SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kennen jou toch niet onder de naam crack?
ja en ik kijk nooit op die manier (denk ik) weet ik veelquote:Op maandag 19 juni 2023 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want daar hoor je je stemgeluid niet, of zo ?
Ja ballie kan wel beoordelen of ik schattig op die foto sta, is dezelfde als ik in WA hebquote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, broer
Ik vind wel veel LinkedIn foto's geforceerd eruit zien, maar ja dat is ook logisch, want foto's zijn nu eenmaal stom.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoezo niet, dat is mijn naam
[..]
ja en ik kijk nooit op die manier (denk ik) weet ik veel
Ballie stuur die foto even door, ik heb je aan een baan geholpen weet je nogquote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ballie kan wel beoordelen of ik schattig op die foto sta, is dezelfde als ik in WA heb
Onze eigen zandbak om in te spelenquote:
hmm, ja true. Vind geforceerd denk ik niet zo erg. Foto's op linkedin die ik echt níét gepast vindt op linkedin vind ik persoonlijk veel irritanter. Het is geen instaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel veel LinkedIn foto's geforceerd eruit zien, maar ja dat is ook logisch, want foto's zijn nu eenmaal stom.
Als jij zegt wie die collega isquote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ballie stuur die foto even door, ik heb je aan een baan geholpen weet je nog
Als je heel schattig bent en vervolgens een grote muil opzet, kan dat ook nog als schattig worden ervaren...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of ze wil niet schattig gevonden woeden natuurlijk
Dat kun je alsnog doenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had niet door dat die foto bijna de Lapo was anders had ik hem in het nieuwe deel gezet,
Dit riekt naar chantagequote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ballie stuur die foto even door, ik heb je aan een baan geholpen weet je nog
gewoon nog een keer plaatsenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had niet door dat die foto bijna de Lapo was anders had ik hem in het nieuwe deel gezet,
Ik had ook niet door dat we alweer zo ver warenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
quote:
Gewoon nog een keertje postenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Posts over je kinderen/ politieke voorkeur/ geloofquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, ja true. Vind geforceerd denk ik niet zo erg. Foto's op linkedin die ik echt níét gepast vindt op linkedin vind ik persoonlijk veel irritanter. Het is geen insta
Zoals met van die Ama-tieten?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, ja true. Vind geforceerd denk ik niet zo erg. Foto's op linkedin die ik echt níét gepast vindt op linkedin vind ik persoonlijk veel irritanter. Het is geen insta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |