De ene, je weetsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niet, wie ben jij eigenlijk.
Weet je zeker dat je Oostelijke Limburgers niet verwart met Duitsers en west Limburgers met Fransozen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En, wat me hier opvalt, ik hoor meer Engels, Duits, Frans, 'Oost-europees' dan nederlands of limburgs
Zelfs bij het winkelpersoneel.
Wereldstad dat Limburg.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En, wat me hier opvalt, ik hoor meer Engels, Duits, Frans, 'Oost-europees' dan nederlands of limburgs
Zelfs bij het winkelpersoneel.
Yep, weet ik heel zeker.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Oostelijke Limburgers niet verwart met Duitsers en west Limburgers met Fransozen?
Doe normaal. Ohw wacht, dat kunnen we beide niet.quote:
Het nieuwe of oude normaal?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je normaal wilt moet je mij niet hebben
Dat snap je dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe normaal. Ohw wacht, dat kunnen we beide niet.
Alles waar die schandvlek bij betrokken is weiger ik aan mee te doenquote:
In de binnenstad waar jij woont komen veel Duitsers en Belgen, vooral als ze daar een feestdag hebben. En veel buitenlandse studenten die enkel engels praten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, weet ik heel zeker.
Liep toen ik hier net woonde op de duur door Dusseldorf, daar hoorde ik veel meer Limburgs dan hier
Daarom ja, in de wijken waar de 'echte' maastrichters wonen kom ik weer minderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de binnenstad waar jij woont komen veel Duitsers en Belgen, vooral als ze daar een feestdag hebben. En veel buitenlandse studenten die enkel engels praten.
Ik woonde er wel in een meer sjengen wijk, maar was wel lekker goedkoop huren daar.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ja, in de wijken waar de 'echte' maastrichters wonen kom ik weer minder
In zo'n wijk kost je holletje idd niet veel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woonde er wel in een meer sjengen wijk, maar was wel lekker goedkoop huren daar.
Dat zijn keuzes jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woonde er wel in een meer sjengen wijk, maar was wel lekker goedkoop huren daar.
Daarom wilde jij ook zo vaak langs komenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In zo'n wijk kost je holletje idd niet veel.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In zo'n wijk kost je holletje idd niet veel.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom wilde jij ook zo vaak langs komen
Ik moest hem steeds afbellen omdat jij weer onder mijn vleugeltje wou liggen.quote:
What's with the knifequote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest hem steeds afbellen omdat jij weer onder mijn vleugeltje wou liggen.
Tank.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn tank staat vast
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tank.What do you hunt whit a knife?
[ afbeelding ]
Die scene op het station; dat hij I love you roept, en zij hoort het niet en andere mensen gaan de boodschap doorgevenquote:
zegt ze dan "I know" ?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die scene op het station; dat hij I love you roept, en zij hoort het niet en andere mensen gaan de boodschap doorgeven
Ken die hele film nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik niet meer ... heb het fragment hierboven gepost
Metro.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Die scene op het station; dat hij I love you roept, en zij hoort het niet en andere mensen gaan de boodschap doorgeven
Deze dus
Dat is in Star Wars.quote:
I knowquote:
quote:
Jij ziet ook Marc al zitten zo he?quote:
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Enginequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |