Ze hebben nog zalm en spare ribs en iets van koteletjesquote:Op zondag 18 juni 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Ik weet niet hoeveel vleesjes per persoon ze hebben maar ze hebben nu alleen nog een maiskolf en hamburger gehad.
Ah dus er valt nog genoeg te grillenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben nog zalm en spare ribs en iets van koteletjes
Volgens mij 4quote:Op zondag 18 juni 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Ik weet niet hoeveel vleesjes per persoon ze hebben maar ze hebben nu alleen nog een maiskolf en hamburger gehad.
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:21 schreef schizolientje het volgende:
met het geluid uit ziet het er niet eens gezellig uit ook. Laat maar stortregenen, het is vast een complot
Ze zien er allemáál verveeld, verwent, zelfingenomen en arrogant uit... alsof ze zo'n feestje elke maand moeten doen omdat het moet...quote:Op zondag 18 juni 2023 16:21 schreef schizolientje het volgende:
met het geluid uit ziet het er niet eens gezellig uit ook. Laat maar stortregenen, het is vast een complot
In de regen dansen is leukquote:Op zondag 18 juni 2023 16:24 schreef engine het volgende:
Janet "als het gaat regenen gaan we allemaal in de regen staan.....dat wordt lachen"
Vooral als Janet haar jurk nat wordt...quote:Op zondag 18 juni 2023 16:24 schreef engine het volgende:
Janet "als het gaat regenen gaan we allemaal in de regen staan.....dat wordt lachen"
Daarom werd er eerst ook geopperd dat je als laatste aan de bar kon eten en voor die tijd wat kleine hapjes. Feestje valt gauw dood nadat er gegeten is.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar het komt ook een beetje door het eten. Je gaat niet dansend een hamburger eten. Daarvoor kwam het net een beetje op gang.
Dat dacht ik daarstraks ook alquote:Op zondag 18 juni 2023 16:23 schreef engine het volgende:
Ik heb alleen nog niemand in de pool gezien
Muziek?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben nog 1,5uur waarvoor geen idee kan van alles zijn
Jemig wat gevaarlijk ditquote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef engine het volgende:
Relocatie van de barbecue om "dansvloertje!!!" te maken.
[ afbeelding ]
Ik hoor Bern zeggen dat ze nog 1.5 uur hebben
Oké, en dan met volle magen dansen?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef engine het volgende:
Relocatie van de barbecue om "dansvloertje!!!" te maken.
[ afbeelding ]
Ik hoor Bern zeggen dat ze nog 1.5 uur hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |