abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209753240
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:

[..]
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide) terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.

Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.

Dat dit niet uitsluitend voorkomt bij transgenders...
Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
Dat valt wel mee volgens mij. Ik ken de cijfers niets.
pi_209753479
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 22:39 schreef Jaroon het volgende:

Dat valt wel mee volgens mij. Ik ken de cijfers niets.
Kwantiteit is misschien van ondergeschikt belang, dit soort praktijken hoort men niet te hoeven aanschouwen.

https://twitter.com/theLGBgroup/status/1674859740642545665?s=20
pi_209753652
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:19 schreef Za het volgende:

[..]
Kwantiteit is misschien van ondergeschikt belang, dit soort praktijken hoort men niet te hoeven aanschouwen.

Link werkt bij mij niet. Dit is een filmpje van 1 vb? Zijn het "meutes"?
pi_209753723
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Link werkt bij mij niet. Dit is een filmpje van 1 vb? Zijn het "meutes"?
Waarschijnlijk omdat je geen Twitter account hebt.
https://htxt.co.za/2023/0(...)plements-view-limit/
ROBODEMONS..................|:(
pi_209753825
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:57 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat je geen Twitter account hebt.
https://htxt.co.za/2023/0(...)plements-view-limit/
Denk ik ook. Maar wat is er te zien?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 00:21:36 #231
117098 Hathor
Effe niet
pi_209753835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Een zogenaamde trans die vrouwen staat te filmen terwijl hij overduidelijk een erectie heeft onder zijn rokje. Hilarisch wel eigenlijk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209753841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Een zogenaamde trans die vrouwen staat te filmen terwijl hij overduidelijk een erectie heeft onder zijn rokje. Hilarisch wel eigenlijk.
Klinkt wel grappig idd. Maar geen meutes?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 00:24:32 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_209753844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Klinkt wel grappig idd. Maar geen meutes?
Nee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209753875
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat voor meute?
[..]
De usual suspects, antifa, linkse mensen in het algemeen die maar een beetje de MSM nalullen en natuurlijk de transgenders en pedos zelf.

https://en.wikipedia.org/wiki/Wi_Spa_controversy
pi_209754098
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:19 schreef Za het volgende:

[..]

Die tweet is wel heel suggestief.
Enige wat je ziet is dat de telefoon schuin omlaag wordt gehouden, niet in een positie waarin je een ander kunt filmen.
Verder gebeurt dit open en bloot. Dat is ook raar.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209754141
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is nogal dubbel, dat je inclusiviteit zegt te ondersteunen, maar je irriteert aan uitingen van organisaties en bedrijven die daarmee aangeven inclusiviteit te ondersteunen.
Omdat het hypocriet gedrag is. Het is puur voor de bühne en heeft maar 1 motivatie: geld.
pi_209754164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat het hypocriet gedrag is. Het is puur voor de bühne en heeft maar 1 motivatie: geld.
Maar dan generaliseer je.
Er zullen ongetwijfeld bedrijven zijn die hypocriet zijn.
Maar ik heb zelf vorig jaar voor een bedrijf gewerkt die dit volledig in hun beleid heeft geïntegreerd, totaan genderneutrale toiletten toe.
Dan is er geen sprake van hypocrisie als dat bedrijf dat naar buiten kenbaar maakt.

En dat zie je steeds meer bij grote bedrijven. Daar is het niet een braaf schilletje aan de buitenkant voor de bühne, maar steeds meer onderdeel van de algehele bedrijfsvoering.
pi_209754171
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:37 schreef Wantie het volgende:

Hoezo denk je dat een vrouwensymbool op een deur voldoende is om te voorkomen dat vrouwen worden aangerand of verkracht.
Denk je werkelijk dat iemand die de ziekelijke drang heeft on een ander iets aan te daardoor weerhouden wordt. Dat het dan opeens niet meer gebeurt.
Ik snap jouw punt en toch is het niet valide.

Ten eerste gaat het niet om aanranden of verkracht worden. Het probleem zit veel meer dan vrouwen in bv vrouwenkleedkamers niet geconfronteerd willen worden met een penis.

Nu komt er ineens wetgeving die mensen met een penis, mits ze geregistreerd staan als vrouw, het recht geeft daar te zijn.

Moet je je voorstellen dat nu dus in een sauna op vrouwendag je ineens geconfronteerd kan worden met mannelijk uitziende lichamen.

Logisch dat vrouwen die spaarzame momenten niet weg willen geven.

Je hebt als transgender denk ik ook wel een enorme plaat voor je kop als je in weerwil van dat sentiment gebruik gaat maken van je ‘rechten’.

Het is wat anders bij een wc. Daar heeft iedereen een eigen hokje.

Uiteindelijk draait het toch gewoon om realisme. Als je wil gaan leven als vrouw moet je dat lekker doen. Maar zodra dat ernstig conflicteert met de belangen van anderen is een belangenafweging nodig. En die kan toch niet uitvallen in het nadeel van de grote groep? Als jij met 9 vrienden naar de film gaat en 9 willen naar een romcom en jij naar een horror moet je je ook schikken.

Wil je wel naar de vrouwensauna kan dat, na de volledige transitie. Dan is er geen enkel probleem.
pi_209754174
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik snap jouw punt en toch is het niet valide.

Ten eerste gaat het niet om aanranden of verkracht worden. Het probleem zit veel meer dan vrouwen in bv vrouwenkleedkamers niet geconfronteerd willen worden met een penis.

Nu komt er ineens wetgeving die mensen met een penis, mits ze geregistreerd staan als vrouw, het recht geeft daar te zijn.

Moet je je voorstellen dat nu dus in een sauna op vrouwendag je ineens geconfronteerd kan worden met mannelijk uitziende lichamen.

Logisch dat vrouwen die spaarzame momenten niet weg willen geven.

Je hebt als transgender denk ik ook wel een enorme plaat voor je kop als je in weerwil van dat sentiment gebruik gaat maken van je ‘rechten’.

Het is wat anders bij een wc. Daar heeft iedereen een eigen hokje.

Uiteindelijk draait het toch gewoon om realisme. Als je wil gaan leven als vrouw moet je dat lekker doen. Maar zodra dat ernstig conflicteert met de belangen van anderen is een belangenafweging nodig. En die kan toch niet uitvallen in het nadeel van de grote groep? Als jij met 9 vrienden naar de film gaat en 9 willen naar een romcom en jij naar een horror moet je je ook schikken.

Wil je wel naar de vrouwensauna kan dat, na de volledige transitie. Dan is er geen enkel probleem.
Maar dat is weer een ander punt.
En daarin heb je wel gelijk in mijn optiek.
pi_209754211
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar ik heb zelf vorig jaar voor een bedrijf gewerkt die dit volledig in hun beleid heeft geïntegreerd, totaan genderneutrale toiletten toe.
Dan is er geen sprake van hypocrisie als dat bedrijf dat naar buiten kenbaar maakt.

En dat zie je steeds meer bij grote bedrijven. Daar is het niet een braaf schilletje aan de buitenkant voor de bühne, maar steeds meer onderdeel van de algehele bedrijfsvoering.
Vaak nog steeds uit commerciële overwegingen.

Ik vertrouw het als het bedrijf het intern doet en er niet mee te koop loopt.

Komt ook omdat ik zie hoeveel mooie worden geheel niet worden opgevolgd door daden. Bv de EU heeft altijd de mond vol over dat de achterstelling van vrouwen moet worden tegengegaan. Ga maar eens kijken naar EU funding. Dat gaat vrijwel uitsluitend naar mannen, juist ook omdat er achter de schermen een systeem is opgetuigd waarbij je alleen in aanmerking komt als je al eerder funding hebt gehad, of de juiste persoon kent.

Als er nu één organisatie is waar de bal naar elkaar toespelen behoort tot de stiekeme kernwaarden is het de EU wel. Waardoor feitelijk er geen sprake is van inclusiviteit, maar ondoordringbare exclusiviteit.

Maar naar buiten toe oreren ze dagelijks exact het omgekeerde. Inclusiviteit is dus iets wat anderen maar moeten doen.

En dat is de EU. Bedrijven zijn nog veel meer money driven.

(Edit: er zullen altijd uitzonderingen zijn. Maar dat zouden dan ook bedrijven moeten zijn waar het bestuur en de RvC niet de bekende verzameling blanke mannen + excuustruus is)

[ Bericht 4% gewijzigd door VEM2012 op 04-07-2023 07:11:33 ]
pi_209755021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Geen idee. Heb zelf ook geen Twitter. Wel grappig dat je nu kan zien wie hier allemaal een Twitteraccount hebben. :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_209755242
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook min of meer verplicht als ze een goede ESG score willen hebben.
pi_209756790
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 09:12 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Geen idee. Heb zelf ook geen Twitter. Wel grappig dat je nu kan zien wie hier allemaal een Twitteraccount hebben. :P
We missen ENORM veel natuurlijk......
pi_209757131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 09:28 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Dat zijn ze ook min of meer verplicht als ze een goede ESG score willen hebben.
Pssst

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209764663
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 05:57 schreef Wantie het volgende:

Enige wat je ziet is dat de telefoon schuin omlaag wordt gehouden, niet in een positie waarin je een ander kunt filmen.
Dat is het enige wat je ziet? OK.

[ Bericht 49% gewijzigd door Za op 05-07-2023 02:27:10 ]
pi_209764804
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is het enige wat je ziet?

OK, dan toch maar, ik haal hem wel weg straks.

[ twitter ]
Ik zie iemand die hoognodig naar de psychiater moet, een psycholoog is denk ik niet afdoende.
pi_209766210
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is het enige wat je ziet? OK.
Zie jij in de video dat die persoon aan het filmen is?
En wat dan precies?
Zelfde met die erectie, is dat werkelijk wat je ziet?

Er worden heel veel aannames gedaan op basis van enkele seconden aan video.
pi_209766291
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 05:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zie jij in de video dat die persoon aan het filmen is?
En wat dan precies?
Zelfde met die erectie, is dat werkelijk wat je ziet?

Er worden heel veel aannames gedaan op basis van enkele seconden aan video.
Jij weet niet hoe een erectie eruit ziet?
pi_209766437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 06:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij weet niet hoe een erectie eruit ziet?
Zie jij werkelijk een penis in erectie, of zie je een bobbel onder een rokje, waarbij je de aanname doet dat dat een penis in erectie is?

We zien een korte video van iemand die kennelijk in een dames kleedkamer een ander filmt die gekleed in dameskleding met een bobbel onder de rok een telefoon schuin naar beneden gericht houdt en afwisselend in portret en landschap modus houdt.

Is dat iemand die met een erectie vrouwen in de kleedkamer staat te filmen? Is daar sluitend bewijs voor?

Zo ja, is die persoon daarop aangepakt, of enkel gefilmd?
pi_209766471
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zie jij werkelijk een penis in erectie, of zie je een bobbel onder een rokje, waarbij je de aanname doet dat dat een penis in erectie is?

We zien een korte video van iemand die kennelijk in een dames kleedkamer een ander filmt die gekleed in dameskleding met een bobbel onder de rok een telefoon schuin naar beneden gericht houdt en afwisselend in portret en landschap modus houdt.

Is dat iemand die met een erectie vrouwen in de kleedkamer staat te filmen? Is daar sluitend bewijs voor?

Zo ja, is die persoon daarop aangepakt, of enkel gefilmd?
Je hebt dus nog nooit een erectie gehad. Duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')