Dankje pullupquote:
Dankjewel!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was jarig![]()
![]()
![]()
Nog van harte gefeliciteerd Domni, en nog vele jaren!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morguh Meneerquote:
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Meneerhoe is het gegaan? En hoe voelt u zich nu?
O dit meen je niet, wat een vreselijke sukkels. Kan mij heel goed voorstellen dat je heel boos bent.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.
Oeps... dat krijg je als je de vleesboekkalender niet vaak genoeg checkt..quote:
Wat een klootviolen... Veel succes en sterkte ermee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.
quote:
Dankje oma-Nijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oeps... dat krijg je als je de vleesboekkalender niet vaak genoeg checkt..![]()
Alsnog van harte gefeliciteerd![]()
Vreemd. Die rechtse is dus mecanicien. Op het eerste gezicht zou je denken dat-ie werkzaam zou zijn in het frikandellenbos.quote:
Dat doet hij er misschien bijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreemd. Die rechtse is dus mecanicien. Op het eerste gezicht zou je denken dat-ie werkzaam zou zijn in het frikandellenbos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |