Zeer verstandig!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik drink vandaag 3 rose. En dan morgen niks. Beetje op tijd naar bed morgenavond want de wekker gaat om 5 uur zondagochtend
kweeniequote:
Uhh. Oke?quote:
*kruipt onder steen vandaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ken ik niet.
O hoi. Oh daar gaat mijn eerste indruk. Welkom hier.
He bah.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer verstandig!
Ik houd het vandaag ook bij 2 of 3 biertjes max. Moet morgen weer om 8 uur aan die arbeid
Ik haal het hopelijk zondag avond wel weer inquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ken ik niet.
O hoi. Oh daar gaat mijn eerste indruk. Welkom hier.
Hall0nquote:
Zaterdag werken vind ik nooit zo leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik haal het hopelijk zondag avond wel weer in
heb je die gezien met die vrouw van in de 70 meen ik die webcamseks doet pareltjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben wat Rijdende Rechter afleveringen aan het terugkijken. Geweldig... Wat een drama.
Hall0n, ik ben 12 wat is ditquote:
Ja, heel goed, goed bezig. Maar het moet wel even netjes blijven hier. Anders gaan ze gelijk weer weg.quote:
Dit is de gezelligste chat van FOK! Welkom en leuk da tje op je 12e al hier bentquote:
In mijn branche zijn de weekenden juist de leukste werkdagenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zaterdag werken vind ik nooit zo leuk
Kan me vaag iets herinneren. Ben de aflevering nog niet tegengekomen. Ik zit nu in de zoveelste burenruzie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
d
[..]
heb je die gezien met die vrouw van in de 70 meen ik die webcamseks doet pareltje![]()
Je haalt de hele ksc hierheenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Paul het volgende:
Een warm welkom aan @:Bomenverzameling en @:kwiwi !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |