KLIKquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Had het artikel eerder gedeeld. Zeker interessant.
Waarom vond je het stereotyperend? Het is een heel erg ongebruikelijke combo namelijk En overtuigend moslim EN een queer activist. Verre van stereotyperend.
Die done fil is een activist die zich al jaren inzet voor de queer moslim gemeenschap. Zij zat ook in een tv programma een aantal jaar geleden, waar een aantal moslims een week gingen samenwonen. Daar had je ook intessante gesprekken. Kom ff niet op de naam van dat programma.
Dat is em inderdaad. Best geinig hoe ze het diverse groepje hebben gecast, waardoor je clashes en interessante gesprekken kreeg. Uiteraard waren sommige stukjes minder interessant dan andere.quote:
Dus dan is mijn vagina ook geen vagina meer omdat ik natuurlijk niemand wil beledigen met mijn punani.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef Ali_boo het volgende:
Vagina word ''bonus hole''
Iets met inclusiviteit enzo
[ twitter ]
Jij als vaginabezitter hebt niks te willenquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus dan is mijn vagina ook geen vagina meer omdat ik natuurlijk niemand wil beledigen met mijn punani.
En woman is een no man.
Verder nog iets wat vrouwen moeten veranderen zodat zij zich beter voelen? Misschien dat we onszelf gewoon door de kop moeten schieten?
Lost trouwens wel weer een ander probleem op. Voorlopig geen pubers meer op aarde die in het warretje zijn over hun geslacht.(met regenboogkleuren)
Ik ken het alleen als dark holequote:Op donderdag 29 juni 2023 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bonus hole? Ik dacht altijd dat dat de anus was bij een vrouw (de ouderwetse variant, met vulva, vagina, baarmoeder, etc.).
Thanksquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alle wetenschappelijke studies die daarnaar zijn gedaan wijzen daarop.
Ik heb even gezocht voor een internetbron en kwam hierop:
https://statsforgender.or(...)become-teenagers.pdf
Naja, de site staat bekend als genderkritisch en als je op andere termen op hun site zoekt, zoals "binding", dan krijg je alleen maar negatieve berichten. Ik kan goed begrijpen dat mensen hier vraagtekens bij hebben of dit ontkennen. Ik begrijp best dat dit soort sites niet bovenaan de zoekopdrachten staat.quote:Wat mij overigens opviel met zoeken is dat je op google vooral wordt doodgegooid met ontkenningen hiervan. Wat eens temeer aantoont hoe verschrikkelijk gepolitiseerd dit thema is, maar ook hoe bedrijven als google met zoekresultaten zeer sturend bezig zijn. Het is immers een bekend feit dat deze studies er zijn, dat de resultaten allemaal overeenkomen en er geen enkele studie is die de resultaten van deze studies weerspreekt.
Ook zag ik dat er dan meteen op volgt dat dit wetenschappelijke bewijs niet alleen moet worden genegeerd, maar dat snelle transitie geboden is. En daar is nu echt nul en generlei wetenschappelijk bewijs voor.
Echt, het is schandalig wat er gebeurd. Over desinformatie gesproken!
Wat een lelijke term! Maar hoe hadden ze het dan moeten doen? "Vrouwen en andere personen met een vagina" lijkt me eigenlijk een betere oplossing.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij als vaginabezitter hebt niks te willen
[ twitter ]
De tekst is inmiddels aangepast naar mensen met een vagina. Maar verderop de tekst hebben ze het wel over vrouwen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een lelijke term! Maar hoe hadden ze het dan moeten doen? "Vrouwen en andere personen met een vagina" lijkt me eigenlijk een betere oplossing.
Context is belangrijk he.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef Ali_boo het volgende:
Vagina word ''bonus hole''
Iets met inclusiviteit enzo
[ twitter ]
Misschien je wat minder aanstellen en beseffen dat niet alles om jou draait?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus dan is mijn vagina ook geen vagina meer omdat ik natuurlijk niemand wil beledigen met mijn punani.
En woman is een no man.
Verder nog iets wat vrouwen moeten veranderen zodat zij zich beter voelen? Misschien dat we onszelf gewoon door de kop moeten schieten?
Lost trouwens wel weer een ander probleem op. Voorlopig geen pubers meer op aarde die in het warretje zijn over hun geslacht.(met regenboogkleuren)
Ah, net als mensen die zwanger zijn..quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij als vaginabezitter hebt niks te willen
[ twitter ]
Ik zou zeggen dat dat voor de 'tegenpartij' geldt?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien je wat minder aanstellen en beseffen dat niet alles om jou draait?
Mja, als je als vrouw op tilt slaat omdat een transgender organisatie in haar communicatie richting transmannen het woord vagina wil vermijden, dan gaat dat echt niet om de tegenpartij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat voor de 'tegenpartij' geldt?
Nou, meer haar houding en ervaringen tegenover liberalen, andere queers en atheïsten. Dat zijn van die verhalen die ik de afgelopen jaren al tientallen keren voorbij heb zien komen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Had het artikel eerder gedeeld. Zeker interessant.
Waarom vond je het stereotyperend? Het is een heel erg ongebruikelijke combo namelijk En overtuigend moslim EN een queer activist. Verre van stereotyperend.
Die done fil is een activist die zich al jaren inzet voor de queer moslim gemeenschap. Zij zat ook in een tv programma een aantal jaar geleden, waar een aantal moslims een week gingen samenwonen. Daar had je ook intessante gesprekken. Kom ff niet op de naam van dat programma.
Zou best kunnen, maar het is toch echt een niche groepje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nou, meer haar houding en ervaringen tegenover liberalen, andere queers en atheïsten. Dat zijn van die verhalen die ik de afgelopen jaren al tientallen keren voorbij heb zien komen.
Dat is nou precies het probleem met heel de letterkraam.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien je wat minder aanstellen en beseffen dat niet alles om jou draait?
Nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:02 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem met heel de letterkraam.
Alles en iedereen moet maar met de idioterie van die groepen meedansen want anders...
Nee daarvoor is de haat te groot.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maand is voorbij, kunnen we nu kappen met dit gedram?
Ach ze nemen overal wel aanstoot aan je kan die poppenkast het beste dus gewoon negeren, toch nooit goed. Een omgeboude een man of vrouw noemen prima maar verder doe je maar lekker gewoon.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
[..]
En woman is een no man.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
In dit geval trekt iemand iets naar zichzelf toe dat totaal niet op ha5 gericht is.
Dat is gewoon slachtofferschap zoeken.
Dat is juist het debiele, het gaat niet om aanstoot nemen aan iemand anders of aan iemand anders zijn of haar geslachtsdelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach ze nemen overal wel aanstoot aan je kan die poppenkast het beste dus gewoon negeren, toch nooit goed. Een omgeboude een man of vrouw noemen prima maar verder doe je maar lekker gewoon.
Iedereen heeft ruim de gelegenheid gehad om er flink op in te hakken, dus ze kunnen er weer voor een jaar tegenaan.quote:
Omdat hij wantoestanden met transgenders aan de kaak stelt?quote:Op zondag 2 juli 2023 08:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, dit soort mensen zijn gevaarlijk.
Nee, omdat hij wil suggereren dat dit uitsluitend voor komt bij transgenders.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat hij wantoestanden met transgenders aan de kaak stelt?
Of misschien omdat hij deze mensen gelijkstelt aan mentaal zieke criminelen.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat hij wantoestanden met transgenders aan de kaak stelt?
'Ze bedoelen het niet zo'quote:Op zondag 2 juli 2023 08:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, omdat hij wil suggereren dat dit uitsluitend voor komt bij transgenders.
Ook zo'n domme opmerking.quote:
Nee, maar ik maak in het echte leven ook niets mee van de frontlinies in Oekraïne.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:34 schreef Naqin het volgende:
Heeft iemand eigenlijk überhaupt iets gemerkt van pride maand? In het echte leven dan he, niet op Fok.
Ik dus ook niet. Vond ik wel een interessante observatie na 6 topics aan geklaag over de drammerigheid van LGBT.quote:
Misschien zijn anderen wel in staat om voorbij de eigen ervaringen te kijken.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:24 schreef Naqin het volgende:
Ik dus ook niet. Vond ik wel een interessante observatie na 6 topics aan geklaag over de drammerigheid van LGBT.
Nodig voor wat?quote:Op zondag 2 juli 2023 09:05 schreef Wantie het volgende:
Wat deze thread vooral bewijst is dat Pride anno 2023 nog steeds hard nodig is, zelfs in Nederland.
Nee, maar het is Pride maand in Amerika, niet hier.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:34 schreef Naqin het volgende:
Heeft iemand eigenlijk überhaupt iets gemerkt van pride maand? In het echte leven dan he, niet op Fok.
Ik indirect wel, in de zin dat ik te maken heb met vluchtelingen uit Oekraïne, die ik anders nooit tegen het lijf was gelopen.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak in het echte leven ook niets mee van de frontlinies in Oekraïne.
Dat klinkt mooi, maar als je 'gek wordt van het gedram' zoals sommigen hier, maar 'het gedram' bestaat alleen in bepaalde content die je tot je neemt via het internet, dan is het misschien een mooi moment voor zelfreflectie.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Misschien zijn anderen wel in staat om voorbij de eigen ervaringen te kijken.
Oh, maar ik word zeker wel gek van het gedram omdat het zich op veelerlei manieren aan mij wordt opgedrongen (zonder het dus op te zoeken), alleen niet in deze maand in het bijzonder. Al heb ik deze maand enkele winkels moeten aanvinken om in het vervolg te vermijden.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:40 schreef Naqin het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, maar als je 'gek wordt van het gedram' zoals sommigen hier, maar 'het gedram' bestaat alleen in bepaalde content die je tot je neemt via het internet, dan is het misschien een mooi moment voor zelfreflectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |