Marc vroeg zich af wie de generaal wasquote:
Moet ik hem in zijn enkel bijten?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marc vroeg zich af wie de generaal was
Nee hoeft niet, blaffende Marcen bijten nietquote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem in zijn enkel bijten?
Dan krijg je wel extra vlieglesquote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem in zijn enkel bijten?
quote:
Mooi zoquote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn oom heeft een mooie uivaart gehad.
T zou niet voor het eerst zijn dat een dier dat mij bijt of wil bijten een trap krijgtquote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Chantilly is sowieso echt prachtig. Ook de dorpen eromheen top en hart Parijs op 50 km.quote:
Dat is fijn. En hoe was het om iedereen na al die jaren terug te zien?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Zal wel zoiets geweest zijn:quote:Op maandag 19 juni 2023 23:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn. En hoe was het om iedereen na al die jaren terug te zien?
Gecondoleerd SBE 🌹quote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Van overdrijven heb jij ook een vak gemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal wel zoiets geweest zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb je niet op fbquote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Notturna, Shii, Dotteke, StevenHyde, marcb1974, chufi, Lovely, Superbadeendje, Ebinas, maily, DerRabbit, engine, Aoibhin, sly-nl en Sodeknetters (via FB),
Bedankt voor de felicitaties![]()
Aoibhin bedankt voor je mooie cadeau![]()
Het was een bijzondere dag vandaag
Je bent de enige niet.quote:
Was je jarigquote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Notturna, Shii, Dotteke, StevenHyde, marcb1974, chufi, Lovely, Superbadeendje, Ebinas, maily, DerRabbit, engine, Aoibhin, sly-nl en Sodeknetters (via FB),
Dat is fijn!quote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Dankje Prishaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je jarigalsnog gefeliciteerd 🥳
En nog vele jaren![]()
Dankje pullupquote:
Dankjewel!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was jarig![]()
![]()
![]()
Nog van harte gefeliciteerd Domni, en nog vele jaren!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morguh Meneerquote:
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Meneerhoe is het gegaan? En hoe voelt u zich nu?
O dit meen je niet, wat een vreselijke sukkels. Kan mij heel goed voorstellen dat je heel boos bent.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.
Oeps... dat krijg je als je de vleesboekkalender niet vaak genoeg checkt..quote:
Wat een klootviolen... Veel succes en sterkte ermee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.
quote:
Dankje oma-Nijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oeps... dat krijg je als je de vleesboekkalender niet vaak genoeg checkt..![]()
Alsnog van harte gefeliciteerd![]()
Vreemd. Die rechtse is dus mecanicien. Op het eerste gezicht zou je denken dat-ie werkzaam zou zijn in het frikandellenbos.quote:
Dat doet hij er misschien bijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreemd. Die rechtse is dus mecanicien. Op het eerste gezicht zou je denken dat-ie werkzaam zou zijn in het frikandellenbos.
Duur kaartje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin om even naar de Titanic te duiken in een onderzeeboot?
Zelfde mensen die staan te popelen om in die plofraketjes naar de maan te vliegen denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Mensen moeten niet zeuren. Ze wilden de ultieme Titanic-experience, nou die hebben ze gekregen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Voor een enkeltje zekerquote:
Krijg je je geld terug bij vertraging?quote:
Ja, ongeveer de helft. Wel alleen als je het zelf komt ophalen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg je je geld terug bij vertraging?
Warum?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:36 schreef chufi het volgende:
Nog een half uurtje en dan gaan jullie op Oranje .
Terecht ookquote:
De tuin kan het goed gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Terecht ook
Meer wat voor die zuidelijke en oostelijke mensjes
Ik wacht op een oranje bestelling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij de appie bezorgd dus haal het morgen wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |