quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jou zouden ze ook gewoon een muilkorf over je bek moeten trekken om jezelf te beschermen dorpsgek![]()
K A N S L O O S
Hoi.... Neukenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom er ook al een jaar of 3 vrij weinig. Zijn aantal mensen weg gegaan en toen ben ik mijn heil weer in mijn oude subforum ONZ komen zoeken.![]()
Maar leuk om je hier weer te zien
Miauwquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden nog een tijd in KSC gepost, toen Molo, -Miauw-, Koen66, Arch-Inder enzo daar nog zaten.
Edit: ik schreef de UN van koen66 weer verkeerd![]()
In alle eerlijkheid, ik vind paul zijn act nog wel meevallen. In de zin dat het echt een act is die hij op zijn manier grappig bedoelt. Er lopen figuren hier op FOK! rond die tig keer erger zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jou zouden ze ook gewoon een muilkorf over je bek moeten trekken om jezelf te beschermen dorpsgek![]()
K A N S L O O S
Over 15 minuten in het tuinhuisje Harrie?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi.... Neukenis veel effectiever konijnenstamper
Zit Miauw uberhaupt nog op Fok? Heb haar sinds begin corona al niet meer gezien volgens mijquote:
Ja is een tijdje terugquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom er ook al een jaar of 3 vrij weinig. Zijn aantal mensen weg gegaan en toen ben ik mijn heil weer in mijn oude subforum ONZ komen zoeken.![]()
Maar leuk om je hier weer te zien
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
K A N S L O O S
Daarom ook dat ik al een hele tijd de toppers tussen zijn posts like en hem beschouw als mijn nieuwe vriend op fok. Hij voelt dat natuurlijk al veel langer want die liefde is zo puur...... Brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik vind paul zijn act nog wel meevallen. In de zin dat het echt een act is die hij op zijn manier grappig bedoelt. Er lopen figuren hier op FOK! rond die tig keer erger zijn
Hahahahahahahaha jij vraagt die muts achter de kassa om legitimatie als je bier gaat kopenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ook voor het eerst sinds tijden naar legitimatie gevraagd toen ik bier kocht net
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ook voor het eerst sinds tijden naar legitimatie gevraagd toen ik bier kocht net
Had ik paar weken terug nog, door een meisje dat 10 jaar jonger was dan mij. Althans ik schatte haar rond de 20quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
die zijn wel het lekkerst heb ik me laten vertellen........ alleen dat legitimeren is zo'n gedoe elke keerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik paar weken terug nog, door een meisje dat 10 jaar jonger was dan mij. Althans ik schatte haar rond de 20![]()
Ben ook wat anders gekleed dan normaal. Blijkbaar zie ik er dan uit als 18 ofzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik paar weken terug nog, door een meisje dat 10 jaar jonger was dan mij. Althans ik schatte haar rond de 20![]()
Leuk om naar te kijken, maar voor de rest meh. Op die leeftijd moet je ze nog teveel uitleggen enzo. Heb je net niks aanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
die zijn wel het lekkerst heb ik me laten vertellen........ alleen dat legitimeren is zo'n gedoe elke keer
Checkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken, maar voor de rest meh. Op die leeftijd moet je ze nog teveel uitleggen enzo. Heb je net niks aan
Ik word er nu alleen nog af en toe naar gevraagd als ik me net geschoren heb (en nee niet daar, ik bedoel de onderste helft van mijn gezicht).quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben ook wat anders gekleed dan normaal. Blijkbaar zie ik er dan uit als 18 ofzo?
Trustenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
t wordt mij hier te druk en ben te lui dus ik ga lekker op bed nog even een paar afleveringen serie kijken en dan de luikjes dicht gooien.
Slaap lekker voor later jullie allemaal![]()
Veel plezier en tot later!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
t wordt mij hier te druk en ben te lui dus ik ga lekker op bed nog even een paar afleveringen serie kijken en dan de luikjes dicht gooien.
Fijne avond en slaap lekker voor straks!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
Hahahahahahahahahaha jij zag hem al aankomenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik word er nu alleen nog af en toe naar gevraagd als ik me net geschoren heb (en nee niet daar, ik bedoel de onderste helft van mijn gezicht).
Nee niet meer. Ik heb haar nog wel op tiktokquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit Miauw uberhaupt nog op Fok? Heb haar sinds begin corona al niet meer gezien volgens mij
Wat nou als t geen act is en hij echt zo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik vind paul zijn act nog wel meevallen. In de zin dat het echt een act is die hij op zijn manier grappig bedoelt. Er lopen figuren hier op FOK! rond die tig keer erger zijn
Nouja, dan is het zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat nou als t geen act is en hij echt zo blijkt te zijn.
Dan leeft hij een act dat kan toch ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb haar nog op instagram en volgens mij heb ik haar nummer nog, maar ik weet niet of dat nog altijd haar nummer is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee niet meer. Ik heb haar nog wel op tiktok
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-06-2023 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Een beller is snellerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb haar nog op instagram en volgens mij heb ik haar nummer nog, maar ik weet niet of dat nog altijd haar nummer is.
Als dat zo is snap ik helemaal niet waarom hij ooit mod geworden isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat zo is snap ik helemaal niet waarom hij ooit mod geworden is
kom je ook magnumquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende dts-/onz-meet? Ik wil achter sommige users wel eens het gezicht zien.
Dit weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende dts-/onz-meet? Ik wil achter sommige users wel eens het gezicht zien.
Dealquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit weekend![]()
Van zonsopkomst op zaterdag tot zonsopkomst op maandag in het tuinhuisje
volgens mij zijn sommige users al wat van elkaar op de hoogtequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
Ben alleen het weekend van 1 juli druk met lopen de rest van de tijd maak ik er tijd voor want ik wil ook wel een peer klappen uitdelenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
Ik had insta eraf gegooid maar ik haf haar op insta... maar nu heb ik insta weer. Maar nu kan ik haar niet meer vindenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb haar nog op instagram en volgens mij heb ik haar nummer nog, maar ik weet niet of dat nog altijd haar nummer is.
Ik heb een paar onz-meets gehad. Ik durf niet meerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:33 schreef SwJ het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben alleen het weekend van 1 juli druk met lopen de rest van de tijd maak ik er tijd voor want ik wil ook wel een peer klappen uitdelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Paul thuis in Utrecht?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ergens centraal in Ned. lijkt me. Gezien we her en der wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |