quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
koffie gezet voor morgen (ijskoffie)
Gelukkig hoef ik het koffie apparaat hier klaar te zetten voor morgenvroeg.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
koffie gezet voor morgen (ijskoffie)
morgenochtend; hoi boerman hik, vrouw hik, ik hik, jij heef emmer?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef Harrie het volgende:
Wat is het toch fijn om lieve buren te hebben, Hoi buurman mijn koelkast ligt vol bier kan ik mijn meloen bij jou in de koelkast leggen vannachtTuurlijk boerman vrouw morgen pas naar markt koelkastbijna leeg.
Toppertje![]()
hahahahahaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
je hoeft ons niet alles te vertellen hoor!
Waarom gaat mijn brein meteen naar: "Krijgt je boerman ook hoer subsidie?"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:59 schreef Harrie het volgende:
Wat is het toch fijn om lieve buren te hebben, Hoi buurman mijn koelkast ligt vol bier kan ik mijn meloen bij jou in de koelkast leggen vannachtTuurlijk boerman vrouw morgen pas naar markt koelkastbijna leeg.
Toppertje![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom gaat mijn brein meteen naar: "Krijgt je boerman ook hoer subsidie?"![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee drank heb ik hier nog gewoon in de vriezer liggen die gooi ik er morgen pas in of zijn dochter moet andere plannen hebben dan maak ik een uitzonderig hahahahahahahaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
morgenochtend; hoi boerman hik, vrouw hik, ik hik, jij heef emmer?
Mijn Boerman werken met boesje van baasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook helemaal niet te vragen gekkie, dat doe jij gehoorzaam uit jezelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee ik ga niet vragen om te bukken dat laat ik aan paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |