Dat is altijd zo aan het einde van een feestje. Je komt in de stemming door de drank en de sfeer en voor je het weet draaien ze het laatste nummer. Zo jammer.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:07 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat het over iets anders ging....dat de barbecue wat zachter moet ofzo....nu komt het wel een beetje op gang.
We hebben Mirthe volgens mij nog niet echt dronken gezien toch? Wil ik eigenlijk wel eens zienquote:Op zondag 18 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Mirthe vraagt wil je proeven. Wendy proeft en trekt zuur weg "oh bah"
Kan iemand Mirthe even in beetje in de gaten houden vanavond
Die is ook meer dan eens over haar giechel gegaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
We hebben Mirthe volgens mij nog niet echt dronken gezien toch? Wil ik eigenlijk wel eens zien
Het is mij wél opgevallen dat hij altijd met iedereen mee zit te praten en dan later blijkt dat hij er heel anders over denkt.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ze naar hem toe blijft gaan.. Laatst zei ze tegen Babette dat hij heel anders tegen haar doet als ze alleen zijn en er geen stream op staat. Toen ze dat zei waren ze ook net te laat weer met de camera wegdraaien.
Dat ook idd.. lult met iedereen mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is mij wél opgevallen dat hij altijd met iedereen mee zit te praten en dan later blijkt dat hij er heel anders over denkt.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das jammer want dan mis je wel heel veel.quote:
Nou dan ben ik benieuwd of hij het banjer nummer van Jeff draait.. dat had hij wel aan hem beloofd.quote:
Als iemand zich in drukte afzondert dan zeggen we hier vaak dat het veelzeggend is. Dus dat dat geen uitleg nodig heeft en het duidelijk is dat diegene alléén wil zitten en niet bij de feestgangers in dit geval.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:14 schreef engine het volgende:
Ciano denkt echt dat zijn haren oplossen in water geloof ik.
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:14 schreef engine het volgende:
Ciano denkt echt dat zijn haren oplossen in water geloof ik.
Zit ze aan de azijn?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Mirthe vraagt wil je proeven. Wendy proeft en trekt zuur weg "oh bah"
Kan iemand Mirthe even in beetje in de gaten houden vanavond
Die haren zijn hem heilig, waarom is mij een raadsel.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:11 schreef lojanda het volgende:
Babette moet stoppen met het waterpistool van Marciano.. pas op mijn haren roept hij
Nee een of ander mixje waar van alles bij elkaar gegooid isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |