https://bonisupermarkt.nl(...)0Online%20recept.pdfquote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het recept? Want volgens mij is het met die potjes alleen een beetje water en kokosmelk/room toevoegen
hallo is toch niet allesquote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Truus, je hoeft niet gelijk alles openbaar te maken
Hoezo, FOK! op linkedin.. als hobby of wat?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Woooooooooow, LTVDK heeft fok op zn linkedin staan WTF jongens!!!
Benieuwd of hij nu wegzwijmelt bij jouw schattige profielfoto bij zijn laatste bezoekers.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Omdat ik hier gewoon ben wie ik benquote:Op maandag 19 juni 2023 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand, het haalt het beeld in mijn hoofd soms overhoopHoewel LTVDK eigenlijk gewoon wel goed past bij het beeld dat ik van 'm had.
'levenspassie'quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, FOK! op linkedin.. als hobby of wat?
Neequote:Op maandag 19 juni 2023 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had je mijn foto van net eigenlijk gezien??![]()
![]()
![]()
Nee doet die toch alleen bij Essiquote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of hij nu wegzwijmelt bij jouw schattige profielfoto bij zijn laatste bezoekers.
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of hij nu wegzwijmelt bij jouw schattige profielfoto bij zijn laatste bezoekers.
Ik ook volgens mijquote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Echte man. Compleet blind voor hints.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net Gergi, die zegt steeds "wat doen die vrouwen raar joh". Was er eentje die steeds bij 'm langs liep op het werk en "halloooo!" zei met een grote glimlach. Ik zei: ja die probeert waarschijnlijk te flirten. Nu gebruikt ie haar om zijn kutklusjes op te lossen, omdat ze zo graag vanalles voor 'm doetOnthou dit, kan op het werk nog eens van pas komen
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Overleefd, maar ik geloof niet dat ik ooit zoveel sterren gezien heb, je zou vandaag en dat is een beetje uitzonderlijk ofzo de melkweg moeten kunnen zien. Maar geen idee waar ik dan naar moet kijken.
Ik heb een foto van mij en CE. Niet voor delen geschikt voeg ik daar meteen aan toe.quote:
ja is hem echtquote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof er niets van dat dat LTVDK is.
Hij weet alleen mijn LinkedIn nietquote:
allesquote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Overleefd, maar ik geloof niet dat ik ooit zoveel sterren gezien heb, je zou vandaag en dat is een beetje uitzonderlijk ofzo de melkweg moeten kunnen zien. Maar geen idee waar ik dan naar moet kijken.
oh, ik heb niks van mn hobby's oid er op staan eigenlijkquote:
Gok dat ze ook gewoon zo'n potje bedoelen, misschien dat ze die van eigen merk hebben daar?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://bonisupermarkt.nl(...)0Online%20recept.pdf
Foto van op een swingersparty?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij en CE. Niet voor delen geschikt voeg ik daar meteen aan toe.
het is hem echtquote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof er niets van dat dat LTVDK is.
teasequote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij en CE. Niet voor delen geschikt voeg ik daar meteen aan toe.
Naar boven vooral denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben crew geweest. Dat heb ik er op staan...quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alles![]()
zou het ook echt niet weten
[..]
oh, ik heb niks van mn hobby's oid er op staan eigenlijk
Ergerquote:
Ja naar beneden lijkt niet heel praktischquote:
ohquote:Op maandag 19 juni 2023 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben crew geweest. Dat heb ik er op staan...
quote:
Pics!quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieHm, gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee alleen die ene die jij linkte.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat ze ook gewoon zo'n potje bedoelen, misschien dat ze die van eigen merk hebben daar?
Klinkt een beetje jaloers ditquote:
Nou dat is wel zo jaquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef Crack_ het volgende:
LTVDK zn foto is nu al beste surprise van het jaar![]()
Minder ergquote:
eerst niemand die hem serieus neemtquote:Op maandag 19 juni 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is wel zo jaOok gewoon even zo tussen neus en lippen door
Staat vast wel ergens in een quotequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |