden geven van dat extreemrechts volk die homo's in elkaar meppen?
Je wilt beweren dat dat nooit is gebeurd?
pi_209581521
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 16:50 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Nonbinair komt niet in mijn woordenboek voor.
White savior in geen enkel Nederlands woordenboek.
En nu?
pi_209581608
pi_209592034
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 12:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En het heeft de nieuws gehaald
[..]
https://www.telegraph.co.(...)ing-cat-transgender/

Waarom zou je niet als kat kunnen identificeren? Inclusief my ass :r
We hebben een update:

Schools let children identify as horses, dinosaurs... and a moon

One pupil at a state secondary school in Wales told The Telegraph of a fellow pupil who “feels very discriminated against if you do not refer to them as ‘catself’”. She added: “When they answer questions, they meow rather than answer a question in English. And the teachers are not allowed to get annoyed about this because it’s seen as discriminating.”

https://www.telegraph.co.(...)-as-animals-furries/

Geweldige trol actie van de studenten _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209592085
:')

School that allowed pupil to identify as cat facing 'pupil safety' investigation

At a state secondary school in Wales, one student is said to "meow" when asked questions by a teacher, rather than answering in English.

On Tuesday Downing Street told headteachers that they should not be teaching children that they can identify as cats or other animals.

A source close to Mrs Keegan told the newspaper said: “Teachers should not be teaching contested ideology as fact. They must have due regard to safeguarding if a pupil identifies as an animal.”

https://www.lbc.co.uk/new(...)y-cat-investigation/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209592635
quote:
Nee hoor niet heel Nederland slechts een paar voetbalfans.
pi_209594166
pi_209621521
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209621552
quote:
De kracht van social media, we communiceren via de mening van een of andere Jane Doe op youtube...
  vrijdag 23 juni 2023 @ 20:08:50 #293
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209621559
quote:
Ook dit, waar zou zo'n kind dit nu leren:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209624460
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 20:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ twitter ]
A four year old zelfs :{

How about deze trotse moeder in de video, die gaat janken omdat de Target de pride month hoek minder prominent aandacht geeft. :{ Het stomme gegiechel moet je maar voor lief nemen.

https://youtube.com/shorts/3SoTQ4P-fXM?feature=share4
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209631052
Ik vind deze dames heel interessant. Islamitisch EN queer tegelijkertijd. Dne Fil ken ik van een docu reeks van tv waar zij als queer activisten 1 van de aanwezige moslims was.

https://www.trouw.nl/reli(...)-niet-god~ba11ae40a/
-Rabia Al-Basri
pi_209631060
pi_209633392
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209633506
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 18:22 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Geweldig 👍
pi_209633780
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 20:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik weet niet of ''evil'' de lading genoeg dekt
pi_209633970
@Slayage kwam deze tegen op YouTube, dacht wellicht vind je hem leuk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')