hahahahaha, ik ben toch wegquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeee![]()
hoeveel collega's zouden hier meelezen?
jaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?
'medewerker' hebben ook wel een paarquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon lekker autistisch als ze vragen om je naam op te schrijven ook echt "je naam" er op zetten
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat had ik niet verteld![]()
ik heb dus een egyptische collega bij de logistiek. En die had een egyptische kalender voor mij bij zich als cadeautje
Jij ook nog veel plezier toegewenst op vakantie!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik zo nog even een klein stukje de woestijn inlopen want de sterren zijn echt schitterend.
ja was zo grappig. kwam hem in de pauze tegen, liep die daar met een grote enveloppe naar mij toe met die kalenderquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.
Veel plezier!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik zo nog even een klein stukje de woestijn inlopen want de sterren zijn echt schitterend.
Nogal naar je zin onniedanquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Kampvuur vond ik maar een beetje meh dus zat net lekker met mijn vodka jusje voor mijn tent, in het donker want sterren. Blijk ik nieuwe buren te hebben gekregen ondertussen uit Brussel, 2 jonge jongens en 2 jonge meisjes, beetje van die euhm, party lui?
Ze schrokken eerst want ze zagen me niet, en toen even gekletst. Vroeg het meisje ennnn gaat gij zo ook naar het avontje daar? Ik zei dat ik gewoon lekker voor mijn tent bleef zitten met mijn vodkaatje. Ze komen net uit party Akaba dus ik denk dat het ze smerig tegen gaat vallen.
klinkt heerlijk, geniet ervan!!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks en welkom terug.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook nog veel plezier toegewenst op vakantie!
Blijft een cadeautjesgeefvolk.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was zo grappig. kwam hem in de pauze tegen, liep die daar met een grote enveloppe naar mij toe met die kalender
Niet verdwalen hèquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ze daar dan staat van 'krijg nou de hiërogliefus, hoe krijg ik dat mee in de treinquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.
of het is zo'n ikea bouwpakketquote:Op maandag 19 juni 2023 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze daar dan staat van 'krijg nou de hiërogliefus, hoe krijg ik dat mee in de trein'
Stiekem is het gewoon een soort George Clooney hequote:
Voor je het weet zit in het drijfzandquote:Op maandag 19 juni 2023 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een klein stukje, ik denk 15 meter ofzo, verder durf ik toch niet buiten het kamp joh.
schorpioenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor je het weet zit in het drijfzand
Ja, maar dan bijna 20 cm langer.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een soort George Clooney he
Word je per paard ontvoerd door een knappe bebaarde Muzelman met een neus als een zadenetende vogel.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een klein stukje, ik denk 15 meter ofzo, verder durf ik toch niet buiten het kamp joh.
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan bijna 20 cm langer.
Ja maar goed, mij is niks gevraagdquote:Op maandag 19 juni 2023 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus onwijs man! Jij zou dit stiekem toch ook wel erg gaaf hebben gevonden allemaal hoor!
ja ik ga komend weekend weer even weg maar dat stelt niks voor. Wel bijna 3 maanden geleden dus hoogste tijd en zo.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:02 schreef Ama het volgende:
Heb ik nog iemand gemist qua vakantie? Alleen Liesje en Buda nu toch?
Volgens mij heeft Karzai ergens een vakantie geboekt maar dat is pas over een tijdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:02 schreef Ama het volgende:
Karzai. Maar die is alweer terug. Koen idem. Flori ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:02 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
"Kittige Yasmijntje en slome Ali en de bijtgrage kameel"
Waar ga je heen?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ga komend weekend weer even weg maar dat stelt niks voor. Wel bijna 3 maanden geleden dus hoogste tijd en zo.
oh huh karzai is ook al gegaanquote:Op maandag 19 juni 2023 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Karzai. Maar die is alweer terug. Koen idem. Flori ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door LTVDK op 19-06-2023 21:23:42 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit is dus mijn hoofd Crackiewat een kleine oogjes!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieIk geloof je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als Esther van de Heuvel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |