quote:Op maandag 19 juni 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
ik zou je doen moet ik dus tegen hapje zeggen ?
Dat is een Spanjaard, die ruiken een berige vrouw op 50 kilometer afstand.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
dat is die niet!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een Spanjaard, die ruiken een berige vrouw op 50 kilometer afstand.
Oh, die miste ik dan weer dusquote:Op maandag 19 juni 2023 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mededeling: dit was een subtiele hint!
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:19 schreef bitterbal het volgende:
ik helemaal die smiley er op shoppen en dan plaatst hij die foto
Dit is wel waar ja.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik zou je doen" is inderdaad vrij subtiel.
De meeste mannen zouden inmiddels met kloppende lul in de auto zitten.
Net Gergi, die zegt steeds "wat doen die vrouwen raar joh". Was er eentje die steeds bij 'm langs liep op het werk en "halloooo!" zei met een grote glimlach. Ik zei: ja die probeert waarschijnlijk te flirten. Nu gebruikt ie haar om zijn kutklusjes op te lossen, omdat ze zo graag vanalles voor 'm doetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik de subtiele hints van vrouwen niet herken
Weet duidelijk niet hie hij zichzelf nu ern houding moet geven.... Awwwwwwquote:
wat gemeenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net Gergi, die zegt steeds "wat doen die vrouwen raar joh". Was er eentje die steeds bij 'm langs liep op het werk en "halloooo!" zei met een grote glimlach. Ik zei: ja die probeert waarschijnlijk te flirten. Nu gebruikt ie haar om zijn kutklusjes op te lossen, omdat ze zo graag vanalles voor 'm doetOnthou dit, kan op het werk nog eens van pas komen
Dat is gewoon machtsmisbruikquote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net Gergi, die zegt steeds "wat doen die vrouwen raar joh". Was er eentje die steeds bij 'm langs liep op het werk en "halloooo!" zei met een grote glimlach. Ik zei: ja die probeert waarschijnlijk te flirten. Nu gebruikt ie haar om zijn kutklusjes op te lossen, omdat ze zo graag vanalles voor 'm doetOnthou dit, kan op het werk nog eens van pas komen
Iedereen van wie ik het niet weet. Duh.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Naar wie zijn we eigenlijk nog meer benieuwd hoe hij/zij er IRL uitziet??
@AirwiNquote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Naar wie zijn we eigenlijk nog meer benieuwd hoe hij/zij er IRL uitziet??
Wat een baasquote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaja, zal het niet meer doen hoorquote:
Daarvoor zit ik nog te kort hier.quote:
Ja ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja naar Kwiwi natuurlijk vooral![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Woooooooooow, LTVDK heeft fok op zn linkedin staan WTF jongens!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |