SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kennen jou toch niet onder de naam crack?
ja en ik kijk nooit op die manier (denk ik) weet ik veelquote:Op maandag 19 juni 2023 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want daar hoor je je stemgeluid niet, of zo ?
Ja ballie kan wel beoordelen of ik schattig op die foto sta, is dezelfde als ik in WA hebquote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, broer
Ik vind wel veel LinkedIn foto's geforceerd eruit zien, maar ja dat is ook logisch, want foto's zijn nu eenmaal stom.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoezo niet, dat is mijn naam
[..]
ja en ik kijk nooit op die manier (denk ik) weet ik veel
Ballie stuur die foto even door, ik heb je aan een baan geholpen weet je nogquote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ballie kan wel beoordelen of ik schattig op die foto sta, is dezelfde als ik in WA heb
Onze eigen zandbak om in te spelenquote:
hmm, ja true. Vind geforceerd denk ik niet zo erg. Foto's op linkedin die ik echt níét gepast vindt op linkedin vind ik persoonlijk veel irritanter. Het is geen instaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel veel LinkedIn foto's geforceerd eruit zien, maar ja dat is ook logisch, want foto's zijn nu eenmaal stom.
Als jij zegt wie die collega isquote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ballie stuur die foto even door, ik heb je aan een baan geholpen weet je nog
Als je heel schattig bent en vervolgens een grote muil opzet, kan dat ook nog als schattig worden ervaren...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of ze wil niet schattig gevonden woeden natuurlijk
Dat kun je alsnog doenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had niet door dat die foto bijna de Lapo was anders had ik hem in het nieuwe deel gezet,
Dit riekt naar chantagequote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ballie stuur die foto even door, ik heb je aan een baan geholpen weet je nog
gewoon nog een keer plaatsenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had niet door dat die foto bijna de Lapo was anders had ik hem in het nieuwe deel gezet,
Ik had ook niet door dat we alweer zo ver warenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
quote:
Gewoon nog een keertje postenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Posts over je kinderen/ politieke voorkeur/ geloofquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, ja true. Vind geforceerd denk ik niet zo erg. Foto's op linkedin die ik echt níét gepast vindt op linkedin vind ik persoonlijk veel irritanter. Het is geen insta
Zoals met van die Ama-tieten?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, ja true. Vind geforceerd denk ik niet zo erg. Foto's op linkedin die ik echt níét gepast vindt op linkedin vind ik persoonlijk veel irritanter. Het is geen insta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoelen ze niet gewoon een kruidenpasta, een soort boemboe?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet voor een recept een pakje tikka masala gebruiken en verderop in het recept is het een tikka masala-pasta.
Ik ken het niet.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoals met van die Ama-tieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon een kruidenpasta, een soort boemboe?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Bestaat dat? Ik ken alleen die potten maar dat is wel veel.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon een kruidenpasta, een soort boemboe?
Gezelliequote:Op maandag 19 juni 2023 20:41 schreef kwiwi het volgende:
Had een lekker relaxte avond, appt toMaat weer dat ze nu 2.5 week wil komen. Gergi helemaal in de stress.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh dan zat ik er helemaal naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind het echt chill dat linkedin een afgebakende functie heeftquote:Op maandag 19 juni 2023 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Posts over je kinderen/ politieke voorkeur/ geloof
Echt rete -interessant op LinkedIn allemaal![]()
![]()
![]()
Gewoon dit spulquote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bestaat dat? Ik ken alleen die potten maar dat is wel veel.
OP gewijzigdquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zoals met van die Ama-tieten?nee, sommige vrouwen hebben nou eenmaal tieten. Die geforceerd wel/niet op foto zetten is net zo vervelend als welke andere geforceerde foto dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer van die foto's met duckfaces en filters enzo, ja oke.
Misschien zoeken ze modellenwerk, neit over nagedacht
Baby darling doll face honey
Ja, je bedoelt dat je dan bepaalde posts kan wegklikken onder de noemer: ik vind dit onderwerp niet interessant of zo ?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het echt chill dat linkedin een afgebakende functie heeftdie mensen die het voor andere dingen gebruiken vallen dan ook meteen op
vraag me af hoe lang het duurt voordat je iedereen op je eigen afdeling hebt gezien en bij naam kentquote:
Voor WC eend?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Meer van die foto's met duckfaces en filters enzo, ja oke.
Misschien zoeken ze modellenwerk, neit over nagedacht
ja!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt dat je dan bepaalde posts kan wegklikken onder de noemer: ik vind dit onderwerp niet interessant of zo ?
Ja die bedoelde ik. Maar er moet een heel pakje in en ik heb geen idee wat voor pakje dat dan is.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon dit spulhttps://www.ah.nl/product(...)s-tikka-masala-paste
Ja, dat doe ik ook altijdquote:
[..]
Zoals met van die Ama-tieten?Nou nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja maar de afdeling had je al verteld dus :p.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag me af hoe lang het duurt voordat je iedereen op je eigen afdeling hebt gezien en bij naam kent
Wat is het recept? Want volgens mij is het met die potjes alleen een beetje water en kokosmelk/room toevoegenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Maar er moet een heel pakje in en ik heb geen idee wat voor pakje dat dan is.
Snif snif, wat ruik ik?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Duckfaces, ik dacht dat die uitgestorven waren? Behalve in Marbella dan, daar ruikt het er gewoon naar.
Kun je nu op onderzoek uit en sappige verhalen over Crackie achterhalen?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de afdeling had je al verteld dus :p.
ohgod ik denk precies te weten wie jij nu denktquote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de afdeling had je al verteld dus :p.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohgod ik denk precies te weten wie jij nu denkt
Vragen naar die vrouw die schattig overkomt tot ze gaat schreeuwen.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nu op onderzoek uit en sappige verhalen over Crackie achterhalen?
Meestal lopen die ook echt als een eend "bevrucht me flink en ik was je vieze onderbroeken met mijn blote nepnagels"quote:Op maandag 19 juni 2023 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snif snif, wat ruik ik?
Oh het is de duckface van ons Carla's
Klinkt echt enig.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal lopen die ook echt als een eend "bevrucht me flink en ik was je vieze onderbroeken met mijn blote nepnagels"
Of die vrouw die heel de dag loopt te schreeuwen maar best schattig is als ze eventjes stil isquote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vragen naar die vrouw die schatting overkomt tot ze gaat schreeuwen.
Altijd al willen weten.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog even en we weten het complete personeelsbestand van de IKEA
Oeh, kunnen we dan beginnen met afpersenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog even en we weten het complete personeelsbestand van de IKEA
spannend!!! ben heel benieuwd!!!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nu op onderzoek uit en sappige verhalen over Crackie achterhalen?
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]huh, nee dan had ik nog een andere in mn hoofd. Nou fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij ook hoorquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die vrouw die heel de dag loopt te schreeuwen maar best schattig is als ze eventjes stil is
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, nee dan had ik nog een andere in mn hoofd. Nou fantastisch
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
foto van grmblMooi haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
[..]![]()
foto van grmblhelemaal geel geworden van die kip-kerriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoop dat mensen niet hun eigen naamkaartjes dragenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
oke morgen maar kijken of ik er achter kan komen wie die collega is
[..]![]()
foto van grmblSexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]![]()
foto van grmblSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik had 1 dag geen naamkaartje op werd er al gelijk op aangesprokenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat mensen niet hun eigen naamkaartjes dragen
Magazijnhapje vragen.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
oke morgen maar kijken of ik er achter kan komen wie die collega is
het maakt mij niet uit, verwijs ze graag naar deze prachtige topicsreeks door zodat ze zelf even kunnen kijkenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
kan toch niet vragen of ze crack kennen
Bal de ikea dealertquote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
kan toch niet vragen of ze crack kennen
Tegenvallendquote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hi![]()
ben soms ook echt zo benieuwd hoe jij eruit zietwel meer hier eigenlijk
[..]![]()
foto van grmblIk had eerder eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwacht
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
lolquote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had 1 dag geen naamkaartje op werd er al gelijk op aangesproken
neeeequote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het maakt mij niet uit, verwijs ze graag naar deze prachtige topicsreeks door zodat ze zelf even kunnen kijken
[..]![]()
foto van grmblZiet er olijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Gewoon lekker autistisch als ze vragen om je naam op te schrijven ook echt "je naam" er op zettenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol![]()
maar je mag een andere naam, dat doen er heel veel
Bitterballus Ikeas Mancus Sapiens from Egyptos.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja misschien dat ik zo kijk bij een epilepsieaanvalquote:
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Juan Carlos swsquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeee![]()
hoeveel collega's zouden hier meelezen?
Is dat net zo iets als Esther van de Heuvel?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?
oh dat had ik niet verteldquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterballus Ikeas Mancus Sapiens from Egyptos.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor Fleurquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol![]()
maar je mag een andere naam, dat doen er heel veel
hahahahaha, ik ben toch wegquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeee![]()
hoeveel collega's zouden hier meelezen?
jaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?
'medewerker' hebben ook wel een paarquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon lekker autistisch als ze vragen om je naam op te schrijven ook echt "je naam" er op zetten
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat had ik niet verteld![]()
ik heb dus een egyptische collega bij de logistiek. En die had een egyptische kalender voor mij bij zich als cadeautje
Jij ook nog veel plezier toegewenst op vakantie!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik zo nog even een klein stukje de woestijn inlopen want de sterren zijn echt schitterend.
ja was zo grappig. kwam hem in de pauze tegen, liep die daar met een grote enveloppe naar mij toe met die kalenderquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.
Veel plezier!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik zo nog even een klein stukje de woestijn inlopen want de sterren zijn echt schitterend.
Nogal naar je zin onniedanquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Kampvuur vond ik maar een beetje meh dus zat net lekker met mijn vodka jusje voor mijn tent, in het donker want sterren. Blijk ik nieuwe buren te hebben gekregen ondertussen uit Brussel, 2 jonge jongens en 2 jonge meisjes, beetje van die euhm, party lui?
Ze schrokken eerst want ze zagen me niet, en toen even gekletst. Vroeg het meisje ennnn gaat gij zo ook naar het avontje daar? Ik zei dat ik gewoon lekker voor mijn tent bleef zitten met mijn vodkaatje. Ze komen net uit party Akaba dus ik denk dat het ze smerig tegen gaat vallen.
klinkt heerlijk, geniet ervan!!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks en welkom terug.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook nog veel plezier toegewenst op vakantie!
Blijft een cadeautjesgeefvolk.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was zo grappig. kwam hem in de pauze tegen, liep die daar met een grote enveloppe naar mij toe met die kalender
Niet verdwalen hèquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ze daar dan staat van 'krijg nou de hiërogliefus, hoe krijg ik dat mee in de treinquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.
of het is zo'n ikea bouwpakketquote:Op maandag 19 juni 2023 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze daar dan staat van 'krijg nou de hiërogliefus, hoe krijg ik dat mee in de trein'
Stiekem is het gewoon een soort George Clooney hequote:
Voor je het weet zit in het drijfzandquote:Op maandag 19 juni 2023 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een klein stukje, ik denk 15 meter ofzo, verder durf ik toch niet buiten het kamp joh.
schorpioenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor je het weet zit in het drijfzand
Ja, maar dan bijna 20 cm langer.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een soort George Clooney he
Word je per paard ontvoerd door een knappe bebaarde Muzelman met een neus als een zadenetende vogel.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een klein stukje, ik denk 15 meter ofzo, verder durf ik toch niet buiten het kamp joh.
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan bijna 20 cm langer.
Ja maar goed, mij is niks gevraagdquote:Op maandag 19 juni 2023 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus onwijs man! Jij zou dit stiekem toch ook wel erg gaaf hebben gevonden allemaal hoor!
ja ik ga komend weekend weer even weg maar dat stelt niks voor. Wel bijna 3 maanden geleden dus hoogste tijd en zo.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:02 schreef Ama het volgende:
Heb ik nog iemand gemist qua vakantie? Alleen Liesje en Buda nu toch?
Volgens mij heeft Karzai ergens een vakantie geboekt maar dat is pas over een tijdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:02 schreef Ama het volgende:
Karzai. Maar die is alweer terug. Koen idem. Flori ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:02 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
"Kittige Yasmijntje en slome Ali en de bijtgrage kameel"
Waar ga je heen?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ga komend weekend weer even weg maar dat stelt niks voor. Wel bijna 3 maanden geleden dus hoogste tijd en zo.
oh huh karzai is ook al gegaanquote:Op maandag 19 juni 2023 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Karzai. Maar die is alweer terug. Koen idem. Flori ook.
[ Bericht 31% gewijzigd door LTVDK op 19-06-2023 21:23:42 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit is dus mijn hoofd Crackiewat een kleine oogjes!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieIk geloof je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als Esther van de Heuvel?
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieEn wiens lichaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nooit last vanquote:
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef Crack_ het volgende:
echt een hoofd wat past bij een verkeerde kraan wel
quote:
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieSchrander gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@essnhills sleep die eens snel binnen joh![]()
Ja sorry maar je post echt nooit een foto en dan nu ineens wel?quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef Crack_ het volgende:
echt een hoofd wat past bij een verkeerde kraan wel
Screenshot dit dat allesquote:Op maandag 19 juni 2023 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrander gezicht
@:essnhills sleep die eens snel binnen joh
Nou ja ik moet hier toch echt elke dag in de spiegel tegenaan kijken hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar je post echt nooit een foto en dan nu ineens wel?
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieNou @essnhills je had het slechter kunnen treffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je plaatst gewoon een foto
Je bent het wel echt?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik moet hier toch echt elke dag in de spiegel tegenaan kijken hoor
Wat is dit nu weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Maar als het wel LTVDK is dan is het best een lekker joch, jammer dat je geen hazenlip had bij je geboorte. Zou je goed staan
Watquote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Maar als het wel LTVDK is dan is het best een lekker joch, jammer dat je geen hazenlip had bij je geboorte. Zou je goed staan
hoezo niet?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag een poging tot urban exploring gedaan in een leegstaand thermaalbad. Maar ik kwam er niet in
ziet er wel weer uit als een brabants boertjequote:Op maandag 19 juni 2023 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar je post echt nooit een foto en dan nu ineens wel?
Hoe zou een hazenlip een pluspunt zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ziet er wel weer uit als een brabants boertje
Ik ben geen brabanderquote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ziet er wel weer uit als een brabants boertje
quote:
quote:
Je moest eens weten hoe jij klinktquote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een afkickkliniek voor drankverslaafden.
ja echt geen idee, vind ik soms gewoonquote:
Ik doe liever gewoon hier grappig. Of nou ja grappig, ik maak wat scheve opmerkingen en dan moet er soms iemand lachenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan had je bij Dit was het nieuws grappig mogen doen denk ik
Jezus Crack, ga je lekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja echt geen idee, vind ik soms gewoonwel beetje naar ja
maar echt prima hoofd! Zou je doen
Orale seks gaat dan wel erg makkelijk ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan had je bij Dit was het nieuws grappig mogen doen denk ik
Denk dat ik de subtiele hints van vrouwen niet herkenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja echt geen idee, vind ik soms gewoonwel beetje naar ja
maar echt prima hoofd! Zou je doen
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
janee dit gaat niet helemaal goed inderdaad, ik moet iets anders gaan doen
Foei.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik de subtiele hints van vrouwen niet herken
De linkedin is ook niet echt moeilijk te vinden zo. En dan klopt hetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:13 schreef Ama het volgende:
Als @:bitterbal het ook zegt geloof ik het wel. Zij weet wel hoe hij eruit ziet iig.
Gelijk helemaal van de legquote:
Dat schattige snap ik inmiddelsquote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
janee dit gaat niet helemaal goed inderdaad, ik moet iets anders gaan doen
"Ik zou je doen" is inderdaad vrij subtiel.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind je wel grappigquote:Op maandag 19 juni 2023 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe liever gewoon hier grappig. Of nou ja grappig, ik maak wat scheve opmerkingen en dan moet er soms iemand lachen
Krekkie was gelukkig totaal niet subtiel.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Zekerquote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou @:essnhills je had het slechter kunnen treffen
Dat is weer het andere uiterste jaquote:Op maandag 19 juni 2023 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krekkie was gelukkig totaal niet subtiel.
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
ik zou je doen moet ik dus tegen hapje zeggen ?
Dat is een Spanjaard, die ruiken een berige vrouw op 50 kilometer afstand.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
dat is die niet!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een Spanjaard, die ruiken een berige vrouw op 50 kilometer afstand.
Oh, die miste ik dan weer dusquote:Op maandag 19 juni 2023 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mededeling: dit was een subtiele hint!
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:19 schreef bitterbal het volgende:
ik helemaal die smiley er op shoppen en dan plaatst hij die foto
Dit is wel waar ja.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik zou je doen" is inderdaad vrij subtiel.
De meeste mannen zouden inmiddels met kloppende lul in de auto zitten.
Net Gergi, die zegt steeds "wat doen die vrouwen raar joh". Was er eentje die steeds bij 'm langs liep op het werk en "halloooo!" zei met een grote glimlach. Ik zei: ja die probeert waarschijnlijk te flirten. Nu gebruikt ie haar om zijn kutklusjes op te lossen, omdat ze zo graag vanalles voor 'm doetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet duidelijk niet hie hij zichzelf nu ern houding moet geven.... Awwwwwwquote:
wat gemeenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net Gergi, die zegt steeds "wat doen die vrouwen raar joh". Was er eentje die steeds bij 'm langs liep op het werk en "halloooo!" zei met een grote glimlach. Ik zei: ja die probeert waarschijnlijk te flirten. Nu gebruikt ie haar om zijn kutklusjes op te lossen, omdat ze zo graag vanalles voor 'm doetOnthou dit, kan op het werk nog eens van pas komen
Dat is gewoon machtsmisbruikquote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net Gergi, die zegt steeds "wat doen die vrouwen raar joh". Was er eentje die steeds bij 'm langs liep op het werk en "halloooo!" zei met een grote glimlach. Ik zei: ja die probeert waarschijnlijk te flirten. Nu gebruikt ie haar om zijn kutklusjes op te lossen, omdat ze zo graag vanalles voor 'm doetOnthou dit, kan op het werk nog eens van pas komen
Iedereen van wie ik het niet weet. Duh.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Naar wie zijn we eigenlijk nog meer benieuwd hoe hij/zij er IRL uitziet??
@AirwiNquote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een baasquote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaja, zal het niet meer doen hoorquote:
Daarvoor zit ik nog te kort hier.quote:
Ja ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja naar Kwiwi natuurlijk vooral![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Woooooooooow, LTVDK heeft fok op zn linkedin staan WTF jongens!!!
Eigenlijk niemand, het haalt het beeld in mijn hoofd soms overhoopquote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jou "ken" ik nog toen ik zielig deed in singles...quote:
Beetje als een echte hautaine kampbewaarderquote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je mijn foto van net eigenlijk gezien??quote:Op maandag 19 juni 2023 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand, het haalt het beeld in mijn hoofd soms overhoopHoewel LTVDK eigenlijk gewoon wel goed past bij het beeld dat ik van 'm had.
Ja, en hij gebruikt het handigquote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo zoekt waarschijnlijk aandacht
Ja Truus, je hoeft niet gelijk alles openbaar te makenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Dat zou ik dus echt nóóit doen. Ik hou van jullie maar dat gaat me te ver
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Truus, je hoeft niet gelijk alles openbaar te maken
https://bonisupermarkt.nl(...)0Online%20recept.pdfquote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het recept? Want volgens mij is het met die potjes alleen een beetje water en kokosmelk/room toevoegen
hallo is toch niet allesquote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Truus, je hoeft niet gelijk alles openbaar te maken
Hoezo, FOK! op linkedin.. als hobby of wat?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Benieuwd of hij nu wegzwijmelt bij jouw schattige profielfoto bij zijn laatste bezoekers.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Omdat ik hier gewoon ben wie ik benquote:Op maandag 19 juni 2023 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand, het haalt het beeld in mijn hoofd soms overhoopHoewel LTVDK eigenlijk gewoon wel goed past bij het beeld dat ik van 'm had.
'levenspassie'quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, FOK! op linkedin.. als hobby of wat?
Neequote:Op maandag 19 juni 2023 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had je mijn foto van net eigenlijk gezien??![]()
![]()
![]()
Nee doet die toch alleen bij Essiquote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of hij nu wegzwijmelt bij jouw schattige profielfoto bij zijn laatste bezoekers.
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of hij nu wegzwijmelt bij jouw schattige profielfoto bij zijn laatste bezoekers.
Ik ook volgens mijquote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Echte man. Compleet blind voor hints.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Overleefd, maar ik geloof niet dat ik ooit zoveel sterren gezien heb, je zou vandaag en dat is een beetje uitzonderlijk ofzo de melkweg moeten kunnen zien. Maar geen idee waar ik dan naar moet kijken.
Ik heb een foto van mij en CE. Niet voor delen geschikt voeg ik daar meteen aan toe.quote:
ja is hem echtquote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof er niets van dat dat LTVDK is.
Hij weet alleen mijn LinkedIn nietquote:
allesquote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Overleefd, maar ik geloof niet dat ik ooit zoveel sterren gezien heb, je zou vandaag en dat is een beetje uitzonderlijk ofzo de melkweg moeten kunnen zien. Maar geen idee waar ik dan naar moet kijken.
oh, ik heb niks van mn hobby's oid er op staan eigenlijkquote:
Gok dat ze ook gewoon zo'n potje bedoelen, misschien dat ze die van eigen merk hebben daar?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://bonisupermarkt.nl(...)0Online%20recept.pdf
Foto van op een swingersparty?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij en CE. Niet voor delen geschikt voeg ik daar meteen aan toe.
het is hem echtquote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof er niets van dat dat LTVDK is.
teasequote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij en CE. Niet voor delen geschikt voeg ik daar meteen aan toe.
Naar boven vooral denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben crew geweest. Dat heb ik er op staan...quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alles![]()
zou het ook echt niet weten
[..]
oh, ik heb niks van mn hobby's oid er op staan eigenlijk
Ergerquote:
Ja naar beneden lijkt niet heel praktischquote:
ohquote:Op maandag 19 juni 2023 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben crew geweest. Dat heb ik er op staan...
quote:
Pics!quote:
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieHm, gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Nee alleen die ene die jij linkte.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat ze ook gewoon zo'n potje bedoelen, misschien dat ze die van eigen merk hebben daar?
Klinkt een beetje jaloers ditquote:
Nou dat is wel zo jaquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef Crack_ het volgende:
LTVDK zn foto is nu al beste surprise van het jaar![]()
Minder ergquote:
eerst niemand die hem serieus neemtquote:Op maandag 19 juni 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is wel zo jaOok gewoon even zo tussen neus en lippen door
Staat vast wel ergens in een quotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |