Nou, het is geen normale bobbel. Het is het bekende tentje. Tentje omdat inderdaad het weinig indrukwekkend oogt, maar bij zoveel overgewicht zit er misschien nog wel voldoende begraven onder een laag vet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:19 schreef Wantie het volgende:
Zie jij werkelijk een penis in erectie, of zie je een bobbel onder een rokje, waarbij je de aanname doet dat dat een penis in erectie is?
Daar ben ik het nog mee eens ook… maar met de toevoeging dat je wel een biologische vrouw moet zijn om zwanger te worden.quote:
Deze meneer komt tot rust als hij een Pride vlag ziet, en dan concludeer jij dat er dus een politieke ideologie achter zit?quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:02 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, dit is ook wel weer een veelzeggende video. Het benadrukt het politieke aspect van de regenboogvlag, dit heeft niets meer te maken met homo's of lesbiennes. Het gaat echt om een politieke ideologie.
[ twitter ]
Die trans uit dat filmpje ziet er sowieso uit als een creep vind ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het is geen normale bobbel. Het is het bekende tentje. Tentje omdat inderdaad het weinig indrukwekkend oogt, maar bij zoveel overgewicht zit er misschien nog wel voldoende begraven onder een laag vet.
Het zou nog optie 3 kunnen zijn (iets wat lijkt op, om te shockeren), maar het is hoe dan ook geen normale bobbel.
Overigens nog iets: ik zie ook wel eens beelden voorbij schuiven van transvrouwen met een duidelijke bobbel, wat ik hoe dan ook raar vindt en haaks vind staan op leven als een vrouw. Degenen die dat doen en posten hebben daar op zijn minst ook een ander doel mee. Het is creepy as fuck.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist de nieuwe reclame van Mac Donalds gezien waarin 2 meiden centraal staan die elkaar leuk vinden. Er zullen wel weer een hoop mensen over vallen,maar ik vind het een mooie reclame
Jij maakt je net zo druk, 4 topics lang probeer je veel te verantwoorden en recht te praten. Uitdelen kan je maar een teruggekaatste bal kan je soms moeilijk vangen lijkt het wel.quote:
Een gekaatste balquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef Prego het volgende:
[..]
Jij maakt je net zo druk, 4 topics lang probeer je veel te verantwoorden en recht te praten. Uitdelen kan je maar een teruggekaatste bal kan je soms moeilijk vangen lijkt het wel.
Ik denk dat het een kennismaking is, en ze daarna teruggaat naar haar draagmoeder?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Slayage het volgende:
"Faith in humanity restored" als ik de comments lees op dit stukje zieke theater
[ twitter ]
Dus draagmoederschap is een ziek theater?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Slayage het volgende:
"Faith in humanity restored" als ik de comments lees op dit stukje zieke theater
[ twitter ]
In veel van dit soort gevallen blijft de moeder een rol spelen in het leven van het kind.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 04:09 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kennismaking is, en ze daarna teruggaat naar haar draagmoeder?
Of worden ze direct na de geboorte gescheiden, dat kan toch niet?
Ik denk wel zeker dat er een verschil is tussen de LHB en de T, de rest heb ik me niet mee bezig gehouden. Bij de lhb is er in principe geen sprake van lijden, je valt op hetzelfde geslacht, ok prima. Het enige lijden komt dan in sommige gevallen vanuit de sociale of zelf opgelegde druk om te conformeren. Je bent niet intrinsiek ontevreden met jezelf.quote:
Nou, acceptatie van geaardheid van jezelf gaat ook niet altijd zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk wel zeker dat er een verschil is tussen de LHB en de T, de rest heb ik me niet mee bezig gehouden. Bij de lhb is er in principe geen sprake van lijden, je valt op hetzelfde geslacht, ok prima. Het enige lijden komt dan in sommige gevallen vanuit de sociale of zelf opgelegde druk om te conformeren. Je bent niet intrinsiek ontevreden met jezelf.
Bij de T is dat denk ik anders, daar zit wel een component van lijden in omdat je die dysphorie voelt tussen wat je fysiek bent en hoe je je voelt. En de sociale druk kan dat lijden zeker erger maken, maar het is inherent aan het hebben van genderdysphorie.
Ik snap dus ook de lhbers die een onderscheid willen maken wel.
Ik zie niet in waarom twee mannen die bewust kiezen voor een kind geen geweldige ouders kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen die zich trans voelen uiteindelijk simpelweg blijken te vallen op hetzelfde geslacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, acceptatie van geaardheid van jezelf gaat ook niet altijd zo gemakkelijk.
Daar kan jaren van innerlijke strijd overheen gaan. Bij zelfmoord onder jongeren is geaardheid nog steeds een veelvoorkomende reden.
Verder gaat Pride over dat je jezelf mag zijn en dat we daar met zijn allen voor opnemen.
Dat geldt ook voor al die andere letters.
Verder waren transgenders en andere letters al onderdeel van de gay community. Die zag je toendertijd al terug in het uitgaansleven, bijeenkomsten, etc.
Ze zijn nu zichtbaarder.
Geen idee of dat er heel veel zijn, ik ken niemand die dat is overkomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen die zich trans voelen uiteindelijk simpelweg blijken te vallen op hetzelfde geslacht.
Dat klopt inderdaad, vooral onder jongeren kan dit een groot probleem zijn. De genderideologie heeft dan ook daadwerkelijk homofobe aspecten. Dat is zorgwekkend te noemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat heel veel mensen die zich trans voelen uiteindelijk simpelweg blijken te vallen op hetzelfde geslacht.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Nikita Dragun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |