Ziet er ook weer mooi uitquote:
Zij is nogal jaloers. Toen Eunice tegen hem aan het rijden was in de keuken ging ze meteen verhaal halen bij hem.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om vervolgens een andere keer over haar rug te wrijvenhij geeft zelf dubbel signalen af volgens mij.
Zolang hij denkt dat er geen camera op staat gaat hij erin mee en als hij ziet dat ze in beeld zijn geeft hij haar een duw.. vul maar in wat hij er van vindtquote:Op zondag 18 juni 2023 16:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zegt er wel vaker iets van maar niet nadrukkelijk genoeg, bang dat ze weer gaat janken denk ik.
Dat dus.. vieze gluiperd is het.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om vervolgens een andere keer over haar rug te wrijvenhij geeft zelf dubbel signalen af volgens mij.
Dat bepaalt ook een deel van de sfeer daar denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
Mirthe gaat met stukjes stokbrood rond en zegt erbij dat iedereen er drie mag.. eigenlijk is dat toch wel triest dat je niet eens een schaal neer kan zetten waar iedereen wat van kan nemen omdat er dan meteen gegraaid wordt en binnen twee minuten alles op is
Drank is bijna opquote:Op zondag 18 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
De cocktail glazen worden al afgewassen en in de doos gedaan.
Serieus, was mij nog niet opgevallen. Ja, wel dat hij vaak in de camera kijkt maar dat met Zoe nog niet gezien.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zolang hij denkt dat er geen camera op staat gaat hij erin mee en als hij ziet dat ze in beeld zijn geeft hij haar een duw.. vul maar in wat hij er van vindt
Dat heb ik al zo vaak gezien. Altijd als hij haar aanraakt kijkt hij gelijk hoe de camera staatquote:Op zondag 18 juni 2023 17:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Serieus, was mij nog niet opgevallen. Ja, wel dat hij vaak in de camera kijkt maar dat met Zoe nog niet gezien.
Eens kijken wat er nog uit de kastjes komtquote:
Getverderrie, niet eerlijk naar Zoe toe dan. Ik zie alleen de filmpjes en de uitzendingen dus mis ik vaak het een en ander. Maar ik geloof je meteen hoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gezien. Altijd als hij haar aanraakt kijkt hij gelijk hoe de camera staat
Maar dat is toch niet veelzeggendquote:Op zondag 18 juni 2023 16:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat hij zich distantieert van het feestje.
Maar ik denk dat je zijn stilzwijgen bedoelt.![]()
En anders maar aan het kraanwater voor de nadorst.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken wat er nog uit de kastjes komt
Dat is altijd wel een beetje een domper op een feestje.
Het is niet voor niets dat ze naar hem toe blijft gaan.. Laatst zei ze tegen Babette dat hij heel anders tegen haar doet als ze alleen zijn en er geen stream op staat. Toen ze dat zei waren ze ook net te laat weer met de camera wegdraaien.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, maar dat ben ik volkomen eens met je.
Sterke drank bedoel ik dan.. er is nog wel bier.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken wat er nog uit de kastjes komt
Dat is altijd wel een beetje een domper op een feestje.
Ahhquote:Op zondag 18 juni 2023 17:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sterke drank bedoel ik dan.. er is nog wel bier.
Jij hebt geen streams?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Getverderrie, niet eerlijk naar Zoe toe dan. Ik zie alleen de filmpjes en de uitzendingen dus mis ik vaak het een en ander. Maar ik geloof je meteen hoor.
Veelzeggend betekent in mijn ogen zoiets als duidelijk. Maar ik kom uit het Zuiden en misschien ligt het daaraan.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet veelzeggend![]()
Zegt niks over het feestje, want dit is wat Erik altijd doet.
Maar wat is er duidelijk dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veelzeggend betekent in mijn ogen zoiets als duidelijk. Maar ik kom uit het Zuiden en misschien betekent dat woord ergens anders wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |