Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2023 20:06:21 ]![]()
FlyyyyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
AltijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mevrouwtje oeps I did it again?
[quote]![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 20:07 schreef maily het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 juni 2023 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mevrouwtje oeps I did it again?Jeeej quote Vermeuken!!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 20:11 schreef Nizno het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 juni 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Derolkquoteverneukbolkbolkquote:quoteverneukbolkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
goebezugquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wij danken u voor uw mooie woorden.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Quote testquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kom ik nog ff snel bij de winkel blijven er toch weer wat dingen aan mijn hand kleven waar ik niet voor ging.......
Heel verveld allemaal weer
@Mazikeen het vakantiegevoel leeft overal lijkt het wel![]()
![]()
![]()
Harry ik zag je post in gc feedback wat is je oude nickname denk dat ik je herken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:17 schreef Harrie het volgende:
kom ik nog ff snel bij de winkel blijven er toch weer wat dingen aan mijn hand kleven waar ik niet voor ging.......
[ afbeelding ]
@:mazikeen het vakantiegevoel leeft overal lijkt het wel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahahahahahahahahaha Bel Danny maarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Harry ik zag je post in gc feedback wat is je oude nickname denk dat ik je herken.![]()
![]()
Ik zat me echt af te vragen biogarde ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk ff naar mijn user ID man, de rest van mijn klonen zijn allemaal begraven of gecremeerdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat me echt af te vragen biogarde ?![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat munt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
@:mazikeen het vakantiegevoel leeft overal lijkt het wel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O ja @Mazikeen gaat op vakansiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
@:mazikeen het vakantiegevoel leeft overal lijkt het wel![]()
![]()
Fijne vakansie meis, en probeer niet teveel te denken aan ziepoesnetnie met haar wednesdayjurkje![]()
Ik proost alvast op jouw vakansie![]()
![]()
limoen en munt kan je lekkere ijsthee mee makenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee meloen maar die ruikt naar munt inmiddelsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jaaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
limoen en munt kan je lekkere ijsthee mee makenow
![]()
![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
O ja @:Mazikeen gaat op vakansie![]()
Fijne vakansie meis, en probeer niet teveel te denken aan ziepoesnetnie met haar wednesdayjurkje![]()
Ik proost alvast op jouw vakansie
Ik neem nu een rose![]()
![]()
HOU OP MET MIJ PESTENquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:paul speelt toch de triangel bij de josti band?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dat kan ikquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:40 schreef Mazikeen het volgende:
Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost!proostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
joh je hebt dr tenen al gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
had je ze nog niet weg gehaald dan???quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Proost!Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net het eerste biertje van het weekend open getrokken![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Paul schatje wil jij het ronselen van mannen gewoon in het frikandellenbos blijven doen dat is voor iedereen beterquote:![]()
![]()
das domquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jij niet neequote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik drink vandaag 3 rose. En dan morgen niks. Beetje op tijd naar bed morgenavond want de wekker gaat om 5 uur zondagochtendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
Ik heb net het eerste biertje van het weekend open getrokken![]()
![]()
![]()
Zeer verstandig!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik drink vandaag 3 rose. En dan morgen niks. Beetje op tijd naar bed morgenavond want de wekker gaat om 5 uur zondagochtend
Ik houd het vandaag ook bij 2 of 3 biertjes max. Moet morgen weer om 8 uur aan die arbeid
kweeniequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uhh. Oke?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ken ik niet.
O hoi. Oh daar gaat mijn eerste indruk. Welkom hier.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
*kruipt onder steen vandaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ken ik niet.
O hoi. Oh daar gaat mijn eerste indruk. Welkom hier.![]()
He bah.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer verstandig!
Ik houd het vandaag ook bij 2 of 3 biertjes max. Moet morgen weer om 8 uur aan die arbeid![]()
Ik haal het hopelijk zondag avond wel weer inquote:
Ben wat Rijdende Rechter afleveringen aan het terugkijken. Geweldig... Wat een drama.
Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ken ik niet.
O hoi. Oh daar gaat mijn eerste indruk. Welkom hier.Hall0nquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zaterdag werken vind ik nooit zo leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik haal het hopelijk zondag avond wel weer in![]()
dheb je die gezien met die vrouw van in de 70 meen ik die webcamseks doet pareltjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben wat Rijdende Rechter afleveringen aan het terugkijken. Geweldig... Wat een drama.![]()
![]()
![]()
Hall0n, ik ben 12 wat is ditquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja, heel goed, goed bezig. Maar het moet wel even netjes blijven hier. Anders gaan ze gelijk weer weg.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Dit is de gezelligste chat van FOK! Welkom en leuk da tje op je 12e al hier bentquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In mijn branche zijn de weekenden juist de leukste werkdagenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zaterdag werken vind ik nooit zo leuk![]()
Maar in de retail en horeca snap ik het helemaal dat weekenden minder leuk zijn.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan me vaag iets herinneren. Ben de aflevering nog niet tegengekomen. Ik zit nu in de zoveelste burenruzie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
d
[..]
heb je die gezien met die vrouw van in de 70 meen ik die webcamseks doet pareltje
Geduld
(zelfst. naamw.)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je haalt de hele ksc hierheenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef Paul het volgende:
Een warm welkom aan @:Bomenverzameling en @:kwiwi !![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: