Nee dat is een logische verklaring de grond is zo droog en hard dus spoelt het weg.quote:
De grond is compleet ingeklinkt, daar komt nooit meer een druppel doorheenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is een logische verklaring de grond is zo droog en hard dus spoelt het weg.
idd...staat helemaal blank hier nuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
De grond is compleet ingeklinkt, daar komt nooit meer een druppel doorheen
Zal hier zo ook gebeurenquote:
Een beetje harken of ploegen van te vorenquote:
Jaquote:
Van de regen in de drupquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jullie zijn van Friesland of Groningen?
Donderdag gaat een deel van het land in de herkansingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaHet is bij mij alweer weg
![]()
Ik had me er best wel een beetje op verheugd ,maar hier en daar nog wat verdwaald gerommel en wat druppels en dat is het
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donderdag gaat een deel van het land in de herkansing
Hier in Den Haag was het maar een kort buitje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]Gelukkig maar want we hebben regen nodig ..heel veel regen voor de plantjes en de beestjes
Uiteindelijk stroomt wel ergens heenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier in Den Haag was het maar een kort buitje.![]()
Maar het moet meerdere dagen regenen voordat het effect heeft.
Ja precies!! het is overal mega droogquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier in Den Haag was het maar een kort buitje.![]()
Maar het moet meerdere dagen regenen voordat het effect heeft.
Hiervoor ligt een rotonde met gewoonlijk een groen grasveldje, nou lijkt het wel op een uitgezakte hooiberg.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hiervoor ligt een rotonde met gewoonlijk een groen grasveldje, nou lijkt het wel op een uitgezakte hooiberg.
Oh dat is heel erg fijn ,lekker op tijd ookquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De gemeente is sinds gisteren bezig de dode struiken en de dode struiken te bewateren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |