Daar woei en regende ik net even weg.. maar tis rustiger nuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik hou er wel van. Gewoon op balkon zitten met dit weer
Ik had net alles water gegeven.quote:
Dit zijn de momenten dat ik wel plezier heb van mijn inpandige balkon aan de straatquote:
O die tijd heb ik ook gehad en liep alles over, zo goorquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de boel overstroomt.. hier gaat de wasbak vast weer borrelen en de wc
Dat is wel nasty idd, gelukkig een keer gehad..toen ze bij de bovenburen de wc moesten ontstoppenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die tijd heb ik ook gehad en liep alles over, zo goor
Gelukkig hebben ze hier jaren geleden de rioleringen vervangen en is dat probleem over
Wel ietsjes niet veel, morgen 25 en overmorgen ook..vrijdag 22quote:
Zal niet overal even heftig zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
Valt toch tegen hier dat onweer, een beetje wat dommig gerommel en meer niet
Dat is het rap aan het doenquote:
Daar is een balkon wel een goede plek voor, mits de wind niet die kant op gaatquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Gedaan maar die bleef niet lang aan [ link | afbeelding ] Wel even van de stortbui genoten
Ja echt één van mijn meest gedraaide nummers. Blijft goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:54 schreef pullup het volgende:
Volgens mij door Soury meegekregen dit nummer![]()
Staat echt vaak op hier de laatste tijd
Ik juist nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:20 schreef chufi het volgende:
Dat VIV-sc topic ook maar weer uit mn AT geflikkerd
As we speak zit ik lekker met een kopje koffie op balkon, heerlijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik hou er wel van. Gewoon op balkon zitten met dit weer
Het wordt hier nu wel heel erg donkerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
As we speak zit ik lekker met een kopje koffie op balkon, heerlijk!
Ja echt het met de stromende regen hier. (geen koffie btw)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
As we speak zit ik lekker met een kopje koffie op balkon, heerlijk!
Het is hier alweer lichtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt hier nu wel heel erg donker
En droogquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt het met de stromende regen hier. (geen koffie btw)
Relletje?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:20 schreef chufi het volgende:
Dat VIV-sc topic ook maar weer uit mn AT geflikkerd
Droge wittequote:
Volgens buienradar zou het hier pas tegen 20 uur zijn maar het dondert al een beetjequote:
Het waren 4 fantastische dagenquote:
Bangmakerij weer, code oranje ammehoela.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou het hier pas tegen 20 uur zijn maar het dondert al een beetje
Ahh weer eens buikspek kopenquote:
Inderdaad, iedereen heeft het er de hele dag over en er valt niet meer dan een goede bui.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
Één regenbuitje en half Nederland is weer in paniek.
Het gaat hier behoorlijk te keer, veel wind onweer en hele harde regenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bangmakerij weer, code oranje ammehoela.
Ik wil ook onweerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier behoorlijk te keer, veel wind onweer en hele harde regen
Maar geen code oranje weer
Ja maar ja maar het weer........ Is wel grappig als ik al iemand tegenkom hier in dit gebouw en erger in de lift. Ja daar is ie weer. HET WEER. Warm he? Ja best wel, koud he? Mehh....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen heeft het er de hele dag over en er valt niet meer dan een goede bui.
Het dondert hier best en regent zo hard dat je bijna niet naar buiten kan kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |