Eens. Hoedje past haar ook wel.quote:
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
De drank vloeit rijkelijk.. gelukkig maar, want de rest een tamme zooi
Drama komt nooit aan het begin van een feestquote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.
Nope, we moeten eerst alle stadia van dronkenschap door.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Drama komt nooit aan het begin van een feest
Denk het nietquote:
Die zal hem dus wel zo uit doen en niet de hele dag aanhoudenquote:
Dat geloof ik ook, 15 is te weinig om nog ergens oorlog te stoken, ze weten alles al van elkaarquote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in drama daar maar geen idee of dat nog in de overgebleven bewoners zit.
Ik heb tijd vandaagquote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, we moeten eerst alle stadia van dronkenschap door.
Dan moeten ze wel allemaal drinken hoorde Zoë al om iets alcohol vrij vragen e n Babette drinkt ook niet toch ?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Drama komt nooit aan het begin van een feest
Er zijn er genoeg die wel drinken en het feest is nog niet voorbijquote:Op zondag 18 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel allemaal drinken hoorde Zoë al om iets alcohol vrij vragen e n Babette drinkt ook niet toch ?
Come on hype girlsquote:
Dat precies dacht ik ook van de week. Ik denk het dus niet. Ze kunnen alleen hun hoofd zien. De rest van hun lijf moeten anderen beoordelen en die zeggen altijd. Staaaaat je goed bitch...sexy mammaquote:Op zondag 18 juni 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh hebben ze daar wel een spiegel waar ze zich helemaal in kunnen zien
Dát zien we morgenochtend wel als Jappie weer naast haar in bed ligtquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dronken Wendy weer zal worden..
Mijn vroeg of ik het een probleem voor nu als hij wat thuis zou werken.. nee hoor schat doe je dingquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn vroeg of ik het een probleem voor nu als hij wat thuis zou werken.. nee hoor schat doe je ding![]()
Ze vinden het tot nu toe al geslaagd
Waarom met zijn shirt aanquote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Pippie Zeurkous & Princes Lelijk zitten al in te Tub
[ afbeelding ]
Geen regen dus geweest. Die verdampte al toen het onderweg naar beneden kwam.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Pippie Zeurkous & Princes Lelijk zitten al in te Tub
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |