Ja, maar wat verwacht je van Alt Rechts.quote:
Dat staat ook in het artikel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind de verdediging zwak. Op zijn best is het dan extreem dom om te roepen.
Dat doen ze zelf wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:11 schreef Wantie het volgende:
Die pakken alles aan om LGBTwhatever in een kwaad daglicht te zetten.
Dat is inderdaad de reactie van de haters.quote:
Je kunt mensen alleen maar afrekenen op hun daden en hun woorden. Dat kan wat verwarrend worden als je een parodie neerzet of sarcastisch iets zegt. Als je zo’n gevoelig onderwerp als dit behandelt, dan lijken mij dat niet de meest verstandige stijlfiguren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat staat ook in het artikel.
Het maffe is echter dat er mensen zijn die denken dat ze serieus zijn.
Dan heb je echt een bord voor je kop.
Maar dan geef je je gewonnen aan de haters die dit tot een gevoelig onderwerp hebben gemaakt door er een karikatuur van te maken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je kunt mensen alleen maar afrekenen op hun daden en hun woorden. Dat kan wat verwarrend worden als je een parodie neerzet of sarcastisch iets zegt. Als je zo’n gevoelig onderwerp als dit behandelt, dan lijken mij dat niet de meest verstandige stijlfiguren.
Het is gewoon dom om dit soort dingen te scanderen. Heeft niets met jezelf gewonnen geven te maken, wat een drama queen houding is dat. Elke andere groep zou er overigens ook gewoon op worden aangesproken als ze dat zouden roepen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan geef je je gewonnen aan de haters die dit tot een gevoelig onderwerp hebben gemaakt door er een karikatuur van te maken.
Want wie hier op Fok gelooft werkelijk dat LGBTwhatever echt op kinderen aan het jagen is?
En dat gaat scanderen tijdens een optocht? Alsof de dievengilde door de straten marcheert en scandeert dat ze vanavond bij iedereen gaan inbreken?
Ik geloof zeker wel dat er lgbtq**** activisten zijn die al hun ideeën zo vroeg mogelijk bij kinderen in hun hoofd willen krijgen. Dat is ook klassieke propaganda, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan geef je je gewonnen aan de haters die dit tot een gevoelig onderwerp hebben gemaakt door er een karikatuur van te maken.
Want wie hier op Fok gelooft werkelijk dat LGBTwhatever echt op kinderen aan het jagen is?
En dat gaat scanderen tijdens een optocht? Alsof de dievengilde door de straten marcheert en scandeert dat ze vanavond bij iedereen gaan inbreken?
Jij zegt dat het niet gebeurt, gebaseerd op wat?quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:
Zijn eigen verwrongen ideaalbeeld.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Jij zegt dat het niet gebeurt, gebaseerd op wat?
Meen je nou echt dat je vindt dat het roepen van dit soort slogans gewoon een beetje dom is, maar dat serieus nemen pas echt problematisch is?quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat staat ook in het artikel.
Het maffe is echter dat er mensen zijn die denken dat ze serieus zijn.
Dan heb je echt een bord voor je kop.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Het is alsof je skinheads hoort roepen dat ze voor de joden komen - geintje jongens doen we toch niet het is cynisch bedoeld.
Hij is ons aan het gaslighten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meen je nou echt dat je vindt dat het roepen van dit soort slogans gewoon een beetje dom is, maar dat serieus nemen pas echt problematisch is?
Of begrijp ik je verkeerd?
Dat een deel maar wat graag kinderen gebruikt voor hun eigen gewin lijkt mij zelfs evident.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat een deel maar wat graag kinderen gebruikt voor hun eigen gewin lijkt mij zelfs evident.
Maar is dat niet een totaal andere kwestie die verder los staat van LGBTwhatever?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat een deel maar wat graag kinderen gebruikt voor hun eigen gewin lijkt mij zelfs evident.
Bedoel je daarmee dat kinderen op vroege leeftijd leren dat er ook homo's en zo zijn?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik geloof zeker wel dat er lgbtq**** activisten zijn die al hun ideeën zo vroeg mogelijk bij kinderen in hun hoofd willen krijgen. Dat is ook klassieke propaganda, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.
(Ik heb het hier dus specifiek niet over fysiek misbruik van kinderen, al zal een minieme minderheid van die activisten ook geen probleem mee hebben, degenen die over minor attracted persons praten bijv.)
Ik bedoel dan meer op activisten die kinderen al heel jong willen beïnvloeden om bij twijfel over de eigen ik (wat bij kinderen nu eenmaal zeer normaal is) te kiezen voor transitie, waarbij de groep groter wordt en daarmee de normalisering verder wordt vormgegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar is dat niet een totaal andere kwestie die verder los staat van LGBTwhatever?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, maar wat verwacht je van Alt Rechts.
Die pakken alles aan om LGBTwhatever in een kwaad daglicht te zetten.
Dit roepen is inderdaad een beetje dom, maar serieus denken dat ze openlijk scanderen kwalijke dingen met je kinderen te gaan doen, dat is nog dommer.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meen je nou echt dat je vindt dat het roepen van dit soort slogans gewoon een beetje dom is, maar dat serieus nemen pas echt problematisch is?
Of begrijp ik je verkeerd?
Dus volgens jou maakt LGBTwhatever massaal jacht op kinderen?quote:
Ja, ik snap het hele punt niet van een miss-verkiezing voor transgenders, als die mensen gewoon als vrouw willen worden gezien.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Amsterdamse Solange Dekker is Miss Trans World![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |