Eens. Hoedje past haar ook wel.quote:
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
De drank vloeit rijkelijk.. gelukkig maar, want de rest een tamme zooi
Drama komt nooit aan het begin van een feestquote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.
Nope, we moeten eerst alle stadia van dronkenschap door.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Drama komt nooit aan het begin van een feest
Denk het nietquote:
Die zal hem dus wel zo uit doen en niet de hele dag aanhoudenquote:
Dat geloof ik ook, 15 is te weinig om nog ergens oorlog te stoken, ze weten alles al van elkaarquote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.
Ik heb tijd vandaagquote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, we moeten eerst alle stadia van dronkenschap door.
Dan moeten ze wel allemaal drinken hoorde Zoë al om iets alcohol vrij vragen e n Babette drinkt ook niet toch ?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Drama komt nooit aan het begin van een feest
Er zijn er genoeg die wel drinken en het feest is nog niet voorbijquote:Op zondag 18 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel allemaal drinken hoorde Zoë al om iets alcohol vrij vragen e n Babette drinkt ook niet toch ?
Come on hype girlsquote:
Dat precies dacht ik ook van de week. Ik denk het dus niet. Ze kunnen alleen hun hoofd zien. De rest van hun lijf moeten anderen beoordelen en die zeggen altijd. Staaaaat je goed bitch...sexy mammaquote:Op zondag 18 juni 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh hebben ze daar wel een spiegel waar ze zich helemaal in kunnen zien
Dát zien we morgenochtend wel als Jappie weer naast haar in bed ligtquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dronken Wendy weer zal worden..
Mijn vroeg of ik het een probleem voor nu als hij wat thuis zou werken.. nee hoor schat doe je dingquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn vroeg of ik het een probleem voor nu als hij wat thuis zou werken.. nee hoor schat doe je ding![]()
Ze vinden het tot nu toe al geslaagd
Waarom met zijn shirt aanquote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Pippie Zeurkous & Princes Lelijk zitten al in te Tub
[ afbeelding ]
Geen regen dus geweest. Die verdampte al toen het onderweg naar beneden kwam.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Pippie Zeurkous & Princes Lelijk zitten al in te Tub
[ afbeelding ]
e hebben weinig te zeggenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Goed bezig.
En ja sfeer is goed nu, sas en bern in de hottub, wil eigenlijk niet luisteren naar ze dus doe dat ook niet.
Zij zelf mag wel in bikiniquote:Op zondag 18 juni 2023 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij moest paniekerig achter zijn Meestresje aan het bad in
Die gaan los als ze uit de loods zijn, houden te veel rekening met de camera's en hun toekomst, best slim wel van ze eigenlijk maar niet leuk voor ons.quote:
Dat zijn de lekkerstequote:Op zondag 18 juni 2023 15:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan nog meer bij![]()
![]()
was een voorproefshotje
Maar juist Zoé en Babette kunnen voor gezeik zorgen de rest valt wel mee toch als ze gedronken hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die wel drinken en het feest is nog niet voorbij
Is idd Corona Ceroquote:Op zondag 18 juni 2023 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
Niet alleen Regie houd 'r in de gaten.. maar het zal vast wel 0.0 zijn... zó stom is zelfs Babbel niet
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Babette nog nooit voor gezeik gezorgd.. Zoë die is gevaarlijk. Maar goed laten we hopen dat die de fout in gaat want dan kan ze meteen naar huis.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar juist Zoé en Babette kunnen voor gezeik zorgen de rest valt wel mee toch als ze gedronken hebben
Jasper en Wendy zouden wel weer in bed belanden samen (denk ik)
Alcohol vrij idd..quote:Op zondag 18 juni 2023 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
Niet alleen Regie houd 'r in de gaten.. maar het zal vast wel 0.0 zijn... zó stom is zelfs Babbel niet
[ afbeelding ]
Babbel vist, en lult Moira de hoek weer inquote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef engine het volgende:
Babette dat ze er eigenlijk op zou komenDaar is toch nooit sprake van geweest? Maar Babette noemt het constant.
Zeker niets met drank te maken, het is geheel toevalligquote:Op zondag 18 juni 2023 15:15 schreef engine het volgende:
Babette heeft wel de hoofdrol van dit feestje. Het draait helemaal om haar op de stream vandaag
Je luistert niet goed. Ze zei niet dat ze er nu op zou komenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef engine het volgende:
Babette dat ze er eigenlijk op zou komenDaar is toch nooit sprake van geweest? Maar Babette noemt het constant.
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je luistert niet goed. Ze zei niet dat ze er nu op zou komen
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie maakt de restjes op..![]()
[ afbeelding ]
Ze wilden toen allemaal op Babette (ipodgate, en overloop van GJ naar Isaac)maar toen ze zagen dat het een denk/ mentaal duo eliminatie erdoor hebben ze snel voor Imma gekozen,niet omdat Sas Babs wilde redden maar omdat ze dachten dat Imma dat niet kan.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef engine het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wilden toen allemaal op Babette (ipodgate, en overloop van GJ naar Isaac)maar toen ze zagen dat het een denk/ mentaal duo eliminatie was hebben ze snel voor Imma gekozen,niet omdat Sas Babs wilde redden maar omdat ze dachten dat Imma dat niet kan.
In de loods?quote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef engine het volgende:
Eunice vertelt over een feestje dat ze totaal niet meer kan herinneren
Dat was het eerste feestje nadat JW weg was.. toen had ze zoveel gedronken dat ze de hele slaapkamer had onder gekotst..quote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef engine het volgende:
Eunice vertelt over een feestje dat ze totaal niet meer kan herinneren
Ja maar ik weet zo niet welk feestje ze bedoeld. Babette vroeg of ze het wel leuk had gevonden maar dat kan ze niet beantwoorden want ze wist er niks meer vanquote:
Dus twee keer gedronken.. eerste keer eindigde ze met JW in bed en de tweede keer alles onder kotsen.. owww mijn kienderenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik weet zo niet welk feestje ze bedoeld. Babette vroeg of ze het wel leuk had gevonden maar dat kan ze niet beantwoorden want ze wist er niks meer van
Toen met JW? In bedxen achter de drums de kreun en tongworstel sessie of was dat geen feestje?quote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik weet zo niet welk feestje ze bedoeld. Babette vroeg of ze het wel leuk had gevonden maar dat kan ze niet beantwoorden want ze wist er niks meer van
Dat is letterlijk wat hij zei vorige keer toen ze proosten. Dat wil hij niet hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:30 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig heeft Erik weer kleding aangetrokken![]()
Hij proost met Mirthe en zegt me wel aankijken hè.. goh zou hij bang zijn op zeven jaar slechte seks
Bern deed net dan ook het shotje van Sasha in plaats van Sas zelf. En zijn eigen shotje natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:31 schreef Was-beer het volgende:
Bern voelt de alcohol nu al zegt hij. Sasha totaaaaaal niet
Bern drinkt ook niet zo vaak en zo veel.. dan kan het idd best zijn dat je het snel voelt. Sasha daarin tegenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:31 schreef Was-beer het volgende:
Bern voelt de alcohol nu al zegt hij. Sasha totaaaaaal niet
Komt omdat Zoë enquote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Toch wel veel "Out of the comfort zone" gezichten weer
[ afbeelding ]
Hij moet eerst maar eens zorgen dat en keer seks heeft.. of het dan goeie seks is zal nog niet zo belangrijk zijn denk ikquote:Op zondag 18 juni 2023 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat hij zei vorige keer toen ze proosten. Dat wil hij niet hebben
Over een uur loopt Sas weer te vloeken als ern bootwerker en moet Bern alles weer sussen,kruikje brengen naar bedje brengen aaitjes en kusjes geven als mevrouw daat toestemming voor geeft.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern drinkt ook niet zo vaak en zo veel.. dan kan het idd best zijn dat je het snel voelt. Sasha daarin tegen
Wendie heeft wel "rugdekking" vannachtquote:Op zondag 18 juni 2023 15:39 schreef engine het volgende:
Ik zie Wendy ook nog wel een barman versieren vandaag.
Wendy ziet er ook weer mooi uitquote:Op zondag 18 juni 2023 15:39 schreef engine het volgende:
Ik zie Wendy ook nog wel een barman versieren vandaag.
quote:
KLopt had ik eerder al genoemd,quote:Op zondag 18 juni 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Mirthe ziet er ook weer leuk uit
Ik zit mij hetzelfde af te vragenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Is dit het rooster wat Marciano gekocht heeft?
Je kan er wel heel wat vlees op kwijt, lekker grote steaksquote:Op zondag 18 juni 2023 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit mij hetzelfde af te vragenlijkt me wel. Ik snap nu het verschil wel al vind ik het nog steeds onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |