En volgens mij duurt de muziek niet lang meer en de drank is ook al bijna op.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje. Er is weinig spontaniteit Het is verder wel een gezellige dag maar echt feesten doen ze nog niet.
Na het bekijken van de strijkles van Isaac wordt mijn mening over dat kind alleen maar erger. Ze zei ook eens dat Babette Marciano heeft en zij Isaak. Wat denkt dat kind allemaal? Isaac zei gelukkig dat het allemaal in haar hoofd zit waarop zij zei dat hij denkt dat ze gek is. Wonderlijke gedachtengang heeft dat wicht.quote:
Is minstens zoveel zeggend,quote:Op zondag 18 juni 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Correctie Erik leest niet maar zit te puzzelen
Die kont van Wendy deint op en neerquote:
quote:
Dat was met het muntenduiken ook zo grappig om te zien. Alleen haar trillende billen boven water.quote:
Isaac vindt het maar wat leuk en voedt het ook continuquote:Op zondag 18 juni 2023 16:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Na het bekijken van de strijkles van Isaac wordt mijn mening over dat kind alleen maar erger. Ze zei ook eens dat Babette Marciano heeft en zij Isaak. Wat denkt dat kind allemaal? Isaac zei gelukkig dat het allemaal in haar hoofd zit waarop zij zei dat hij denkt dat ze gek is. Wonderlijke gedachtengang heeft dat wicht.
Die bleven niet onder waterquote:Op zondag 18 juni 2023 16:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was met het muntenduiken ook zo grappig om te zien. Alleen haar trillende billen boven water.
Hij zegt er wel vaker iets van maar niet nadrukkelijk genoeg, bang dat ze weer gaat janken denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac vindt het maar wat leuk en voedt het ook continu
Daarmee bedoel ik dat hij zich distantieert van het feestje.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Erik zich terugtrekt is juist niet veelzeggend.
Om vervolgens een andere keer over haar rug te wrijvenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zegt er wel vaker iets van maar niet nadrukkelijk genoeg, bang dat ze weer gaat janken denk ik.
Ja, ABBA enzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:58 schreef mootie het volgende:
Iets om mee te bleren was leuker geweest, summerhits etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |