Die zijn nog smeriger dan de caramelkoffie?quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een boel andere maar die zijn voor de visite
Nee sterk daar hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn nog smeriger dan de caramelkoffie?
Nou hier kan wel ff mee vooruitquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was een gokje ik kon ze in de super niet vinden. Ze hebben wel subway cubs maar niet deze
Ik juist wel, ik heb altijd de intensiteit 10 cupsquote:
Nou dan kan je op de koffie komenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik juist wel, ik heb altijd de intensiteit 10 cups
Lol ja ik drink één bakkie 's morgens maar ik had die doos opgehaald en ik dacht ja kut ik moet het wetenquote:
Je bent zelf (Oh wachtquote:
Hier gaan per maand wel zo'n 200 cups doorheen, maar dat is vooral de schuld van mijn man.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ja ik drink één bakkie 's morgens maar ik had die doos opgehaald en ik dacht ja kut ik moet het weten
Eén per dag al koop ik wel al weken die pakken koffie daar moet ik mee kappen maar dat is zo lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier gaan per maand wel zo'n 200 cups doorheen, maar dat is vooral de schuld van mijn man.
Dit is helemaal niet aan mij besteed, ik drink buiten de deur bij uitzondering een macchiato of cappuccino, maar meestal is het espresso.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén per dag al koop ik wel al weken die pakken koffie daar moet ik mee kappen maar dat is zo lekker [ link | afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet aan mij besteed, ik drink buiten de deur bij uitzondering een macchiato of cappuccino, maar meestal is het espresso.
Maar ik ga vrijdag naar Milaan, daar zijn ze net wat lekkerder, dus dat is anders
Bedankt, die onderste kende ik al, hier kom ik ver meequote:Op woensdag 21 juni 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als je de taal niet spreekt
Het gaat vast goed komenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, die onderste kende ik al, hier kom ik ver mee
Té nieuwsgierig of het wel lekker smaaktquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ja ik drink één bakkie 's morgens maar ik had die doos opgehaald en ik dacht ja kut ik moet het weten
Ik heb de skinny latte in huis, morgen maar wat van drinken met ijsblokjes erinquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén per dag al koop ik wel al weken die pakken koffie daar moet ik mee kappen maar dat is zo lekker [ link | afbeelding ]
Ja een bakkie gemaakt, stel je voor dat het niet te haggelen is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Té nieuwsgierig of het wel lekker smaakt
Ging je het dan weg geven of door verkopen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een bakkie gemaakt, stel je voor dat het niet te haggelen is.
Zit je met 120 cupsquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een bakkie gemaakt, stel je voor dat het niet te haggelen is.
Ik had er wel vertrouwen in ik kocht vaak caramel koffie van een ander merk maar die waren altijd uitverkocht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ging je het dan weg geven of door verkopen?
Ik had al een week gewacht omdat ik zeker moest zijn dat het in mijn apparaat zou passen het lag al lang in het bol mandje.quote:
Ah, stom zeg ik van senseo wel eens en een tijdje van dolce gustoquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er wel vertrouwen in ik kocht vaak caramel koffie van een ander merk maar die waren altijd uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |