Duur kaartje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin om even naar de Titanic te duiken in een onderzeeboot?
Zelfde mensen die staan te popelen om in die plofraketjes naar de maan te vliegen denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Mensen moeten niet zeuren. Ze wilden de ultieme Titanic-experience, nou die hebben ze gekregen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Voor een enkeltje zekerquote:
Krijg je je geld terug bij vertraging?quote:
Ja, ongeveer de helft. Wel alleen als je het zelf komt ophalen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg je je geld terug bij vertraging?
Warum?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:36 schreef chufi het volgende:
Nog een half uurtje en dan gaan jullie op Oranje .
Terecht ookquote:
De tuin kan het goed gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Terecht ook
Meer wat voor die zuidelijke en oostelijke mensjes
Ik wacht op een oranje bestelling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij de appie bezorgd dus haal het morgen wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Op youtube ben je niet snel dood hoorquote:
Geen jaartal bekekenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op youtube ben je niet snel dood hoor
Toen zelfs alquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:45 schreef pullup het volgende:
En ze zagen er belegen om maar niet te zeggen bejaard uit
quote:8,8 mln. weergaven 9 jaar geleden
Waarom doe je dat dan ook!?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:01 schreef engine het volgende:
Slovaak boos dat ik zijn net gezette pot koffie weg smeetoeps had ik niet in de gaten. Wel een nieuwe pot gezet zelf
Oh man, dat worden een paar slechte nachten voor jouquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:01 schreef engine het volgende:
Slovaak boos dat ik zijn net gezette pot koffie weg smeetoeps had ik niet in de gaten. Wel een nieuwe pot gezet zelf
Wou het net schrijvenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
Nou even wat lichten aan doen. Het is ineens nacht.
Die filter zat weer tot aan de rand vol. Ik begin er niet meer aan.quote:
Voor hemquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, dat worden een paar slechte nachten voor jou
Samen?quote:
ALs er maar geen stortbuien komen die alle plantjes kapot maakt dat zou jammer zijnquote:
Of de boel overstroomt.. hier gaat de wasbak vast weer borrelen en de wcquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er maar geen stortbuien komen die alle plantjes kapot maakt dat zou jammer zijn
Het zal maar overstromen als je op de wc zitquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de boel overstroomt.. hier gaat de wasbak vast weer borrelen en de wc
Nou idd, gelukkig nooit gebeurd..maar wel dat water bleef staanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal maar overstromen als je op de wc zit
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed, niet dat er meteen té veel valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |