quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk je in een gevangenis of tbs kliniek?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben het gewend om met agressieve mensjes te werken.. separeer![]()
![]()
denk dat ik hem ook wel aan kan haha
Hahaatjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben het gewend om met agressieve mensjes te werken.. separeer![]()
![]()
denk dat ik hem ook wel aan kan haha
Ze is mijn interieurverzorgster Hemaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werk je in een gevangenis of tbs kliniek?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werk je in een gevangenis of tbs kliniek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]bikkel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
wat goed!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was maar 45 minuten weg om te sporten
Nou het is de kunst om te kijken wat ze onrustig maakt en hoe je ze kunt begeleiden en voorkomen dat het ecxaleert..quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat GOOOOOOEEEEEEEEDDDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
WIJNEN WIJNEN WIJNEN![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou het is de kunst om te kijken wat ze onrustig maakt en hoe je ze kunt begeleiden en voorkomen dat het ecxaleert..je hoeft ons niet alles te vertellen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |