Gewoon lekker autistisch als ze vragen om je naam op te schrijven ook echt "je naam" er op zettenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol![]()
maar je mag een andere naam, dat doen er heel veel
Bitterballus Ikeas Mancus Sapiens from Egyptos.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had 1 dag geen naamkaartje op werd er al gelijk op aangesproken
Nou ja misschien dat ik zo kijk bij een epilepsieaanvalquote:
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Juan Carlos swsquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeee![]()
hoeveel collega's zouden hier meelezen?
Is dat net zo iets als Esther van de Heuvel?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?
oh dat had ik niet verteldquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterballus Ikeas Mancus Sapiens from Egyptos.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor Fleurquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol![]()
maar je mag een andere naam, dat doen er heel veel
hahahahaha, ik ben toch wegquote:Op maandag 19 juni 2023 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeee![]()
hoeveel collega's zouden hier meelezen?
jaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op jouw kaartje? Bitter v.d. Bal?
'medewerker' hebben ook wel een paarquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon lekker autistisch als ze vragen om je naam op te schrijven ook echt "je naam" er op zetten
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat had ik niet verteld![]()
ik heb dus een egyptische collega bij de logistiek. En die had een egyptische kalender voor mij bij zich als cadeautje
Jij ook nog veel plezier toegewenst op vakantie!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik zo nog even een klein stukje de woestijn inlopen want de sterren zijn echt schitterend.
Ik zei ook hardop: Wow!quote:
ja was zo grappig. kwam hem in de pauze tegen, liep die daar met een grote enveloppe naar mij toe met die kalenderquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.
Veel plezier!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik zo nog even een klein stukje de woestijn inlopen want de sterren zijn echt schitterend.
Nogal naar je zin onniedanquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Kampvuur vond ik maar een beetje meh dus zat net lekker met mijn vodka jusje voor mijn tent, in het donker want sterren. Blijk ik nieuwe buren te hebben gekregen ondertussen uit Brussel, 2 jonge jongens en 2 jonge meisjes, beetje van die euhm, party lui?
Ze schrokken eerst want ze zagen me niet, en toen even gekletst. Vroeg het meisje ennnn gaat gij zo ook naar het avontje daar? Ik zei dat ik gewoon lekker voor mijn tent bleef zitten met mijn vodkaatje. Ze komen net uit party Akaba dus ik denk dat het ze smerig tegen gaat vallen.
klinkt heerlijk, geniet ervan!!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks en welkom terug.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook nog veel plezier toegewenst op vakantie!
Blijft een cadeautjesgeefvolk.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was zo grappig. kwam hem in de pauze tegen, liep die daar met een grote enveloppe naar mij toe met die kalender
Niet verdwalen hèquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ze daar dan staat van 'krijg nou de hiërogliefus, hoe krijg ik dat mee in de treinquote:Op maandag 19 juni 2023 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Volgende week sleept hij een heuse obelisk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |