Op vrijdag 23 juni 2023 21:41 schreef maily het volgende:quote:totdat ik er weer genoeg van heb
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:42 schreef SwJ het volgende:
@:paul
Volgend weekend. Heel onz komt bolken bij jou. Met gratis notes voor iedereen die niet komt.
Op vrijdag 23 juni 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
Intelligente dingen posten doet het meestal ookquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Intelligente dingen posten doet het meestal ook
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Intelligente dingen posten doet het meestal ook
Gezellig bij jamai op visitequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:42 schreef SwJ het volgende:
@:paul
Volgend weekend. Heel onz komt bolken bij jou. Met gratis notes voor iedereen die niet komt.
watjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik wil niet in een boddy bag naar huis gaan
En in een afgesloten bak bewaren neem ik aan? Anders verdampt al je alcoholquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:48 schreef Harrie het volgende:
Heb net ff zitten lezen maar in een Halve Meloen van net geen 10kg kun je het beste 1,5 Liter rum in gooien half litertje vodka voor de kick en een half dagje op smaak laten komen met wat munt is voldoende.
Mis ik nog wat
@drakin wat denk jij?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:48 schreef Harrie het volgende:
Heb net ff zitten lezen maar in een Halve Meloen van net geen 10kg kun je het beste 1,5 Liter rum in gooien half litertje vodka voor de kick en een half dagje op smaak laten komen met wat munt is voldoende.
Mis ik nog wat
het is hier wel warm maar geen 72 gradenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
En in een afgesloten bak bewaren neem ik aan? Anders verdampt al je alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |