ja maar de afdeling had je al verteld dus :p.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag me af hoe lang het duurt voordat je iedereen op je eigen afdeling hebt gezien en bij naam kent
Wat is het recept? Want volgens mij is het met die potjes alleen een beetje water en kokosmelk/room toevoegenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Maar er moet een heel pakje in en ik heb geen idee wat voor pakje dat dan is.
Snif snif, wat ruik ik?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Duckfaces, ik dacht dat die uitgestorven waren? Behalve in Marbella dan, daar ruikt het er gewoon naar.
Kun je nu op onderzoek uit en sappige verhalen over Crackie achterhalen?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de afdeling had je al verteld dus :p.
ohgod ik denk precies te weten wie jij nu denktquote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de afdeling had je al verteld dus :p.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohgod ik denk precies te weten wie jij nu denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen naar die vrouw die schattig overkomt tot ze gaat schreeuwen.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nu op onderzoek uit en sappige verhalen over Crackie achterhalen?
Meestal lopen die ook echt als een eend "bevrucht me flink en ik was je vieze onderbroeken met mijn blote nepnagels"quote:Op maandag 19 juni 2023 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snif snif, wat ruik ik?
Oh het is de duckface van ons Carla's
Klinkt echt enig.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal lopen die ook echt als een eend "bevrucht me flink en ik was je vieze onderbroeken met mijn blote nepnagels"
Of die vrouw die heel de dag loopt te schreeuwen maar best schattig is als ze eventjes stil isquote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vragen naar die vrouw die schatting overkomt tot ze gaat schreeuwen.
Altijd al willen weten.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog even en we weten het complete personeelsbestand van de IKEA
Oeh, kunnen we dan beginnen met afpersenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog even en we weten het complete personeelsbestand van de IKEA
spannend!!! ben heel benieuwd!!!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nu op onderzoek uit en sappige verhalen over Crackie achterhalen?
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]huh, nee dan had ik nog een andere in mn hoofd. Nou fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Wij ook hoorquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die vrouw die heel de dag loopt te schreeuwen maar best schattig is als ze eventjes stil is
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, nee dan had ik nog een andere in mn hoofd. Nou fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
foto van grmblMooi haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
foto van grmblhelemaal geel geworden van die kip-kerriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |