Marc vroeg zich af wie de generaal wasquote:
Moet ik hem in zijn enkel bijten?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marc vroeg zich af wie de generaal was
Nee hoeft niet, blaffende Marcen bijten nietquote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem in zijn enkel bijten?
Dan krijg je wel extra vlieglesquote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem in zijn enkel bijten?
quote:
Mooi zoquote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn oom heeft een mooie uivaart gehad.
T zou niet voor het eerst zijn dat een dier dat mij bijt of wil bijten een trap krijgtquote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Chantilly is sowieso echt prachtig. Ook de dorpen eromheen top en hart Parijs op 50 km.quote:
Dat is fijn. En hoe was het om iedereen na al die jaren terug te zien?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Zal wel zoiets geweest zijn:quote:Op maandag 19 juni 2023 23:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn. En hoe was het om iedereen na al die jaren terug te zien?
Gecondoleerd SBE 🌹quote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Van overdrijven heb jij ook een vak gemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal wel zoiets geweest zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb je niet op fbquote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Notturna, Shii, Dotteke, StevenHyde, marcb1974, chufi, Lovely, Superbadeendje, Ebinas, maily, DerRabbit, engine, Aoibhin, sly-nl en Sodeknetters (via FB),
Bedankt voor de felicitaties![]()
Aoibhin bedankt voor je mooie cadeau![]()
Het was een bijzondere dag vandaag
Je bent de enige niet.quote:
Was je jarigquote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Notturna, Shii, Dotteke, StevenHyde, marcb1974, chufi, Lovely, Superbadeendje, Ebinas, maily, DerRabbit, engine, Aoibhin, sly-nl en Sodeknetters (via FB),
Dat is fijn!quote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Dankje Prishaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je jarigalsnog gefeliciteerd 🥳
En nog vele jaren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |