Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2023 20:06:21 ]![]()
FlyyyyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
AltijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mevrouwtje oeps I did it again?
[quote]![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 20:07 schreef maily het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 juni 2023 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mevrouwtje oeps I did it again?Jeeej quote Vermeuken!!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 20:11 schreef Nizno het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 juni 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Derolkquoteverneukbolkbolkquote:quoteverneukbolkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
goebezugquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wij danken u voor uw mooie woorden.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Quote testquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kom ik nog ff snel bij de winkel blijven er toch weer wat dingen aan mijn hand kleven waar ik niet voor ging.......
Heel verveld allemaal weer
@Mazikeen het vakantiegevoel leeft overal lijkt het wel![]()
![]()
![]()
Harry ik zag je post in gc feedback wat is je oude nickname denk dat ik je herken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:17 schreef Harrie het volgende:
kom ik nog ff snel bij de winkel blijven er toch weer wat dingen aan mijn hand kleven waar ik niet voor ging.......
[ afbeelding ]
@:mazikeen het vakantiegevoel leeft overal lijkt het wel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahahahahahahahahaha Bel Danny maarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Harry ik zag je post in gc feedback wat is je oude nickname denk dat ik je herken.![]()
![]()
Ik zat me echt af te vragen biogarde ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk ff naar mijn user ID man, de rest van mijn klonen zijn allemaal begraven of gecremeerdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat me echt af te vragen biogarde ?![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat munt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
@:mazikeen het vakantiegevoel leeft overal lijkt het wel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O ja @Mazikeen gaat op vakansiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
@:mazikeen het vakantiegevoel leeft overal lijkt het wel![]()
![]()
Fijne vakansie meis, en probeer niet teveel te denken aan ziepoesnetnie met haar wednesdayjurkje![]()
Ik proost alvast op jouw vakansie![]()
![]()
limoen en munt kan je lekkere ijsthee mee makenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee meloen maar die ruikt naar munt inmiddelsUw ADH vitamine Worst
Jaaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
limoen en munt kan je lekkere ijsthee mee makenow
![]()
![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
O ja @:Mazikeen gaat op vakansie![]()
Fijne vakansie meis, en probeer niet teveel te denken aan ziepoesnetnie met haar wednesdayjurkje![]()
Ik proost alvast op jouw vakansie
Ik neem nu een rose![]()
![]()
HOU OP MET MIJ PESTENquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:paul speelt toch de triangel bij de josti band?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dat kan ikquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:40 schreef Mazikeen het volgende:
Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost!proostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
joh je hebt dr tenen al gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
had je ze nog niet weg gehaald dan???quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Proost!Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net het eerste biertje van het weekend open getrokken![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Paul schatje wil jij het ronselen van mannen gewoon in het frikandellenbos blijven doen dat is voor iedereen beterquote:![]()
![]()
das domquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jij niet neequote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik drink vandaag 3 rose. En dan morgen niks. Beetje op tijd naar bed morgenavond want de wekker gaat om 5 uur zondagochtendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
Ik heb net het eerste biertje van het weekend open getrokken![]()
![]()
![]()
Zeer verstandig!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik drink vandaag 3 rose. En dan morgen niks. Beetje op tijd naar bed morgenavond want de wekker gaat om 5 uur zondagochtend
Ik houd het vandaag ook bij 2 of 3 biertjes max. Moet morgen weer om 8 uur aan die arbeid
kweeniequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uhh. Oke?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ken ik niet.
O hoi. Oh daar gaat mijn eerste indruk. Welkom hier.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
*kruipt onder steen vandaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ken ik niet.
O hoi. Oh daar gaat mijn eerste indruk. Welkom hier.![]()
He bah.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer verstandig!
Ik houd het vandaag ook bij 2 of 3 biertjes max. Moet morgen weer om 8 uur aan die arbeid![]()
Ik haal het hopelijk zondag avond wel weer inquote:
Ben wat Rijdende Rechter afleveringen aan het terugkijken. Geweldig... Wat een drama.
Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ken ik niet.
O hoi. Oh daar gaat mijn eerste indruk. Welkom hier.Hall0nquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zaterdag werken vind ik nooit zo leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik haal het hopelijk zondag avond wel weer in![]()
dheb je die gezien met die vrouw van in de 70 meen ik die webcamseks doet pareltjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben wat Rijdende Rechter afleveringen aan het terugkijken. Geweldig... Wat een drama.![]()
![]()
![]()
Hall0n, ik ben 12 wat is ditquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja, heel goed, goed bezig. Maar het moet wel even netjes blijven hier. Anders gaan ze gelijk weer weg.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Dit is de gezelligste chat van FOK! Welkom en leuk da tje op je 12e al hier bentquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In mijn branche zijn de weekenden juist de leukste werkdagenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zaterdag werken vind ik nooit zo leuk![]()
Maar in de retail en horeca snap ik het helemaal dat weekenden minder leuk zijn.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan me vaag iets herinneren. Ben de aflevering nog niet tegengekomen. Ik zit nu in de zoveelste burenruzie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
d
[..]
heb je die gezien met die vrouw van in de 70 meen ik die webcamseks doet pareltje
Geduld
(zelfst. naamw.)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je haalt de hele ksc hierheenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Paul het volgende:
Een warm welkom aan @:Bomenverzameling en @:kwiwi !![]()
![]()
Klopt merendeel gaat over burenruzies, geluid, erfgrens geneuzel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan me vaag iets herinneren. Ben de aflevering nog niet tegengekomen. Ik zit nu in de zoveelste burenruzie.
Die vrouw liet haar borsten zelfs zien![]()
![]()
![]()
Ben je de KSC aan het leegplukken?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Paul het volgende:
Een warm welkom aan @:Bomenverzameling en @:kwiwi !"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat werd vast weggeblurred.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt merendeel gaat over burenruzies, geluid, erfgrens geneuzel.
Die vrouw liet haar borsten zelfs zien
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik blijf denk ik maar even. Eerst de kat uit mij kijken..quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nou welkom hier. Je bent nu in het echte DTS. Het zal wel wennen zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik maar even. Eerst de kat uit mij kijken..Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik maar even. Eerst de kat uit mij kijken..
Dank jequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou welkom hier. Je bent nu in het echte DTS. Het zal wel wennen zijn.
Ik heb in het verleden al wel eens in DTS gepost.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb in het verleden al wel eens in DTS gepost..
Geduld
(zelfst. naamw.)
Jij conflicteert teveel lieve schat, het aanmoedigen van alcohol aan jonge mutsen is echt een slecht voorbeeld.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is de gezelligste chat van FOK! Welkom en leuk da tje op je 12e al hier bent
gemiste kans![]()
![]()
Hier drinken we alleen bier.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou welkom hier. Je bent nu in het echte DTS. Het zal wel wennen zijn.![]()
Hopelijk houd hij het wel bij de leukste users van KSCquote:
Ik kan er ook nergens aan ontsnappenquote:@IJsdraakje
quote:Essy en BVquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb in het verleden al wel eens in DTS gepost..![]()
Hoe weet je wie dat zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk houd hij het wel bij de leukste users van KSC
Wat is er meisje, jij bent 12 leukvoor jou meisjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan er ook nergens aan ontsnappen@:IJsdraakje
Hoiiquote:
Oeps alcoholquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ed drinkt heel wat anders dan bier.![]()
Furbyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er meisje, jij bent 12 leukvoor jou meisje
Wie wat waar?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Paul het volgende:
Een warm welkom aan @:Bomenverzameling en @:kwiwi !![]()
![]()
Ik heb in het verleden nog een tijd in KSC gepost, toen Molo, -Miauw-, Koen66, Arch-Inder enzo daar nog zaten.quote:
Edit: ik schreef de UN van koen66 weer verkeerd
ftfyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hier drinken we alleen bier & whiskey![]()
![]()
Je hebt de UI van Harrie gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je drinkt watermeloen cocktail?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahahaha morgen drink ik weinig bier hoor
[ afbeelding ]![]()
Hoe meer mensen, hoe meer vreugdequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel vol ineens hier. Maar gezellig.![]()
Ahjaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden nog een tijd in KSC gepost, toen Molo, -Miauw-, Koen66, Arch-Inder enzo daar nog zaten.
Edit: ik schreef de UN van koen66 weer verkeerd![]()
Ik heb in het verleden daar ook veel gepost. En toen jaren niet. Ben net sinds een aantal weken weer terug
Watermeloen, munt, limoen en vodka is best lekkere combiquote:
Nu welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Watermeloen mojitoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Watermeloen, munt, limoen en vodka is best lekkere combi
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu weldat scheelt een slok op een borrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jou zouden ze ook gewoon een muilkorf over je bek moeten trekken om jezelf te beschermen dorpsgekquote:![]()
K A N S L O O S![]()
Ik kom er ook al een jaar of 3 vrij weinig. Zijn aantal mensen weg gegaan en toen ben ik mijn heil weer in mijn oude subforum ONZ komen zoeken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Ik heb in het verleden daar ook veel gepost. En toen jaren niet. Ben net sinds een aantal weken weer terug![]()
Maar leuk om je hier weer te zien
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jou zouden ze ook gewoon een muilkorf over je bek moeten trekken om jezelf te beschermen dorpsgek![]()
K A N S L O O S
Hoi.... Neukenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom er ook al een jaar of 3 vrij weinig. Zijn aantal mensen weg gegaan en toen ben ik mijn heil weer in mijn oude subforum ONZ komen zoeken.![]()
Maar leuk om je hier weer te zienis veel effectiever konijnenstamper
![]()
![]()
Miauwquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden nog een tijd in KSC gepost, toen Molo, -Miauw-, Koen66, Arch-Inder enzo daar nog zaten.
Edit: ik schreef de UN van koen66 weer verkeerd![]()
![]()
![]()
In alle eerlijkheid, ik vind paul zijn act nog wel meevallen. In de zin dat het echt een act is die hij op zijn manier grappig bedoelt. Er lopen figuren hier op FOK! rond die tig keer erger zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jou zouden ze ook gewoon een muilkorf over je bek moeten trekken om jezelf te beschermen dorpsgek![]()
K A N S L O O S
Over 15 minuten in het tuinhuisje Harrie?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi.... Neukenis veel effectiever konijnenstamper
![]()
Zit Miauw uberhaupt nog op Fok? Heb haar sinds begin corona al niet meer gezien volgens mijquote:
Ja is een tijdje terugquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom er ook al een jaar of 3 vrij weinig. Zijn aantal mensen weg gegaan en toen ben ik mijn heil weer in mijn oude subforum ONZ komen zoeken.![]()
Maar leuk om je hier weer te zien
Ook voor het eerst sinds tijden naar legitimatie gevraagd toen ik bier kocht netUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
K A N S L O O S![]()
![]()
Daarom ook dat ik al een hele tijd de toppers tussen zijn posts like en hem beschouw als mijn nieuwe vriend op fok. Hij voelt dat natuurlijk al veel langer want die liefde is zo puur...... Brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik vind paul zijn act nog wel meevallen. In de zin dat het echt een act is die hij op zijn manier grappig bedoelt. Er lopen figuren hier op FOK! rond die tig keer erger zijn![]()
Hahahahahahahaha jij vraagt die muts achter de kassa om legitimatie als je bier gaat kopenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ook voor het eerst sinds tijden naar legitimatie gevraagd toen ik bier kocht netjij bent echt een B A A S
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ook voor het eerst sinds tijden naar legitimatie gevraagd toen ik bier kocht net![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik paar weken terug nog, door een meisje dat 10 jaar jonger was dan mij. Althans ik schatte haar rond de 20quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ook voor het eerst sinds tijden naar legitimatie gevraagd toen ik bier kocht net![]()
die zijn wel het lekkerst heb ik me laten vertellen........ alleen dat legitimeren is zo'n gedoe elke keerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik paar weken terug nog, door een meisje dat 10 jaar jonger was dan mij. Althans ik schatte haar rond de 20![]()
![]()
Ben ook wat anders gekleed dan normaal. Blijkbaar zie ik er dan uit als 18 ofzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik paar weken terug nog, door een meisje dat 10 jaar jonger was dan mij. Althans ik schatte haar rond de 20![]()
Uw ADH vitamine Worst
Leuk om naar te kijken, maar voor de rest meh. Op die leeftijd moet je ze nog teveel uitleggen enzo. Heb je net niks aanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
die zijn wel het lekkerst heb ik me laten vertellen........ alleen dat legitimeren is zo'n gedoe elke keer
t wordt mij hier te druk en ben te lui dus ik ga lekker op bed nog even een paar afleveringen serie kijken en dan de luikjes dicht gooien.
Slaap lekker voor later jullie allemaal![]()
Checkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken, maar voor de rest meh. Op die leeftijd moet je ze nog teveel uitleggen enzo. Heb je net niks aan![]()
![]()
Ik word er nu alleen nog af en toe naar gevraagd als ik me net geschoren heb (en nee niet daar, ik bedoel de onderste helft van mijn gezicht).quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben ook wat anders gekleed dan normaal. Blijkbaar zie ik er dan uit als 18 ofzo?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Trustenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
t wordt mij hier te druk en ben te lui dus ik ga lekker op bed nog even een paar afleveringen serie kijken en dan de luikjes dicht gooien.
![]()
![]()
Veel plezier en tot later!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
Slaap lekker voor later jullie allemaal
Geduld
(zelfst. naamw.)
Fijne avond en slaap lekker voor straks!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
![]()
Hahahahahahahahahaha jij zag hem al aankomenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik word er nu alleen nog af en toe naar gevraagd als ik me net geschoren heb (en nee niet daar, ik bedoel de onderste helft van mijn gezicht).
dat weet ik 100% zeker![]()
![]()
Nee niet meer. Ik heb haar nog wel op tiktokquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit Miauw uberhaupt nog op Fok? Heb haar sinds begin corona al niet meer gezien volgens mij![]()
![]()
Wat nou als t geen act is en hij echt zo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik vind paul zijn act nog wel meevallen. In de zin dat het echt een act is die hij op zijn manier grappig bedoelt. Er lopen figuren hier op FOK! rond die tig keer erger zijn
F.K.A. SuperwormJim![]()
Nouja, dan is het zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat nou als t geen act is en hij echt zo blijkt te zijn.Geduld
(zelfst. naamw.)
Dan leeft hij een act dat kan toch ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat nou als t geen act is en hij echt zo blijkt te zijn.![]()
Ik heb haar nog op instagram en volgens mij heb ik haar nummer nog, maar ik weet niet of dat nog altijd haar nummer is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee niet meer. Ik heb haar nog wel op tiktokOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-06-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Monique___ / 1842 / +28 / +84 / 5613 / 6636
2. Zucht. / 1256 / +45 / +63 / 4055 / 4634
3. Emmerdeur / 1011 / +65 / +36 / 2074 / 2575
4. engine / 823 / +46 / +6 / 623 / 979
5. Dotteke / 783 / +40 / +12 / 1199 / 1578
6. devzero / 780 / +13 / +88 / 949 / 1306
7. Mazikeen / 717 / +20 / +19 / 2682 / 3099
8. DerRabbit / 691 / +20 / +30 / 2535 / 3057
9. Harrie / 576 / +44 / +16 / 1670 / 1999
10. laforest / 571 / +0 / +0 / 2226 / 2481
11. mario390 / 534 / +62 / +60 / 1367 / 1901
12. Nattekat / 509 / +12 / +31 / 2305 / 2699
13. drakin / 493 / +35 / +0 / 1798 / 1981
14. DJMO / 409 / +18 / +3 / 769 / 1030
15. PLY / 391 / +22 / +3 / 1427 / 1672
16. HappyCharly / 386 / +0 / +2 / 1300 / 1523
17. gebrokenglas / 340 / +32 / +13 / 1008 / 1230
18. maily / 321 / +3 / +26 / 1962 / 2186
19. hemarookworst / 308 / +30 / +16 / 1353 / 1573
20. Dr.Mikey / 223 / +29 / +24 / 698 / 872SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Een beller is snellerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb haar nog op instagram en volgens mij heb ik haar nummer nog, maar ik weet niet of dat nog altijd haar nummer is.![]()
![]()
Als dat zo is snap ik helemaal niet waarom hij ooit mod geworden isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat nou als t geen act is en hij echt zo blijkt te zijn.
KUT KUT KUT
Ik wilde niet voorbij............... (knip) ..........................zure sloot...................(knip).............................Bleh
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat zo is snap ik helemaal niet waarom hij ooit mod geworden is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer is de eerstvolgende dts-/onz-meet? Ik wil achter sommige users wel eens het gezicht zien.
F.K.A. SuperwormJim![]()
kom je ook magnumquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende dts-/onz-meet? Ik wil achter sommige users wel eens het gezicht zien.![]()
Dit weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende dts-/onz-meet? Ik wil achter sommige users wel eens het gezicht zien.![]()
Van zonsopkomst op zaterdag tot zonsopkomst op maandag in het tuinhuisje
Dealquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit weekend![]()
Van zonsopkomst op zaterdag tot zonsopkomst op maandag in het tuinhuisjeF.K.A. SuperwormJim![]()
volgens mij zijn sommige users al wat van elkaar op de hoogtequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
![]()
![]()
Ben alleen het weekend van 1 juli druk met lopen de rest van de tijd maak ik er tijd voor want ik wil ook wel een peer klappen uitdelenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
![]()
Ik had insta eraf gegooid maar ik haf haar op insta... maar nu heb ik insta weer. Maar nu kan ik haar niet meer vindenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb haar nog op instagram en volgens mij heb ik haar nummer nog, maar ik weet niet of dat nog altijd haar nummer is.![]()
![]()
Ik heb een paar onz-meets gehad. Ik durf niet meerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben alleen het weekend van 1 juli druk met lopen de rest van de tijd maak ik er tijd voor want ik wil ook wel een peer klappen uitdelen![]()
Ik film!F.K.A. SuperwormJim![]()
Oeps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij Paul thuis in Utrecht?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ergens centraal in Ned. lijkt me. Gezien we her en der wonen.♡♡♡♡![]()
Je hebt mij al 2x verwijderd maar je blijft terug komen........ Heerlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik had insta eraf gegooid maar ik haf haar op insta... maar nu heb ik insta weer. Maar nu kan ik haar niet meer vinden![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb een paar onz-meets gehad. Ik durf niet meer![]()
Als de meet in de tuin plaatsvindt hoef je er niet naar binnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die kans acht ik 0,0 dat ik daar ooit binnen magGeduld
(zelfst. naamw.)
die gek heeft toch geen kelder?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik wil wel nog naar huis kunnen HC![]()
![]()
![]()
Zoiets, hij zit daar al een tijdje en is in een week behoorlijk gegroeidquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was dat je nieuwste huisdier? wuuut![]()
![]()
Scherpquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de meet in de tuin plaatsvindt hoef je er niet naar binnen.FOUTquote:![]()
![]()
en uhm, die gaan jullie houden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets, hij zit daar al een tijdje en is in een week behoorlijk gegroeid![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 21:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
isse leuk
[quote]
totdat ik er weer genoeg van heb![]()
![]()
Ik geloof je meteen, tijd voor de herkansing dusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Waren wel leuke meets . Die bij myraela was tof![]()
![]()
Heb er geen last van dus mag blijven zitten. Is in de hoek van de schuifdeur van de serre dus boeit niet zoveel.quote:![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 21:41 schreef maily het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 juni 2023 21:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
isse leuk
quote:totdat ik er weer genoeg van heb![]()
quotevernaggelaar
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:42 schreef SwJ het volgende:
@:paul
Volgend weekend. Heel onz komt bolken bij jou. Met gratis notes voor iedereen die niet komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omkoperij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
quotevernaggelaar
[quote]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Intelligente dingen posten doet het meestal ookquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Intelligente dingen posten doet het meestal ook![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Intelligente dingen posten doet het meestal ook![]()
![]()
Gezellig bij jamai op visitequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:42 schreef SwJ het volgende:
@:paul
Volgend weekend. Heel onz komt bolken bij jou. Met gratis notes voor iedereen die niet komt.![]()
![]()
Heb net ff zitten lezen maar in een Halve Meloen van net geen 10kg kun je het beste 1,5 Liter rum in gooien half litertje vodka voor de kick en een half dagje op smaak laten komen met wat munt is voldoende.
Mis ik nog wat![]()
![]()
watjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik wil niet in een boddy bag naar huis gaan![]()
En in een afgesloten bak bewaren neem ik aan? Anders verdampt al je alcoholquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:48 schreef Harrie het volgende:
Heb net ff zitten lezen maar in een Halve Meloen van net geen 10kg kun je het beste 1,5 Liter rum in gooien half litertje vodka voor de kick en een half dagje op smaak laten komen met wat munt is voldoende.
Mis ik nog wat![]()
![]()
@drakin wat denk jij?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:48 schreef Harrie het volgende:
Mis ik nog wat
En @Koen66 wat denk jij?
O, en @Deisyy wat denk jij?![]()
het is hier wel warm maar geen 72 gradenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
En in een afgesloten bak bewaren neem ik aan? Anders verdampt al je alcohol![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werk je in een gevangenis of tbs kliniek?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben het gewend om met agressieve mensjes te werken.. separeer![]()
![]()
denk dat ik hem ook wel aan kan haha
Uw ADH vitamine Worst
Hahaatjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben het gewend om met agressieve mensjes te werken.. separeer![]()
![]()
denk dat ik hem ook wel aan kan haha
![]()
![]()
Ze is mijn interieurverzorgster Hemaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werk je in een gevangenis of tbs kliniek?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werk je in een gevangenis of tbs kliniek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]bikkel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
wat goed!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was maar 45 minuten weg om te sporten![]()
Nou het is de kunst om te kijken wat ze onrustig maakt en hoe je ze kunt begeleiden en voorkomen dat het ecxaleert..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat GOOOOOOEEEEEEEEDDDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
WIJNEN WIJNEN WIJNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou het is de kunst om te kijken wat ze onrustig maakt en hoe je ze kunt begeleiden en voorkomen dat het ecxaleert..je hoeft ons niet alles te vertellen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
koffie gezet voor morgen (ijskoffie)![]()
![]()
Gelukkig hoef ik het koffie apparaat hier klaar te zetten voor morgenvroeg.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
koffie gezet voor morgen (ijskoffie)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
morgenochtend; hoi boerman hik, vrouw hik, ik hik, jij heef emmer?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef Harrie het volgende:
Wat is het toch fijn om lieve buren te hebben, Hoi buurman mijn koelkast ligt vol bier kan ik mijn meloen bij jou in de koelkast leggen vannachtTuurlijk boerman vrouw morgen pas naar markt koelkastbijna leeg.
Toppertje![]()
![]()
hahahahahaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
je hoeft ons niet alles te vertellen hoor!![]()
![]()
Waarom gaat mijn brein meteen naar: "Krijgt je boerman ook hoer subsidie?"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef Harrie het volgende:
Wat is het toch fijn om lieve buren te hebben, Hoi buurman mijn koelkast ligt vol bier kan ik mijn meloen bij jou in de koelkast leggen vannachtTuurlijk boerman vrouw morgen pas naar markt koelkastbijna leeg.
Toppertje![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom gaat mijn brein meteen naar: "Krijgt je boerman ook hoer subsidie?"![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar bij Najib zegt ie Bierman ipv Boerman, wel toepasselijk
Uw ADH vitamine Worst
Nee drank heb ik hier nog gewoon in de vriezer liggen die gooi ik er morgen pas in of zijn dochter moet andere plannen hebben dan maak ik een uitzonderig hahahahahahahaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
morgenochtend; hoi boerman hik, vrouw hik, ik hik, jij heef emmer?nee hoor..... wel een lekker wijfke maar jong
![]()
Mijn Boerman werken met boesje van baasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Dat hoef jij ook helemaal niet te vragen gekkie, dat doe jij gehoorzaam uit jezelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee ik ga niet vragen om te bukken dat laat ik aan paul
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: