Eens. Hoedje past haar ook wel.quote:
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
De drank vloeit rijkelijk.. gelukkig maar, want de rest een tamme zooi
Drama komt nooit aan het begin van een feestquote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.
Nope, we moeten eerst alle stadia van dronkenschap door.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Drama komt nooit aan het begin van een feest
Denk het nietquote:
Die zal hem dus wel zo uit doen en niet de hele dag aanhoudenquote:
Dat geloof ik ook, 15 is te weinig om nog ergens oorlog te stoken, ze weten alles al van elkaarquote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.
Ik heb tijd vandaagquote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, we moeten eerst alle stadia van dronkenschap door.
Dan moeten ze wel allemaal drinken hoorde Zoë al om iets alcohol vrij vragen e n Babette drinkt ook niet toch ?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Drama komt nooit aan het begin van een feest
Er zijn er genoeg die wel drinken en het feest is nog niet voorbijquote:Op zondag 18 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel allemaal drinken hoorde Zoë al om iets alcohol vrij vragen e n Babette drinkt ook niet toch ?
Come on hype girlsquote:
Dat precies dacht ik ook van de week. Ik denk het dus niet. Ze kunnen alleen hun hoofd zien. De rest van hun lijf moeten anderen beoordelen en die zeggen altijd. Staaaaat je goed bitch...sexy mammaquote:Op zondag 18 juni 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh hebben ze daar wel een spiegel waar ze zich helemaal in kunnen zien
Dát zien we morgenochtend wel als Jappie weer naast haar in bed ligtquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dronken Wendy weer zal worden..
Mijn vroeg of ik het een probleem voor nu als hij wat thuis zou werken.. nee hoor schat doe je dingquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn vroeg of ik het een probleem voor nu als hij wat thuis zou werken.. nee hoor schat doe je ding![]()
Ze vinden het tot nu toe al geslaagd
Waarom met zijn shirt aanquote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Pippie Zeurkous & Princes Lelijk zitten al in te Tub
[ afbeelding ]
Geen regen dus geweest. Die verdampte al toen het onderweg naar beneden kwam.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Pippie Zeurkous & Princes Lelijk zitten al in te Tub
[ afbeelding ]
e hebben weinig te zeggenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Goed bezig.
En ja sfeer is goed nu, sas en bern in de hottub, wil eigenlijk niet luisteren naar ze dus doe dat ook niet.
Zij zelf mag wel in bikiniquote:Op zondag 18 juni 2023 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij moest paniekerig achter zijn Meestresje aan het bad in
Die gaan los als ze uit de loods zijn, houden te veel rekening met de camera's en hun toekomst, best slim wel van ze eigenlijk maar niet leuk voor ons.quote:
Dat zijn de lekkerstequote:Op zondag 18 juni 2023 15:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan nog meer bij![]()
![]()
was een voorproefshotje
Maar juist Zoé en Babette kunnen voor gezeik zorgen de rest valt wel mee toch als ze gedronken hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die wel drinken en het feest is nog niet voorbij
Is idd Corona Ceroquote:Op zondag 18 juni 2023 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
Niet alleen Regie houd 'r in de gaten.. maar het zal vast wel 0.0 zijn... zó stom is zelfs Babbel niet
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Babette nog nooit voor gezeik gezorgd.. Zoë die is gevaarlijk. Maar goed laten we hopen dat die de fout in gaat want dan kan ze meteen naar huis.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar juist Zoé en Babette kunnen voor gezeik zorgen de rest valt wel mee toch als ze gedronken hebben
Jasper en Wendy zouden wel weer in bed belanden samen (denk ik)
Alcohol vrij idd..quote:Op zondag 18 juni 2023 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
Niet alleen Regie houd 'r in de gaten.. maar het zal vast wel 0.0 zijn... zó stom is zelfs Babbel niet
[ afbeelding ]
Babbel vist, en lult Moira de hoek weer inquote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef engine het volgende:
Babette dat ze er eigenlijk op zou komenDaar is toch nooit sprake van geweest? Maar Babette noemt het constant.
Zeker niets met drank te maken, het is geheel toevalligquote:Op zondag 18 juni 2023 15:15 schreef engine het volgende:
Babette heeft wel de hoofdrol van dit feestje. Het draait helemaal om haar op de stream vandaag
Je luistert niet goed. Ze zei niet dat ze er nu op zou komenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef engine het volgende:
Babette dat ze er eigenlijk op zou komenDaar is toch nooit sprake van geweest? Maar Babette noemt het constant.
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je luistert niet goed. Ze zei niet dat ze er nu op zou komen
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie maakt de restjes op..![]()
[ afbeelding ]
Ze wilden toen allemaal op Babette (ipodgate, en overloop van GJ naar Isaac)maar toen ze zagen dat het een denk/ mentaal duo eliminatie erdoor hebben ze snel voor Imma gekozen,niet omdat Sas Babs wilde redden maar omdat ze dachten dat Imma dat niet kan.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef engine het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wilden toen allemaal op Babette (ipodgate, en overloop van GJ naar Isaac)maar toen ze zagen dat het een denk/ mentaal duo eliminatie was hebben ze snel voor Imma gekozen,niet omdat Sas Babs wilde redden maar omdat ze dachten dat Imma dat niet kan.
In de loods?quote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef engine het volgende:
Eunice vertelt over een feestje dat ze totaal niet meer kan herinneren
Dat was het eerste feestje nadat JW weg was.. toen had ze zoveel gedronken dat ze de hele slaapkamer had onder gekotst..quote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef engine het volgende:
Eunice vertelt over een feestje dat ze totaal niet meer kan herinneren
Ja maar ik weet zo niet welk feestje ze bedoeld. Babette vroeg of ze het wel leuk had gevonden maar dat kan ze niet beantwoorden want ze wist er niks meer vanquote:
Dus twee keer gedronken.. eerste keer eindigde ze met JW in bed en de tweede keer alles onder kotsen.. owww mijn kienderenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik weet zo niet welk feestje ze bedoeld. Babette vroeg of ze het wel leuk had gevonden maar dat kan ze niet beantwoorden want ze wist er niks meer van
Toen met JW? In bedxen achter de drums de kreun en tongworstel sessie of was dat geen feestje?quote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik weet zo niet welk feestje ze bedoeld. Babette vroeg of ze het wel leuk had gevonden maar dat kan ze niet beantwoorden want ze wist er niks meer van
Dat is letterlijk wat hij zei vorige keer toen ze proosten. Dat wil hij niet hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:30 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig heeft Erik weer kleding aangetrokken![]()
Hij proost met Mirthe en zegt me wel aankijken hè.. goh zou hij bang zijn op zeven jaar slechte seks
Bern deed net dan ook het shotje van Sasha in plaats van Sas zelf. En zijn eigen shotje natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:31 schreef Was-beer het volgende:
Bern voelt de alcohol nu al zegt hij. Sasha totaaaaaal niet
Bern drinkt ook niet zo vaak en zo veel.. dan kan het idd best zijn dat je het snel voelt. Sasha daarin tegenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:31 schreef Was-beer het volgende:
Bern voelt de alcohol nu al zegt hij. Sasha totaaaaaal niet
Komt omdat Zoë enquote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Toch wel veel "Out of the comfort zone" gezichten weer
[ afbeelding ]
Hij moet eerst maar eens zorgen dat en keer seks heeft.. of het dan goeie seks is zal nog niet zo belangrijk zijn denk ikquote:Op zondag 18 juni 2023 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat hij zei vorige keer toen ze proosten. Dat wil hij niet hebben
Over een uur loopt Sas weer te vloeken als ern bootwerker en moet Bern alles weer sussen,kruikje brengen naar bedje brengen aaitjes en kusjes geven als mevrouw daat toestemming voor geeft.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern drinkt ook niet zo vaak en zo veel.. dan kan het idd best zijn dat je het snel voelt. Sasha daarin tegen
Wendie heeft wel "rugdekking" vannachtquote:Op zondag 18 juni 2023 15:39 schreef engine het volgende:
Ik zie Wendy ook nog wel een barman versieren vandaag.
Wendy ziet er ook weer mooi uitquote:Op zondag 18 juni 2023 15:39 schreef engine het volgende:
Ik zie Wendy ook nog wel een barman versieren vandaag.
quote:
KLopt had ik eerder al genoemd,quote:Op zondag 18 juni 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Mirthe ziet er ook weer leuk uit
Ik zit mij hetzelfde af te vragenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Is dit het rooster wat Marciano gekocht heeft?
Je kan er wel heel wat vlees op kwijt, lekker grote steaksquote:Op zondag 18 juni 2023 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit mij hetzelfde af te vragenlijkt me wel. Ik snap nu het verschil wel al vind ik het nog steeds onzin.
Of broodjesquote:Op zondag 18 juni 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er wel heel wat vlees op kwijt, lekker grote streaks
Zal ik maar nix zeggen dat bij een Jong Wijf met een Lekke Lijf.. geen zák uitmaakt wat die aanhebben.... enzoquote:
Bep staat vaak aan de basis en laat een ander dan de kolen uit het vuur halen.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Babette nog nooit voor gezeik gezorgd.. Zoë die is gevaarlijk. Maar goed laten we hopen dat die de fout in gaat want dan kan ze meteen naar huis.
Dat bedoel ik ja. Simpel maar leuke versieringquote:Op zondag 18 juni 2023 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die handdoeken bedoel je? Die heeft Rupert gevouwen.
Ze gaat dan wel iets wat drama maken en blijft dan behoorlijk doorzagen ( in mijn herinnering)quote:Op zondag 18 juni 2023 15:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Babette nog nooit voor gezeik gezorgd.. Zoë die is gevaarlijk. Maar goed laten we hopen dat die de fout in gaat want dan kan ze meteen naar huis.
altijd handig als je weinig tijd hebt en dan nu alles tegelijkquote:
Het jammere is dat je de mensen daar bijna niet meer kan verstaanquote:Op zondag 18 juni 2023 15:58 schreef schizolientje het volgende:
wat een klote muziek vind ik dit, maar dat zal wel aan mij liggen
Ze had vanmorgen wel iets aan Marciano gevraagd of ze iets mocht regelen met of voor de BBQ iets met de groenten. Maar weet niet meer precies wat dat was. Misschien weet iemand het nogquote:Op zondag 18 juni 2023 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Janet maakt ruimte op de tafel voor de broodjes komt Eunice en wil haar bordje daar neerzetten roept Janet weg weg weg wegEunice beteuterd kijken.
Dan wil Isaac iets met de mais doen. Mag niet van Janet. Is voor later.
Isaac negeert Janet en vraagt het aan Marciano.
Janet weer er tussen: we gaan verspreiden, we doen dat later.
Bijt Isaac Janet toe: wij, marciano en hij verzorgen dat.
Janet toch nog proberen haar zin te krijgen via Marciano maar die zegt dat het hem niet uit maakt en Isaac neemt de mais mee voor op de BBQ.
Janet druipt af: wat jullie willen.
Janet is zoooo gewend te bepalen wat er gebeurd. Dat leer je niet zomaar af.
Broodje hamburger had ik nog wel even meegepaktquote:Op zondag 18 juni 2023 16:07 schreef schizolientje het volgende:
waarom eten de diva s apart?? Iedereen zit een beetje voor zichzelf, dit is geen feest ik zou al naar huis zijn
Zij zijn de crewquote:Op zondag 18 juni 2023 16:07 schreef schizolientje het volgende:
waarom eten de diva s apart?? Iedereen zit een beetje voor zichzelf, dit is geen feest ik zou al naar huis zijn
Je hebt haar "reisverhalen" tussen haar familie in Australië niet gehoord... Even in 1 jaar tijd 32.000km gereisd tussen de familieleden, hot en her met het vliegtuig om even "thee te drinken" bij de familie, bus gekocht om verder te reizen..quote:Op zondag 18 juni 2023 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Janet maakt ruimte op de tafel voor de broodjes komt Eunice en wil haar bordje daar neerzetten roept Janet weg weg weg wegEunice beteuterd kijken.
Dan wil Isaac iets met de mais doen. Mag niet van Janet. Is voor later.
Isaac negeert Janet en vraagt het aan Marciano.
Janet weer er tussen: we gaan verspreiden, we doen dat later.
Bijt Isaac Janet toe: wij, marciano en hij verzorgen dat.
Janet toch nog proberen haar zin te krijgen via Marciano maar die zegt dat het hem niet uit maakt en Isaac neemt de mais mee voor op de BBQ.
Janet druipt af: wat jullie willen.
Janet is zoooo gewend te bepalen wat er gebeurd. Dat leer je niet zomaar af.
De muziek zal op een bepaalde tijd wel uitmoeten gok ik. Maar ze hebben verlichting dus denk dat het nog wel even doorgaatquote:
Ze hebben nog zalm en spare ribs en iets van koteletjesquote:Op zondag 18 juni 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Ik weet niet hoeveel vleesjes per persoon ze hebben maar ze hebben nu alleen nog een maiskolf en hamburger gehad.
Ah dus er valt nog genoeg te grillenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben nog zalm en spare ribs en iets van koteletjes
Volgens mij 4quote:Op zondag 18 juni 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Ik weet niet hoeveel vleesjes per persoon ze hebben maar ze hebben nu alleen nog een maiskolf en hamburger gehad.
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:21 schreef schizolientje het volgende:
met het geluid uit ziet het er niet eens gezellig uit ook. Laat maar stortregenen, het is vast een complot
Ze zien er allemáál verveeld, verwent, zelfingenomen en arrogant uit... alsof ze zo'n feestje elke maand moeten doen omdat het moet...quote:Op zondag 18 juni 2023 16:21 schreef schizolientje het volgende:
met het geluid uit ziet het er niet eens gezellig uit ook. Laat maar stortregenen, het is vast een complot
In de regen dansen is leukquote:Op zondag 18 juni 2023 16:24 schreef engine het volgende:
Janet "als het gaat regenen gaan we allemaal in de regen staan.....dat wordt lachen"
Vooral als Janet haar jurk nat wordt...quote:Op zondag 18 juni 2023 16:24 schreef engine het volgende:
Janet "als het gaat regenen gaan we allemaal in de regen staan.....dat wordt lachen"
Daarom werd er eerst ook geopperd dat je als laatste aan de bar kon eten en voor die tijd wat kleine hapjes. Feestje valt gauw dood nadat er gegeten is.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar het komt ook een beetje door het eten. Je gaat niet dansend een hamburger eten. Daarvoor kwam het net een beetje op gang.
Dat dacht ik daarstraks ook alquote:Op zondag 18 juni 2023 16:23 schreef engine het volgende:
Ik heb alleen nog niemand in de pool gezien
Muziek?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben nog 1,5uur waarvoor geen idee kan van alles zijn
Jemig wat gevaarlijk ditquote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef engine het volgende:
Relocatie van de barbecue om "dansvloertje!!!" te maken.
[ afbeelding ]
Ik hoor Bern zeggen dat ze nog 1.5 uur hebben
Oké, en dan met volle magen dansen?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef engine het volgende:
Relocatie van de barbecue om "dansvloertje!!!" te maken.
[ afbeelding ]
Ik hoor Bern zeggen dat ze nog 1.5 uur hebben
Moet hij wat meer dansbare muziek draaien.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef Varen het volgende:
Marciano: mensen moeten meer gaan dansen.
Bern gaat in de hottub
Barbecue is verplaatst
Ja denk hetquote:
Eunice agreesquote:
Misschien met die warmte wel. Want hitte en drank gaan nooit goed samen.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef Varen het volgende:
Mirthe heeft 5 of 6 cocktails op, maar ze gaat niet kotsen
Zo te zien hebben ze het wel naar hun zin, een beetje dansen, een beetje eten, een beetje drinken, een beetje pratenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb paar keer eventjes gekeken, het ziet er mooi uit qua meubels en deco!
alleen mis ik een blije poolpartyvibe ofzo, ik voel hem niet zo..
ja kan hoor, gelukkig maarquote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze het wel naar hun zin, een beetje dansen, een beetje eten, een beetje drinken, een beetje praten
Janet nu in het zwembad op de opblaasbare vogelt
Hij had alleen een soort van band met JW en biljartte vaak met hem.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:38 schreef Was-beer het volgende:
Erik heeft daar ook niet echt iemand meer. Normaal zat hij met feestjes vaak wel bij Jan Willem of Esther
Dat idee heb ik eigenlijk niet zo. Of ik denk niet dat Erik dat zo ervaart. Hij kan met bijna iedereen wel overweg en met bijv. Rupert heeft hij gewoon niks. Dat kan. Met Isaac is hij geen vrienden maar ik zie ze toch regelmatig praten.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:38 schreef Was-beer het volgende:
Erik heeft daar ook niet echt iemand meer. Normaal zat hij met feestjes vaak wel bij Jan Willem of Esther
Ja daar is ze wel goed inquote:Op zondag 18 juni 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat maakt ze er weer een showtje vanhet lukt niet ze gaat er weer vanaf O nee nu gaat ze aan de voorkant zitten met een cocktail
MIsschien maar goed ook dat die er niet is de hele dag zo in de zon moet je ook niet aan denkenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja kan hoor, gelukkig maar
misschien mis ik gewoon de blauwe lucht en zon
Hij voert her en der wel gesprekken maar geen echte vriendschapsband net als met JW.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eigenlijk niet zo. Of ik denk niet dat Erik dat zo ervaart. Hij kan met bijna iedereen wel overweg en met bijv. Rupert heeft hij gewoon niks. Dat kan. Met Isaac is hij geen vrienden maar ik zie ze toch regelmatig praten.
Nou daar zitten de twee oudjes hoor dobberend op het waterquote:Op zondag 18 juni 2023 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar is ze wel goed inIk moet er vaak toch wel om lachen.
quote:
Ze kan erg fel zijn en lijkt vaak een langspeelplaat maar ik moet toch vaak om haar lachen, BOEM!quote:Op zondag 18 juni 2023 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar is ze wel goed inIk moet er vaak toch wel om lachen.
nee dat is te heetquote:Op zondag 18 juni 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien maar goed ook dat die er niet is de hele dag zo in de zon moet je ook niet aan denken
De vogel is wel iets gezonkenquote:
Dat klopt ook wel weer.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij voert her en der wel gesprekken maar geen echte vriendschapsband net als met JW.
Ja dat is waar, en hij gaat natuurlijk ook wel veel met Mirthe om. Maar ik bedoelde eigenlijk met feestjes, normaal zat hij dan aan de kant een beetje met JW te praten over hoe vreselijk de muziek is. Nu zag ik hem net alleen zittenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eigenlijk niet zo. Of ik denk niet dat Erik dat zo ervaart. Hij kan met bijna iedereen wel overweg en met bijv. Rupert heeft hij gewoon niks. Dat kan. Met Isaac is hij geen vrienden maar ik zie ze toch regelmatig praten.
ja beetje lekkere muziek en dansen zou helpenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:43 schreef lojanda het volgende:
Het is maar een tam feestje vind ik.. nog geen dronken mensen en er wordt ook niet echt gedanst.. nu snap ik dat laatste wel want wat een k.u.t. Muziek.
Op deze momenten vind ik het wel jammer dat Jeff weg is en dat Babette niet meer rookt en drinkt
Verschrikkelijke muziek draait Marciano altijd..quote:Op zondag 18 juni 2023 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja beetje lekkere muziek en dansen zou helpen
De vogel is even water aan het drinkenquote:
Het lukt hen anders wel, zwaar of niet zwaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:42 schreef Rhosyn het volgende:
Kom op. Dan weeg je 125 kilo en dan denk je dat je op een opblaasbaar beest in het zwembad kan zitten.
![]()
Moirama lijkt me ook het type dat persee ezeltje wil rijden
Ik zie nu dat Moirama gewoon loopt. Ik vond het al raarquote:Op zondag 18 juni 2023 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag hem eerst zinken maar toch gelukt zie ik.
Ongelooflijk.
Ook wel te warm om te dansen lijkt mijquote:Op zondag 18 juni 2023 16:43 schreef lojanda het volgende:
Het is maar een tam feestje vind ik.. nog geen dronken mensen en er wordt ook niet echt gedanst.. nu snap ik dat laatste wel want wat een k.u.t. Muziek.
Op deze momenten vind ik het wel jammer dat Jeff weg is en dat Babette niet meer rookt en drinkt
Nee. Dat ding is zover gezonken dat ze met haar voeten bij de bodem komt.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het lukt hen anders wel, zwaar of niet zwaar.
Echt vreselijke muziek. Het lijkt ook allemaal op elkaar..Muziek kan zoveel sfeer maken, maar dit is 3 x niks..quote:Op zondag 18 juni 2023 16:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Verschrikkelijke muziek draait Marciano altijd..
Met JW kon hij lekker meeklagen. JW had overal wel commentaar op en dat begreep Erik als de beste.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat is waar, en hij gaat natuurlijk ook wel veel met Mirthe om. Maar ik bedoelde eigenlijk met feestjes, normaal zat hij dan aan de kant een beetje met JW te praten over hoe vreselijk de muziek is. Nu zag ik hem net alleen zitten
Het is warm idd maar er hangt niet echt gezelligheid.. en dat heeft dan zoveel geld gekost. Er zijn leukere feestjes geweest wat nog geen 50 euro heeft gekost.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel te warm om te dansen lijkt mij
Ze loopt altijd een beetje scheef, mank. Niet af en toe.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Moirama gewoon loopt. Ik vond het al raar
Muziek maakt altijd de sfeer.. hier word ik agressief vanquote:Op zondag 18 juni 2023 16:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt vreselijke muziek. Het lijkt ook allemaal op elkaar..Muziek kan zoveel sfeer maken, maar dit is 3 x niks..
Ik dacht al dat je haar niet zo leuk vind.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:46 schreef Rhosyn het volgende:
Komt ze nog close in beeld ook.![]()
Takkewijf met haar grote bek ( en dierenbeul)
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze loopt altijd een beetje scheef, mank. Niet af en toe.
Wat net al werd geschreven, muziek doet alles met de sfeer.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is warm idd maar er hangt niet echt gezelligheid.. en dat heeft dan zoveel geld gekost. Er zijn leukere feestjes geweest wat nog geen 50 euro heeft gekost.
Het is veel te veel opgedrongen en opgezet.
Ja, ik ook. geluid weer uit...quote:Op zondag 18 juni 2023 16:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Muziek maakt altijd de sfeer.. hier word ik agressief van
Dat is het wel een beetje. Er is weinig spontaniteit Het is verder wel een gezellige dag maar echt feesten doen ze nog niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is warm idd maar er hangt niet echt gezelligheid.. en dat heeft dan zoveel geld gekost. Er zijn leukere feestjes geweest wat nog geen 50 euro heeft gekost.
Het is veel te veel opgedrongen en opgezet.
O dát!quote:Op zondag 18 juni 2023 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel in het water. Zittend op dat opblaas beest samen met Janet.
Ze hebben er al 1 week ofzo over lopen zeuren en nu het dan eindelijk zover is is de verwachting gestegen tot de hemel en valt het tegen.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje. Er is weinig spontaniteit Het is verder wel een gezellige dag maar echt feesten doen ze nog niet.
Shotjes...extra drank erin laten gooien...zie haar dalijk weer roken ookquote:Op zondag 18 juni 2023 16:47 schreef schizolientje het volgende:
Babette staat weer met een drankje wat zze net haalde bij de bar, ik ben de tel kwijt
En volgens mij duurt de muziek niet lang meer en de drank is ook al bijna op.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje. Er is weinig spontaniteit Het is verder wel een gezellige dag maar echt feesten doen ze nog niet.
Na het bekijken van de strijkles van Isaac wordt mijn mening over dat kind alleen maar erger. Ze zei ook eens dat Babette Marciano heeft en zij Isaak. Wat denkt dat kind allemaal? Isaac zei gelukkig dat het allemaal in haar hoofd zit waarop zij zei dat hij denkt dat ze gek is. Wonderlijke gedachtengang heeft dat wicht.quote:
Is minstens zoveel zeggend,quote:Op zondag 18 juni 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Correctie Erik leest niet maar zit te puzzelen
Die kont van Wendy deint op en neerquote:
quote:
Dat was met het muntenduiken ook zo grappig om te zien. Alleen haar trillende billen boven water.quote:
Isaac vindt het maar wat leuk en voedt het ook continuquote:Op zondag 18 juni 2023 16:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Na het bekijken van de strijkles van Isaac wordt mijn mening over dat kind alleen maar erger. Ze zei ook eens dat Babette Marciano heeft en zij Isaak. Wat denkt dat kind allemaal? Isaac zei gelukkig dat het allemaal in haar hoofd zit waarop zij zei dat hij denkt dat ze gek is. Wonderlijke gedachtengang heeft dat wicht.
Die bleven niet onder waterquote:Op zondag 18 juni 2023 16:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was met het muntenduiken ook zo grappig om te zien. Alleen haar trillende billen boven water.
Hij zegt er wel vaker iets van maar niet nadrukkelijk genoeg, bang dat ze weer gaat janken denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac vindt het maar wat leuk en voedt het ook continu
Daarmee bedoel ik dat hij zich distantieert van het feestje.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Erik zich terugtrekt is juist niet veelzeggend.
Om vervolgens een andere keer over haar rug te wrijvenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zegt er wel vaker iets van maar niet nadrukkelijk genoeg, bang dat ze weer gaat janken denk ik.
Ja, ABBA enzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:58 schreef mootie het volgende:
Iets om mee te bleren was leuker geweest, summerhits etc.
Ziet er ook weer mooi uitquote:
Zij is nogal jaloers. Toen Eunice tegen hem aan het rijden was in de keuken ging ze meteen verhaal halen bij hem.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om vervolgens een andere keer over haar rug te wrijvenhij geeft zelf dubbel signalen af volgens mij.
Zolang hij denkt dat er geen camera op staat gaat hij erin mee en als hij ziet dat ze in beeld zijn geeft hij haar een duw.. vul maar in wat hij er van vindtquote:Op zondag 18 juni 2023 16:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zegt er wel vaker iets van maar niet nadrukkelijk genoeg, bang dat ze weer gaat janken denk ik.
Dat dus.. vieze gluiperd is het.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om vervolgens een andere keer over haar rug te wrijvenhij geeft zelf dubbel signalen af volgens mij.
Dat bepaalt ook een deel van de sfeer daar denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
Mirthe gaat met stukjes stokbrood rond en zegt erbij dat iedereen er drie mag.. eigenlijk is dat toch wel triest dat je niet eens een schaal neer kan zetten waar iedereen wat van kan nemen omdat er dan meteen gegraaid wordt en binnen twee minuten alles op is
Drank is bijna opquote:Op zondag 18 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
De cocktail glazen worden al afgewassen en in de doos gedaan.
Serieus, was mij nog niet opgevallen. Ja, wel dat hij vaak in de camera kijkt maar dat met Zoe nog niet gezien.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zolang hij denkt dat er geen camera op staat gaat hij erin mee en als hij ziet dat ze in beeld zijn geeft hij haar een duw.. vul maar in wat hij er van vindt
Dat heb ik al zo vaak gezien. Altijd als hij haar aanraakt kijkt hij gelijk hoe de camera staatquote:Op zondag 18 juni 2023 17:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Serieus, was mij nog niet opgevallen. Ja, wel dat hij vaak in de camera kijkt maar dat met Zoe nog niet gezien.
Eens kijken wat er nog uit de kastjes komtquote:
Getverderrie, niet eerlijk naar Zoe toe dan. Ik zie alleen de filmpjes en de uitzendingen dus mis ik vaak het een en ander. Maar ik geloof je meteen hoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gezien. Altijd als hij haar aanraakt kijkt hij gelijk hoe de camera staat
Maar dat is toch niet veelzeggendquote:Op zondag 18 juni 2023 16:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat hij zich distantieert van het feestje.
Maar ik denk dat je zijn stilzwijgen bedoelt.![]()
En anders maar aan het kraanwater voor de nadorst.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken wat er nog uit de kastjes komt
Dat is altijd wel een beetje een domper op een feestje.
Het is niet voor niets dat ze naar hem toe blijft gaan.. Laatst zei ze tegen Babette dat hij heel anders tegen haar doet als ze alleen zijn en er geen stream op staat. Toen ze dat zei waren ze ook net te laat weer met de camera wegdraaien.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, maar dat ben ik volkomen eens met je.
Sterke drank bedoel ik dan.. er is nog wel bier.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken wat er nog uit de kastjes komt
Dat is altijd wel een beetje een domper op een feestje.
Ahhquote:Op zondag 18 juni 2023 17:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sterke drank bedoel ik dan.. er is nog wel bier.
Jij hebt geen streams?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Getverderrie, niet eerlijk naar Zoe toe dan. Ik zie alleen de filmpjes en de uitzendingen dus mis ik vaak het een en ander. Maar ik geloof je meteen hoor.
Veelzeggend betekent in mijn ogen zoiets als duidelijk. Maar ik kom uit het Zuiden en misschien ligt het daaraan.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet veelzeggend![]()
Zegt niks over het feestje, want dit is wat Erik altijd doet.
Maar wat is er duidelijk dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veelzeggend betekent in mijn ogen zoiets als duidelijk. Maar ik kom uit het Zuiden en misschien betekent dat woord ergens anders wel anders.
Dat is altijd zo aan het einde van een feestje. Je komt in de stemming door de drank en de sfeer en voor je het weet draaien ze het laatste nummer. Zo jammer.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:07 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat het over iets anders ging....dat de barbecue wat zachter moet ofzo....nu komt het wel een beetje op gang.
We hebben Mirthe volgens mij nog niet echt dronken gezien toch? Wil ik eigenlijk wel eens zienquote:Op zondag 18 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Mirthe vraagt wil je proeven. Wendy proeft en trekt zuur weg "oh bah"
Kan iemand Mirthe even in beetje in de gaten houden vanavond
Die is ook meer dan eens over haar giechel gegaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
We hebben Mirthe volgens mij nog niet echt dronken gezien toch? Wil ik eigenlijk wel eens zien
Het is mij wél opgevallen dat hij altijd met iedereen mee zit te praten en dan later blijkt dat hij er heel anders over denkt.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ze naar hem toe blijft gaan.. Laatst zei ze tegen Babette dat hij heel anders tegen haar doet als ze alleen zijn en er geen stream op staat. Toen ze dat zei waren ze ook net te laat weer met de camera wegdraaien.
Dat ook idd.. lult met iedereen mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is mij wél opgevallen dat hij altijd met iedereen mee zit te praten en dan later blijkt dat hij er heel anders over denkt.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das jammer want dan mis je wel heel veel.quote:
Nou dan ben ik benieuwd of hij het banjer nummer van Jeff draait.. dat had hij wel aan hem beloofd.quote:
Als iemand zich in drukte afzondert dan zeggen we hier vaak dat het veelzeggend is. Dus dat dat geen uitleg nodig heeft en het duidelijk is dat diegene alléén wil zitten en niet bij de feestgangers in dit geval.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:14 schreef engine het volgende:
Ciano denkt echt dat zijn haren oplossen in water geloof ik.
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:14 schreef engine het volgende:
Ciano denkt echt dat zijn haren oplossen in water geloof ik.
Zit ze aan de azijn?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Mirthe vraagt wil je proeven. Wendy proeft en trekt zuur weg "oh bah"
Kan iemand Mirthe even in beetje in de gaten houden vanavond
Die haren zijn hem heilig, waarom is mij een raadsel.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:11 schreef lojanda het volgende:
Babette moet stoppen met het waterpistool van Marciano.. pas op mijn haren roept hij
Nee een of ander mixje waar van alles bij elkaar gegooid isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |