quote:
Helleuquote:
2 zielen...quote:
Er zitten twee ratten, bij ons in Den Haagquote:
Die ken ik geen eens, even luisterenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zitten twee ratten, bij ons in Den Haag
de één heet Rutte en de ander heet Kaag
ze zijn volledig ingezet door de EU, VN en WEF
ze maken Nederland kapot ze zijn door en door verrot
de één die heet Rutte en die ander heet Kaag
dat zijn de ratten van Den Haag
Die twee ratten zitten daar graag
te commanderen hoe veel ik ook klaag
ze hebben schijt aan iedereen
het draait alleen om hun alleen
ik kan er niet meer tegen heb een hekel aan die twee
de ene die heet Rutte de andere Kaag
En die twee ratten zijn een ware plaag
heel snel verdelgen het liefst nog vandaag
want als dit nog langer duurt
dat dit schorem ons bestuurt
gaan we door die vieze twee
volledig naar de ratsmodee
de één die heet Rutte en die ander heet Kaag
Straks is het matten bij ons in Den Haag
en piepen die ratten een toontje omlaag
en dan volledig afgezet
door het Hollandse verzet
met de staart tussen de benen
is het over met de pret
die één die was Rutte en die ander was Kaag
dat waren de ratten van Den Haag
dat waren ratten
Rutte en Kaag
Hou op met die deprie gast. Ik heb er jeugd trauma's vanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Iets ouder, andere poppetjes maar de strekking is hetzelfde
Als ik die bocht gekocht had wel ja, nu is dat gelukkig niet zoquote:
Dorus zong al over mijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
Er wonen 2 motten
in mijn ouwe jas
en die twee motten
die wonen daar pas
je raakt gewoon weg van je stuk
als je het ziet da pril geluk
hij vreet mijn hele jas kapot
alleen voor haar die dot van een mot
ik noem haar Charlotte
en hem noem ik bas
die dotte van motten
in mijn ouwe jas
Moest ff denken wat je nu bedoeldequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dorus zong al over mijtoen ik nog geen mot was
Hier net ook beste knallen nu hoor je het wegtrekken af en toe nog een klein dondertje. Regen nu minimaalquote:
Nee dat is een logische verklaring de grond is zo droog en hard dus spoelt het weg.quote:
De grond is compleet ingeklinkt, daar komt nooit meer een druppel doorheenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is een logische verklaring de grond is zo droog en hard dus spoelt het weg.
idd...staat helemaal blank hier nuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
De grond is compleet ingeklinkt, daar komt nooit meer een druppel doorheen
Zal hier zo ook gebeurenquote:
Een beetje harken of ploegen van te vorenquote:
Jaquote:
Van de regen in de drupquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jullie zijn van Friesland of Groningen?
Donderdag gaat een deel van het land in de herkansingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaHet is bij mij alweer weg
![]()
Ik had me er best wel een beetje op verheugd ,maar hier en daar nog wat verdwaald gerommel en wat druppels en dat is het
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donderdag gaat een deel van het land in de herkansing
Hier in Den Haag was het maar een kort buitje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]Gelukkig maar want we hebben regen nodig ..heel veel regen voor de plantjes en de beestjes
Uiteindelijk stroomt wel ergens heenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier in Den Haag was het maar een kort buitje.![]()
Maar het moet meerdere dagen regenen voordat het effect heeft.
Ja precies!! het is overal mega droogquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier in Den Haag was het maar een kort buitje.![]()
Maar het moet meerdere dagen regenen voordat het effect heeft.
Hiervoor ligt een rotonde met gewoonlijk een groen grasveldje, nou lijkt het wel op een uitgezakte hooiberg.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hiervoor ligt een rotonde met gewoonlijk een groen grasveldje, nou lijkt het wel op een uitgezakte hooiberg.
Oh dat is heel erg fijn ,lekker op tijd ookquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De gemeente is sinds gisteren bezig de dode struiken en de dode struiken te bewateren.
Weet je zeker dat ze dood zijn? Heb je een hartslag opgenomen? Goed onderzoek gedaan?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De gemeente is sinds gisteren bezig de dode struiken en de dode struiken te bewateren.
Uiteraard. Ik trek ze ook uit de grond, onze groenvoorziening is incapabel om een dode van een levende struik te onderscheiden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze dood zijn? Heb je een hartslag opgenomen? Goed onderzoek gedaan?
Ow, jij maakt ze doodquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik trek ze ook uit de grond, onze groenvoorziening is incapabel om een dode van een levende struik te onderscheiden.
Hahaha. Ik ben gek op de droge humor van die gast.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op met die deprie gast. Ik heb er jeugd trauma's van
Mijn zus draaide die ellende ik haat het. Het ei was dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben gek op de droge humor van die gast.
Als Van Basten had gescoord konden ze ons niets maken
en als je met dammen een paard verliest, zit je waarschijnlijk te schaken![]()
Hij kon zo leuk tegen het establishment schoppen, ook over alle pulp op tv.
Legendarisch was zijn optreden bij Holland got Talent, waar hij de jury, die hem niet herkende, volledig op de hak nam, inclusief presentator Robert ten Brink.
Denk om je condoom vond ik zelf een van z'n sterksten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus draaide die ellende ik haat het. Het ei was dan wel weer grappig
Jij ook al niet.quote:
Kampbewoonster.quote:
Nee dank, daar heb ik er vandaag weer een aantal van zien rondparaderen, geheel gekleed naar de laatste mode.quote:
En je noemt ze buren blijkbaarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dank, daar heb ik er vandaag weer een aantal zien rondparaderen, geheel gekleed naar de laatste mode.
Buren?quote:
Lees net dat jij op het kamp woont,quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Buren?
Nou, achter ons op de Paralelboulevard staat wel een huis dat je zomaar op het kamp zou kunnen aantreffen.
Klein eendvijvertje erbij waar ik soms in mag dobberen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat jij op het kamp woont,
en als sbe dat zegt moet dat toch wel?
Ach, als hij zo graag wil dat ik op het kamp woon, dan woon ik toch voor hem op het kamp.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat jij op het kamp woont,
en als sbe dat zegt moet dat toch wel?
Mooie woonwagen.quote:
Precies. En in die hoedanigheid zou het nog cultureel erfgoed kunnen zijn ook. Maar daar aan die Parallel Boulevard staat het zo misplaatst dat het gewoon potsierlijk is.quote:
En onder welke steen lig jij?quote:
Mag ik een eendenvijver in het midden voorstellen.quote:
Kijk de link even die ik erbij heb gezet. Denk niet dat daar plaats voor isquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik een eendenvijver in het midden voorstellen.
Idd je hebt gelijk, doe de eendenvijver maar vlak achter het kanon. Dan wordt het pas lachen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk de link even die ik erbij heb gezet. Denk niet dat daar plaats voor is
Dan kan je verlekkerd kijken naar dat kanon?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd je hebt gelijk, doe de eendenvijver maar vlak achter het kanon. Dan wordt het pas lachen.
16 slaapkamer, dan kan je elke week ergens anders slapen.quote:
Als The A team zo'n kanon kan afvuren dan SBE het ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je verlekkerd kijken naar dat kanon?
Het S team?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als The A team zo'n kanon kan afvuren dan SBE het ook.
Hmmm, en na 16 weken iets anders kopen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
16 slaapkamer, dan kan je elke week ergens anders slapen.
Of even alle bedden verschonen voor de volgende 16 weken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, en na 16 weken iets anders kopen?
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, en na 16 weken iets anders kopen?
Rare gewoontes heb jij. Ik verschoon mijn bed gewoon na een week. Dat ik er daarna 15 weken niet in lig oke. Maar je laat het toch geen 15 weken vies liggenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of even alle bedden verschonen voor de volgende 16 weken.
Jij woont vrijwillig in Walloniëquote:
Ik heb sowieso geen 16 bedden om te verschonenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare gewoontes heb jij. Ik verschoon mijn bed gewoon na een week. Dat ik er daarna 15 weken niet in lig oke. Maar je laat het toch geen 15 weken vies liggen
nog nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij woont vrijwillig in Wallonië![]()
![]()
Ik had je tov van dat niveau nog zo hoog zitten
Plebquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen 16 bedden om te verschonen
Ik las van de week deze en vroeg me af of jij vindt dat Limburgers eenkennig zijn STA / Wonen in Limburg: welke dorpen rond Maastricht zijn eenkennig?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare gewoontes heb jij. Ik verschoon mijn bed gewoon na een week. Dat ik er daarna 15 weken niet in lig oke. Maar je laat het toch geen 15 weken vies liggen
Tot nu toe heb ik daar geen last van nee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las van de week deze en vroeg me af of jij vindt dat Limburgers eenkennig zijn STA / Wonen in Limburg: welke dorpen rond Maastricht zijn eenkennig?
Beterquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik daar geen last van nee.
Sommige mensen zijn eenkennig ja, maar dat is overal zo.
Helemaal niet, wie ben jij eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En, wat me hier opvalt, ik hoor meer Engels, Duits, Frans, 'Oost-europees' dan nederlands of limburgsquote:
Dat denk ik ook, dat is niet specifiek voor een bepaalde plek zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je normaal wilt moet je mij niet hebbenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe normaal! Ik moet er niet aan denken.
De ene, je weetsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niet, wie ben jij eigenlijk.
Weet je zeker dat je Oostelijke Limburgers niet verwart met Duitsers en west Limburgers met Fransozen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En, wat me hier opvalt, ik hoor meer Engels, Duits, Frans, 'Oost-europees' dan nederlands of limburgs
Zelfs bij het winkelpersoneel.
Wereldstad dat Limburg.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En, wat me hier opvalt, ik hoor meer Engels, Duits, Frans, 'Oost-europees' dan nederlands of limburgs
Zelfs bij het winkelpersoneel.
Yep, weet ik heel zeker.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Oostelijke Limburgers niet verwart met Duitsers en west Limburgers met Fransozen?
Doe normaal. Ohw wacht, dat kunnen we beide niet.quote:
Het nieuwe of oude normaal?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je normaal wilt moet je mij niet hebben
Dat snap je dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe normaal. Ohw wacht, dat kunnen we beide niet.
Alles waar die schandvlek bij betrokken is weiger ik aan mee te doenquote:
In de binnenstad waar jij woont komen veel Duitsers en Belgen, vooral als ze daar een feestdag hebben. En veel buitenlandse studenten die enkel engels praten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, weet ik heel zeker.
Liep toen ik hier net woonde op de duur door Dusseldorf, daar hoorde ik veel meer Limburgs dan hier
Daarom ja, in de wijken waar de 'echte' maastrichters wonen kom ik weer minderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de binnenstad waar jij woont komen veel Duitsers en Belgen, vooral als ze daar een feestdag hebben. En veel buitenlandse studenten die enkel engels praten.
Ik woonde er wel in een meer sjengen wijk, maar was wel lekker goedkoop huren daar.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ja, in de wijken waar de 'echte' maastrichters wonen kom ik weer minder
In zo'n wijk kost je holletje idd niet veel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woonde er wel in een meer sjengen wijk, maar was wel lekker goedkoop huren daar.
Dat zijn keuzes jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woonde er wel in een meer sjengen wijk, maar was wel lekker goedkoop huren daar.
Daarom wilde jij ook zo vaak langs komenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In zo'n wijk kost je holletje idd niet veel.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In zo'n wijk kost je holletje idd niet veel.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom wilde jij ook zo vaak langs komen
Ik moest hem steeds afbellen omdat jij weer onder mijn vleugeltje wou liggen.quote:
What's with the knifequote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest hem steeds afbellen omdat jij weer onder mijn vleugeltje wou liggen.
Tank.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn tank staat vast
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tank.What do you hunt whit a knife?
[ afbeelding ]
Die scene op het station; dat hij I love you roept, en zij hoort het niet en andere mensen gaan de boodschap doorgevenquote:
zegt ze dan "I know" ?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die scene op het station; dat hij I love you roept, en zij hoort het niet en andere mensen gaan de boodschap doorgeven
Ken die hele film nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik niet meer ... heb het fragment hierboven gepost
Metro.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die scene op het station; dat hij I love you roept, en zij hoort het niet en andere mensen gaan de boodschap doorgeven
Deze dus
I knowquote:
quote:
quote:
Jij ziet ook Marc al zitten zo he?quote:
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Enginequote:
Ja dacht wip eens even hier naar binnenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht wip eens even hier naar binnen
ZIt te wachten op wat gaat komen, de zoemer is in de loods gegaanquote:
Oh vast weer een verdienopdracht..quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt te wachten op wat gaat komen, de zoemer is in de loods gegaan
quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht wip eens even hier naar binnen
Wat voor cups zijn dat? En wat is er bijzonder aan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:18 schreef Soury het volgende:
Koffie is opgehaald even getest en dat is lekker gelukkig want ik heb 120 cups van die zooi nu.Zal je zien dat mijn apparaat er mee kapt vandaag of morgen
Ja was een gokje ik kon ze in de super niet vinden. Ze hebben wel subway cubs maar niet dezequote:
Een hele doos van ditquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat voor cups zijn dat? En wat is er bijzonder aan?
Ik heb wel eens andere cups van Starbucks gehad, maar geen caramel, die heb ik weleens van Nespresso gehad, maar vond ik niet te zuipen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Een hele doos van dit [ link | afbeelding ]
Caramel smaak
Je lievelingskleurquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:43 schreef Soury het volgende:
En ze staan leuk in de voorraad kast, oranje
Ik heb nog een boel andere maar die zijn voor de visitequote:Op woensdag 21 juni 2023 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens andere cups van Starbucks gehad, maar geen caramel, die heb ik weleens van Nespresso gehad, maar vond ik niet te zuipen.
Die zijn nog smeriger dan de caramelkoffie?quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een boel andere maar die zijn voor de visite
Nee sterk daar hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn nog smeriger dan de caramelkoffie?
Nou hier kan wel ff mee vooruitquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was een gokje ik kon ze in de super niet vinden. Ze hebben wel subway cubs maar niet deze
Ik juist wel, ik heb altijd de intensiteit 10 cupsquote:
Nou dan kan je op de koffie komenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik juist wel, ik heb altijd de intensiteit 10 cups
Lol ja ik drink één bakkie 's morgens maar ik had die doos opgehaald en ik dacht ja kut ik moet het wetenquote:
Je bent zelf (Oh wachtquote:
Hier gaan per maand wel zo'n 200 cups doorheen, maar dat is vooral de schuld van mijn man.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ja ik drink één bakkie 's morgens maar ik had die doos opgehaald en ik dacht ja kut ik moet het weten
Eén per dag al koop ik wel al weken die pakken koffie daar moet ik mee kappen maar dat is zo lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier gaan per maand wel zo'n 200 cups doorheen, maar dat is vooral de schuld van mijn man.
Dit is helemaal niet aan mij besteed, ik drink buiten de deur bij uitzondering een macchiato of cappuccino, maar meestal is het espresso.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén per dag al koop ik wel al weken die pakken koffie daar moet ik mee kappen maar dat is zo lekker [ link | afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet aan mij besteed, ik drink buiten de deur bij uitzondering een macchiato of cappuccino, maar meestal is het espresso.
Maar ik ga vrijdag naar Milaan, daar zijn ze net wat lekkerder, dus dat is anders
Bedankt, die onderste kende ik al, hier kom ik ver meequote:Op woensdag 21 juni 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als je de taal niet spreekt
Het gaat vast goed komenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, die onderste kende ik al, hier kom ik ver mee
Té nieuwsgierig of het wel lekker smaaktquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ja ik drink één bakkie 's morgens maar ik had die doos opgehaald en ik dacht ja kut ik moet het weten
Ik heb de skinny latte in huis, morgen maar wat van drinken met ijsblokjes erinquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén per dag al koop ik wel al weken die pakken koffie daar moet ik mee kappen maar dat is zo lekker [ link | afbeelding ]
Ja een bakkie gemaakt, stel je voor dat het niet te haggelen is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Té nieuwsgierig of het wel lekker smaakt
Ging je het dan weg geven of door verkopen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een bakkie gemaakt, stel je voor dat het niet te haggelen is.
Zit je met 120 cupsquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een bakkie gemaakt, stel je voor dat het niet te haggelen is.
Ik had er wel vertrouwen in ik kocht vaak caramel koffie van een ander merk maar die waren altijd uitverkocht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ging je het dan weg geven of door verkopen?
Ik had al een week gewacht omdat ik zeker moest zijn dat het in mijn apparaat zou passen het lag al lang in het bol mandje.quote:
Ah, stom zeg ik van senseo wel eens en een tijdje van dolce gustoquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er wel vertrouwen in ik kocht vaak caramel koffie van een ander merk maar die waren altijd uitverkocht.
Zul je altijd zien, dat de visite het ook niet te pruimen vind.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Zul je altijd zien, dat de visite het ook niet te pruimen vind.![]()
Goedemiddag allen.
Deze kocht ik meestalquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, stom zeg ik van senseo wel eens en een tijdje van dolce gusto
Ik heb nooit visitequote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Zul je altijd zien, dat de visite het ook niet te pruimen vind.![]()
Goedemiddag allen.
Die ken ik zo ook niet..quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze kocht ik meestal [ link | afbeelding ]
Maar de voorraad is op blijkbaar.
wie weet hebben de buren ipv van een kopje suiker een cupje koffie nodig.quote:
Ik moet zeggen dat mijn moeder een senseo heeft en die koffie is best lekker dat zijn van die dikke pads Cappuccinoquote:
Prima te drinken idd, zeker als geen echte koffie met bonen gewend bentquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn moeder een senseo heeft en die koffie is best lekker dat zijn van die dikke pads Cappuccino
Deze koffie schat blijft hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:51 schreef notturna het volgende:
[..]
wie weet hebben de buren ipv van een kopje suiker een cupje koffie nodig.
Ja daar heb je die hele sterke voor.quote:
Ik ben niet een koffie drinker maar één per dag moet het wel lekker zijn. Ik heb ook een melk schuimer erbijquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima te drinken idd, zeker als geen echte koffie met bonen gewend bent
Beidequote:
Dat maakt t wel helemaal af zo'n kopje koffie caramelquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet een koffie drinker maar één per dag moet het wel lekker zijn. Ik heb ook een melk schuimer erbij
Gisteren niet veel gehad dan, hier een uurtje regen gehad,maar heeft niet veel afgekoeldquote:
koffie met caramel? Is die lekker?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze kocht ik meestal [ link | afbeelding ]
Maar de voorraad is op blijkbaar.
Het werkt beter als het een paar dagen aan 1 stuk door regent.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren niet veel gehad dan, hier een uurtje regen gehad,maar heeft niet veel afgekoeld
Klopt, voor de grond wel beterquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het werkt beter als het een paar dagen aan 1 stuk door regent.
Maar dan zonder die ingeklinkte aarde van nu, daar dringt geen druppel doorheen en blijft alles erop liggen
De hele zomer, koelt het tenminste een beetje af.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, voor de grond wel beterGewoon elke avond/nacht even een buitje
Ik teken er voorquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
De hele zomer, koelt het tenminste een beetje af.
En dan september / oktober een lekkere nazomer
Ik vind dat jammer hou van lang en vroeg lichtquote:
Ik ook wel, maar ook wel fijn als weer vroeg donker wordt in de avond..quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer hou van lang en vroeg licht
Hey Marcbquote:
Ik dus helemaal niet, de wereld is dan zo klein en alles vroeg dichtquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ook wel fijn als weer vroeg donker wordt in de avond..
Ik heb het net op. Een broodje Shoarmaquote:
Ik moet het nog bedenken, sowieso moet een aubergine op en een zakje roerbakgroentesquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het net op. Een broodje Shoarma![]()
Shoarma vlees van de supermarkt wel iets minder dan van de shoarmaboer, maar even goed wel lekker.
Ik maak dat eigenlijk nooit aubergine en ook courgette niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet het nog bedenken, sowieso moet een aubergine op en een zakje roerbakgroentes
Ik zit nog te denken wat ik vandaag met banaan ga doenquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak dat eigenlijk nooit aubergine en ook courgette niet.
Roerbak groente wel heel vaak
Met een banaan heb je ijs? Dan lekker advocaat, chocolade saus ijs en slagroomquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken wat ik vandaag met banaan ga doen
Er zitten een aantal bananen in de vriezer, maar de andere ingrediënten heb ik niet in huis.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een banaan heb je ijs? Dan lekker advocaat, chocolade saus ijs en slagroom
Banaan in de vriezer?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zitten een aantal bananen in de vriezer, maar de andere ingrediënten heb ik niet in huis.
Ja, wel de schil erafquote:
Oh dat klinkt wel okquote:
Wordt dat niet papperig als dat ontdooitquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zitten een aantal bananen in de vriezer, maar de andere ingrediënten heb ik niet in huis.
Ja als je ze heel wil eten is het een afraderquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt dat niet papperig als dat ontdooit
Ik ontdooi ze toch niet? Direct in de blender en eten als ijsquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt dat niet papperig als dat ontdooit
Nooir over nagedacht om bananen in te vriezen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je ze heel wil eten is het een afrader
Ik doe aan een banaanaanvraagquote:
Aardbeien is geen succes neequote:Op woensdag 21 juni 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooir over nagedacht om bananen in te vriezen.
Ik gebruik nooit bananen in gerechten dus waarom zou ik dan.
Aardbeien wel eens gedaan maar die vind ik ook snotterig worden als ze ontdooien.
Geen idee. We nemen menu van de chef.quote:
succes om dat op te etenquote:
Eetse alvastquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. We nemen menu van de chef.
O op die manier,quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ontdooi ze toch niet? Direct in de blender en eten als ijs
banaan is een bes, en bessen vries je prima in.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooir over nagedacht om bananen in te vriezen.
Ik gebruik nooit bananen in gerechten dus waarom zou ik dan.
Aardbeien wel eens gedaan maar die vind ik ook snotterig worden als ze ontdooien.
Een banaan is een bes?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
banaan is een bes, en bessen vries je prima in.
aardbei zou ik ook niet ontdooien, gewoon hup de blender in voor aardbeienijs
Krijg je die liflafjes die de gasten gister hebben laten liggenquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. We nemen menu van de chef.
Je weet dat niet?quote:
Ik ben ook wat van de rel. Ik weet wel dat een tomaat een vrucht isquote:
O dat is het eerste wat ik hoor dat een banaan een bes is, je leert nog eens wat hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze lult maar watquote:
Een banaan is krom!quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook wat van de rel. Ik weet wel dat een tomaat een vrucht is
Ik wist het ook nietquote:
Godverdomme zegquote:
en meloen, tomaat en pompoen ookquote:
Een aardbei is dus ook een bes lees ik netquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:21 schreef drakin het volgende:
aardbei is een raar iets en tomaat is fruit
Huh nog echt ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:
vallen bessen onder fruitquote:
Nee dat zijn aardappelsquote:
nachtschadequote:
Dat is een vrucht toch?quote:
Nootjes op fok zijn niet te nassenquote:
Peulvrucht idd.quote:
quote:
O dan kan ik mij daar dus klem in gaan eten.......... want groente is gezondquote:
Ik wist dat het geen noot is, maar niet dat het een vrucht is.quote:
Spill the beans....quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken wat ik vandaag met banaan ga doen
Ik denk dat dat wel meevalt hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg je die liflafjes die de gasten gister hebben laten liggen
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoor.
Een nootje is dan wel een pinda?quote:
Je bent zelf een pinda.quote:
Smaakt het?quote:
Ik heb ook ergens het vermoeden dat jij geen hamster bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |