abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:19:02 #1
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634062
NIET MIJN OP

Deze week is het zover: Pride Month. Althans, in Amerika, want daar staat de hele maand juni in het teken van de LHBTIQAPC+-community. In Nederland hebben we Pride, dat we vroeger Gay Pride noemden. Pride Amsterdam is met een volledige week – 1 augustus tot en met 6 augustus 2023, in Rotterdam begint men al op 1 juni.

Pride is a protest
De officile opening van Rotterdam Pride is op donderdag 1 juni in de Kunsthal. Vanaf 19.00 uur is er een programma met een talk en spoken word. Later op de avond kunnen de voetjes van de vloer tijdens de afterparty. Tegelijkertijd wordt de film ‘Pride from Above’ vertoond in het auditorium.

Op vrijdag 2 juni kun je meelopen met de Pride March 2023. Samen met andere Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community. Om mee te gaan met de mars kun je om 19.00 uur verzamelen op het Stationsplein.

Uitgebreide info mbt aanstaande event hier:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/g44025992/pride-amsterdam-2023/

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ridemaand-achterhoek

Gisteren kwam ik dit tegen, een non binair hen, voorheen:

Daarna:

Heden:

https://youtube.com/shorts/zwdDSZjsOwU?feature=share

De discussie is ongewenst wellicht, maar gezien we dit vieren, vraag ik me af waarom deze discussie zo ongewenst is.
Gialu, hen op de fotos en videos zegt dat ze hiertoe gekomen is nadat ze influencers had gezien, en begreep dat dit was wat hen ook wilde.

Ik vind het verminking, met een hele rits aan fysieke problemen in het verschiet, niet iets om te vieren.

Gay Pride daar kan ik me alles bij voorstellen, maar dit vieren, ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is of we van Gay Pride naar LHBTIQAPC+ pride zijn gegaan.

Het is ook een beetje hypocriet dat juist deze hen zo opzienbarend is, vanwege het beeldschoon zijn voorheen. Op zich ziet hen er heden gelukkig uit. YOP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:19:12 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634065
Laatste post:
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
religie moet daarentegen wel gewoon op school gegeven worden, natuurlijk.

Kinderkopjes volstoppen met hoe slecht en zondig ze zijn en dat ze een eeuwige marteling in de hel mogen verwachten als ze niet voldoen aan de plichten van het heilig boek.

Grappig hoe je het ene kindermishandeling noemt, en het andere als moreel juist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209634393
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
@:Slayage kwam deze tegen op YouTube, dacht wellicht vind je hem leuk

Deze guy is heel droog :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:39:52 #4
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634488
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
Deze guy is heel droog :Y)
Wat vind je ervan dat kinderen geleerd wordt dat er een hel is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:44:27 #5
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634595
Plaatje uit een kinderboek over hoe je kinderen vanaf 5 jaar kunt leren over de hel:

Religieuzen die het over kindermishandeling durven hebben als er over seksualiteit wordt gesproken in een klas, maar dit soort perversiteiten helemaal goedkeuren zijn totaal ongeloofwaardig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209634770
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
onzinnig
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:57:45 #7
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634844
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef Culkin het volgende:

[..]
onzinnig
Ik noem het wat het is: kindermishandeling en psychologische terreur.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209634923
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.

Alleen de manier waarop je het doet hierboven is natuurlijk karikaturaal. Nee bij jonge kinderen is het pedagogisch niet verantwoord om hel en verdoemenis verhalen te vertellen. De ene kerk doet het wel andere niet. Of de ene geeft we meer aandacht aan dat de ander. Bij mijn moskee werd het helemaal geen thema. Ook bij mijn ouders idem.

Dat je je kinderen opvoedt zoals jij vindt dat jij ze moet opvoeden dat is aan jou als ouder zijnde. Die vrijheid moeten we niet aan tornen. Echter wat de LGBTQ ideologie doet is hun moraal opdringen aan kinderen van religieuze families en dat is iets wat niet mag gebeuren. Jij mag jouw moraal aan jouw kinderen aanleren en ik aan de mijne.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209634941
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Plaatje uit een kinderboek over hoe je kinderen vanaf 5 jaar kunt leren over de hel:

[ afbeelding ]

Religieuzen die het over kindermishandeling durven hebben als er over seksualiteit wordt gesproken in een klas, maar dit soort perversiteiten helemaal goedkeuren zijn totaal ongeloofwaardig.
Moet dit een kinderboek voorstellen?
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 juni 2023 @ 20:05:34 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634987
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef Slayage het volgende:

[..]
Moet dit een kinderboek voorstellen?
Ja
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 juni 2023 @ 20:06:14 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209635002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.

Alleen de manier waarop je het doet hierboven is natuurlijk karikaturaal. Nee bij jonge kinderen is het pedagogisch niet verantwoord om hel en verdoemenis verhalen te vertellen. De ene kerk doet het wel andere niet. Of de ene geeft we meer aandacht aan dat de ander. Bij mijn moskee werd het helemaal geen thema. Ook bij mijn ouders idem.

Dat je je kinderen opvoedt zoals jij vindt dat jij ze moet opvoeden dat is aan jou als ouder zijnde. Die vrijheid moeten we niet aan tornen. Echter wat de LGBTQ ideologie doet is hun moraal opdringen aan kinderen van religieuze families en dat is iets wat niet mag gebeuren. Jij mag jouw moraal aan jouw kinderen aanleren en ik aan de mijne.
Dan is het nog steeds absurd om te veronderstellen dat het ene wel en het andere geen kindermishandeling is, of je dat nu op school of thuis doet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209635121
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan is het nog steeds absurd om te veronderstellen dat het ene wel en het andere geen kindermishandeling is, of je dat nu op school of thuis doet.
Maar toch doe jij het ook.
-Rabia Al-Basri
pi_209635157
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja
Oogt niet als een kinderboek. Deze wel. Ik heb beide delen van dit boek. Geen hel en verdoemenis. https://www.bol.com/nl/nl(...)-1/9200000058338324/
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 juni 2023 @ 20:16:22 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209635178
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Slayage het volgende:

[..]
Oogt niet als een kinderboek. Deze wel. Ik heb beide delen van dit boek. Geen hel en verdoemenis. https://www.bol.com/nl/nl(...)-1/9200000058338324/
https://www.wonkette.com/(...)rens-book-about-hell
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209635272
quote:
That's fucked up, maar zoals ik zei, het is karikaturaal. "Sundays With The Christianists: Here's A Delightful Children's Book About Hell" :')
-Rabia Al-Basri
pi_209636990
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 juni 2023 @ 22:39:02 #17
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_209637065
dacht dat pride vorige maand was en de maand daarvoor en daarvoor

is het elke maand pride ofzo wat een poppenkast
graag op anoniem
pi_209639161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”

[ Bericht 9% gewijzigd door Morrigan op 25-06-2023 03:21:33 ]
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 25 juni 2023 @ 08:39:39 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209639663
quote:
15s.gif Op zondag 25 juni 2023 03:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]
LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”

haal de TQ en Q maar weg , LBG word je idd mee geboren en gaat over seksualiteit die andere letters niet.
Ik ben inmiddels overleden
pi_209639732
quote:
15s.gif Op zondag 25 juni 2023 03:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wiki:

"Een ideologie is het geheel van ideen over de mens, menselijke relaties en de inrichting van een maatschappij, dat leeft binnen een bepaalde maatschappelijke groep, met name een politieke partij, een denkstroming of een sociale klasse."

"Liefde is liefde" is een slogan van een politieke ideologie. De regenboog vlag is de vlag van een politieke ideologie. "Pride" is de heilige maand van de gemeenschap om hun ideologie extra te propageren.

Het wordt gebruikt om traditionele waarden te vernietigen door ze op te dringen aan de gehele bevolking als zijnde universele waarden.

De seculieren klagen over het gepreek van de kerk, maar omhelzen het gepreek van de LGBTQ kerk.

Mensen zijn in staat om van alles een ideologie te maken en als wapen in te zetten. Zelfs hun huidskleur als seksuele orintatie.
-Rabia Al-Basri
pi_209641507
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 08:52 schreef Slayage het volgende:

[..]
Wiki:

"Een ideologie is het geheel van ideen over de mens, menselijke relaties en de inrichting van een maatschappij, dat leeft binnen een bepaalde maatschappelijke groep, met name een politieke partij, een denkstroming of een sociale klasse."

"Liefde is liefde" is een slogan van een politieke ideologie. De regenboog vlag is de vlag van een politieke ideologie. "Pride" is de heilige maand van de gemeenschap om hun ideologie extra te propageren.

Het wordt gebruikt om traditionele waarden te vernietigen door ze op te dringen aan de gehele bevolking als zijnde universele waarden.

De seculieren klagen over het gepreek van de kerk, maar omhelzen het gepreek van de LGBTQ kerk.

Mensen zijn in staat om van alles een ideologie te maken en als wapen in te zetten. Zelfs hun huidskleur als seksuele orintatie.
En nu met bron (inclusief link) erbij.
pi_209642296
Amsterdamse Solange Dekker is Miss Trans World w/ *O* w/

quote:
Nederlandse wint grootste missverkiezing voor trans vrouwen: 'Blijf altijd in jezelf geloven'
De Nederlandse Solange Dekker is in Thailand gekroond tot Miss International Queen 2023. De 27-jarige Amsterdamse versloeg meer dan 20 trans vrouwen uit andere landen. "De boodschap die ik de wereld wil laten zien, is dat je nooit moet stoppen met in jezelf te geloven."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-2023-solange-dekker
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209642362
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]

Proficiat kerel!
pi_209650226
Zelf een Pride vlag breien ^O^

https://fb.watch/loVxYpqWAo/
pi_209650281
quote:
[..]

Thailand ^O^ Stevige competitie van de lokale Ladyboys, en toch winnen _O_ :D

quote:
De verkiezing werd 17 jaar geleden in het leven geroepen om de acceptatie van trans vrouwen in de samenleving te bevorderen.
En? Hoe staat het met de acceptatie in 'de samenleving'?

Alvast 1 Trans voor dit deel van de topicreeks:

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 26 juni 2023 @ 09:58:01 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209651243
quote:
[..]

Apart dat ze voor een 'miss' verkiezing wel een aparte trans categorie hebben , maar met sporten schijnt het allemaal maar moeilijk te zijn :?
  maandag 26 juni 2023 @ 11:29:58 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209652243
twitter

twitter

Wat een volk :')
  maandag 26 juni 2023 @ 11:42:50 #28
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209652407
quote:
[..]

Ik zie niet in hoe iemand met dat event een probleem kan hebben. Een stel volwassen kerels die een wedstrijdje houden wie de beste vrouw is. Geen rare fetisjen erbij, geen kinderen erbij, niets opdringen, helemaal top!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209658532
quote:
15s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:29 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Dog fetish gear moest ik googlen. Weer wat geleerd :P
-Rabia Al-Basri
pi_209658547
quote:
[..]

.die is wel goed gelukt :P
-Rabia Al-Basri
pi_209658563
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 08:15 schreef Wantie het volgende:
Zelf een Pride vlag breien ^O^

https://fb.watch/loVxYpqWAo/
Graag met ons delen als ie klaar is
-Rabia Al-Basri
pi_209658692
quote:
[ twitter ]

[ twitter ]

Haters gonna hate. Dat zal niet veranderen.
pi_209658728
quote:
15s.gif Op maandag 26 juni 2023 09:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Apart dat ze voor een 'miss' verkiezing wel een aparte trans categorie hebben , maar met sporten schijnt het allemaal maar moeilijk te zijn :?
Is er wel:
https://gggdl2023.org/en
  maandag 26 juni 2023 @ 21:01:01 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209659001
quote:
[ twitter ]

[ twitter ]

Dat duo van Antifa :') _O-. Het zijn ook altijd van ielige individuen, gezicht bedekt en in het zwart gekleed.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209659036
https://www.rtlnieuws.nl/(...)anderson-lee-aldrich

Levenslang voor een moordpartij tijdens een dragshow.
  maandag 26 juni 2023 @ 21:04:00 #36
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209659046
Heel normaal dit ook. En dan gek staan te kijken dat veel lesbiennes en homo's hier afstand van nemen.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209659200
quote:
13s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:04 schreef HowardRoark het volgende:
Heel normaal dit ook. En dan gek staan te kijken dat veel lesbiennes en homo's hier afstand van nemen.

[ twitter ]
Het is maf dat iemand hier afstand van moet nemen..

Als hetero hoef je toch ook geen afstand te nemen van bepaalde gedragingen door andere heteros?
  maandag 26 juni 2023 @ 21:28:18 #38
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209659402
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is maf dat iemand hier afstand van moet nemen..

Als hetero hoef je toch ook geen afstand te nemen van bepaalde gedragingen door andere heteros?
Appels & peren.

Is er een Straight Pride? Nee toch? Hetero's hebben namelijk geen maand die om hun seksuele orintatie moet draaien met bepaalde symbolieken, vlaggetjes, parades of bootoptochten waar mensen theatraal en schaars gekleed staan te dansen alleen maar om zichzelf te 'vieren' en 'trots' te zijn dat ze bepaalde seksuele voorkeuren hebben. Dat is an sich al bespottelijk.

Dus ja, daarom zijn er homo's en lesbiennes die openlijk aangeven met dit soort batshit crazy mafklapperij niets te maken te willen te hebben. Dat krijg je als er een hele perverse anti-cultuur om jouw seksuele orintatie wordt gecreerd.
pi_209659454
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Appels & peren.

Is er een Straight Pride?
Als dit tijdens een straight pride zou gebeuren, moeten heteros hier dan afstand van nemen?

Slaat toch nergens op?

quote:
Nee toch? Hetero's hebben namelijk geen maand die om hun seksuele orintatie moet draaien met bepaalde symbolieken, vlaggetjes, parades of bootoptochten waar mensen theatraal en schaars gekleed staan te dansen alleen maar om zichzelf te 'vieren' en 'trots' te zijn dat ze bepaalde seksuele voorkeuren hebben. Dat is an sich al bespottelijk.

Dus ja, daarom zijn er homo's en lesbiennes die openlijk aangeven met dit soort batshit crazy mafklapperij niets te maken te willen te hebben. Dat krijg je als er een hele perverse anti-cultuur om jouw seksuele orintatie wordt gecreerd.
Haters gonna hate.
Alle excessen wereldwijd worden er uit gepikt door tegenstanders van Pride.
Dat zal altijd zo blijven.

Ook op Fok.
  maandag 26 juni 2023 @ 21:40:21 #40
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209659558
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als dit tijdens een straight pride zou gebeuren, moeten heteros hier dan afstand van nemen?

Slaat toch nergens op?
[..]
Haters gonna hate.
Alle excessen wereldwijd worden er uit gepikt door tegenstanders van Pride.
Dat zal altijd zo blijven.

Ook op Fok.
Ik heb het nergens gehad over 'moeten'. Maar je zult inderdaad altijd zien dat als er een event is met betrekking tot een specifieke groep, en sommigen van die groep laten zich daar van hun slechte of meest rare kant zien, dat anderen zich daar vervolgens van zullen gaan distantiren. Zo werkt dat als je een groepscultuur probeert te creren.
pi_209659665
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb het nergens gehad over 'moeten'. Maar je zult inderdaad altijd zien dat als er een event is met betrekking tot een specifieke groep, en sommigen van die groep laten zich daar van hun slechte of meest rare kant zien, dat anderen zich daar vervolgens van zullen gaan distantiren. Zo werkt dat als je een groepscultuur probeert te creren.
Dat Pride zich distantieert van bepaalde excessen tijdens het event, okay.

Maar afstand nemen doe je omdat je er anders op wordt aangekeken.

En waarom zou je erop worden aangekeken hoe iemand zich gedraagt tijdens een evenement in Toronto.

Dat is toch van de zotte.
pi_209659749
Toch zou dit topic enorm opknappen met wat gifjes van Harry Styles met een regenboogvlag.
Wat jij, Wantie?
Go hard or go home
  maandag 26 juni 2023 @ 22:01:19 #43
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209659873
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 20:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is er wel:
https://gggdl2023.org/en
Als de officile sportbonden dat nou eens overnamen , scheelt een boel gezeik
pi_209659879
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:54 schreef Noek het volgende:
Toch zou dit topic enorm opknappen met wat gifjes van Harry Styles met een regenboogvlag.
Wat jij, Wantie?
Tom Bailey die aan het breien was fleurde al niet op...
pi_209659899
quote:
15s.gif Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Als de officile sportbonden dat nou eens overnamen , scheelt een boel gezeik
Ik denk dat transgender dan eerst beter geaccepteerd moet zijn, maar gezien dit topic kan dat nog jaren duren.
pi_209660001
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:54 schreef Noek het volgende:
Wat jij, Wantie?
Misschien fleurt dit wat op,

Uit 1981, Prince over een meisje dat hij ontmoet heeft...

Later wilde hij zijn protege naar haar vernoemen, maar dat vond Warner Brothers geen goed idee.
Wellicht om te voorkomen dat alle heteros openlijk afstand moesten nemen...
pi_209660067
twitter

Meer meer meer!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 26 juni 2023 @ 22:24:47 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209660200
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2023 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Meer meer meer!
Clownworld.
pi_209660231
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:03 schreef Wantie het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)anderson-lee-aldrich

Levenslang voor een moordpartij tijdens een dragshow.
Was dat niet een TQ+ figuur?
  maandag 26 juni 2023 @ 22:31:27 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209660266
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 22:28 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Was dat niet een TQ+ figuur?
Ja
pi_209667721
https://vm.tiktok.com/ZGJX1MX75/

We're here, we're queer, we're coming for your children.

Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 27-06-2023 16:43:07 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209668764
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:00 schreef Akathisia het volgende:

Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin- en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.

Je kunt het natuurlijk op allerlei manieren opvatten, en het TikTok filmpje vat het uiteraard op als een bedreiging.
pi_209668810
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:00 schreef Akathisia het volgende:

Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.

Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...

Maar de rechtse complotwappies en de mensen die antiwoke menen te zijn gaan erop los.
pi_209668926
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...

Maar de rechtse complotwappies en de mensen die antiwoke menen te zijn gaan erop los.
Leuke was wel dat Alt Rechts op Fok opeens Pro Armeni was :7
pi_209668958
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuke was wel dat Alt Rechts op Fok opeens Pro Armeni was :7
klopt, in dit soort discussies krijg je vaak de meest vreemde combinaties.. Ook aan de kant van "woke" trouwens.
pi_209669451
Op een speelse manier haat aanwakkeren O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209669495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:47 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Oh, dat deden ze ook op de koningsmarkt.
Tegen betaling studenten bekogelen.

Maar ja, da's geen Pride he. Dus daar lees je 5000 km verderop niets over...
  dinsdag 27 juni 2023 @ 17:52:09 #58
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209669501
quote:

[..]

Dit is niet het volledige verhaal.
pi_209671239
quote:
Vaak
Op basis waarvan kom je tot die conclusie? Het blijkt juist vaak wl het geval, vaak nog veel erger dan ik dacht. Heck, de gedeelde TT begint zelfs met naakte LHBTQ-waanzinnigen die met hunner ongewenste slurfjes voor de neuzen van kinderen lopen te paraderen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 27 juni 2023 @ 19:57:20 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209671316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:47 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Sarah Palin zette gewoon schietschijven op een kaart waar vuige Democraten campagne voerden.

https://www.theatlantic.c(...)ns-crosshairs/69461/

Veel liever inderdaad.

En nog wranger dat n van de onwelgevallige Democraten Gabrielle Giffords uit Arizona betrof.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209671419
Kan degene die iets heeft met Sarah Palin (wie de neuk is Sarah Palin) zijn of haar hand opsteken?
pi_209671446
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt het natuurlijk op allerlei manieren opvatten, en het TikTok filmpje vat het uiteraard op als een bedreiging.
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/
pi_209671568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/
Het speelt zich af in de VS, h. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater. }:|

Maar goed, ik vind het ook wel irritant dat dit soort mensen interessanter lijken te zijn dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo die een doorsnee keven heeft. }:|
pi_209671738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Steeds meer?
Extremisten doen dat al vanaf dag 1.
pi_209671758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Sarah Palin zette gewoon schietschijven op een kaart waar vuige Democraten campagne voerden.

[ afbeelding ]

https://www.theatlantic.c(...)ns-crosshairs/69461/

Veel liever inderdaad.

En nog wranger dat n van de onwelgevallige Democraten Gabrielle Giffords uit Arizona betrof.
Je gaat lekker met je whataboutisms Etto!!!
pi_209671783
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Het speelt zich af in de VS, h. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater. }:|

Maar goed, ik vind het ook wel irritant dat dit soort mensen interessanter lijken te zijn dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo die een doorsnee keven heeft. }:|
Die zijn ook op de Pride aanwezig, maar tegenstanders van de Pride vergroten enkel de excessen en negeren de rest.
En andere tegenstanders van de Pride buitelen vervolgens over elkaar heen om luidkeels hun afkeuring te ventileren.
Dat is altijd al zo geweest en zal niet veranderen.
pi_209672520
https://vm.tiktok.com/ZGJXerX2F/

Kijk, dit is gewoon een normaal mens, die tevens homo is. Heel wat anders dan een LHBTQ-er.
pi_209672569
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:

Kijk, dit is gewoon een normaal mens, die tevens homo is. Heel wat anders dan een LHBTQ-er.
Het is dus de H uit LHBTwhatever.
En omdat jij de mening deelt is het een normaal mens?
pi_209672761
quote:

Hij is een "conservatieve" queer, zou ik zeggen.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 juni 2023 @ 22:05:45 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209672820
quote:

Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.
pi_209672911
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.
Klopt, daarom worden 'normale' deelnemers aan de Pride ook niet getoond in deze thread.
Alleen een enkele exces wordt heel breed uitgemeten, waarbij net wordt gedaan alsof de hele Pride daar om draait en daarom slecht is.

Dat is niet van nu, dat is altijd al zo geweest. Ook in Nederland, toen het nog gewoon de Gay Pride was.
In de media werden de uitzonderingen groots uitgebeeld. De rest genegeerd. Woe met dat beeld naar Pride gaat zal teleurgesteld zijn. Het is dan een vrij saai feestje.
pi_209673100
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke agenda dan? De agenda die aan wil geven dat alle LGBTQ mensen freakshows zijn? Want ik zie geen positieve reacties om dit soort filmpjes.
pi_209673519
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Mjah, ik ben zelf geen gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo (want ik ben een andere letter) maar toch lijkt het me handig om ver van dit soort teksten weg te blijven.
Net als dat ik niet begrijp dat er op sommige prides mensen naakt lopen. Gelukkig is dat in Nederland niet zo, ook al heeft men dat beeld wel van de Canal Parade. Niets mis met naakt hoor, maar dat hoort niet thuis bij een pride.

In dit topic komen ook alleen de extremen naar voren, wat Wantie twee posts geleden ook heel goed zegt. Voor de gemiddelde lhbti'er is pride month iets wat stilletjes voorbij gaat of iets wat ze vieren en dit soort excessen kom je dan niet tegen.
pi_209674389
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 22:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Welke agenda dan? De agenda die aan wil geven dat alle LGBTQ mensen freakshows zijn? Want ik zie geen positieve reacties om dit soort filmpjes.
Dat is inderdaad de agenda.
Je ziet bijvoorbeeld in deze thread Twitter berichten over Pride die allemaal uit dezelfde hoek komen.
In deze hele discussie wordt Pride weggezet als een enorme freakshow die zeer schadelijk is voor de gewone LGBTwhatever. En daarom moet worden opgeheven.
Niet alleen in de aangehaalde berichten in de media en op social media, maar ook volgens de fokkers die ze hier plaatsen.
pi_209674420
twitter

Lekkere club
pi_209674518
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 06:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Lekkere club
Ja, maar wat verwacht je van Alt Rechts.
Die pakken alles aan om LGBTwhatever in een kwaad daglicht te zetten.
pi_209674525
quote:
[ twitter ]
Lekkere club
Ik vind de verdediging zwak. Op zijn best is het dan extreem dom om te roepen.
pi_209674535
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind de verdediging zwak. Op zijn best is het dan extreem dom om te roepen.
Dat staat ook in het artikel.

Het maffe is echter dat er mensen zijn die denken dat ze serieus zijn.
Dan heb je echt een bord voor je kop.
pi_209674555
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:11 schreef Wantie het volgende:

Dat doen ze zelf wel.
pi_209674593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat doen ze zelf wel.
Dat is inderdaad de reactie van de haters.
En dat zal nooit veranderen.
  woensdag 28 juni 2023 @ 07:38:56 #81
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209674657
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je kunt mensen alleen maar afrekenen op hun daden en hun woorden. Dat kan wat verwarrend worden als je een parodie neerzet of sarcastisch iets zegt. Als je zo’n gevoelig onderwerp als dit behandelt, dan lijken mij dat niet de meest verstandige stijlfiguren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_209674730
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:38 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je kunt mensen alleen maar afrekenen op hun daden en hun woorden. Dat kan wat verwarrend worden als je een parodie neerzet of sarcastisch iets zegt. Als je zo’n gevoelig onderwerp als dit behandelt, dan lijken mij dat niet de meest verstandige stijlfiguren.
Maar dan geef je je gewonnen aan de haters die dit tot een gevoelig onderwerp hebben gemaakt door er een karikatuur van te maken.

Want wie hier op Fok gelooft werkelijk dat LGBTwhatever echt op kinderen aan het jagen is?
En dat gaat scanderen tijdens een optocht? Alsof de dievengilde door de straten marcheert en scandeert dat ze vanavond bij iedereen gaan inbreken?
  woensdag 28 juni 2023 @ 08:22:03 #83
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_209674943
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dan geef je je gewonnen aan de haters die dit tot een gevoelig onderwerp hebben gemaakt door er een karikatuur van te maken.

Want wie hier op Fok gelooft werkelijk dat LGBTwhatever echt op kinderen aan het jagen is?
En dat gaat scanderen tijdens een optocht? Alsof de dievengilde door de straten marcheert en scandeert dat ze vanavond bij iedereen gaan inbreken?
Het is gewoon dom om dit soort dingen te scanderen. Heeft niets met jezelf gewonnen geven te maken, wat een drama queen houding is dat. Elke andere groep zou er overigens ook gewoon op worden aangesproken als ze dat zouden roepen.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  woensdag 28 juni 2023 @ 08:22:15 #84
14513 SilverMane
pi_209674944
...

[ Bericht 99% gewijzigd door SilverMane op 28-06-2023 08:24:03 (Perongeluk 2x gepost) ]
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  woensdag 28 juni 2023 @ 08:23:28 #85
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209674956
quote:

[..]

Ik geloof zeker wel dat er lgbtq**** activisten zijn die al hun ideen zo vroeg mogelijk bij kinderen in hun hoofd willen krijgen. Dat is ook klassieke propaganda, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.
(Ik heb het hier dus specifiek niet over fysiek misbruik van kinderen, al zal een minieme minderheid van die activisten ook geen probleem mee hebben, degenen die over minor attracted persons praten bijv.)
pi_209674976
quote:

Jij zegt dat het niet gebeurt, gebaseerd op wat?
pi_209675024
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 08:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Jij zegt dat het niet gebeurt, gebaseerd op wat?
Zijn eigen verwrongen ideaalbeeld.
pi_209675094
Het is alsof je skinheads hoort roepen dat ze voor de joden komen - geintje jongens doen we toch niet het is cynisch bedoeld.

:')
pi_209675097
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Meen je nou echt dat je vindt dat het roepen van dit soort slogans gewoon een beetje dom is, maar dat serieus nemen pas echt problematisch is?

Of begrijp ik je verkeerd?
pi_209675130
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Het is alsof je skinheads hoort roepen dat ze voor de joden komen - geintje jongens doen we toch niet het is cynisch bedoeld.

_O-
Precies ja. Ze bedoelen het niet zo.
pi_209675132
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Meen je nou echt dat je vindt dat het roepen van dit soort slogans gewoon een beetje dom is, maar dat serieus nemen pas echt problematisch is?

Hij is ons aan het gaslighten.
pi_209675846
quote:

Dat een deel maar wat graag kinderen gebruikt voor hun eigen gewin lijkt mij zelfs evident.
pi_209675932
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 09:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat een deel maar wat graag kinderen gebruikt voor hun eigen gewin lijkt mij zelfs evident.
pi_209676878
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 09:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar is dat niet een totaal andere kwestie die verder los staat van LGBTwhatever?
pi_209676895
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 08:23 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik geloof zeker wel dat er lgbtq**** activisten zijn die al hun ideen zo vroeg mogelijk bij kinderen in hun hoofd willen krijgen. Dat is ook klassieke propaganda, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.
(Ik heb het hier dus specifiek niet over fysiek misbruik van kinderen, al zal een minieme minderheid van die activisten ook geen probleem mee hebben, degenen die over minor attracted persons praten bijv.)
Bedoel je daarmee dat kinderen op vroege leeftijd leren dat er ook homo's en zo zijn?

Wat is daar mis mee?
LGBTwhatever leden hebben immers ook kinderen.
pi_209677043
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 11:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar is dat niet een totaal andere kwestie die verder los staat van LGBTwhatever?
Ik bedoel dan meer op activisten die kinderen al heel jong willen benvloeden om bij twijfel over de eigen ik (wat bij kinderen nu eenmaal zeer normaal is) te kiezen voor transitie, waarbij de groep groter wordt en daarmee de normalisering verder wordt vormgegeven.

En natuurlijk is het probleem niet dat de maatschappij opener gaat staan tegenover mensen die anders zijn. Maar wat wel een probleem is dat daarmee op zijn minst het risico wordt vergroot dat er kinderen in een traject komen waar ze in het geheel niet in thuishoren (zoals je weet denk ik dat kinderen nooit dienen te kiezen voor een transitie op basis van de huidige kennis, maar ik hou het bewust neutraal).
pi_209677679
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 07:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, maar wat verwacht je van Alt Rechts.
pi_209678548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit roepen is inderdaad een beetje dom, maar serieus denken dat ze openlijk scanderen kwalijke dingen met je kinderen te gaan doen, dat is nog dommer.
Beetje weldenkend persoon snapt wel dat dit niet letterlijk is bedoeld, maar een reactie op al die conservatieven die er een karikatuur van maken.
pi_209678571
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 08:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zijn eigen verwrongen ideaalbeeld.
Dus volgens jou maakt LGBTwhatever massaal jacht op kinderen?

En als ik dat niet onderschrijf dan is mijn beeld verwrongen?

Bijzonder :7
pi_209678611
quote:
[..]

Ja, ik snap het hele punt niet van een miss-verkiezing voor transgenders, als die mensen gewoon als vrouw willen worden gezien.

Waarom dan een aparte missverkiezing voor transgenders.?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209679214
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 13:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit roepen is inderdaad een beetje dom, maar serieus denken dat ze openlijk scanderen kwalijke dingen met je kinderen te gaan doen, dat is nog dommer.
Beetje weldenkend persoon snapt wel dat dit niet letterlijk is bedoeld, maar een reactie op al die conservatieven die er een karikatuur van maken.
Ik denk dat je teveel denkt vanuit jouw eigen kader.

Wat ik zie is dat er een groep is die (heel terecht) vraagt om acceptatie. Vervolgens gaat een deel daarvan provoceren (hetgeen zeer contraproductief werkt).

Daarmee provoceer je mensen die b.v. geloven dat de aarde recent is ontwikkeld door een almachtige die onzichtbaar is. En vervolgens verwacht je dat mensen met zo'n beperkt denkvermogen dit niet letterlijk nemen?

Ik heb werkelijk niets op met aartsconservatieven, maar die groep maar op de kast jagen is ook niet heel erg inclusief.

Dat ook nog in combinatie met dat er toch echt wel zaken zijn die heel erg aansluiten bij het scanderen (ik zet enorme vraagtekens bij dragqueen story hour en al helemaal bij het doceren van genderideologie).

Nee, ik vind niet dat je de mensen die bewust op de kast gejaagd worden in dezen als het grootste kwaad kan zien.
pi_209679291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 13:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, ik snap het hele punt niet van een miss-verkiezing voor transgenders, als die mensen gewoon als vrouw willen worden gezien.

Waarom dan een aparte missverkiezing voor transgenders.?
Lijkt mij juist uitstekend.

En hartstikke leuk voor haar. Ik zag het voorbijkomen ergens in een feed en ze ziet er gewoon heel goed uit.

Als je er niets mee hebt ook goed. Niet kijken. :)
pi_209680646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:

Wat een domme vergelijking _O-

Skinheads staan erom bekend dat ze antisemitisch zijn. Maar zijn de alfabetmensen erom bekend dat ze pedo's zijn? Ik dacht het niet. Dan moest dat alfabet worden opgevuld met de "p" van pedofielen..
pi_209680724
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 11:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik bedoel dan meer op activisten die kinderen al heel jong willen benvloeden om bij twijfel over de eigen ik (wat bij kinderen nu eenmaal zeer normaal is) te kiezen voor transitie, waarbij de groep groter wordt en daarmee de normalisering verder wordt vormgegeven.

En natuurlijk is het probleem niet dat de maatschappij opener gaat staan tegenover mensen die anders zijn. Maar wat wel een probleem is dat daarmee op zijn minst het risico wordt vergroot dat er kinderen in een traject komen waar ze in het geheel niet in thuishoren (zoals je weet denk ik dat kinderen nooit dienen te kiezen voor een transitie op basis van de huidige kennis, maar ik hou het bewust neutraal).
Ben je serieus?

Dus je denkt dat de alfabetmensen een soort agenda hebben waar ze kinderen ook alfabet willen maken? In plaats van de meer voor de hand liggende reden dat ze willen dat er meer begrip voor is en dat de kinderen die zo zijn niet zo'n tijd hoeven mee te maken als de alfabetmensen zelf hebben meegemaakt?

Want inderdaad zoals iemand al zei "als je de jeugd hebt heb je de toekomst".. Als de jeugd al word opgevoed met respect en de kennis dat je anders kan zijn dan heb je er in de toekomst minder problemen mee. En als kinderen pas op hun zestiende horen van het hele alfabetgebeuren zullen ze minder snel er geen problemen mee hebben.
  woensdag 28 juni 2023 @ 16:11:15 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209680866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:01 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Ben je serieus?

Dus je denkt dat de alfabetmensen een soort agenda hebben waar ze kinderen ook alfabet willen maken? In plaats van de meer voor de hand liggende reden dat ze willen dat er meer begrip voor is en dat de kinderen die zo zijn niet zo'n tijd hoeven mee te maken als de alfabetmensen zelf hebben meegemaakt?

Want inderdaad zoals iemand al zei "als je de jeugd hebt heb je de toekomst".. Als de jeugd al word opgevoed met respect en de kennis dat je anders kan zijn dan heb je er in de toekomst minder problemen mee. En als kinderen pas op hun zestiende horen van het hele alfabetgebeuren zullen ze minder snel er geen problemen mee hebben.
Welke tijd? Als je na 1980 bent geboren, heb je als homo of lesbienne in Nederland echt niets te klagen gehad.
pi_209680885
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke tijd? Als je na 1980 bent geboren, heb je als homo of lesbienne in Nederland echt niets te klagen gehad.
Dat is niet waar. Er was een veel vrijere periode voor homo's in jaren 70/80 mss begin 1990. Toen werd het homo zijn steeds meer wel een probleem.
pi_209680924
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Serieus?

Ik hoor anders heel andere verhalen in mijn omgeving en ook in de media. Dat je als homo wel degelijk nog steeds gepest en vernederd werd en zo..

Dus door kinderen nu al respect en "het moet kunnen" mee te geven voorkom je dat andere homo's en lesbo's en andere alfabetmensen hetzelfde meemaken. Zo moeilijk is dat helemaal niet hoor..

Het is niet om kinderen te bekeren tot alfabetmens, maar dat ze kennis hebben van. Zo hebben de lessen in wiskunde en biologie en natuurkunde ook niet als doel om van kinderen een nummer te maken, maar om ze kennis op te laten doen.
pi_209681177
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 15:57 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Wat een domme vergelijking _O-

Skinheads staan erom bekend dat ze antisemitisch zijn. Maar zijn de alfabetmensen erom bekend dat ze pedo's zijn? Ik dacht het niet. Dan moest dat alfabet worden opgevuld met de "p" van pedofielen..
Je hebt dus de associatie skinheads = antisemitisch, heel goed, misschien kan je de rest van de vergelijking nu wel volgen. Maar bedankt voor je reactie, want je geeft dus precies aan wat het roepen dat ze achter kinderen aan gaan voor indruk geeft op mensen die dit door hun strot heen geduwd krijgen. Complimenten :)
pi_209681182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Serieus?

Ik hoor anders heel andere verhalen in mijn omgeving en ook in de media.
Ik hoor ook wel eens wat, maar dan weet ik dat het anekdotisch bewijs is en het nogal dom staat dat te gebruiken in een discussie.
  woensdag 28 juni 2023 @ 16:39:30 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209681207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is niet waar. Er was een veel vrijere periode voor homo's in jaren 70/80 mss begin 1990. Toen werd het homo zijn steeds meer wel een probleem.
In bepaalde subculturen misschien. Wetmatig ligt dat anders, zo verdween homoseksualiteit pas later uit de DSM, werd discriminatie strafbaar, kwamen er regelingen voor koppels en begin 21e eeuw natuurlijk de mogelijkheid om te trouwen. Sindsdien gaat de acceptatie ook steeds meer gestaag omhoog.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:17 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Serieus?

Ik hoor anders heel andere verhalen in mijn omgeving en ook in de media. Dat je als homo wel degelijk nog steeds gepest en vernederd werd en zo..

Dus door kinderen nu al respect en "het moet kunnen" mee te geven voorkom je dat andere homo's en lesbo's en andere alfabetmensen hetzelfde meemaken. Zo moeilijk is dat helemaal niet hoor..

Het is niet om kinderen te bekeren tot alfabetmens, maar dat ze kennis hebben van. Zo hebben de lessen in wiskunde en biologie en natuurkunde ook niet als doel om van kinderen een nummer te maken, maar om ze kennis op te laten doen.
Verhalen in de media, daar gaat het ook mis. Binnen de media weet men de uitzonderingsgevallen altijd mooi uit te lichten om die vervolgens te generaliseren. Mijn eigen ervaringen en referentiekader zijn totaal anders. Namelijk grotendeels positief en als het dan om een negatieve ervaring gaat, betreft het veelal afkomstig van jongeren met een bepaalde achtergrond.

Daarnaast hoeven kinderen geen lessen te krijgen over homo's en lesbiennes, wat denk je dat dit zijn? Exotische diersoorten of zo die wat extra aandacht verdienen? Er zijn toch ook geen lessen over hetero's?
pi_209681224
quote:

[..]
Ben je serieus?

Hoe helpt het tonen van je geslachtsdeel aan kleine kinderen voor het kweken van meer "begrip"?

quote:
"Minder problemen" met het laten zien van je geslachtsdelen aan kinderen? En het naakt rondrijden op fietsen terwijl je leren pakjes aan hebt en je roept dat je voor de kinderen komt? Of hoe moet ik dat precies zien?
pi_209681398
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In bepaalde subculturen misschien. Wetmatig ligt dat anders, zo verdween homoseksualiteit pas later uit de DSM, werd discriminatie strafbaar, kwamen er regelingen voor koppels en begin 21e eeuw natuurlijk de mogelijkheid om te trouwen. Sindsdien gaat de acceptatie ook steeds meer gestaag omhoog.
[..]
Verhalen in de media, daar gaat het ook mis. Binnen de media weet men de uitzonderingsgevallen altijd mooi uit te lichten om die vervolgens te generaliseren. Mijn eigen ervaringen en referentiekader zijn totaal anders. Namelijk grotendeels positief en als het dan om een negatieve ervaring gaat, betreft het veelal afkomstig van jongeren met een bepaalde achtergrond.

Daarnaast hoeven kinderen geen lessen te krijgen over homo's en lesbiennes, wat denk je dat dit zijn? Exotische diersoorten of zo die wat extra aandacht verdienen? Er zijn toch ook geen lessen over hetero's?
Idd. In bepaalde subculturen die nogal van invloed kunnen hebben op de vrijheid van bijv. homo's
pi_209681408
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoe helpt het tonen van je geslachtsdeel aan kleine kinderen voor het kweken van meer "begrip"?
[..]
"Minder problemen" met het laten zien van je geslachtsdelen aan kinderen? En het naakt rondrijden op fietsen terwijl je leren pakjes aan hebt en je roept dat je voor de kinderen komt? Of hoe moet ik dat precies zien?
Is dat wat iemand hier normaal vindt dan?
pi_209681557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 14:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lijkt mij juist uitstekend.

En hartstikke leuk voor haar. Ik zag het voorbijkomen ergens in een feed en ze ziet er gewoon heel goed uit.

Als je er niets mee hebt ook goed. Niet kijken. :)
Dat was het punt niet, maar laat maar :)
pi_209681654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Is dat wat iemand hier normaal vindt dan?
Het heet de glijdende schaal - iets wat al eerder is voorspeld door een aantal. Dit geeft het wel goed weer:

Eerst was het "helemaal niet zo dat ze achter de kinderen aan gaan" en nu gaan we naar "maar we willen alleen maar begrip kweken". What's next?
pi_209681773
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2023 17:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het heet de glijdende schaal - iets wat al eerder is voorspeld door een aantal. Dit geeft het wel goed weer:

[ afbeelding ]

Eerst was het "helemaal niet zo dat ze achter de kinderen aan gaan" en nu gaan we naar "maar we willen alleen maar begrip kweken". What's next?
Wat een domme vergelijking weer... Weet je zelf wel wat je bedoelt of niet?

De normale alfabetmensen willen gewoon dat er meer begrip is en dat kinderen ook zo kunnen zijn en dat iedereen dit begrijpt. Daarom ook dat kinderen hier op school al les in krijgen.
Dat roepen van "we gaan achter je kinderen aan" is inderdaad gericht op mensen die dit meenden (mensen die overal een agenda achter zoeken). Een soort ironie welke heel veel mensen ontgaat. En dat is wel te begrijpen want die mensen ontgaat al eeuwen ironie en nemen de wereld veel te serieus.
pi_209682058
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 17:26 schreef BjG956 het volgende:

[..]

De normale alfabetmensen willen gewoon dat er meer begrip is en dat kinderen ook zo kunnen zijn en dat iedereen dit begrijpt. Daarom ook dat kinderen hier op school al les in krijgen.
Dat roepen van "we gaan achter je kinderen aan" is inderdaad gericht op mensen die dit meenden (mensen die overal een agenda achter zoeken). Een soort ironie welke heel veel mensen ontgaat. En dat is wel te begrijpen want die mensen ontgaat al eeuwen ironie en nemen de wereld veel te serieus.
Maar waar ligt de grens? Welke leeftijd kinderen en welke voorlichting?
pi_209682226
quote:

[..]

Daarom is het fantastisch om te zien in wat voor spasme je schiet over mijn skinheads vergelijking. Je liet als eerste zien dat je geen idee hebt waar je over lult, vervolgens laat je je totale gebrek aan kennis over skinheads zien, om het af te maken met dezelfde extreemlinkse spastische hersenkronkel die een hele boel woke mensen hebben als ze aangesproken worden op hun gedrag. Echt, 10/10, je hebt volledig mijn punt bewezen dat deze lui een zeer extremistisch agenda eropna houden.
pi_209683304
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 12:15 schreef ReplaR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat inderdaad..
Beetje de BNW trend, maar dan buiten BNW.
pi_209683355
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 14:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat je teveel denkt vanuit jouw eigen kader.

Wat ik zie is dat er een groep is die (heel terecht) vraagt om acceptatie. Vervolgens gaat een deel daarvan provoceren (hetgeen zeer contraproductief werkt).

Daarmee provoceer je mensen die b.v. geloven dat de aarde recent is ontwikkeld door een almachtige die onzichtbaar is. En vervolgens verwacht je dat mensen met zo'n beperkt denkvermogen dit niet letterlijk nemen?

Ik heb werkelijk niets op met aartsconservatieven, maar die groep maar op de kast jagen is ook niet heel erg inclusief.

Dat ook nog in combinatie met dat er toch echt wel zaken zijn die heel erg aansluiten bij het scanderen (ik zet enorme vraagtekens bij dragqueen story hour en al helemaal bij het doceren van genderideologie).

Nee, ik vind niet dat je de mensen die bewust op de kast gejaagd worden in dezen als het grootste kwaad kan zien.
Die groep zit al eeuwen op de kast mbt tot LGBTwhatever.
Denk je werkelijk dat een TikTok filmpje daar verandering in gaat brengen?

In de landen van herkomst staat gewoon de doodstraf op LGBTwhatever.
En dat is heus niet om wat geroepen wordt op de Pride.
pi_209685914
Lgbtq word nu 2STNBCD

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209685942
Adult sex apps for kids O+

twitter
pi_209685967
Trump zal de wereld weer eens redden :')

twitter
pi_209686198
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 22:39 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Praise Trump _O_
pi_209686210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 17:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Maar waar ligt de grens? Welke leeftijd kinderen en welke voorlichting?
Sinds kinderen les krijgen in seksualiteit (eigenlijk niet maar goed) zijn kinderen ouder voordat ze ermee beginnen. En ze durven nee te zeggen tegen pedo's. En tegen hun ouders te zeggen dat er iets is gebeurt.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 18:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Daarom is het fantastisch om te zien in wat voor spasme je schiet over mijn skinheads vergelijking. Je liet als eerste zien dat je geen idee hebt waar je over lult, vervolgens laat je je totale gebrek aan kennis over skinheads zien, om het af te maken met dezelfde extreemlinkse spastische hersenkronkel die een hele boel woke mensen hebben als ze aangesproken worden op hun gedrag. Echt, 10/10, je hebt volledig mijn punt bewezen dat deze lui een zeer extremistisch agenda eropna houden.
Kan je alleen maar jijbakken en "jij bent gek" roepen? Of heb je ook nog inhoudelijk iets te melden?

Anders meld ik mij af hoor, ik heb vroeger al genoeg met jouw soort mensen gesproken.. Mijn tijd is kostbaar.
pi_209686519
Dit moet een kerk voorstellen :')
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209687236
quote:

[..]
Ben je serieus?

Iets beter lezen. Ik zeg dat er een groep is (niet noodzakelijk zelf lgbtq) die bij identiteitstwijfel kinderen direct gaat voorhouden dat ze wellicht trans zijn. En activisten zijn ook aan het pleiten voor een zo vroeg mogelijke transitie.

Daarmee zullen ze niet kinderen die overduidelijk geen trans zijn benaderen, maar wel alle twijfelgevallen. En dat terwijl we weten dat vroeger al 80% van de kinderen die zich trans voelden zich na het doormaken van de puberteit helemaal prima voelde bij het eigen geslacht. Dat zal nu logischerwijs hoger zijn, aangezien de drempel lager is geworden.

Icm opdringen van een volstrekt onverantwoorde vroege transitie ga je daarmee heel veel kinderen levenslang schaden.
pi_209687247
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 19:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die groep zit al eeuwen op de kast mbt tot LGBTwhatever.
Denk je werkelijk dat een TikTok filmpje daar verandering in gaat brengen?

In de landen van herkomst staat gewoon de doodstraf op LGBTwhatever.
En dat is heus niet om wat geroepen wordt op de Pride.
Tegenwoordig zitten wel meer mensen op de kast, echt niet alleen aartsconservatieven. Denk aan mensen als Piers Morgan en Bill Maher. Je moet ook wel willen zien dat er echt iets aan de hand is…
  donderdag 29 juni 2023 @ 07:39:28 #129
14513 SilverMane
pi_209687249
quote:

[..]

Alfabetmensen?? Wie en wat zijn dat dan weer? En wat zijn normale alfabetmensen, zijn dat hetero's? Serieus, waarom bedenken ze steeds weer allemaal hokjes en labels terwijl je daar juist om segregatie te voorkomen van af zou moeten?
pi_209687278
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 22:39 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Goed man trump wilt dus ook alle besnijdenissen stoppen in de VS waar het in de cultuur verankerd zit en niet eens een religieus ding is. ^O^
pi_209687315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 23:01 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Sinds kinderen les krijgen in seksualiteit (eigenlijk niet maar goed) zijn kinderen ouder voordat ze ermee beginnen. En ze durven nee te zeggen tegen pedo's. En tegen hun ouders te zeggen dat er iets is gebeurt.
[..]
Kan je alleen maar jijbakken en "jij bent gek" roepen? Of heb je ook nog inhoudelijk iets te melden?

Anders meld ik mij af hoor, ik heb vroeger al genoeg met jouw soort mensen gesproken.. Mijn tijd is kostbaar.
Jij moet gewoon je grote mond houden aangezien je begint te strooien met “dom” en meer van dat soort onzin, dan heb je niet het recht om weg te rennen als er een spiegel wordt voorgehouden met dat moralistische geleuter van je. Bevalt het niet dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt? Prima, dan reageer je hier gewoon niet meer.

En anders, gewoon blijven zitten als je geschoren wordt.
pi_209687418
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
Adult sex apps for kids O+

[ twitter ]
Tja, sommige mensen zien liever dat tieners onvoorbereid op dergelijke apps gaan, dan dat ze eerst informatie kunnen inwinnen uit een dergelijk boek.
pi_209687424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 07:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tegenwoordig zitten wel meer mensen op de kast, echt niet alleen aartsconservatieven. Denk aan mensen als Piers Morgan en Bill Maher. Je moet ook wel willen zien dat er echt iets aan de hand is…
Op de kast vanwege de parade, of op de kast in de discussie over op welke leeftijd je in transitie kunt gaan?
  donderdag 29 juni 2023 @ 08:31:16 #134
14513 SilverMane
pi_209687513
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, sommige mensen zien liever dat tieners onvoorbereid op dergelijke apps gaan, dan dat ze eerst informatie kunnen inwinnen uit een dergelijk boek.
Onder het mom van voorbereiden op moet alles maar lekker prima zijn toch?
pi_209687581
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op de kast vanwege de parade, of op de kast in de discussie over op welke leeftijd je in transitie kunt gaan?
Ik weet zeker dat beiden niets positiefs te zeggen hebben over het roepen van leuzen over kinderen.
pi_209687902
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:31 schreef SilverMane het volgende:

[..]
"Je kunt ook kinderen onvoorbereid laten groomen door volwassenen, is het toch wel beter dat ze daarop voorbereid worden."
pi_209689192
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
"Je kunt ook kinderen onvoorbereid laten groomen door volwassenen, is het toch wel beter dat ze daarop voorbereid worden."
_O-
pi_209689398
quote:
[ twitter ]
Lekkere club
twitter
pi_209689615
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 07:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Iets beter lezen. Ik zeg dat er een groep is (niet noodzakelijk zelf lgbtq) die bij identiteitstwijfel kinderen direct gaat voorhouden dat ze wellicht trans zijn. En activisten zijn ook aan het pleiten voor een zo vroeg mogelijke transitie.

Daarmee zullen ze niet kinderen die overduidelijk geen trans zijn benaderen, maar wel alle twijfelgevallen. En dat terwijl we weten dat vroeger al 80% van de kinderen die zich trans voelden zich na het doormaken van de puberteit helemaal prima voelde bij het eigen geslacht. Dat zal nu logischerwijs hoger zijn, aangezien de drempel lager is geworden.

Icm opdringen van een volstrekt onverantwoorde vroege transitie ga je daarmee heel veel kinderen levenslang schaden.
Had je een bron voor die 80%? In mijn ervaring is het juist andersom en gaat een meerderheid door om uiteindelijk met een transitie te beginnen.
Dit soort desinformatie is juist schadelijk en zorgt ervoor dat ouders hun kind niet bij een genderpoli durven aan te melden, omdat het vast maar een bevlieging is.
pi_209689632
No hatred:
pi_209690053
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 11:47 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Had je een bron voor die 80%? In mijn ervaring is het juist andersom en gaat een meerderheid door om uiteindelijk met een transitie te beginnen.
Dit soort desinformatie is juist schadelijk en zorgt ervoor dat ouders hun kind niet bij een genderpoli durven aan te melden, omdat het vast maar een bevlieging is.
Alle wetenschappelijke studies die daarnaar zijn gedaan wijzen daarop.

Ik heb even gezocht voor een internetbron en kwam hierop:

https://statsforgender.or(...)become-teenagers.pdf

Wat mij overigens opviel met zoeken is dat je op google vooral wordt doodgegooid met ontkenningen hiervan. Wat eens temeer aantoont hoe verschrikkelijk gepolitiseerd dit thema is, maar ook hoe bedrijven als google met zoekresultaten zeer sturend bezig zijn. Het is immers een bekend feit dat deze studies er zijn, dat de resultaten allemaal overeenkomen en er geen enkele studie is die de resultaten van deze studies weerspreekt.

Ook zag ik dat er dan meteen op volgt dat dit wetenschappelijke bewijs niet alleen moet worden genegeerd, maar dat snelle transitie geboden is. En daar is nu echt nul en generlei wetenschappelijk bewijs voor.

Echt, het is schandalig wat er gebeurd. Over desinformatie gesproken!
pi_209690266
Conclusions: Most children with gender dysphoria will not remain gender dysphoric after puberty. Children with persistent GID are characterized by more extreme gender dysphoria in childhood than children with desisting gender dysphoria. With regard to sexual orientation, the most likely outcome of childhood GID is homosexuality or bisexuality.

Bevestigd die 80% niet, maar ook deze zit in de buurt (43% verdween GID, bij 28% bleef het en de rest is onbekend).

Een groot deel blijkt in ieder geval homo- of biseksueel. Bijna alle van de persistent-group en;

In the desistance group, all of the girls and half of the boys reported having a heterosexual orientation. The other half of the boys in the desistance group had a homosexual or bisexual sexual orientation.

https://pubmed.ncbi.nlm.n(...)y%20or%20bisexuality.
pi_209691349
Vagina word ''bonus hole''

Iets met inclusiviteit enzo

twitter
pi_209691509
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 11:50 schreef ReplaR het volgende:
No hatred:
[ afbeelding ]
Dan wacht ik wel tot de volgende halte.
pi_209692435
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:31 schreef SilverMane het volgende:

[..]
Ja, ik zou niet weten wat voor bezwaar er is tegen het voorlichten van tieners.
Het lijkt mij juist een hoop ellende schelen.
pi_209692488
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Daarmee voorkom je het groomen beter.

Maar kennelijk leeft er het idee dat tieners geen idee hebben dat er bijvoorbeeld dating apps bestaan en nooooit op het idee zouden komen die te gebruiken...

Ik vind dat best bijzonder.
Ik kreeg zelf op 11 jarige leeftijd seksuele voorlichting op school.

Kennelijk is dat nu 'voorbereiding op groomen door volwassenen '...

Gelukkig is dit een niche op Fok, elders werd me gevraagd hoe het weer in Marrakech was toen ik me zo opstelde als hier gebeurt.
pi_209692873
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Bonus hole? Ik dacht altijd dat dat de anus was bij een vrouw (de ouderwetse variant, met vulva, vagina, baarmoeder, etc.).
  donderdag 29 juni 2023 @ 15:57:09 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209693180
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 07:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Goed man trump wilt dus ook alle besnijdenissen stoppen in de VS waar het in de cultuur verankerd zit en niet eens een religieus ding is. ^O^
Besnijdenissen stoppen? Waarom?
pi_209693454
Dit kwam langs in de krant. Interessant, maar ik moest er een beetje om grinniken. Er wordt beweerd dat ze niet in hokjes passen maar ik vond het verhaal behoorlijk stereotyperend :@ Overigens nooit geweten dat er in Nederland belangenorganisaties specifiek voor moslim-LHBT'ers zijn.

quote:
Firoza en Dne zijn islamitisch en queer: ‘Het zijn mensen die mijn geaardheid veroordelen, niet God’

Firoza Wekker en Dne Fil hebben beiden geworsteld met hun geaardheid voordat ze elkaar de liefde verklaarden. Hun geloof lieten ze nooit los.
Incelfrikandel
pi_209693951
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dit kwam langs in de krant. Interessant, maar ik moest er een beetje om grinniken. Er wordt beweerd dat ze niet in hokjes passen maar ik vond het verhaal behoorlijk stereotyperend :@ Overigens nooit geweten dat er in Nederland belangenorganisaties specifiek voor moslim-LHBT'ers zijn.
[..]

Had het artikel eerder gedeeld. Zeker interessant.

Waarom vond je het stereotyperend? Het is een heel erg ongebruikelijke combo namelijk En overtuigend moslim EN een queer activist. Verre van stereotyperend.

Die done fil is een activist die zich al jaren inzet voor de queer moslim gemeenschap. Zij zat ook in een tv programma een aantal jaar geleden, waar een aantal moslims een week gingen samenwonen. Daar had je ook intessante gesprekken. Kom ff niet op de naam van dat programma.
-Rabia Al-Basri
pi_209694004
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waarom vond je het stereotyperend? Het is een heel erg ongebruikelijke combo namelijk En overtuigend moslim EN een queer activist. Verre van stereotyperend.

Die done fil is een activist die zich al jaren inzet voor de queer moslim gemeenschap. Zij zat ook in een tv programma een aantal jaar geleden, waar een aantal moslims een week gingen samenwonen. Daar had je ook intessante gesprekken. Kom ff niet op de naam van dat programma.
KLIK
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209694059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 17:04 schreef Aloulu het volgende:

[..]
KLIK
Dat is em inderdaad. Best geinig hoe ze het diverse groepje hebben gecast, waardoor je clashes en interessante gesprekken kreeg. Uiteraard waren sommige stukjes minder interessant dan andere.
-Rabia Al-Basri
pi_209694080
"moslim" burgemeester van London tijdens offer feest be like:

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209694109
quote:

[ twitter ]
Dus dan is mijn vagina ook geen vagina meer omdat ik natuurlijk niemand wil beledigen met mijn punani.
En woman is een no man.
Verder nog iets wat vrouwen moeten veranderen zodat zij zich beter voelen? Misschien dat we onszelf gewoon door de kop moeten schieten?
Lost trouwens wel weer een ander probleem op. Voorlopig geen pubers meer op aarde die in het warretje zijn over hun geslacht. w/ (met regenboogkleuren)
Go hard or go home
pi_209695401
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 17:18 schreef Noek het volgende:

[..]
Dus dan is mijn vagina ook geen vagina meer omdat ik natuurlijk niemand wil beledigen met mijn punani.
En woman is een no man.
Verder nog iets wat vrouwen moeten veranderen zodat zij zich beter voelen? Misschien dat we onszelf gewoon door de kop moeten schieten?
Lost trouwens wel weer een ander probleem op. Voorlopig geen pubers meer op aarde die in het warretje zijn over hun geslacht. w/ (met regenboogkleuren)
Jij als vaginabezitter hebt niks te willen

twitter
pi_209695422
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bonus hole? Ik dacht altijd dat dat de anus was bij een vrouw (de ouderwetse variant, met vulva, vagina, baarmoeder, etc.).
Ik ken het alleen als dark hole
pi_209695780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alle wetenschappelijke studies die daarnaar zijn gedaan wijzen daarop.

Ik heb even gezocht voor een internetbron en kwam hierop:

https://statsforgender.or(...)become-teenagers.pdf
Thanks :) Hierbij moet wel opgemerkt worden dat het niet uitsluitend over kinderen bij een genderpoli gaat en dat het percentage kleiner is bij die groep. Op zich ook wel logisch. Ik vraag me af wat voor kinderen in die 80% zitten, zeker als ze niet naar een gender poli gingen. Het zijn kennelijk niet de professionals die zeggen dat ze gender dysforie hebben, als een grote groep niet naar een gender poli gaat, maar wie dan wel?

quote:
Wat mij overigens opviel met zoeken is dat je op google vooral wordt doodgegooid met ontkenningen hiervan. Wat eens temeer aantoont hoe verschrikkelijk gepolitiseerd dit thema is, maar ook hoe bedrijven als google met zoekresultaten zeer sturend bezig zijn. Het is immers een bekend feit dat deze studies er zijn, dat de resultaten allemaal overeenkomen en er geen enkele studie is die de resultaten van deze studies weerspreekt.

Ook zag ik dat er dan meteen op volgt dat dit wetenschappelijke bewijs niet alleen moet worden genegeerd, maar dat snelle transitie geboden is. En daar is nu echt nul en generlei wetenschappelijk bewijs voor.

Echt, het is schandalig wat er gebeurd. Over desinformatie gesproken!
Naja, de site staat bekend als genderkritisch en als je op andere termen op hun site zoekt, zoals "binding", dan krijg je alleen maar negatieve berichten. Ik kan goed begrijpen dat mensen hier vraagtekens bij hebben of dit ontkennen. Ik begrijp best dat dit soort sites niet bovenaan de zoekopdrachten staat.
pi_209695795
quote:
16s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ twitter ]
Wat een lelijke term! Maar hoe hadden ze het dan moeten doen? "Vrouwen en andere personen met een vagina" lijkt me eigenlijk een betere oplossing.
pi_209695915
pi_209695930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:29 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Wat een lelijke term! Maar hoe hadden ze het dan moeten doen? "Vrouwen en andere personen met een vagina" lijkt me eigenlijk een betere oplossing.
De tekst is inmiddels aangepast naar mensen met een vagina. Maar verderop de tekst hebben ze het wel over vrouwen.

https://www.newscientist.(...)or-burgerwetenschap/
pi_209696096
quote:

[ twitter ]
Context is belangrijk he.
Dus vogel eens uit in welke context ze die optie willen aanbieden.
pi_209696136
quote:

[..]
En woman is een no man.
Misschien je wat minder aanstellen en beseffen dat niet alles om jou draait?
pi_209696629
quote:
16s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ah, net als mensen die zwanger zijn..
Go hard or go home
pi_209697195
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat dat voor de 'tegenpartij' geldt?
Tails tell tales
pi_209697868
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 21:06 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat dat voor de 'tegenpartij' geldt?
Mja, als je als vrouw op tilt slaat omdat een transgender organisatie in haar communicatie richting transmannen het woord vagina wil vermijden, dan gaat dat echt niet om de tegenpartij.
pi_209697932
Ik zie nu net een aflevering van In De Vlaamse Pot, waarbij Karel is omgebouwd naar Caroline.

Misschien mooie aanleiding om hier in koor daar schande van te spreken :Y
pi_209705712
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nou, meer haar houding en ervaringen tegenover liberalen, andere queers en athesten. Dat zijn van die verhalen die ik de afgelopen jaren al tientallen keren voorbij heb zien komen.
Incelfrikandel
pi_209705928
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 15:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Nou, meer haar houding en ervaringen tegenover liberalen, andere queers en athesten. Dat zijn van die verhalen die ik de afgelopen jaren al tientallen keren voorbij heb zien komen.
Zou best kunnen, maar het is toch echt een niche groepje.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 30 juni 2023 @ 23:02:24 #169
14513 SilverMane
pi_209711675
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is nou precies het probleem met heel de letterkraam.
Alles en iedereen moet maar met de idioterie van die groepen meedansen want anders...
  vrijdag 30 juni 2023 @ 23:35:22 #170
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_209712056
Nog 25 minuten en deze onzin is voorbij _O_
  vrijdag 30 juni 2023 @ 23:36:50 #171
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_209712072
Maand is voorbij, kunnen we nu kappen met dit gedram?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_209712119
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 23:02 schreef SilverMane het volgende:

[..]
Dat is nou precies het probleem met heel de letterkraam.
Alles en iedereen moet maar met de idioterie van die groepen meedansen want anders...
Nee, dat is het niet.
In dit geval trekt iemand iets naar zichzelf toe dat totaal niet op ha5 gericht is.
Dat is gewoon slachtofferschap zoeken.
pi_209712635
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 23:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maand is voorbij, kunnen we nu kappen met dit gedram?
Nee daarvoor is de haat te groot.
Dit gaat nog wel een tijdje nagalmen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 00:30:12 #174
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209712665
quote:

[..]
En woman is een no man.
Ach ze nemen overal wel aanstoot aan je kan die poppenkast het beste dus gewoon negeren, toch nooit goed. Een omgeboude een man of vrouw noemen prima maar verder doe je maar lekker gewoon.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 1 juli 2023 @ 01:47:45 #175
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_209713179
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 23:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is het niet.
In dit geval trekt iemand iets naar zichzelf toe dat totaal niet op ha5 gericht is.
Dat is gewoon slachtofferschap zoeken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  VIVA zaterdag 1 juli 2023 @ 01:59:35 #176
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_209713205
Is het voorbij? Hebben jullie genoten?
What lies behind makes no sense in my mind
pi_209713709
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ach ze nemen overal wel aanstoot aan je kan die poppenkast het beste dus gewoon negeren, toch nooit goed. Een omgeboude een man of vrouw noemen prima maar verder doe je maar lekker gewoon.
Dat is juist het debiele, het gaat niet om aanstoot nemen aan iemand anders of aan iemand anders zijn of haar geslachtsdelen.
pi_209713715
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 01:59 schreef cosmosis het volgende:
Is het voorbij? Hebben jullie genoten?
Iedereen heeft ruim de gelegenheid gehad om er flink op in te hakken, dus ze kunnen er weer voor een jaar tegenaan.
pi_209722865
Verrek! We zijn er van af! *O*
-Rabia Al-Basri
pi_209723138
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef Slayage het volgende:
Verrek! We zijn er van af! *O*
Nog 5 weken en het is Amsterdam Pride *O* *O* *O*
  zondag 2 juli 2023 @ 02:15:14 #181
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209728328
twitter

Oppassen met die figuren.
pi_209728570
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 05:16 schreef QAnonn het volgende:
[ twitter ]
Oppassen met die figuren.
Klopt, dit soort mensen zijn gevaarlijk.
  zondag 2 juli 2023 @ 08:19:45 #184
117098 Hathor
Effe niet
pi_209728614
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, dit soort mensen zijn gevaarlijk.
Omdat hij wantoestanden met transgenders aan de kaak stelt?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209728640
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:19 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee, omdat hij wil suggereren dat dit uitsluitend voor komt bij transgenders.
Transgender is volgens hem een psychiatrische ziekte, met dit als gevolg.
Transgenders zijn dus gevaarlijk.

En om dat te bewijzen gaat hij selectief om met statistische gegevens..
pi_209728720
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:19 schreef Hathor het volgende:

[..]
Of misschien omdat hij deze mensen gelijkstelt aan mentaal zieke criminelen.
pi_209728723
Heeft iemand eigenlijk berhaupt iets gemerkt van pride maand? In het echte leven dan he, niet op Fok.
pi_209728736
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

'Ze bedoelen het niet zo'
pi_209728934
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ook zo'n domme opmerking.

Wat deze thread vooral bewijst is dat Pride anno 2023 nog steeds hard nodig is, zelfs in Nederland.
pi_209728969
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:34 schreef Naqin het volgende:
Heeft iemand eigenlijk berhaupt iets gemerkt van pride maand? In het echte leven dan he, niet op Fok.
Nee, maar ik maak in het echte leven ook niets mee van de frontlinies in Oekrane.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 02-07-2023 09:25:01 ]
pi_209729082
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nee
Ik dus ook niet. Vond ik wel een interessante observatie na 6 topics aan geklaag over de drammerigheid van LGBT.
pi_209729103
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:24 schreef Naqin het volgende:
Ik dus ook niet. Vond ik wel een interessante observatie na 6 topics aan geklaag over de drammerigheid van LGBT.
Misschien zijn anderen wel in staat om voorbij de eigen ervaringen te kijken.
  zondag 2 juli 2023 @ 09:32:00 #193
498282 Scrummie
pi_209729139
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:05 schreef Wantie het volgende:
Wat deze thread vooral bewijst is dat Pride anno 2023 nog steeds hard nodig is, zelfs in Nederland.
Nodig voor wat?
pi_209729185
quote:
Nee, maar het is Pride maand in Amerika, niet hier.
De Nederlandse Pride is 1-6 augustus, verder heb je elk jaar in lokale steden wel een soort roze zaterdag met wat festiviteiten. Maar dat is zo kleinschalig dat je daar tegenaan moet lopen.
Pride Month sijpelt wel door naar hier via multinationals die zichzelf in regenboog kleuren zetten, etc.

Maar verder merk je er in Nederland nauwelijks iets van.

Dat zie je ook in dit topic, het zijn vooral reacties van mensen die er iets op tegen hebben, en met voorbeelden komen uit vooral de VS en andere landen.
pi_209729193
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nodig voor wat?
Dit onder andere.
pi_209729217
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nee, maar ik maak in het echte leven ook niets mee van de frontlinies in Oekrane.
Ik indirect wel, in de zin dat ik te maken heb met vluchtelingen uit Oekrane, die ik anders nooit tegen het lijf was gelopen.
Plus de bijhorende trauma's waarmee ze komen.
pi_209729225
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:27 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Misschien zijn anderen wel in staat om voorbij de eigen ervaringen te kijken.
Dat klinkt mooi, maar als je 'gek wordt van het gedram' zoals sommigen hier, maar 'het gedram' bestaat alleen in bepaalde content die je tot je neemt via het internet, dan is het misschien een mooi moment voor zelfreflectie.
  zondag 2 juli 2023 @ 09:40:22 #198
498282 Scrummie
pi_209729226
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit onder andere.
Een simpele vraag, geen antwoord.
pi_209729267
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
https://fb.watch/lwV6L-_qIM/
pi_209729268
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:40 schreef Naqin het volgende:

[..]
Dat klinkt mooi, maar als je 'gek wordt van het gedram' zoals sommigen hier, maar 'het gedram' bestaat alleen in bepaalde content die je tot je neemt via het internet, dan is het misschien een mooi moment voor zelfreflectie.
Oh, maar ik word zeker wel gek van het gedram omdat het zich op veelerlei manieren aan mij wordt opgedrongen (zonder het dus op te zoeken), alleen niet in deze maand in het bijzonder. Al heb ik deze maand enkele winkels moeten aanvinken om in het vervolg te vermijden.
pi_209729304
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Een simpele vraag, geen antwoord.
Een simpel antwoord, maar jij accepteert die niet.
Niet mijn probleem verder.
  zondag 2 juli 2023 @ 09:49:24 #202
498282 Scrummie
pi_209729313
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een simpel antwoord, maar jij accepteert die niet.
Niet mijn probleem verder.

Doe ik nog zo mijn best iets niet voor je in te vullen, doe je het wel voor mij. Maar prima joh, laten we het hier bij.
  zondag 2 juli 2023 @ 09:52:57 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209729344
quote:
Ik kreeg mee dat Barcelona in 2 dagen tijd 440000 volgers heeft verloren op Instagram door het gebruik van de inclusieve pride vlag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209729386
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doe ik nog zo mijn best iets niet voor je in te vullen, doe je het wel voor mij. Maar prima joh, laten we het hier bij.
Ik heb niets ingevuld.
Ik constateer dat je mijn antwoord op je vraag niet accepteert.
Dat is verder aan jou.
Fijne zondag.
pi_209729408
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ik kreeg mee dat Barcelona in 2 dagen tijd 440000 volgers heeft verloren op Instagram door het gebruik van de inclusieve pride vlag.
Wat ook weer laat zien hoe ver de acceptatie in Spanje is.

Ik heb hier al een bericht gedeeld van hoe Rotterdamse supporters reageerden op iets vergelijkbaars.
pi_209729419
pi_209729693
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb hier al een bericht gedeeld van hoe Rotterdamse supporters reageerden op iets vergelijkbaars.
Dat weet ik niet hoor. Dat zogenaamde inclusieve gedoe met die vlag irriteert mij ook, maar het interesseert mij verder geen reet of iemand homo is of bi. Dat zijn echt twee zaken die los van elkaar staan.
pi_209729730
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet hoor. Dat zogenaamde inclusieve gedoe met die vlag irriteert mij ook, maar het interesseert mij verder geen reet of iemand homo is of bi. Dat zijn echt twee zaken die los van elkaar staan.
Dat is nogal dubbel, dat je inclusiviteit zegt te ondersteunen, maar je irriteert aan uitingen van organisaties en bedrijven die daarmee aangeven inclusiviteit te ondersteunen.
pi_209729753
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Conclusies over Spanjaarden kun je na deze daling niet echt trekken lijkt me aangezien het een club is die fans heeft over de wereld. Er zijn ook nog steeds 122.000.000 volgers over.
pi_209729937
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:36 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Conclusies over Spanjaarden kun je na deze daling niet echt trekken lijkt me aangezien het een club is die fans heeft over de wereld. Er zijn ook nog steeds 122.000.000 volgers over.
Ja, heb je wel een punt inderdaad.
Ik weet nog van vorig jaar, ik ben betrokken bij een wereldwijd software project, dat er tijdens Pride Month veel commentaar van leden kwam toen het logo op social media de regenboogkleuren kreeg.
Maar dat kwam voornamelijk uit landen waar homoseksualiteit taboe of zelfs verboden is.
En dat laat ook het belang van Pride zien, want de organisatie reageerde daar met kracht op dat inclusiviteit wl een van de pijlers is waar het project op steunt.
pi_209730338
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Transgender is volgens hem een psychiatrische ziekte, met dit als gevolg.
Transgenders zijn dus gevaarlijk.

En om dat te bewijzen gaat hij selectief om met statistische gegevens..
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide) terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.

Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.

Dat dit niet uitsluitend voorkomt bij transgenders...
Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
Go hard or go home
pi_209730456
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, heb je wel een punt inderdaad.
Ik weet nog van vorig jaar, ik ben betrokken bij een wereldwijd software project, dat er tijdens Pride Month veel commentaar van leden kwam toen het logo op social media de regenboogkleuren kreeg.
Maar dat kwam voornamelijk uit landen waar homoseksualiteit taboe of zelfs verboden is.
En dat laat ook het belang van Pride zien, want de organisatie reageerde daar met kracht op dat inclusiviteit wl een van de pijlers is waar het project op steunt.
Je bedoelt dat ook het bedrijf even puntjes wilde scoren door wat kleurtjes in hun logo te stoppen.
Conscience do cost.
pi_209731074
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:

[..]
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Wat voor meute?

quote:
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide)
Ik spreek nergens van genocide.
Waarom generaliseer je zo?

quote:
terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.
Hoezo denk je dat een vrouwensymbool op een deur voldoende is om te voorkomen dat vrouwen worden aangerand of verkracht.
Denk je werkelijk dat iemand die de ziekelijke drang heeft on een ander iets aan te daardoor weerhouden wordt. Dat het dan opeens niet meer gebeurt.
quote:
Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Dat is ook zoiets raars, hoezo kunnen mannen geen slachtoffer zijn van seksueel misbruik?
Hoezo kunnen vrouwen geen seksueel misbruik plegen? Hoe kom je daarbij?

En talloze voorbeelden?
Vertaald naar Europa komt de spreker met 1 geval in Engeland, eentje in Slovakije, eentje in Amsterdam, eentje in Portugal, etc

Hoezo is dat talloos.

1 op de 2 vrouw zegt te maken te hebben gehad met seksueel overschrijdend gedrag. 1 op de 3 zegt te maken te hebben gehad met aanranding of verkrachting.
Dat zijn gigantische cijfers.
Dat zijn enorme aantallen slachtoffers en daders. Uiteraard zitten daar ook transgenders tussen.

Maar zoals het nu gebracht wordt is het vooral een enorm probleem omdat transgenders de vrouwenkleedkamer in kunnen.

quote:
Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder
Wat is jouw doelgroep.

quote:
en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.

Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
Maar je denkt dus werkelijk dat een man die een meisje wil misbruiken zich tegen laat houden door een bordje 'alleen voor vrouwen '...

Als je naar de cijfers kijkt, dan is bij het overgrote deel van gevallen seksueel misbruik de dader een bekende. Een collega, familielid, etc

En het is niet exclusief mannen die vrouwen misbruiken.
pi_209731077
quote:
8s.gif Op zondag 2 juli 2023 11:46 schreef ems. het volgende:

[..]
Je bedoelt dat ook het bedrijf even puntjes wilde scoren door wat kleurtjes in hun logo te stoppen.
Het is geen bedrijf
  zondag 2 juli 2023 @ 12:41:21 #215
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209731098
4 topicreeksen maar liefst vanwege een of andere pride maand. Hilarisch.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209731288
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
4 topicreeksen maar liefst vanwege een of andere pride maand. Hilarisch.
Ja. Ik heb er verder ook niets van meegekregen. Wat is de bedoeling?
pi_209731423
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja. Ik heb er verder ook niets van meegekregen. Wat is de bedoeling?
Dat je tekeer gaat tegen transgenders.
pi_209731468
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat je tekeer gaat tegen transgenders.
Dan moet ik echt op zoek gaan.
pi_209737464
quote:

[..]
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide) terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.

Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.

https://youtube.com/shorts/y8-BszUwtyc?feature=share
pi_209739445
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 08:15:47 #221
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209742030
twitter
pi_209750206
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:15 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
In de comments:

"So you're happy with Muslims now that you think they'll decapitate gay people, is that it? You're sending mixed messages here"
-Rabia Al-Basri
pi_209752016
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:15 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
En nu? :?
  maandag 3 juli 2023 @ 21:47:59 #224
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209752594
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]
En nu? :?
Nu niks. :)
pi_209752863
nm

[ Bericht 99% gewijzigd door Za op 03-07-2023 22:13:17 ]
pi_209753240
quote:

[..]

Dat valt wel mee volgens mij. Ik ken de cijfers niets.
pi_209753479
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 22:39 schreef Jaroon het volgende:

Dat valt wel mee volgens mij. Ik ken de cijfers niets.
Kwantiteit is misschien van ondergeschikt belang, dit soort praktijken hoort men niet te hoeven aanschouwen.

https://twitter.com/theLGBgroup/status/1674859740642545665?s=20
pi_209753652
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:19 schreef Za het volgende:

[..]
Kwantiteit is misschien van ondergeschikt belang, dit soort praktijken hoort men niet te hoeven aanschouwen.

Link werkt bij mij niet. Dit is een filmpje van 1 vb? Zijn het "meutes"?
pi_209753723
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Link werkt bij mij niet. Dit is een filmpje van 1 vb? Zijn het "meutes"?
Waarschijnlijk omdat je geen Twitter account hebt.
https://htxt.co.za/2023/0(...)plements-view-limit/
pi_209753825
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:57 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat je geen Twitter account hebt.
https://htxt.co.za/2023/0(...)plements-view-limit/
Denk ik ook. Maar wat is er te zien?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 00:21:36 #231
117098 Hathor
Effe niet
pi_209753835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Een zogenaamde trans die vrouwen staat te filmen terwijl hij overduidelijk een erectie heeft onder zijn rokje. Hilarisch wel eigenlijk.
pi_209753841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Een zogenaamde trans die vrouwen staat te filmen terwijl hij overduidelijk een erectie heeft onder zijn rokje. Hilarisch wel eigenlijk.
Klinkt wel grappig idd. Maar geen meutes?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 00:24:32 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_209753844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Klinkt wel grappig idd. Maar geen meutes?
Nee.
pi_209753875
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat voor meute?
[..]
De usual suspects, antifa, linkse mensen in het algemeen die maar een beetje de MSM nalullen en natuurlijk de transgenders en pedos zelf.

https://en.wikipedia.org/wiki/Wi_Spa_controversy
pi_209754098
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:19 schreef Za het volgende:

[..]

Die tweet is wel heel suggestief.
Enige wat je ziet is dat de telefoon schuin omlaag wordt gehouden, niet in een positie waarin je een ander kunt filmen.
Verder gebeurt dit open en bloot. Dat is ook raar.
pi_209754141
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is nogal dubbel, dat je inclusiviteit zegt te ondersteunen, maar je irriteert aan uitingen van organisaties en bedrijven die daarmee aangeven inclusiviteit te ondersteunen.
Omdat het hypocriet gedrag is. Het is puur voor de bhne en heeft maar 1 motivatie: geld.
pi_209754164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat het hypocriet gedrag is. Het is puur voor de bhne en heeft maar 1 motivatie: geld.
Maar dan generaliseer je.
Er zullen ongetwijfeld bedrijven zijn die hypocriet zijn.
Maar ik heb zelf vorig jaar voor een bedrijf gewerkt die dit volledig in hun beleid heeft gentegreerd, totaan genderneutrale toiletten toe.
Dan is er geen sprake van hypocrisie als dat bedrijf dat naar buiten kenbaar maakt.

En dat zie je steeds meer bij grote bedrijven. Daar is het niet een braaf schilletje aan de buitenkant voor de bhne, maar steeds meer onderdeel van de algehele bedrijfsvoering.
pi_209754171
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:37 schreef Wantie het volgende:

Hoezo denk je dat een vrouwensymbool op een deur voldoende is om te voorkomen dat vrouwen worden aangerand of verkracht.
Denk je werkelijk dat iemand die de ziekelijke drang heeft on een ander iets aan te daardoor weerhouden wordt. Dat het dan opeens niet meer gebeurt.
Ik snap jouw punt en toch is het niet valide.

Ten eerste gaat het niet om aanranden of verkracht worden. Het probleem zit veel meer dan vrouwen in bv vrouwenkleedkamers niet geconfronteerd willen worden met een penis.

Nu komt er ineens wetgeving die mensen met een penis, mits ze geregistreerd staan als vrouw, het recht geeft daar te zijn.

Moet je je voorstellen dat nu dus in een sauna op vrouwendag je ineens geconfronteerd kan worden met mannelijk uitziende lichamen.

Logisch dat vrouwen die spaarzame momenten niet weg willen geven.

Je hebt als transgender denk ik ook wel een enorme plaat voor je kop als je in weerwil van dat sentiment gebruik gaat maken van je ‘rechten’.

Het is wat anders bij een wc. Daar heeft iedereen een eigen hokje.

Uiteindelijk draait het toch gewoon om realisme. Als je wil gaan leven als vrouw moet je dat lekker doen. Maar zodra dat ernstig conflicteert met de belangen van anderen is een belangenafweging nodig. En die kan toch niet uitvallen in het nadeel van de grote groep? Als jij met 9 vrienden naar de film gaat en 9 willen naar een romcom en jij naar een horror moet je je ook schikken.

Wil je wel naar de vrouwensauna kan dat, na de volledige transitie. Dan is er geen enkel probleem.
pi_209754174
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik snap jouw punt en toch is het niet valide.

Ten eerste gaat het niet om aanranden of verkracht worden. Het probleem zit veel meer dan vrouwen in bv vrouwenkleedkamers niet geconfronteerd willen worden met een penis.

Nu komt er ineens wetgeving die mensen met een penis, mits ze geregistreerd staan als vrouw, het recht geeft daar te zijn.

Moet je je voorstellen dat nu dus in een sauna op vrouwendag je ineens geconfronteerd kan worden met mannelijk uitziende lichamen.

Logisch dat vrouwen die spaarzame momenten niet weg willen geven.

Je hebt als transgender denk ik ook wel een enorme plaat voor je kop als je in weerwil van dat sentiment gebruik gaat maken van je ‘rechten’.

Het is wat anders bij een wc. Daar heeft iedereen een eigen hokje.

Uiteindelijk draait het toch gewoon om realisme. Als je wil gaan leven als vrouw moet je dat lekker doen. Maar zodra dat ernstig conflicteert met de belangen van anderen is een belangenafweging nodig. En die kan toch niet uitvallen in het nadeel van de grote groep? Als jij met 9 vrienden naar de film gaat en 9 willen naar een romcom en jij naar een horror moet je je ook schikken.

Wil je wel naar de vrouwensauna kan dat, na de volledige transitie. Dan is er geen enkel probleem.
Maar dat is weer een ander punt.
En daarin heb je wel gelijk in mijn optiek.
pi_209754211
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar ik heb zelf vorig jaar voor een bedrijf gewerkt die dit volledig in hun beleid heeft gentegreerd, totaan genderneutrale toiletten toe.
Dan is er geen sprake van hypocrisie als dat bedrijf dat naar buiten kenbaar maakt.

En dat zie je steeds meer bij grote bedrijven. Daar is het niet een braaf schilletje aan de buitenkant voor de bhne, maar steeds meer onderdeel van de algehele bedrijfsvoering.
Vaak nog steeds uit commercile overwegingen.

Ik vertrouw het als het bedrijf het intern doet en er niet mee te koop loopt.

Komt ook omdat ik zie hoeveel mooie worden geheel niet worden opgevolgd door daden. Bv de EU heeft altijd de mond vol over dat de achterstelling van vrouwen moet worden tegengegaan. Ga maar eens kijken naar EU funding. Dat gaat vrijwel uitsluitend naar mannen, juist ook omdat er achter de schermen een systeem is opgetuigd waarbij je alleen in aanmerking komt als je al eerder funding hebt gehad, of de juiste persoon kent.

Als er nu n organisatie is waar de bal naar elkaar toespelen behoort tot de stiekeme kernwaarden is het de EU wel. Waardoor feitelijk er geen sprake is van inclusiviteit, maar ondoordringbare exclusiviteit.

Maar naar buiten toe oreren ze dagelijks exact het omgekeerde. Inclusiviteit is dus iets wat anderen maar moeten doen.

En dat is de EU. Bedrijven zijn nog veel meer money driven.

(Edit: er zullen altijd uitzonderingen zijn. Maar dat zouden dan ook bedrijven moeten zijn waar het bestuur en de RvC niet de bekende verzameling blanke mannen + excuustruus is)

[ Bericht 4% gewijzigd door VEM2012 op 04-07-2023 07:11:33 ]
pi_209755021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Geen idee. Heb zelf ook geen Twitter. Wel grappig dat je nu kan zien wie hier allemaal een Twitteraccount hebben. :P
pi_209755242
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook min of meer verplicht als ze een goede ESG score willen hebben.
pi_209756790
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 09:12 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Geen idee. Heb zelf ook geen Twitter. Wel grappig dat je nu kan zien wie hier allemaal een Twitteraccount hebben. :P
We missen ENORM veel natuurlijk......
pi_209757131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 09:28 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Dat zijn ze ook min of meer verplicht als ze een goede ESG score willen hebben.
Pssst

twitter
pi_209764663
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 05:57 schreef Wantie het volgende:

Enige wat je ziet is dat de telefoon schuin omlaag wordt gehouden, niet in een positie waarin je een ander kunt filmen.
Dat is het enige wat je ziet? OK.

[ Bericht 49% gewijzigd door Za op 05-07-2023 02:27:10 ]
pi_209764804
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is het enige wat je ziet?

OK, dan toch maar, ik haal hem wel weg straks.

[ twitter ]
Ik zie iemand die hoognodig naar de psychiater moet, een psycholoog is denk ik niet afdoende.
pi_209766210
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is het enige wat je ziet? OK.
Zie jij in de video dat die persoon aan het filmen is?
En wat dan precies?
Zelfde met die erectie, is dat werkelijk wat je ziet?

Er worden heel veel aannames gedaan op basis van enkele seconden aan video.
pi_209766291
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 05:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zie jij in de video dat die persoon aan het filmen is?
En wat dan precies?
Zelfde met die erectie, is dat werkelijk wat je ziet?

Er worden heel veel aannames gedaan op basis van enkele seconden aan video.
Jij weet niet hoe een erectie eruit ziet?
pi_209766437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 06:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij weet niet hoe een erectie eruit ziet?
Zie jij werkelijk een penis in erectie, of zie je een bobbel onder een rokje, waarbij je de aanname doet dat dat een penis in erectie is?

We zien een korte video van iemand die kennelijk in een dames kleedkamer een ander filmt die gekleed in dameskleding met een bobbel onder de rok een telefoon schuin naar beneden gericht houdt en afwisselend in portret en landschap modus houdt.

Is dat iemand die met een erectie vrouwen in de kleedkamer staat te filmen? Is daar sluitend bewijs voor?

Zo ja, is die persoon daarop aangepakt, of enkel gefilmd?
pi_209766471
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zie jij werkelijk een penis in erectie, of zie je een bobbel onder een rokje, waarbij je de aanname doet dat dat een penis in erectie is?

We zien een korte video van iemand die kennelijk in een dames kleedkamer een ander filmt die gekleed in dameskleding met een bobbel onder de rok een telefoon schuin naar beneden gericht houdt en afwisselend in portret en landschap modus houdt.

Is dat iemand die met een erectie vrouwen in de kleedkamer staat te filmen? Is daar sluitend bewijs voor?

Zo ja, is die persoon daarop aangepakt, of enkel gefilmd?
Je hebt dus nog nooit een erectie gehad. Duidelijk.
pi_209770795
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:19 schreef Wantie het volgende:

Nou, het is geen normale bobbel. Het is het bekende tentje. Tentje omdat inderdaad het weinig indrukwekkend oogt, maar bij zoveel overgewicht zit er misschien nog wel voldoende begraven onder een laag vet.

Het zou nog optie 3 kunnen zijn (iets wat lijkt op, om te shockeren), maar het is hoe dan ook geen normale bobbel.

Overigens nog iets: ik zie ook wel eens beelden voorbij schuiven van transvrouwen met een duidelijke bobbel, wat ik hoe dan ook raar vindt en haaks vind staan op leven als een vrouw. Degenen die dat doen en posten hebben daar op zijn minst ook een ander doel mee. Het is creepy as fuck.
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:17:38 #252
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209772786
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Pssst

[ twitter ]
Daar ben ik het nog mee eens ook… maar met de toevoeging dat je wel een biologische vrouw moet zijn om zwanger te worden.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:02:13 #253
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209773403
Haha, dit is ook wel weer een veelzeggende video. Het benadrukt het politieke aspect van de regenboogvlag, dit heeft niets meer te maken met homo's of lesbiennes. Het gaat echt om een politieke ideologie.

twitter
pi_209774768
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:02 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, dit is ook wel weer een veelzeggende video. Het benadrukt het politieke aspect van de regenboogvlag, dit heeft niets meer te maken met homo's of lesbiennes. Het gaat echt om een politieke ideologie.

[ twitter ]
Deze meneer komt tot rust als hij een Pride vlag ziet, en dan concludeer jij dat er dus een politieke ideologie achter zit?

Bijzonder...
pi_209778738
I had to share :s)
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209783211
twitter
pi_209783826
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:14 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
En daar maak jij je druk om :Y
pi_209783839
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 12:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, het is geen normale bobbel. Het is het bekende tentje. Tentje omdat inderdaad het weinig indrukwekkend oogt, maar bij zoveel overgewicht zit er misschien nog wel voldoende begraven onder een laag vet.

Het zou nog optie 3 kunnen zijn (iets wat lijkt op, om te shockeren), maar het is hoe dan ook geen normale bobbel.

Overigens nog iets: ik zie ook wel eens beelden voorbij schuiven van transvrouwen met een duidelijke bobbel, wat ik hoe dan ook raar vindt en haaks vind staan op leven als een vrouw. Degenen die dat doen en posten hebben daar op zijn minst ook een ander doel mee. Het is creepy as fuck.
Die trans uit dat filmpje ziet er sowieso uit als een creep vind ik.
Alleen vind ik het filmpje een te zwakke basis om te concluderen dat er met een stijve wordt gefilmd in de vrouwenkleedkamer.
pi_209789056
Zojuist de nieuwe reclame van Mac Donalds gezien waarin 2 meiden centraal staan die elkaar leuk vinden. Er zullen wel weer een hoop mensen over vallen,maar ik vind het een mooie reclame O+
pi_209789461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist de nieuwe reclame van Mac Donalds gezien waarin 2 meiden centraal staan die elkaar leuk vinden. Er zullen wel weer een hoop mensen over vallen,maar ik vind het een mooie reclame O+
pi_209790178
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 13:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
En daar maak jij je druk om :Y
Jij maakt je net zo druk, 4 topics lang probeer je veel te verantwoorden en recht te praten. Uitdelen kan je maar een teruggekaatste bal kan je soms moeilijk vangen lijkt het wel.
pi_209790222
quote:
Deze ja O+
pi_209790326
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef Prego het volgende:

[..]
Jij maakt je net zo druk, 4 topics lang probeer je veel te verantwoorden en recht te praten. Uitdelen kan je maar een teruggekaatste bal kan je soms moeilijk vangen lijkt het wel.
Een gekaatste bal _O-
pi_209792003
"Faith in humanity restored" als ik de comments lees op dit stukje zieke theater

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209792736
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Slayage het volgende:
"Faith in humanity restored" als ik de comments lees op dit stukje zieke theater

[ twitter ]
Ik denk dat het een kennismaking is, en ze daarna teruggaat naar haar draagmoeder?

Of worden ze direct na de geboorte gescheiden, dat kan toch niet?
pi_209792912
quote:

[ twitter ]
Dus draagmoederschap is een ziek theater?

Verder loopt de vergelijking met puppies nogal mank. Als je daar op tegen bent moet je veganist worden
pi_209792958
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 04:09 schreef Za het volgende:

[..]
Ik denk dat het een kennismaking is, en ze daarna teruggaat naar haar draagmoeder?

Of worden ze direct na de geboorte gescheiden, dat kan toch niet?
In veel van dit soort gevallen blijft de moeder een rol spelen in het leven van het kind.

Tegenwoordig heb je daarin verschillende vormen. Zo kan de natuurlijke ouder vanaf de zijlijn onderdeel zijn van het leven van het kind, of via co-ouderschap, of in een gezamenlijk huishouden.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 07:42:52 #268
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209793131
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:14 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik denk wel zeker dat er een verschil is tussen de LHB en de T, de rest heb ik me niet mee bezig gehouden. Bij de lhb is er in principe geen sprake van lijden, je valt op hetzelfde geslacht, ok prima. Het enige lijden komt dan in sommige gevallen vanuit de sociale of zelf opgelegde druk om te conformeren. Je bent niet intrinsiek ontevreden met jezelf.

Bij de T is dat denk ik anders, daar zit wel een component van lijden in omdat je die dysphorie voelt tussen wat je fysiek bent en hoe je je voelt. En de sociale druk kan dat lijden zeker erger maken, maar het is inherent aan het hebben van genderdysphorie.

Ik snap dus ook de lhbers die een onderscheid willen maken wel.
pi_209793255
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:42 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik denk wel zeker dat er een verschil is tussen de LHB en de T, de rest heb ik me niet mee bezig gehouden. Bij de lhb is er in principe geen sprake van lijden, je valt op hetzelfde geslacht, ok prima. Het enige lijden komt dan in sommige gevallen vanuit de sociale of zelf opgelegde druk om te conformeren. Je bent niet intrinsiek ontevreden met jezelf.

Bij de T is dat denk ik anders, daar zit wel een component van lijden in omdat je die dysphorie voelt tussen wat je fysiek bent en hoe je je voelt. En de sociale druk kan dat lijden zeker erger maken, maar het is inherent aan het hebben van genderdysphorie.

Ik snap dus ook de lhbers die een onderscheid willen maken wel.
Nou, acceptatie van geaardheid van jezelf gaat ook niet altijd zo gemakkelijk.
Daar kan jaren van innerlijke strijd overheen gaan. Bij zelfmoord onder jongeren is geaardheid nog steeds een veelvoorkomende reden.

Verder gaat Pride over dat je jezelf mag zijn en dat we daar met zijn allen voor opnemen.

Dat geldt ook voor al die andere letters.

Verder waren transgenders en andere letters al onderdeel van de gay community. Die zag je toendertijd al terug in het uitgaansleven, bijeenkomsten, etc.
Ze zijn nu zichtbaarder.
pi_209793495
quote:

[ twitter ]
Ik zie niet in waarom twee mannen die bewust kiezen voor een kind geen geweldige ouders kunnen zijn.

Het argument klopt ook niet. Een baby heeft aandacht een liefde nodig en of dat nu is van de biologische moeder, of van een ander, dat maakt echt niet uit.

Ok, geen borstvoeding is jammer. Maar dat krijgen er zoveel niet.
pi_209793512
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar kan jaren van innerlijke strijd overheen gaan. Bij zelfmoord onder jongeren is geaardheid nog steeds een veelvoorkomende reden.

Verder gaat Pride over dat je jezelf mag zijn en dat we daar met zijn allen voor opnemen.

Verder waren transgenders en andere letters al onderdeel van de gay community. Die zag je toendertijd al terug in het uitgaansleven, bijeenkomsten, etc.
Ze zijn nu zichtbaarder.
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen die zich trans voelen uiteindelijk simpelweg blijken te vallen op hetzelfde geslacht.
pi_209794336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen die zich trans voelen uiteindelijk simpelweg blijken te vallen op hetzelfde geslacht.
Geen idee of dat er heel veel zijn, ik ken niemand die dat is overkomen.
Andersom wel, dat iemand zich eerst als gay voor deed, en nu omgebouwd is. Daar ken ik er meerdere van.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 10:30:10 #273
16715 Mylene
*schatje*
pi_209794627
twitter

Het ziet er niet uit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Nikita Dragun.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 11:04:40 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209794997
Bijzonder dat een man die aangifte doet, dan heb je wel lef hoor. Benieuwd hoe dat gaat aflopen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad, vooral onder jongeren kan dit een groot probleem zijn. De genderideologie heeft dan ook daadwerkelijk homofobe aspecten. Dat is zorgwekkend te noemen.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 11:08:14 #275
117098 Hathor
Effe niet
pi_209795027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O- Wat een gedrocht.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 12:19:07 #276
16715 Mylene
*schatje*
pi_209795721
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:08 schreef Hathor het volgende:

[..]
_O- Wat een gedrocht.
Waar zijn de Kelly van de Veers gebleven? Haar kwam ik vroeger wel eens tegen in de iT en de RoXy in Amsterdam. En zij zag er toch wel vrouwelijk uit hoor. Misschien een beetje grote handen, maar vooruit. Tegenwoordig zien de transgenders er echt mannelijk uit.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 12:24:57 #277
117098 Hathor
Effe niet
pi_209795781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:19 schreef Mylene het volgende:

[..]
Waar zijn de Kelly van de Veers gebleven? Haar kwam ik vroeger wel eens tegen in de iT en de RoXy in Amsterdam. En zij zag er toch wel vrouwelijk uit hoor. Misschien een beetje grote handen, maar vooruit. Tegenwoordig zien de transgenders er echt mannelijk uit.
Het zou pas echt helemaal af zijn als ie ook nog een snor en bakkebaarden had. :')
pi_209795964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 08:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zie niet in waarom twee mannen die bewust kiezen voor een kind geen geweldige ouders kunnen zijn.

Het argument klopt ook niet. Een baby heeft aandacht een liefde nodig en of dat nu is van de biologische moeder, of van een ander, dat maakt echt niet uit.

Ok, geen borstvoeding is jammer. Maar dat krijgen er zoveel niet.
Het moederschap is dus verworden tot een tool om een "familie" te kunnen spelen voor dit soort koppels. Het kind heeft immers geen moeder nodig. Liefde is liefde. Helder.
-Rabia Al-Basri
pi_209796010
quote:
Kelly van de Veers
Op de Internationale Dag van Transgendervisibiliteit (31 maart) werd in 2023 de documentaire Kelly, geproduceerd door Made in June en 2CFILM, uitgebracht op Prime Video.[2][3]
pi_209796011
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
De genderideologie heeft dan ook daadwerkelijk homofobe aspecten.
Kan je deze uitleggen?
-Rabia Al-Basri
pi_209796065
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder dat een man die aangifte doet, dan heb je wel lef hoor. Benieuwd hoe dat gaat aflopen.
[..]
Dat klopt inderdaad, vooral onder jongeren kan dit een groot probleem zijn. De genderideologie heeft dan ook daadwerkelijk homofobe aspecten. Dat is zorgwekkend te noemen.
Wat voor homofobe aspecten heeft genderidwologie?
pi_209796131
quote:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het ziet er werkelijk niet uit. Dit is echt gewoon een vent in een jurk die waarschijnlijk geilt op zichzelf als vrouw.

Een echte vrouw zou zo'n slecht zittend jurkje niet dragen en zeker niet als semibejaarde.

Dit is waarschijnlijk weer een diep narcistische autogynefiel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209796134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het moederschap is dus verworden tot een tool om een "familie" te kunnen spelen voor dit soort koppels. Het kind heeft immers geen moeder nodig. Liefde is liefde. Helder.
We kunnen natuurlijk wettelijk gaan eisen dat kinderen niet zonder moeder mogen opgroeien.
Dat gaat interessante taferelen opleveren.
pi_209796188
quote:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Velen zitten te lachen om deze situatie, maar niet zo gek lang terug werd in het westen homoseksualiteit afgedaan als iets om lacherig over te doen. Tegenwoordig kunnen homoseksuele koppels "trouwen" en een "echte familie" vormen door kinderen te adopteren / kunstmatige inseminatie / draagmoederschap.
Niet zo gek lang terug vond het Europese hof voor de rechten van de mens, dat individuele landen zelf konden bepalen of homoseksuele koppels kunnen trouwen. Nu vindt dat zelfde hof, dat elke land het homohuwelijk moet accepteren en dat himokoppels "recht" hebben op een familie.
Joe Biden zei niet zo gek lang terug over het homohuwelijk "ik ga niet de definitie veranderen van wat een huwelijk is". Nu nadat het Amerikaanse Hooggerechtshof met een stemverhouding van 5 tegen 4 het homohuwelijk legaliseerde, is Bidens definitie opeens veranderd.

Toen Europa afstand nam van hun Christelijke waarden met andere woorden, van God loskwam, werd alles geoorloofd. Het resultaat zien we allemaal voor ons ogen afspelen.
-Rabia Al-Basri
pi_209796246
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
We kunnen natuurlijk wettelijk gaan eisen dat kinderen niet zonder moeder mogen opgroeien.
Dat gaat interessante taferelen opleveren.
Bij homokoppels worden kinderen veroordeeld door de maatschappij om zonder vader of zonder moeder door het leven te gaan. Wezenlijk verschil met kinderen die door scheidingen of wat niet zonder pa of ma opgroeien.
-Rabia Al-Basri
pi_209796616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:04 schreef Slayage het volgende:

[..]
Bij homokoppels worden kinderen veroordeeld door de maatschappij om zonder vader of zonder moeder door het leven te gaan.
Ken je het begrip Bom-moeder nog?

quote:
Wezenlijk verschil met kinderen die door scheidingen of wat niet zonder pa of ma opgroeien.
Die zijn niet veroordeeld tot het leven zonder een ouder van het andere geslacht?

Leg uit hoe dat werkt.
Waarom zou daar verschil in zitten voor het kind. In beide gevallen groeit het op met alleen een vader of moeder.

Waarom is dan het ene wel schadelijk en het andere niet.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:45:54 #287
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209796779
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ze zijn nu zichtbaarder.
Over het eerste stuk, ja dat kan en komt helaas nog veel voor. Maar de oorzaak daarvan ligt buiten de persoon, sociale verwachting en druk die eventueel genternaliseerd wordt. Bij de T kan iemand natuurlijk ook zijn/haar lichaam accepteren en dat dat botst met het gevoel, maar die discrepantie gaat denk ik nooit weg.

Dat de tq+ historisch al onderdeel zijn van de gay community komt natuurlijk door een flinke overlap en door het samen uit de boot vallen.
pi_209796962
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:45 schreef nixxx het volgende:

[..]
Over het eerste stuk, ja dat kan en komt helaas nog veel voor. Maar de oorzaak daarvan ligt buiten de persoon, sociale verwachting en druk die eventueel genternaliseerd wordt. Bij de T kan iemand natuurlijk ook zijn/haar lichaam accepteren en dat dat botst met het gevoel, maar die discrepantie gaat denk ik nooit weg.

Dat de tq+ historisch al onderdeel zijn van de gay community komt natuurlijk door een flinke overlap en door het samen uit de boot vallen.
Transgender is een stuk complexer, omdat het lichaam of mannelijk of vrouwelijk is, en dat kun je niet 100% omdraaien.
Het blijft altijd een tussenvorm, en als je op latere leeftijd in transitie gaat, dan blijf je als transvrouw er uit zien als een kerel in een jurk...

Ik las afgelopen week een bericht over een transgender die door haar date in elkaar was gemept omdat hij er in bed achter kwam dat zij transgender is.
Niet handig van haar natuurlijk om dat niet te vertellen, maar het laat ook zien ze nooit gewoon als vrouw zal kunnen leven.
Je moet dan een man zien te vinden die (ook) op transgenders valt.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:06:25 #289
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209797028
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:45 schreef Slayage het volgende:

[..]
Kan je deze uitleggen?
Jazeker.

Seksuele orintatie stoelt op de binaire biologische realiteit bij de mens. Kortom, een erkenning van het menselijk geslacht is daarin essentieel. De genderideologie stelt dat eigenlijk een subjectieve beleving het biologische geslacht doet overstijgen, vandaar ook bijvoorbeeld een slogan als 'trans women are women'. Je ontwricht hiermee concepten als homoseksualiteit maar ook heteroseksualiteit. Nota bene Stonewall definieert homoseksualiteit tegenwoordig als volgt:
quote:
Homosexual

This might be considered a more medical term used to describe someone who has a romantic and/or sexual orientation towards someone of the same gender. The term ‘gay’ is now more generally used.
Dit klopt natuurlijk niet. Homoseksuele mannen voelen zich niet aangetrokken tot mensen die zich op basis van hun subjectieve gevoel identificeren als man, homoseksuele mannen voelen zich aangetrokken tot biologische mannen.

Tevens zie je dat kinderen en jongeren die op latere leeftijd homo of lesbisch blijken te zijn, disportioneel atypisch gedrag vertonen voor een jongen of meisje. Dit kan tegenwoordig worden genterpreteerd als het idee dat het desbetreffende kind eigenlijk in het verkeerde lichaam zit. Een meisje dat zou uitgroeien tot een lesbische vrouw is wellicht gewoon een trans man.

De kans is zeer groot dat je in de toekomst veel mannen en vrouwen gaat zien die tijdelijk een transitie naar het andere geslacht beginnen (met alle gevolgen van dien) en er daarna achterkomen eigenlijk gewoon homo of lesbisch te zijn.

Er werd op een website als PinkNews uitgebreid aandacht besteed aan de uitbreiding rondom medische zorg aan transgender mensen. Doodleuk negerende dat de reden dat men dit in een oerconservatief land als Pakistan doet zodat homoseksuele en lesbische mensen in een heteroseksueel keurslijf kunnen worden gestouwd.

Het benadrukt ook de onverenigbaarheid van homo of lesbisch zijn met de genderideologie. Dit staakt haaks op elkaar. Het ene stoelt op de realiteit, het andere op een subjectief fantasme dat we in de Westerse samenleving zowaar nog autoriteit hebben toegekend ook.
pi_209797061
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jazeker.

Seksuele orintatie stoelt op de binaire biologische realiteit bij de mens. Kortom, een erkenning van het menselijk geslacht is daarin essentieel. De genderideologie stelt dat eigenlijk een subjectieve beleving het biologische geslacht doet overstijgen, vandaar ook bijvoorbeeld een slogan als 'trans women are women'. Je ontwricht hiermee concepten als homoseksualiteit maar ook heteroseksualiteit. Nota bene Stonewall definieert homoseksualiteit tegenwoordig als volgt:
[..]
Dit klopt natuurlijk niet. Homoseksuele mannen voelen zich niet aangetrokken tot mensen die zich op basis van hun subjectieve gevoel identificeren als man, homoseksuele mannen voelen zich aangetrokken tot biologische mannen.

Tevens zie je dat kinderen en jongeren die op latere leeftijd homo of lesbisch blijken te zijn, disportioneel atypisch gedrag vertonen voor een jongen of meisje. Dit kan tegenwoordig worden genterpreteerd als het idee dat het desbetreffende kind eigenlijk in het verkeerde lichaam zit. Een meisje dat zou uitgroeien tot een lesbische vrouw is wellicht gewoon een trans man.

De kans is zeer groot dat je in de toekomst veel mannen en vrouwen gaat zien die tijdelijk een transitie naar het andere geslacht beginnen (met alle gevolgen van dien) en er daarna achterkomen eigenlijk gewoon homo of lesbisch te zijn.

Er werd op een website als PinkNews uitgebreid aandacht besteed aan de uitbreiding rondom medische zorg aan transgender mensen. Doodleuk negerende dat de reden dat men dit in een oerconservatief land als Pakistan doet zodat homoseksuele en lesbische mensen in een heteroseksueel keurslijf kunnen worden gestouwd.

Het benadrukt ook de onverenigbaarheid van homo of lesbisch zijn met de genderideologie. Dit staakt haaks op elkaar. Het ene stoelt op de realiteit, het andere op een subjectief fantasme dat we in de Westerse samenleving zowaar nog autoriteit hebben toegekend ook.
Leuk verhaal, maar hoezo is een transgender dan homofoob.
pi_209797096
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Transgender is een stuk complexer, omdat het lichaam of mannelijk of vrouwelijk is, en dat kun je niet 100% omdraaien.
Het blijft altijd een tussenvorm, en als je op latere leeftijd in transitie gaat, dan blijf je als transvrouw er uit zien als een kerel in een jurk...

Ik las afgelopen week een bericht over een transgender die door haar date in elkaar was gemept omdat hij er in bed achter kwam dat zij transgender is.
Niet handig van haar natuurlijk om dat niet te vertellen, maar het laat ook zien ze nooit gewoon als vrouw zal kunnen leven.
Of je nu wel of niet kiest voor transitie, het blijft een nare situatie. Helemaal omdat het voor veel mensen gewoon niet te begrijpen is hoe het voelt om in een ‘verkeerd’ lichaam te zitten.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:16:02 #292
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209797152
quote:

[..]
Waar zijn de Kelly van de Veers gebleven? ...

Kelly toen

Kelly nu

:{
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:27:50 #293
117098 Hathor
Effe niet
pi_209797280
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:16 schreef Enchanter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kelly toen

[ afbeelding ]
Kelly nu

:{
Cocaine is one hell of a drug.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:36:12 #294
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209797332
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Op de Internationale Dag van Transgendervisibiliteit (31 maart) werd in 2023 de documentaire Kelly, geproduceerd door Made in June en 2CFILM, uitgebracht op Prime Video.[2][3]
Niet gekeken.
pi_209797522
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus draagmoederschap is een ziek theater?

Verder loopt de vergelijking met puppies nogal mank. Als je daar op tegen bent moet je veganist worden
Die vergelijking loopt ook knap mank en ik kan dat zeggen want ik ben een vuige vegan.
Go hard or go home
pi_209797572
quote:

[..]
Heb je haar docu onlangs gezien?
Dan kun je zien hoe het met haar is. Ze is niet erg gelukkig. Nog steeds een prostituee maar lijkt weinig lol in het leven te hebben
Go hard or go home
pi_209797638
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:00 schreef Slayage het volgende:

[..]
Velen zitten te lachen om deze situatie, maar niet zo gek lang terug werd in het westen homoseksualiteit afgedaan als iets om lacherig over te doen. Tegenwoordig kunnen homoseksuele koppels "trouwen" en een "echte familie" vormen door kinderen te adopteren / kunstmatige inseminatie / draagmoederschap.
Niet zo gek lang terug vond het Europese hof voor de rechten van de mens, dat individuele landen zelf konden bepalen of homoseksuele koppels kunnen trouwen. Nu vindt dat zelfde hof, dat elke land het homohuwelijk moet accepteren en dat himokoppels "recht" hebben op een familie.
Joe Biden zei niet zo gek lang terug over het homohuwelijk "ik ga niet de definitie veranderen van wat een huwelijk is". Nu nadat het Amerikaanse Hooggerechtshof met een stemverhouding van 5 tegen 4 het homohuwelijk legaliseerde, is Bidens definitie opeens veranderd.

Toen Europa afstand nam van hun Christelijke waarden met andere woorden, van God loskwam, werd alles geoorloofd. Het resultaat zien we allemaal voor ons ogen afspelen.
Resultaat wat jij kennelijk liever niet ziet, zoals gezinnen waarin de ouders van hetzelfde geslacht zijn en liefdevol hun kinderen groot brengen.

Waarom wil jij dat niet zien als een gezin?
pi_209798264
Geen enkele moeite met 2 moeders of 2 vaders.
Kind heeft liefde, levenslessen, geborgenheid en eten nodig. Als het maar gegeven wordt, me dunkt.

Godmejaar, ik zag laatst beelden van weeskinderen in een dorp in Afrika. Die woonden daar alleen in een huisje en elke dag was het een komen en gaan van mannen.
Uiteindelijk hebben ze die kinderen maar ondergebracht in een tehuis. Om gierend gek van te worden. Kinderen hebben liefde en veiligheid nodig. Laten we daar eerst eens voor zorgen en of dat nu gebeurt door 2 mannen, een roedel wolven of wat dan ook, soit.
Go hard or go home
pi_209799947
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 10:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geen idee of dat er heel veel zijn, ik ken niemand die dat is overkomen.
Andersom wel, dat iemand zich eerst als gay voor deed, en nu omgebouwd is. Daar ken ik er meerdere van.
Jij hebt onderzoek gedaan daarnaar? Ken jij er zovelen dan?

Het gaat om iets van 60%-80% blijkt uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken.
pi_209800030
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:

[..]
In theorie is vader+moeder ideaal. Maar laten we nou eerlijk zijn. Hoeveel kinderen groeien er niet op met maar 1 ouder? Of met ouders die de naam 'ouder' nauwelijks mogen dragen?

Sorry, maar twee mannen / twee vrouwen zijn prima in staat om een kind goed op te voeden. En ook als je twee vaders hebt kun je nog genoeg vrouwen in de omgeving hebben om daar eigenlijk geen enkel probleem van te ondervinden.
pi_209800085
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef Wantie het volgende:

Het is ook heel onfatsoenlijk om dat niet te vertellen. De reactie is natuurlijk een misdrijf.

Maar dit is nu precies wat er mis is met 'transvrouwen zijn ook vrouwen'. Dat is leuk gezegd en er wordt allemaal gedaan alsof iedereen mee moet doen met deze leugen. Maar dat is het: een leugen.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het transfoob vinden van die man om geen seks te willen met een transvrouw. Maar dan snap je dus niets van hoe geaardheid werkt. Ik vind het verschrikkelijk dat er gelogen wordt over dat je een vrouw (of man) kan worden door transitie. Je kan het wettelijk worden, maar in de praktijk zul je nooit een vrouw worden. Natuurlijk willen mensen best jou behandelen als vrouw in normale interacties waarbij geslacht gewoon niet zo relevant is. Maar op het moment dat geslacht echt relevant is, dan loop je er gewoon tegenaan dat transvrouwen... toch eigenlijk mannen blijven.

En dat zal ongetwijfeld enorm pijnlijk zijn. Maar ik vind echt dat er een realistisch beeld geschapen moet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')