Weet je zeker dat ze dood zijn? Heb je een hartslag opgenomen? Goed onderzoek gedaan?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De gemeente is sinds gisteren bezig de dode struiken en de dode struiken te bewateren.
Uiteraard. Ik trek ze ook uit de grond, onze groenvoorziening is incapabel om een dode van een levende struik te onderscheiden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze dood zijn? Heb je een hartslag opgenomen? Goed onderzoek gedaan?
Ow, jij maakt ze doodquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik trek ze ook uit de grond, onze groenvoorziening is incapabel om een dode van een levende struik te onderscheiden.
Hahaha. Ik ben gek op de droge humor van die gast.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op met die deprie gast. Ik heb er jeugd trauma's van
Mijn zus draaide die ellende ik haat het. Het ei was dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben gek op de droge humor van die gast.
Als Van Basten had gescoord konden ze ons niets maken
en als je met dammen een paard verliest, zit je waarschijnlijk te schaken![]()
Hij kon zo leuk tegen het establishment schoppen, ook over alle pulp op tv.
Legendarisch was zijn optreden bij Holland got Talent, waar hij de jury, die hem niet herkende, volledig op de hak nam, inclusief presentator Robert ten Brink.
Denk om je condoom vond ik zelf een van z'n sterksten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus draaide die ellende ik haat het. Het ei was dan wel weer grappig
Jij ook al niet.quote:
Kampbewoonster.quote:
Nee dank, daar heb ik er vandaag weer een aantal van zien rondparaderen, geheel gekleed naar de laatste mode.quote:
En je noemt ze buren blijkbaarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dank, daar heb ik er vandaag weer een aantal zien rondparaderen, geheel gekleed naar de laatste mode.
Buren?quote:
Lees net dat jij op het kamp woont,quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Buren?
Nou, achter ons op de Paralelboulevard staat wel een huis dat je zomaar op het kamp zou kunnen aantreffen.
Klein eendvijvertje erbij waar ik soms in mag dobberen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat jij op het kamp woont,
en als sbe dat zegt moet dat toch wel?
Ach, als hij zo graag wil dat ik op het kamp woon, dan woon ik toch voor hem op het kamp.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat jij op het kamp woont,
en als sbe dat zegt moet dat toch wel?
Mooie woonwagen.quote:
Precies. En in die hoedanigheid zou het nog cultureel erfgoed kunnen zijn ook. Maar daar aan die Parallel Boulevard staat het zo misplaatst dat het gewoon potsierlijk is.quote:
En onder welke steen lig jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |