abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209686519
Dit moet een kerk voorstellen :')
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209687236
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:01 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Ben je serieus?

Dus je denkt dat de alfabetmensen een soort agenda hebben waar ze kinderen ook alfabet willen maken? In plaats van de meer voor de hand liggende reden dat ze willen dat er meer begrip voor is en dat de kinderen die zo zijn niet zo'n tijd hoeven mee te maken als de alfabetmensen zelf hebben meegemaakt?

Want inderdaad zoals iemand al zei "als je de jeugd hebt heb je de toekomst".. Als de jeugd al word opgevoed met respect en de kennis dat je anders kan zijn dan heb je er in de toekomst minder problemen mee. En als kinderen pas op hun zestiende horen van het hele alfabetgebeuren zullen ze minder snel er geen problemen mee hebben.
Iets beter lezen. Ik zeg dat er een groep is (niet noodzakelijk zelf lgbtq) die bij identiteitstwijfel kinderen direct gaat voorhouden dat ze wellicht trans zijn. En activisten zijn ook aan het pleiten voor een zo vroeg mogelijke transitie.

Daarmee zullen ze niet kinderen die overduidelijk geen trans zijn benaderen, maar wel alle twijfelgevallen. En dat terwijl we weten dat vroeger al 80% van de kinderen die zich trans voelden zich na het doormaken van de puberteit helemaal prima voelde bij het eigen geslacht. Dat zal nu logischerwijs hoger zijn, aangezien de drempel lager is geworden.

Icm opdringen van een volstrekt onverantwoorde vroege transitie ga je daarmee heel veel kinderen levenslang schaden.
pi_209687247
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 19:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die groep zit al eeuwen op de kast mbt tot LGBTwhatever.
Denk je werkelijk dat een TikTok filmpje daar verandering in gaat brengen?

In de landen van herkomst staat gewoon de doodstraf op LGBTwhatever.
En dat is heus niet om wat geroepen wordt op de Pride.
Tegenwoordig zitten wel meer mensen op de kast, echt niet alleen aartsconservatieven. Denk aan mensen als Piers Morgan en Bill Maher. Je moet ook wel willen zien dat er echt iets aan de hand is…
  donderdag 29 juni 2023 @ 07:39:28 #129
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_209687249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 17:26 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Wat een domme vergelijking weer... Weet je zelf wel wat je bedoelt of niet?

De normale alfabetmensen willen gewoon dat er meer begrip is en dat kinderen ook zo kunnen zijn en dat iedereen dit begrijpt. Daarom ook dat kinderen hier op school al les in krijgen.
Dat roepen van "we gaan achter je kinderen aan" is inderdaad gericht op mensen die dit meenden (mensen die overal een agenda achter zoeken). Een soort ironie welke heel veel mensen ontgaat. En dat is wel te begrijpen want die mensen ontgaat al eeuwen ironie en nemen de wereld veel te serieus.
Alfabetmensen?? Wie en wat zijn dat dan weer? En wat zijn normale alfabetmensen, zijn dat hetero's? Serieus, waarom bedenken ze steeds weer allemaal hokjes en labels terwijl je daar juist om segregatie te voorkomen van af zou moeten?
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_209687278
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
Trump zal de wereld weer eens redden :')

[ twitter ]
Goed man trump wilt dus ook alle besnijdenissen stoppen in de VS waar het in de cultuur verankerd zit en niet eens een religieus ding is. ^O^
pi_209687315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 23:01 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Sinds kinderen les krijgen in seksualiteit (eigenlijk niet maar goed) zijn kinderen ouder voordat ze ermee beginnen. En ze durven nee te zeggen tegen pedo's. En tegen hun ouders te zeggen dat er iets is gebeurt.
[..]
Kan je alleen maar jijbakken en "jij bent gek" roepen? Of heb je ook nog inhoudelijk iets te melden?

Anders meld ik mij af hoor, ik heb vroeger al genoeg met jouw soort mensen gesproken.. Mijn tijd is kostbaar.
Jij moet gewoon je grote mond houden aangezien je begint te strooien met “dom” en meer van dat soort onzin, dan heb je niet het recht om weg te rennen als er een spiegel wordt voorgehouden met dat moralistische geleuter van je. Bevalt het niet dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt? Prima, dan reageer je hier gewoon niet meer.

En anders, gewoon blijven zitten als je geschoren wordt.
pi_209687418
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
Adult sex apps for kids O+

[ twitter ]
Tja, sommige mensen zien liever dat tieners onvoorbereid op dergelijke apps gaan, dan dat ze eerst informatie kunnen inwinnen uit een dergelijk boek.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209687424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 07:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tegenwoordig zitten wel meer mensen op de kast, echt niet alleen aartsconservatieven. Denk aan mensen als Piers Morgan en Bill Maher. Je moet ook wel willen zien dat er echt iets aan de hand is…
Op de kast vanwege de parade, of op de kast in de discussie over op welke leeftijd je in transitie kunt gaan?
  donderdag 29 juni 2023 @ 08:31:16 #134
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_209687513
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, sommige mensen zien liever dat tieners onvoorbereid op dergelijke apps gaan, dan dat ze eerst informatie kunnen inwinnen uit een dergelijk boek.
Onder het mom van voorbereiden op moet alles maar lekker prima zijn toch?
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_209687581
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op de kast vanwege de parade, of op de kast in de discussie over op welke leeftijd je in transitie kunt gaan?
Ik weet zeker dat beiden niets positiefs te zeggen hebben over het roepen van leuzen over kinderen.
pi_209687902
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:31 schreef SilverMane het volgende:

[..]
"Je kunt ook kinderen onvoorbereid laten groomen door volwassenen, is het toch wel beter dat ze daarop voorbereid worden."
pi_209689192
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
"Je kunt ook kinderen onvoorbereid laten groomen door volwassenen, is het toch wel beter dat ze daarop voorbereid worden."
_O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209689398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 06:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Lekkere club
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209689615
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 07:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Iets beter lezen. Ik zeg dat er een groep is (niet noodzakelijk zelf lgbtq) die bij identiteitstwijfel kinderen direct gaat voorhouden dat ze wellicht trans zijn. En activisten zijn ook aan het pleiten voor een zo vroeg mogelijke transitie.

Daarmee zullen ze niet kinderen die overduidelijk geen trans zijn benaderen, maar wel alle twijfelgevallen. En dat terwijl we weten dat vroeger al 80% van de kinderen die zich trans voelden zich na het doormaken van de puberteit helemaal prima voelde bij het eigen geslacht. Dat zal nu logischerwijs hoger zijn, aangezien de drempel lager is geworden.

Icm opdringen van een volstrekt onverantwoorde vroege transitie ga je daarmee heel veel kinderen levenslang schaden.
Had je een bron voor die 80%? In mijn ervaring is het juist andersom en gaat een meerderheid door om uiteindelijk met een transitie te beginnen.
Dit soort desinformatie is juist schadelijk en zorgt ervoor dat ouders hun kind niet bij een genderpoli durven aan te melden, omdat het vast maar een bevlieging is.
pi_209689632
No hatred:
pi_209690053
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 11:47 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Had je een bron voor die 80%? In mijn ervaring is het juist andersom en gaat een meerderheid door om uiteindelijk met een transitie te beginnen.
Dit soort desinformatie is juist schadelijk en zorgt ervoor dat ouders hun kind niet bij een genderpoli durven aan te melden, omdat het vast maar een bevlieging is.
Alle wetenschappelijke studies die daarnaar zijn gedaan wijzen daarop.

Ik heb even gezocht voor een internetbron en kwam hierop:

https://statsforgender.or(...)become-teenagers.pdf

Wat mij overigens opviel met zoeken is dat je op google vooral wordt doodgegooid met ontkenningen hiervan. Wat eens temeer aantoont hoe verschrikkelijk gepolitiseerd dit thema is, maar ook hoe bedrijven als google met zoekresultaten zeer sturend bezig zijn. Het is immers een bekend feit dat deze studies er zijn, dat de resultaten allemaal overeenkomen en er geen enkele studie is die de resultaten van deze studies weerspreekt.

Ook zag ik dat er dan meteen op volgt dat dit wetenschappelijke bewijs niet alleen moet worden genegeerd, maar dat snelle transitie geboden is. En daar is nu echt nul en generlei wetenschappelijk bewijs voor.

Echt, het is schandalig wat er gebeurd. Over desinformatie gesproken!
pi_209690266
Conclusions: Most children with gender dysphoria will not remain gender dysphoric after puberty. Children with persistent GID are characterized by more extreme gender dysphoria in childhood than children with desisting gender dysphoria. With regard to sexual orientation, the most likely outcome of childhood GID is homosexuality or bisexuality.

Bevestigd die 80% niet, maar ook deze zit in de buurt (43% verdween GID, bij 28% bleef het en de rest is onbekend).

Een groot deel blijkt in ieder geval homo- of biseksueel. Bijna alle van de persistent-group en;

In the desistance group, all of the girls and half of the boys reported having a heterosexual orientation. The other half of the boys in the desistance group had a homosexual or bisexual sexual orientation.

https://pubmed.ncbi.nlm.n(...)y%20or%20bisexuality.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209691349
Vagina word ''bonus hole''

Iets met inclusiviteit enzo

twitter
pi_209691509
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 11:50 schreef ReplaR het volgende:
No hatred:
[ afbeelding ]
Dan wacht ik wel tot de volgende halte.
pi_209692435
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 08:31 schreef SilverMane het volgende:

[..]
Ja, ik zou niet weten wat voor bezwaar er is tegen het voorlichten van tieners.
Het lijkt mij juist een hoop ellende schelen.
pi_209692488
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Daarmee voorkom je het groomen beter.

Maar kennelijk leeft er het idee dat tieners geen idee hebben dat er bijvoorbeeld dating apps bestaan en nooooit op het idee zouden komen die te gebruiken...

Ik vind dat best bijzonder.
Ik kreeg zelf op 11 jarige leeftijd seksuele voorlichting op school.

Kennelijk is dat nu 'voorbereiding op groomen door volwassenen '...

Gelukkig is dit een niche op Fok, elders werd me gevraagd hoe het weer in Marrakech was toen ik me zo opstelde als hier gebeurt.
pi_209692873
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef Ali_boo het volgende:
Vagina word ''bonus hole''

Iets met inclusiviteit enzo

[ twitter ]
Bonus hole? Ik dacht altijd dat dat de anus was bij een vrouw (de ouderwetse variant, met vulva, vagina, baarmoeder, etc.).
  donderdag 29 juni 2023 @ 15:57:09 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209693180
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 07:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Goed man trump wilt dus ook alle besnijdenissen stoppen in de VS waar het in de cultuur verankerd zit en niet eens een religieus ding is. ^O^
Besnijdenissen stoppen? Waarom?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209693454
Dit kwam langs in de krant. Interessant, maar ik moest er een beetje om grinniken. Er wordt beweerd dat ze niet in hokjes passen maar ik vond het verhaal behoorlijk stereotyperend :@ Overigens nooit geweten dat er in Nederland belangenorganisaties specifiek voor moslim-LHBT'ers zijn.

quote:
Firoza en Döne zijn islamitisch en queer: ‘Het zijn mensen die mijn geaardheid veroordelen, niet God’

Firoza Wekker en Döne Fil hebben beiden geworsteld met hun geaardheid voordat ze elkaar de liefde verklaarden. Hun geloof lieten ze nooit los.
Incelfrikandel
pi_209693951
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dit kwam langs in de krant. Interessant, maar ik moest er een beetje om grinniken. Er wordt beweerd dat ze niet in hokjes passen maar ik vond het verhaal behoorlijk stereotyperend :@ Overigens nooit geweten dat er in Nederland belangenorganisaties specifiek voor moslim-LHBT'ers zijn.
[..]

Had het artikel eerder gedeeld. Zeker interessant.

Waarom vond je het stereotyperend? Het is een heel erg ongebruikelijke combo namelijk En overtuigend moslim EN een queer activist. Verre van stereotyperend.

Die done fil is een activist die zich al jaren inzet voor de queer moslim gemeenschap. Zij zat ook in een tv programma een aantal jaar geleden, waar een aantal moslims een week gingen samenwonen. Daar had je ook intessante gesprekken. Kom ff niet op de naam van dat programma.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')