quote:Op maandag 19 juni 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieEn wiens lichaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef Crack_ het volgende:
echt een hoofd wat past bij een verkeerde kraan wel
quote:
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieSchrander gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@essnhills sleep die eens snel binnen joh![]()
Ja sorry maar je post echt nooit een foto en dan nu ineens wel?quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef Crack_ het volgende:
echt een hoofd wat past bij een verkeerde kraan wel
Screenshot dit dat allesquote:Op maandag 19 juni 2023 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrander gezicht
@:essnhills sleep die eens snel binnen joh
Nou ja ik moet hier toch echt elke dag in de spiegel tegenaan kijken hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar je post echt nooit een foto en dan nu ineens wel?
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieNou @essnhills je had het slechter kunnen treffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dit is dus mijn hoofd CrackieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je plaatst gewoon een foto
Je bent het wel echt?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik moet hier toch echt elke dag in de spiegel tegenaan kijken hoor
Wat is dit nu weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Maar als het wel LTVDK is dan is het best een lekker joch, jammer dat je geen hazenlip had bij je geboorte. Zou je goed staan
Watquote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Maar als het wel LTVDK is dan is het best een lekker joch, jammer dat je geen hazenlip had bij je geboorte. Zou je goed staan
hoezo niet?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag een poging tot urban exploring gedaan in een leegstaand thermaalbad. Maar ik kwam er niet in
ziet er wel weer uit als een brabants boertjequote:Op maandag 19 juni 2023 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar je post echt nooit een foto en dan nu ineens wel?
Hoe zou een hazenlip een pluspunt zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ziet er wel weer uit als een brabants boertje
Ik ben geen brabanderquote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ziet er wel weer uit als een brabants boertje
quote:
quote:
Je moest eens weten hoe jij klinktquote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een afkickkliniek voor drankverslaafden.
ja echt geen idee, vind ik soms gewoonquote:
Ik doe liever gewoon hier grappig. Of nou ja grappig, ik maak wat scheve opmerkingen en dan moet er soms iemand lachenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan had je bij Dit was het nieuws grappig mogen doen denk ik
Jezus Crack, ga je lekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja echt geen idee, vind ik soms gewoonwel beetje naar ja
maar echt prima hoofd! Zou je doen
Orale seks gaat dan wel erg makkelijk ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan had je bij Dit was het nieuws grappig mogen doen denk ik
Denk dat ik de subtiele hints van vrouwen niet herkenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja echt geen idee, vind ik soms gewoonwel beetje naar ja
maar echt prima hoofd! Zou je doen
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
janee dit gaat niet helemaal goed inderdaad, ik moet iets anders gaan doen
Foei.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik de subtiele hints van vrouwen niet herken
De linkedin is ook niet echt moeilijk te vinden zo. En dan klopt hetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:13 schreef Ama het volgende:
Als @:bitterbal het ook zegt geloof ik het wel. Zij weet wel hoe hij eruit ziet iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |