quote:Op donderdag 20 april 2023 10:47 schreef Paul het volgende:
Klacht: ik word gepest en voel me onzeker en verdrietig
Alsof hij dan iets anders doet dan TT's aanpassen in DTSquote:
ik ben altijd keilief tegen hemquote:Op donderdag 20 april 2023 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Arme paul. Jullie moeten LIEVER zijn tegen TS
Kloptquote:Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben altijd keilief tegen hem
toch @:Paul
Ok Novaquote:Op donderdag 20 april 2023 18:31 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind het jammer om te horen dat Paul zich gepest en onzeker voelt op FOK! Het is belangrijk voor hem (en anderen in vergelijkbare situaties) om te weten dat dit niet acceptabel gedrag is binnen deze community.
Ik raad aan om contact op de nemen met een moderator of administrator van FOK!, zoik wil benadrukken hoe belangrijk het is goed voor jezelf te blijven zorgen, ook hierbij helpt praten over wat er precies speelt vaak enorm . Zorg ervoor dat hij voldoende sociaal contact heeft buiten FOK! - misschien wel met mensen uit zijn directe leefkring die hij vertrouwt- als supportgroep Hiermee zal hopelijk meer zelfverzekerdheid toenemen waardoor men dus beter tegen eventuele pesterijeen bestand zullen zijn.
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:24 schreef 2xHenk het volgende:
Poging 2:
@:nova hoe kunnen wij het beste @:paul pesten?
jaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:35 schreef Speedfight het volgende:
Jezus @:Paul wat is dat?
Een chihuahua met sushi?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Is wel nodig, ben ook maar een mens van vlees en bloedquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:32 schreef Speedfight het volgende:
Ik vind het goed dat jij zo over je emoties kan praten.
Gr
Misschien moeten we een lastercampagne opvoeren van Sirequote:Op donderdag 11 mei 2023 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Is wel nodig, ben ook maar een mens van vlees en bloed
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:paul speelt toch de triangel bij de josti band?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |