Een simpel antwoord, maar jij accepteert die niet.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een simpel antwoord, maar jij accepteert die niet.
Niet mijn probleem verder.
Ik kreeg mee dat Barcelona in 2 dagen tijd 440000 volgers heeft verloren op Instagram door het gebruik van de inclusieve pride vlag.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:34 schreef Naqin het volgende:
Heeft iemand eigenlijk überhaupt iets gemerkt van pride maand? In het echte leven dan he, niet op Fok.
Ik heb niets ingevuld.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik nog zo mijn best iets niet voor je in te vullen, doe je het wel voor mij. Maar prima joh, laten we het hier bij.
Wat ook weer laat zien hoe ver de acceptatie in Spanje is.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg mee dat Barcelona in 2 dagen tijd 440000 volgers heeft verloren op Instagram door het gebruik van de inclusieve pride vlag.
Dat weet ik niet hoor. Dat zogenaamde inclusieve gedoe met die vlag irriteert mij ook, maar het interesseert mij verder geen reet of iemand homo is of bi. Dat zijn echt twee zaken die los van elkaar staan.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ook weer laat zien hoe ver de acceptatie in Spanje is.
Ik heb hier al een bericht gedeeld van hoe Rotterdamse supporters reageerden op iets vergelijkbaars.
Dat is nogal dubbel, dat je inclusiviteit zegt te ondersteunen, maar je irriteert aan uitingen van organisaties en bedrijven die daarmee aangeven inclusiviteit te ondersteunen.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Dat zogenaamde inclusieve gedoe met die vlag irriteert mij ook, maar het interesseert mij verder geen reet of iemand homo is of bi. Dat zijn echt twee zaken die los van elkaar staan.
Conclusies over Spanjaarden kun je na deze daling niet echt trekken lijkt me aangezien het een club is die fans heeft over de wereld. Er zijn ook nog steeds 122.000.000 volgers over.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ook weer laat zien hoe ver de acceptatie in Spanje is.
Ja, heb je wel een punt inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Conclusies over Spanjaarden kun je na deze daling niet echt trekken lijkt me aangezien het een club is die fans heeft over de wereld. Er zijn ook nog steeds 122.000.000 volgers over.
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, omdat hij wil suggereren dat dit uitsluitend voor komt bij transgenders.
Transgender is volgens hem een psychiatrische ziekte, met dit als gevolg.
Transgenders zijn dus gevaarlijk.
En om dat te bewijzen gaat hij selectief om met statistische gegevens..
Je bedoelt dat ook het bedrijf even puntjes wilde scoren door wat kleurtjes in hun logo te stoppen.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, heb je wel een punt inderdaad.
Ik weet nog van vorig jaar, ik ben betrokken bij een wereldwijd software project, dat er tijdens Pride Month veel commentaar van leden kwam toen het logo op social media de regenboogkleuren kreeg.
Maar dat kwam voornamelijk uit landen waar homoseksualiteit taboe of zelfs verboden is.
En dat laat ook het belang van Pride zien, want de organisatie reageerde daar met kracht op dat inclusiviteit wèl een van de pijlers is waar het project op steunt.
Wat voor meute?quote:Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Ik spreek nergens van genocide.quote:Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide)
Hoezo denk je dat een vrouwensymbool op een deur voldoende is om te voorkomen dat vrouwen worden aangerand of verkracht.quote:terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.
Dat is ook zoiets raars, hoezo kunnen mannen geen slachtoffer zijn van seksueel misbruik?quote:Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Wat is jouw doelgroep.quote:Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder
Maar je denkt dus werkelijk dat een man die een meisje wil misbruiken zich tegen laat houden door een bordje 'alleen voor vrouwen '...quote:en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.
Dat dit niet uitsluitend voorkomt bij transgenders...
Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
Het is geen bedrijfquote:Op zondag 2 juli 2023 11:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ook het bedrijf even puntjes wilde scoren door wat kleurtjes in hun logo te stoppen.
Ja. Ik heb er verder ook niets van meegekregen. Wat is de bedoeling?quote:Op zondag 2 juli 2023 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
4 topicreeksen maar liefst vanwege een of andere pride maand. Hilarisch.
Dat je tekeer gaat tegen transgenders.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er verder ook niets van meegekregen. Wat is de bedoeling?
https://youtube.com/shorts/y8-BszUwtyc?feature=sharequote:Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide) terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.
Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.
Dat dit niet uitsluitend voorkomt bij transgenders...
Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
In de comments:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |