Zul je altijd zien, dat de visite het ook niet te pruimen vind.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Zul je altijd zien, dat de visite het ook niet te pruimen vind.![]()
Goedemiddag allen.
Deze kocht ik meestalquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, stom zeg ik van senseo wel eens en een tijdje van dolce gusto
Ik heb nooit visitequote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Zul je altijd zien, dat de visite het ook niet te pruimen vind.![]()
Goedemiddag allen.
Die ken ik zo ook niet..quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze kocht ik meestal [ link | afbeelding ]
Maar de voorraad is op blijkbaar.
wie weet hebben de buren ipv van een kopje suiker een cupje koffie nodig.quote:
Ik moet zeggen dat mijn moeder een senseo heeft en die koffie is best lekker dat zijn van die dikke pads Cappuccinoquote:
Prima te drinken idd, zeker als geen echte koffie met bonen gewend bentquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn moeder een senseo heeft en die koffie is best lekker dat zijn van die dikke pads Cappuccino
Deze koffie schat blijft hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:51 schreef notturna het volgende:
[..]
wie weet hebben de buren ipv van een kopje suiker een cupje koffie nodig.
Ja daar heb je die hele sterke voor.quote:
Ik ben niet een koffie drinker maar één per dag moet het wel lekker zijn. Ik heb ook een melk schuimer erbijquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima te drinken idd, zeker als geen echte koffie met bonen gewend bent
Beidequote:
Dat maakt t wel helemaal af zo'n kopje koffie caramelquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet een koffie drinker maar één per dag moet het wel lekker zijn. Ik heb ook een melk schuimer erbij
Gisteren niet veel gehad dan, hier een uurtje regen gehad,maar heeft niet veel afgekoeldquote:
koffie met caramel? Is die lekker?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze kocht ik meestal [ link | afbeelding ]
Maar de voorraad is op blijkbaar.
Het werkt beter als het een paar dagen aan 1 stuk door regent.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren niet veel gehad dan, hier een uurtje regen gehad,maar heeft niet veel afgekoeld
Klopt, voor de grond wel beterquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het werkt beter als het een paar dagen aan 1 stuk door regent.
Maar dan zonder die ingeklinkte aarde van nu, daar dringt geen druppel doorheen en blijft alles erop liggen
De hele zomer, koelt het tenminste een beetje af.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, voor de grond wel beterGewoon elke avond/nacht even een buitje
Ik teken er voorquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
De hele zomer, koelt het tenminste een beetje af.
En dan september / oktober een lekkere nazomer
Ik vind dat jammer hou van lang en vroeg lichtquote:
Ik ook wel, maar ook wel fijn als weer vroeg donker wordt in de avond..quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer hou van lang en vroeg licht
Hey Marcbquote:
Ik dus helemaal niet, de wereld is dan zo klein en alles vroeg dichtquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ook wel fijn als weer vroeg donker wordt in de avond..
Ik heb het net op. Een broodje Shoarmaquote:
Ik moet het nog bedenken, sowieso moet een aubergine op en een zakje roerbakgroentesquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het net op. Een broodje Shoarma![]()
Shoarma vlees van de supermarkt wel iets minder dan van de shoarmaboer, maar even goed wel lekker.
Ik maak dat eigenlijk nooit aubergine en ook courgette niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet het nog bedenken, sowieso moet een aubergine op en een zakje roerbakgroentes
Ik zit nog te denken wat ik vandaag met banaan ga doenquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak dat eigenlijk nooit aubergine en ook courgette niet.
Roerbak groente wel heel vaak
Met een banaan heb je ijs? Dan lekker advocaat, chocolade saus ijs en slagroomquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken wat ik vandaag met banaan ga doen
Er zitten een aantal bananen in de vriezer, maar de andere ingrediënten heb ik niet in huis.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een banaan heb je ijs? Dan lekker advocaat, chocolade saus ijs en slagroom
Banaan in de vriezer?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zitten een aantal bananen in de vriezer, maar de andere ingrediënten heb ik niet in huis.
Ja, wel de schil erafquote:
Oh dat klinkt wel okquote:
Wordt dat niet papperig als dat ontdooitquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zitten een aantal bananen in de vriezer, maar de andere ingrediënten heb ik niet in huis.
Ja als je ze heel wil eten is het een afraderquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt dat niet papperig als dat ontdooit
Ik ontdooi ze toch niet? Direct in de blender en eten als ijsquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt dat niet papperig als dat ontdooit
Nooir over nagedacht om bananen in te vriezen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je ze heel wil eten is het een afrader
Ik doe aan een banaanaanvraagquote:
Aardbeien is geen succes neequote:Op woensdag 21 juni 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooir over nagedacht om bananen in te vriezen.
Ik gebruik nooit bananen in gerechten dus waarom zou ik dan.
Aardbeien wel eens gedaan maar die vind ik ook snotterig worden als ze ontdooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |