abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209667721
https://vm.tiktok.com/ZGJX1MX75/

We're here, we're queer, we're coming for your children.

Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 27-06-2023 16:43:07 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209668764
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:00 schreef Akathisia het volgende:

Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin- en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.

Je kunt het natuurlijk op allerlei manieren opvatten, en het TikTok filmpje vat het uiteraard op als een bedreiging.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209668810
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:00 schreef Akathisia het volgende:

Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.

Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...

Maar de rechtse complotwappies en de mensen die antiwoke menen te zijn gaan erop los.
pi_209668926
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...

Maar de rechtse complotwappies en de mensen die antiwoke menen te zijn gaan erop los.
Leuke was wel dat Alt Rechts op Fok opeens Pro Armenië was :7
pi_209668958
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuke was wel dat Alt Rechts op Fok opeens Pro Armenië was :7
klopt, in dit soort discussies krijg je vaak de meest vreemde combinaties.. Ook aan de kant van "woke" trouwens.
pi_209669451
Op een speelse manier haat aanwakkeren O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209669495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:47 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Oh, dat deden ze ook op de koningsmarkt.
Tegen betaling studenten bekogelen.

Maar ja, da's geen Pride he. Dus daar lees je 5000 km verderop niets over...
  dinsdag 27 juni 2023 @ 17:52:09 #58
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209669501
quote:

[..]

Dit is niet het volledige verhaal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209671239
quote:
Vaak
Op basis waarvan kom je tot die conclusie? Het blijkt juist vaak wél het geval, vaak nog veel erger dan ik dacht. Heck, de gedeelde TT begint zelfs met naakte LHBTQ-waanzinnigen die met hunner ongewenste slurfjes voor de neuzen van kinderen lopen te paraderen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 27 juni 2023 @ 19:57:20 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209671316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:47 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Sarah Palin zette gewoon schietschijven op een kaart waar vuige Democraten campagne voerden.

https://www.theatlantic.c(...)ns-crosshairs/69461/

Veel liever inderdaad.

En nog wranger dat één van de onwelgevallige Democraten Gabrielle Giffords uit Arizona betrof.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209671419
Kan degene die iets heeft met Sarah Palin (wie de neuk is Sarah Palin) zijn of haar hand opsteken?
pi_209671446
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt het natuurlijk op allerlei manieren opvatten, en het TikTok filmpje vat het uiteraard op als een bedreiging.
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/
pi_209671568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/
Het speelt zich af in de VS, hè. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater. }:|

Maar goed, ik vind het ook wel irritant dat dit soort mensen interessanter lijken te zijn dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo die een doorsnee keven heeft. }:|
ROBODEMONS..................|:(
pi_209671738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Steeds meer?
Extremisten doen dat al vanaf dag 1.
pi_209671758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Sarah Palin zette gewoon schietschijven op een kaart waar vuige Democraten campagne voerden.

[ afbeelding ]

https://www.theatlantic.c(...)ns-crosshairs/69461/

Veel liever inderdaad.

En nog wranger dat één van de onwelgevallige Democraten Gabrielle Giffords uit Arizona betrof.
Je gaat lekker met je whataboutisms Etto!!!
pi_209671783
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Het speelt zich af in de VS, hè. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater. }:|

Maar goed, ik vind het ook wel irritant dat dit soort mensen interessanter lijken te zijn dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo die een doorsnee keven heeft. }:|
Die zijn ook op de Pride aanwezig, maar tegenstanders van de Pride vergroten enkel de excessen en negeren de rest.
En andere tegenstanders van de Pride buitelen vervolgens over elkaar heen om luidkeels hun afkeuring te ventileren.
Dat is altijd al zo geweest en zal niet veranderen.
pi_209672520
https://vm.tiktok.com/ZGJXerX2F/

Kijk, dit is gewoon een normaal mens, die tevens homo is. Heel wat anders dan een LHBTQ-er.
pi_209672569
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:

Kijk, dit is gewoon een normaal mens, die tevens homo is. Heel wat anders dan een LHBTQ-er.
Het is dus de H uit LHBTwhatever.
En omdat jij de mening deelt is het een normaal mens?
pi_209672761
quote:

Hij is een "conservatieve" queer, zou ik zeggen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 27 juni 2023 @ 22:05:45 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209672820
quote:

Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209672911
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.
Klopt, daarom worden 'normale' deelnemers aan de Pride ook niet getoond in deze thread.
Alleen een enkele exces wordt heel breed uitgemeten, waarbij net wordt gedaan alsof de hele Pride daar om draait en daarom slecht is.

Dat is niet van nu, dat is altijd al zo geweest. Ook in Nederland, toen het nog gewoon de Gay Pride was.
In de media werden de uitzonderingen groots uitgebeeld. De rest genegeerd. Woe met dat beeld naar Pride gaat zal teleurgesteld zijn. Het is dan een vrij saai feestje.
pi_209673100
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke agenda dan? De agenda die aan wil geven dat alle LGBTQ mensen freakshows zijn? Want ik zie geen positieve reacties om dit soort filmpjes.
ROBODEMONS..................|:(
pi_209673519
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Mjah, ik ben zelf geen gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo (want ik ben een andere letter) maar toch lijkt het me handig om ver van dit soort teksten weg te blijven.
Net als dat ik niet begrijp dat er op sommige prides mensen naakt lopen. Gelukkig is dat in Nederland niet zo, ook al heeft men dat beeld wel van de Canal Parade. Niets mis met naakt hoor, maar dat hoort niet thuis bij een pride.

In dit topic komen ook alleen de extremen naar voren, wat Wantie twee posts geleden ook heel goed zegt. Voor de gemiddelde lhbti'er is pride month iets wat stilletjes voorbij gaat of iets wat ze vieren en dit soort excessen kom je dan niet tegen.
pi_209674389
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 22:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Welke agenda dan? De agenda die aan wil geven dat alle LGBTQ mensen freakshows zijn? Want ik zie geen positieve reacties om dit soort filmpjes.
Dat is inderdaad de agenda.
Je ziet bijvoorbeeld in deze thread Twitter berichten over Pride die allemaal uit dezelfde hoek komen.
In deze hele discussie wordt Pride weggezet als een enorme freakshow die zeer schadelijk is voor de gewone LGBTwhatever. En daarom moet worden opgeheven.
Niet alleen in de aangehaalde berichten in de media en op social media, maar ook volgens de fokkers die ze hier plaatsen.
pi_209674420
twitter

Lekkere club
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')