Je kunt het natuurlijk op allerlei manieren opvatten, en het TikTok filmpje vat het uiteraard op als een bedreiging.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:00 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJX1MX75/
We're here, we're queer, we're coming for your children.
Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin- en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.
Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:00 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJX1MX75/
We're here, we're queer, we're coming for your children.
Kan je op twee manieren opvatten: bespotting van de claim dat ze dat doen of een daadwerkelijk 'dreigement'. Wetende dat ze hun onzin en viezigheid daadwerkelijk graag kinderen opdringen, vermoed ik hier bewuste dubbelzinnigheid.
Leuke was wel dat Alt Rechts op Fok opeens Pro Armenië wasquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...
Maar de rechtse complotwappies en de mensen die antiwoke menen te zijn gaan erop los.
klopt, in dit soort discussies krijg je vaak de meest vreemde combinaties.. Ook aan de kant van "woke" trouwens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuke was wel dat Alt Rechts op Fok opeens Pro Armenië was
Oh, dat deden ze ook op de koningsmarkt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Op een speelse manier haat aanwakkeren![]()
[ twitter ]
Dit is niet het volledige verhaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin. Vaak denken mensen dat die lhqbhti gemeenschap iets opdringt aan kinderen en dan blijkt het een "misverstand" te zijn. Zie onze "lentekriebelweken" en laatst met die Armeense mensne in Amerika. Bleek te gaan om 1 zinnetje in een boekje "een gezin kan bestaan uit twee moeders, twee vaders etc"...
Maar de rechtse complotwappies en de mensen die antiwoke menen te zijn gaan erop los.
Op basis waarvan kom je tot die conclusie? Het blijkt juist vaak wél het geval, vaak nog veel erger dan ik dacht. Heck, de gedeelde TT begint zelfs met naakte LHBTQ-waanzinnigen die met hunner ongewenste slurfjes voor de neuzen van kinderen lopen te paraderen.quote:
Sarah Palin zette gewoon schietschijven op een kaart waar vuige Democraten campagne voerden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Op een speelse manier haat aanwakkeren![]()
[ twitter ]
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk op allerlei manieren opvatten, en het TikTok filmpje vat het uiteraard op als een bedreiging.
Het speelt zich af in de VS, hè. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/
Steeds meer?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja... Waarom zou je dit roepen? Je gaat toch niet "We're coming for your children" roepen als je ziet dat er steeds meer extremisten lhbti aan pedofilie probeert te koppelen? :/
Je gaat lekker met je whataboutisms Etto!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sarah Palin zette gewoon schietschijven op een kaart waar vuige Democraten campagne voerden.
[ afbeelding ]
https://www.theatlantic.c(...)ns-crosshairs/69461/
Veel liever inderdaad.
En nog wranger dat één van de onwelgevallige Democraten Gabrielle Giffords uit Arizona betrof.
Die zijn ook op de Pride aanwezig, maar tegenstanders van de Pride vergroten enkel de excessen en negeren de rest.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het speelt zich af in de VS, hè. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater.![]()
Maar goed, ik vind het ook wel irritant dat dit soort mensen interessanter lijken te zijn dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo die een doorsnee keven heeft.
Het is dus de H uit LHBTwhatever.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJXerX2F/
Kijk, dit is gewoon een normaal mens, die tevens homo is. Heel wat anders dan een LHBTQ-er.
Hij is een "conservatieve" queer, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
Kijk, dit is gewoon een normaal mens, die tevens homo is. Heel wat anders dan een LHBTQ-er.
Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
Klopt, daarom worden 'normale' deelnemers aan de Pride ook niet getoond in deze thread.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.
Welke agenda dan? De agenda die aan wil geven dat alle LGBTQ mensen freakshows zijn? Want ik zie geen positieve reacties om dit soort filmpjes.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gelukkig zijn er daar veel meer van, bijvoorbeeld deze vrouw. Maar die zullen niet zo snel in de media worden uitgelicht. Normale homo's of lesbiennes heeft men niets aan, die kunnen immers niet worden gebruikt voor het verspreiden van een bepaalde agenda.
Mjah, ik ben zelf geen gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo (want ik ben een andere letter) maar toch lijkt het me handig om ver van dit soort teksten weg te blijven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het speelt zich af in de VS, hè. Je hoort wel meer rare berichten daar vandaan komen, dus er zal wel iets mis zijn met het kraanwater.![]()
Maar goed, ik vind het ook wel irritant dat dit soort mensen interessanter lijken te zijn dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken homo die een doorsnee keven heeft.
Dat is inderdaad de agenda.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Welke agenda dan? De agenda die aan wil geven dat alle LGBTQ mensen freakshows zijn? Want ik zie geen positieve reacties om dit soort filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |