abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209729304
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Een simpele vraag, geen antwoord.
Een simpel antwoord, maar jij accepteert die niet.
Niet mijn probleem verder.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 2 juli 2023 @ 09:49:24 #202
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_209729313
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een simpel antwoord, maar jij accepteert die niet.
Niet mijn probleem verder.
:')

Doe ik nog zo mijn best iets niet voor je in te vullen, doe je het wel voor mij. Maar prima joh, laten we het hier bij.
  zondag 2 juli 2023 @ 09:52:57 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209729344
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:34 schreef Naqin het volgende:
Heeft iemand eigenlijk überhaupt iets gemerkt van pride maand? In het echte leven dan he, niet op Fok.
Ik kreeg mee dat Barcelona in 2 dagen tijd 440000 volgers heeft verloren op Instagram door het gebruik van de inclusieve pride vlag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209729386
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]
:')

Doe ik nog zo mijn best iets niet voor je in te vullen, doe je het wel voor mij. Maar prima joh, laten we het hier bij.
Ik heb niets ingevuld.
Ik constateer dat je mijn antwoord op je vraag niet accepteert.
Dat is verder aan jou.
Fijne zondag.
pi_209729408
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ik kreeg mee dat Barcelona in 2 dagen tijd 440000 volgers heeft verloren op Instagram door het gebruik van de inclusieve pride vlag.
Wat ook weer laat zien hoe ver de acceptatie in Spanje is.

Ik heb hier al een bericht gedeeld van hoe Rotterdamse supporters reageerden op iets vergelijkbaars.
pi_209729419
pi_209729693
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb hier al een bericht gedeeld van hoe Rotterdamse supporters reageerden op iets vergelijkbaars.
Dat weet ik niet hoor. Dat zogenaamde inclusieve gedoe met die vlag irriteert mij ook, maar het interesseert mij verder geen reet of iemand homo is of bi. Dat zijn echt twee zaken die los van elkaar staan.
pi_209729730
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet hoor. Dat zogenaamde inclusieve gedoe met die vlag irriteert mij ook, maar het interesseert mij verder geen reet of iemand homo is of bi. Dat zijn echt twee zaken die los van elkaar staan.
Dat is nogal dubbel, dat je inclusiviteit zegt te ondersteunen, maar je irriteert aan uitingen van organisaties en bedrijven die daarmee aangeven inclusiviteit te ondersteunen.
pi_209729753
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Conclusies over Spanjaarden kun je na deze daling niet echt trekken lijkt me aangezien het een club is die fans heeft over de wereld. Er zijn ook nog steeds 122.000.000 volgers over.
pi_209729937
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:36 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Conclusies over Spanjaarden kun je na deze daling niet echt trekken lijkt me aangezien het een club is die fans heeft over de wereld. Er zijn ook nog steeds 122.000.000 volgers over.
Ja, heb je wel een punt inderdaad.
Ik weet nog van vorig jaar, ik ben betrokken bij een wereldwijd software project, dat er tijdens Pride Month veel commentaar van leden kwam toen het logo op social media de regenboogkleuren kreeg.
Maar dat kwam voornamelijk uit landen waar homoseksualiteit taboe of zelfs verboden is.
En dat laat ook het belang van Pride zien, want de organisatie reageerde daar met kracht op dat inclusiviteit wèl een van de pijlers is waar het project op steunt.
pi_209730338
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 08:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, omdat hij wil suggereren dat dit uitsluitend voor komt bij transgenders.
Transgender is volgens hem een psychiatrische ziekte, met dit als gevolg.
Transgenders zijn dus gevaarlijk.

En om dat te bewijzen gaat hij selectief om met statistische gegevens..
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide) terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.

Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.

Dat dit niet uitsluitend voorkomt bij transgenders...
Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
Go hard or go home
pi_209730456
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, heb je wel een punt inderdaad.
Ik weet nog van vorig jaar, ik ben betrokken bij een wereldwijd software project, dat er tijdens Pride Month veel commentaar van leden kwam toen het logo op social media de regenboogkleuren kreeg.
Maar dat kwam voornamelijk uit landen waar homoseksualiteit taboe of zelfs verboden is.
En dat laat ook het belang van Pride zien, want de organisatie reageerde daar met kracht op dat inclusiviteit wèl een van de pijlers is waar het project op steunt.
Je bedoelt dat ook het bedrijf even puntjes wilde scoren door wat kleurtjes in hun logo te stoppen.
Conscience do cost.
pi_209731074
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:

[..]
Alleen heb jij en heel veel in die meute er geen enkele moeite mee dat zij in vrouwenkleedkamers komen.
Wat voor meute?

quote:
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide)
Ik spreek nergens van genocide.
Waarom generaliseer je zo?

quote:
terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.
Hoezo denk je dat een vrouwensymbool op een deur voldoende is om te voorkomen dat vrouwen worden aangerand of verkracht.
Denk je werkelijk dat iemand die de ziekelijke drang heeft on een ander iets aan te daardoor weerhouden wordt. Dat het dan opeens niet meer gebeurt.
quote:
Andersom hebben de mannen niks te vrezen. Een transgender valt hen niet lastig toch zijn er inmiddels talloze voorbeelden dat meisjes/vrouwen wel worden lastiggevallen of worden aangevallen door de zgn "vrouwen."
Dat is ook zoiets raars, hoezo kunnen mannen geen slachtoffer zijn van seksueel misbruik?
Hoezo kunnen vrouwen geen seksueel misbruik plegen? Hoe kom je daarbij?

En talloze voorbeelden?
Vertaald naar Europa komt de spreker met 1 geval in Engeland, eentje in Slovakije, eentje in Amsterdam, eentje in Portugal, etc

Hoezo is dat talloos.

1 op de 2 vrouw zegt te maken te hebben gehad met seksueel overschrijdend gedrag. 1 op de 3 zegt te maken te hebben gehad met aanranding of verkrachting.
Dat zijn gigantische cijfers.
Dat zijn enorme aantallen slachtoffers en daders. Uiteraard zitten daar ook transgenders tussen.

Maar zoals het nu gebracht wordt is het vooral een enorm probleem omdat transgenders de vrouwenkleedkamer in kunnen.

quote:
Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder
Wat is jouw doelgroep.

quote:
en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.

Euh jawel want mannen hebben nl niks te zoeken in vrouwenkleedkamers of toiletten.
Transgenders menen het recht te hebben om daar wel te komen en als je weigert dan ben je een Karen en krijg je een nekslag met een regenboogvlag.
Maar je denkt dus werkelijk dat een man die een meisje wil misbruiken zich tegen laat houden door een bordje 'alleen voor vrouwen '...

Als je naar de cijfers kijkt, dan is bij het overgrote deel van gevallen seksueel misbruik de dader een bekende. Een collega, familielid, etc

En het is niet exclusief mannen die vrouwen misbruiken.
pi_209731077
quote:
8s.gif Op zondag 2 juli 2023 11:46 schreef ems. het volgende:

[..]
Je bedoelt dat ook het bedrijf even puntjes wilde scoren door wat kleurtjes in hun logo te stoppen.
Het is geen bedrijf
  zondag 2 juli 2023 @ 12:41:21 #215
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209731098
4 topicreeksen maar liefst vanwege een of andere pride maand. Hilarisch.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209731288
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
4 topicreeksen maar liefst vanwege een of andere pride maand. Hilarisch.
Ja. Ik heb er verder ook niets van meegekregen. Wat is de bedoeling?
pi_209731423
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja. Ik heb er verder ook niets van meegekregen. Wat is de bedoeling?
Dat je tekeer gaat tegen transgenders.
pi_209731468
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat je tekeer gaat tegen transgenders.
Dan moet ik echt op zoek gaan.
pi_209737464
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 11:30 schreef Noek het volgende:

[..]
Want jullie zijn de zgn bedreigde diersoort (jullie spreken zelfs over genocide) terwijl het de vrouwen zijn die hierbij gevaar lopen maar dat lul je toch een partij recht elke keer.

Echt, ik begrijp ook wel dat het maar een percentage is maar het maakt mijn doelgroep zoveel kwetsbaarder en ik vind dat vrouwen hun offers wel hebben gemaakt en dat doen ze nog steeds in in bepaalde delen vd wereld dus die groep dient meer beschermd te worden. Dat betekent dus dat je niet in kleedkamers, sauna's etc komt waar vrouwen of meisjes zijn. Donderstraal op.

https://youtube.com/shorts/y8-BszUwtyc?feature=share
pi_209739445
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 juli 2023 @ 08:15:47 #221
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209742030
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209750206
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:15 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
In de comments:

"So you're happy with Muslims now that you think they'll decapitate gay people, is that it? You're sending mixed messages here"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209752016
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:15 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
En nu? :?
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 3 juli 2023 @ 21:47:59 #224
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209752594
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]
En nu? :?
Nu niks. :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209752863
nm

[ Bericht 99% gewijzigd door Za op 03-07-2023 22:13:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')