hoop dat mensen niet hun eigen naamkaartjes dragenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
oke morgen maar kijken of ik er achter kan komen wie die collega is
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
foto van grmblSexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]![]()
foto van grmblSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik had 1 dag geen naamkaartje op werd er al gelijk op aangesprokenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat mensen niet hun eigen naamkaartjes dragen
Magazijnhapje vragen.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
oke morgen maar kijken of ik er achter kan komen wie die collega is
het maakt mij niet uit, verwijs ze graag naar deze prachtige topicsreeks door zodat ze zelf even kunnen kijkenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
kan toch niet vragen of ze crack kennen
Bal de ikea dealertquote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef bitterbal het volgende:
kan toch niet vragen of ze crack kennen
Tegenvallendquote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hi![]()
ben soms ook echt zo benieuwd hoe jij eruit zietwel meer hier eigenlijk
[..]![]()
foto van grmblIk had eerder eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwacht
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
lolquote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had 1 dag geen naamkaartje op werd er al gelijk op aangesproken
neeeequote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het maakt mij niet uit, verwijs ze graag naar deze prachtige topicsreeks door zodat ze zelf even kunnen kijken
[..]![]()
foto van grmblZiet er olijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Gewoon lekker autistisch als ze vragen om je naam op te schrijven ook echt "je naam" er op zettenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol![]()
maar je mag een andere naam, dat doen er heel veel
Bitterballus Ikeas Mancus Sapiens from Egyptos.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja misschien dat ik zo kijk bij een epilepsieaanvalquote:
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Juan Carlos swsquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeee![]()
hoeveel collega's zouden hier meelezen?
Is dat net zo iets als Esther van de Heuvel?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?
oh dat had ik niet verteldquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterballus Ikeas Mancus Sapiens from Egyptos.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor Fleurquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol![]()
maar je mag een andere naam, dat doen er heel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |