En onze buren zijn ook al van Biden en de staat. Gaat wel ver hoor, dit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
Kinderen zijn van de staat volgens het Witte Huis![]()
[ twitter ]
"This administration has your BACK"quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Met Biden voorin in de lijnquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De globalisten uiteraardquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij vooral af wie dit soort dingen verzint. Dat kan gewoon niet van Biden zelf komen, dat was altijd een redelijk gematigd politicus. Maar sinds zijn presidentschap is het veelal extreme identiteitspolitiek. Schreeuwen over 'Jim Crow 2.0', Covid-19 tegemoetkomingen willen uitdelen op basis van huidskleur, klagen over 'white supremacy', klagen over 'systemic racism' en dus ook dit soort bizarre retoriek over LHBTQ-kwesties. Dit zou je misschien van de meiden van 'The Squad' verwachten, maar niet van een gematigd Democraat.
type fout: has take your backquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij vooral af wie dit soort dingen verzint. Dat kan gewoon niet van Biden zelf komen, dat was altijd een redelijk gematigd politicus. Maar sinds zijn presidentschap is het veelal extreme identiteitspolitiek. Schreeuwen over 'Jim Crow 2.0', Covid-19 tegemoetkomingen willen uitdelen op basis van huidskleur, klagen over 'white supremacy', klagen over 'systemic racism' en dus ook dit soort bizarre retoriek over LHBTQ-kwesties. Dit zou je misschien van de meiden van 'The Squad' verwachten, maar niet van een gematigd Democraat.
Dat idee heb ik af en toe wel jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.
Is al een topic over.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-transgender-vrouw
'Het merk stuurde Mulvaney een blikje met haar beeltenis erop'
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je ouder wordt, dan kun je de veranderingen in de wereld niet meer bolwerken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.
Tja, hoe noem je het anders als iemand het rood voor de ogen krijgt bij het zien van wat vlaggen bij het homomonument en besluit om ze te vernielen.quote:
Enige wat in dat filmpje wordt gezegd is dat lhbti'ers er ook gewoon bijhoren. Begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo spastisch over wat feitelijk niets meer is een goedbedoelde, vriendelijke boodschap.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Zooo, dat is pas een flinke verdraaiing van wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De commentaren zijn weer van het niveau holbewoner op Twitter.quote:
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enige wat in dat filmpje wordt gezegd is dat lhbti'ers er ook gewoon bijhoren. Begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo spastisch over wat feitelijk niets meer is een goedbedoelde, vriendelijke boodschap.
Dit is geen BNW hquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.
Dat is inderdaad het doel van dit soort demagogische bangmaakverhalen. Mensen aan de macht helpen die allerlei fascistische maatregelen nemen zoals boeken uit bibliotheken verwijderen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
Hopen op DeSantis of VivekGod in 2024. Die zorgen wel dat dit soort sektarische troep wordt verwijderd uit het Witte Huis.
says criticsquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:36 schreef Slayage het volgende:
Fox is in de war / wilt van beide walletjes eten[ twitter ]
Ik zou de demagogie vooral zoeken in die video die op vorige pagina wordt gepost.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het doel van dit soort demagogische bangmaakverhalen. Mensen aan de macht helpen die allerlei fascistische maatregelen nemen zoals boeken uit bibliotheken verwijderen.
Ze horen bij de maatschappij, de samenleving, net zoals ieder ander. Dat is de boodschap.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
Hopen op DeSantis of VivekGod in 2024. Die zorgen wel dat dit soort sektarische troep wordt verwijderd uit het Witte Huis.
Nou, deze filmpje maakt een boel andere claims.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze horen bij de maatschappij, de samenleving, net zoals ieder ander. Dat is de boodschap.
Echt geen idee waarom je daar zo spastisch over doet.
Jaja, ik weet het. Helaas,. Maar ik blijf erbij dat beide kandidaten een uitstekende president zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht DeSantis op een of andere manier de nominatie winnen, dan doet Trump er werkelijk alles aan om hem en de GOP kapot te maken. En dat lukt hem ook nog, want veel Republikeinse kiezers zijn loyaal aan Trump, niet aan de GOP.
Nee hoor, ouders die niet mee willen gaan in deze waanzin zullen de voogdij over de kinderen verliezenquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zooo, dat is pas een flinke verdraaiing van wat er gezegd wordt.
En dat in NWS
Het wordt steeds meer bnwquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee hoor, ouders die niet mee willen gaan in deze waanzin zullen de voogdij over de kinderen verliezen
[ twitter ]
Ik heb nog geen progressieve bestuurders gezien die pro-actief boeken uit bibliotheken verbannen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou de demagogie vooral zoeken in die video die op vorige pagina wordt gepost.
En dat jij rationeel en weloverwogen conservatief beleid verder wilt wegzetten als 'fascisme' is irrelevant. Het is bekend dat progressieven dit bij alles doen wat hun niet bevalt. Jij zult het waarschijnlijk ook wel hartstikke fascistisch vinden dat in Nederland kinderen geen 'geslachtsveranderende' operaties kunnen ondergaan.
Nee, het is verdraaien van wat in de boodschap gezegd wordt, en dan snel iets erbij zoeken dat het zou 'aantonen'.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ach het is steeds dezelfde patroon![]()
[ afbeelding ]
Interessant hoor, is het dan ook censuur dat allerlei standpunten op social media niet welkom zijn (of waren in het geval van Twitter), conservatieve sprekers worden geweerd van universiteiten of zware beveiliging nodig hebben, mensen in worden gecanceld of ontslagen als men een verkeerde mening heeft? Hier zijn inmiddels talloze voorbeelden van te geven.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen progressieve bestuurders gezien die pro-actief boeken uit bibliotheken verbannen.
En dat soort censuur is gewoon fascistisch beleid te noemen. Bestuurders die zoiets doen moet je bijzonder wantrouwen.
Nee aangezien social media geen publieke ruimte is maar priveruimte is van een bedrijf dat huisregels mag bepalen. Zo mag Fox news bepalen dat er geen progressieve sprekers op hun kanalen komen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Interessant hoor, is het dan ook censuur dat allerlei standpunten op social media niet welkom zijn (of waren in het geval van Twitter), conservatieve sprekers worden geweerd van universiteiten of zware beveiliging nodig hebben, mensen in worden gecanceld of ontslagen als men een verkeerde mening heeft? Hier zijn inmiddels talloze voorbeelden van te geven.
Jazeker, als de politiek dwingend oplegt dat kindertjes bepaalde dingen niet mogen leren en weten, en daarvoor repressie inzet. Daaraan is alles fascisme.quote:Maar dit is zeker geen fascisme, maar een boek weren uit een schoolbibliotheek omdat er openlijk of seksualiteit wordt gesproken of leugens instaan over de menselijke biologische realiteit of de geschiedenis van een land wel. Haha, maar natuurlijk Hex.
Maar die zijn toch door de wet beschermd?quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Interessant hoor, is het dan ook censuur dat allerlei standpunten op social media niet welkom zijn (of waren in het geval van Twitter), conservatieve sprekers worden geweerd van universiteiten of zware beveiliging nodig hebben, mensen in worden gecanceld of ontslagen als men een verkeerde mening heeft? Hier zijn inmiddels talloze voorbeelden van te geven.
Maar dit is zeker geen fascisme, maar een boek weren uit een schoolbibliotheek omdat er openlijk of seksualiteit wordt gesproken of leugens instaan over de menselijke biologische realiteit of de geschiedenis van een land wel. Haha, maar natuurlijk Hex.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
"I want to thank my daddy for letting me be who I wanted to be"
[ twitter ]
quote:
Wat mooi! En ook heel belangrijk dat de ouders voor het geluk van het kind kiezen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Tsja, te hopen voor het kind in kwestie dat hij, als hij volwassen is, er nog steeds zo over denkt. Ik heb zo mijn twijfels of kinderen al zo duidelijk aan kunnen geven wat ze willen... en of wat ze op dit moment willen ook is wat ze later willen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Triest en schrikbarend toch zulke videos. Je zou dit soort dingen als ouder maar gaan aanwakkeren. Het idee bij je kind gaan bevestigen dat deze eigenlijk van het andere geslacht is en daar dan ook nog mee te koop gaan lopen op social media in de hoop dat jij er nog een paar (virtuele) schouderklopjes door kunt krijgen. Gelukkig maar dat progressieven over het algemeen minder kinderen hebben dan conservatieven.quote:
Je weet dat er in menig bibliotheek leeftijdsgrenzen zijn? Ook in Nederland. Soms zal dat adviserend zijn, soms restrictief. Vooral als het bijvoorbeeld gaat om bepaald beeldmateriaal. Er zijn natuurlijk in bredere zin ook allerlei dingen in de wet opgenomen waar kinderen van worden weerhouden. Op sommige plekken kunnen kinderen niet komen, sommige dingen kunnen kinderen niet zien of mogen ze niet doen. Volgens jouw lijn van rederen is dit dus fascisme. Haha, maar natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee aangezien social media geen publieke ruimte is maar priveruimte is van een bedrijf dat huisregels mag bepalen. Zo mag Fox news bepalen dat er geen progressieve sprekers op hun kanalen komen.
Maar eisen dat private partijen een bepaald gedachtegoed een podium moet geven is ook zo'n fascistisch trekje. Zie je ook al bij de roze leeuw.
[..]
Jazeker, als de politiek dwingend oplegt dat kindertjes bepaalde dingen niet mogen leren en weten, en daarvoor repressie inzet. Daaraan is alles fascisme.
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Tsja, te hopen voor het kind in kwestie dat hij, als hij volwassen is, er nog steeds zo over denkt. Ik heb zo mijn twijfels of kinderen al zo duidelijk aan kunnen geven wat ze willen... en of wat ze op dit moment willen ook is wat ze later willen.
Maar er mee naar een kliniek gaan op 9-jarige leeftijd.... tsja.
Tja, verbod van een kinderboek verbieden goedpraten dat wij ook leeftijdsgrenzen hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Triest en schrikbarend toch zulke videos. Je zou dit soort dingen als ouder maar gaan aanwakkeren. Het idee bij je kind gaan bevestigen dat deze eigenlijk van het andere geslacht is en daar dan ook nog mee te koop gaan lopen op social media in de hoop dat jij er nog een paar (virtuele) schouderklopjes door kunt krijgen. Gelukkig maar dat progressieven over het algemeen minder kinderen hebben dan conservatieven.
[..]
Je weet dat er in menig bibliotheek leeftijdsgrenzen zijn? Ook in Nederland. Soms zal dat adviserend zijn, soms restrictief. Vooral als het bijvoorbeeld gaat om bepaald beeldmateriaal. Er zijn natuurlijk in bredere zin ook allerlei dingen in de wet opgenomen waar kinderen van worden weerhouden. Op sommige plekken kunnen kinderen niet komen, sommige dingen kunnen kinderen niet zien of mogen ze niet doen. Volgens jouw lijn van rederen is dit dus fascisme. Haha, maar natuurlijk.
'Facisme' is ook zo'n containerbegrip geworden waar zelfbenoemde progressieven graag te pas en onpas mee smijten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Triest en schrikbarend toch zulke videos. Je zou dit soort dingen als ouder maar gaan aanwakkeren. Het idee bij je kind gaan bevestigen dat deze eigenlijk van het andere geslacht is en daar dan ook nog mee te koop gaan lopen op social media in de hoop dat jij er nog een paar (virtuele) schouderklopjes door kunt krijgen. Gelukkig maar dat progressieven over het algemeen minder kinderen hebben dan conservatieven.
[..]
Je weet dat er in menig bibliotheek leeftijdsgrenzen zijn? Ook in Nederland. Soms zal dat adviserend zijn, soms restrictief. Vooral als het bijvoorbeeld gaat om bepaald beeldmateriaal. Er zijn natuurlijk in bredere zin ook allerlei dingen in de wet opgenomen waar kinderen van worden weerhouden. Op sommige plekken kunnen kinderen niet komen, sommige dingen kunnen kinderen niet zien of mogen ze niet doen. Volgens jouw lijn van rederen is dit dus fascisme. Haha, maar natuurlijk.
De leeftijdsgrenzen in Nederland vergelijken met een bestuurder die om dubieuze politieke redenen ineens boeken gaat verbieden en censureren, die daarvoor nooit een probleem waren. Of die macht misbruikt om het onderwijs zijn wereldbeeld door hun strot te duwen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Affirmen die hap en op de 25e verdieping aan gevels laten plakken…quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.
80% bedenkt zich… dus de kans dat ze verkeerd hebben gekozen is 4x zo groot.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi! En ook heel belangrijk dat de ouders voor het geluk van het kind kiezen.
Facisme in de puurste vorm.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:28 schreef Ali_boo het volgende:
Ik doe deze twee er maar ook erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft juist een wet in het leven geroepen op basis waarvan de ouders bepalen welk wereldbeeld ze zelf door de strot van hun eigen kinderen willen duwen (nou ja, de school mag het niet meer).quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De leeftijdsgrenzen in Nederland vergelijken met een bestuurder die om dubieuze politieke redenen ineens boeken gaat verbieden en censureren, die daarvoor nooit een probleem waren. Of die macht misbruikt om het onderwijs zijn wereldbeeld door hun strot te duwen.![]()
Voor de zekerheid toch maar zijn piemel eraf snijden, anders pleegt hij nog zelfmoord.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.quote:
Wacht, je kunt het niet checken maar je weet wel meteen dat het verzinsels betreft? Dat klinkt tegenstrijdig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.
En dan figuren die 'facisme' schreeuwen zonder ook maar iets te weten van waar het om gaat. Wat een triest gedoe weer.
Het zou mij verbazen als je beter genformeerd bent over dit onderwerp.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.
En dan figuren die 'facisme' schreeuwen zonder ook maar iets te weten van waar het om gaat. Wat een triest gedoe weer.
En waar is jouw link zodat we het kunnen checken?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://nypost.com/2023/0(...)ut-parental-consent/quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat filmpje? Bvdquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als je beter genformeerd bent over dit onderwerp.
Op GeenStijl staat vandaag een getuigenis van een vrouw voor de Senate Judicial committee van Cali, wiens dochter tegen haar wil als minderjarige testosteron kreeg (en uiteindelijk voor zelfmoord koos).
Denk jij dat ze dat verhaal heeft verzonnen? Ze staat daar onder ede…
https://twitter.com/TheTo(...)sgenderleverworst%2Fquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat filmpje? Bvd
Allemaal spot on. Deskundige dame ook. Staan een paar hele goede interviews met haar op YouTube.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheTo(...)sgenderleverworst%2F
Inshallahquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
Dat het maar snel afgelopen is daarmee.
The World Professional Association for Transgender Health has declared that the minimum age for gender transition treatment can now be lowered to 14, which is two years younger than previously advised.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
En het gaat dus niet om anti-transgender zijn. Absoluut niet. Het gaat om de idioterie van medische experimenten op kinderen op basis van onwaarheden die worden verteld.
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?quote:
Daarom blijft activisme nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?
Oh ja... Georganiseerde religie.
Het is verre van winst om woke extremisme in te ruilen voor religieuze dwingelandij. Allebei stromingen die op basis van dogma i.p.v. rationaliteit werken, en eveneens nul oog hebben voor menselijke individualiteit. Houd overdreven invloed van beide VERRE uit het publieke domein.
En zoals ik al jaren zeg: uiteindelijk kruipen conservatieve religieuzen met politieke geldingsdrang altijd bij elkaar. Je moet wat om homo's en vrouwen weer 'op hun plaats te krijgen'.
Wow, ik schrik hier best van. Mijn zoontje van 5 wil graag Sonic worden later.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Als Trump de maatstaf is dan worden ze daar nooit volwassen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wow, ik schrik hier best van. Mijn zoontje van 5 wil graag Sonic worden later.
Om maar even te demonstreren hoe het brein van een kind van die leeftijd werkt. Toch ren ik liever niet naar een kliniek om hem in een blauwe egel te veranderen.
Of zijn ze in Amerika een stuk sneller volwassen ofzo?
Wij van WC-eend….quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:08 schreef Za het volgende:
[..]
The World Professional Association for Transgender Health has declared that the minimum age for gender transition treatment can now be lowered to 14, which is two years younger than previously advised.
Along with that decrease in the age requirement for hormone treatments, the association has also moved to lower the minimum age for some gender reassignment surgeries to between 15 or 17.
https://www.salon.com/202(...)red-to-14-years-old/
Het is een organisatie toegewijd aan het onderzoeken, begrijpen en behandelen van genderdysforie en andere genderstoornissen. De vereniging heeft ongeveer 500 leden over de wereld, werkzaam op gebieden als geneeskunde, psychologie, recht, welzijn, voorlichting, psychotherapie, familiestudies, sociologie, antropologie en seksuologie.quote:
Dat is het precies eigenlijk. Twee religieuze stromingen die elkaar bestrijden en in die dynamiek een enorm aanzuigende werking krijgen en daarmee steeds meer polariseert. Dat de feiten er niet toe doen in zo'n strijd weten we uit de geschiedenis. Treurig eigenlijk, dat we weer op dit punt beland zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?
Het is verre van winst om woke extremisme in te ruilen voor religieuze dwingelandij. Allebei stromingen die op basis van dogma i.p.v. rationaliteit werken, en eveneens nul oog hebben voor menselijke individualiteit. Houd overdreven invloed van beide VERRE uit het publieke domein.
En zoals ik al jaren zeg: uiteindelijk kruipen conservatieve religieuzen met politieke geldingsdrang altijd bij elkaar. Je moet wat om homo's en vrouwen weer 'op hun plaats te krijgen'.
Welke claims zijn dat dan precies? Filmpje is nog geen 30 seconden lang en je hoort Biden zeggen dat lhbti'ers 'onze kinderen en buren' zijn en dat ze 'loved' en 'heard' zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, deze filmpje maakt een boel andere claims.
En wie stelt dat deze mensen geen onderdeel uit zouden maken van de maatschappij? Het zijn Amerikaanse burgers, dus dan maken ze per definitie al onderdeel uit van de Amerikaanse samenleving.
Ik geloof graag dat jij dat denkt. Maar lijkt nog steeds niet te beseffen dat jouw geliefde GOP een pact heeft gesloten met de duivel door zich te vereenzelvigen met Trump.quote:Jaja, ik weet het. Helaas,. Maar ik blijf erbij dat beide kandidaten een uitstekende president zouden kunnen zijn.
Hersenen zijn pas volgroeid op het 25e levensjaar. Dat zou al wat alarmbellen moeten doen rinkelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een organisatie toegewijd aan het onderzoeken, begrijpen en behandelen van genderdysforie en andere genderstoornissen. De vereniging heeft ongeveer 500 leden over de wereld, werkzaam op gebieden als geneeskunde, psychologie, recht, welzijn, voorlichting, psychotherapie, familiestudies, sociologie, antropologie en seksuologie.
En ze geven richtlijnen, het is geen dictaat.
En zoals ik al heel vaak heb gezegd, ook bevestigd door Dr. Grossman: ze komen met deze nieuwe richtlijnen zonder dat er deugdelijk wetenschappelijk bewijs is dat transitie helpt. Terwijl de risico’s groot zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een organisatie toegewijd aan het onderzoeken, begrijpen en behandelen van genderdysforie en andere genderstoornissen. De vereniging heeft ongeveer 500 leden over de wereld, werkzaam op gebieden als geneeskunde, psychologie, recht, welzijn, voorlichting, psychotherapie, familiestudies, sociologie, antropologie en seksuologie.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hersenen zijn pas volgroeid op het 25e levensjaar. Dat zou al wat alarmbellen moeten doen rinkelen.
Verder is die organisatie verre van objectief en neutraal:
https://genderreport.ca/b(...)er-standard-of-care/
When looking at the WPATH committee who worked on the current SOC document, a cursory examination of the members reveals that every one of the members have significant COIs. All of them either receive income based on recommendations in the guidelines, work at clinics or universities who receive funds from advocacy groups, foundations, or pharmaceutical companies who heavily favour a certain treatment paradigm, or have received grants and published papers or research in transgender care.
/
WPATH has a history of being funded and pressured by transgender activists and transgender organizations. For example, during the 2018 WPATH conference when the version 8 SOC development was being discussed, Dr. Marci Bowers, a prominent transgender surgeon who performs genital surgery, stood up in the meeting and urged the SOC committee members to be “bold” in their recommendations. Many transgender people in the audience stood up and clapped.
/
At the 2017 USPATH/WPATH conference, activists protested and shut down a session with Dr. Kenneth Zucker, who endorsed a cautious approach to treating children with gender dysphoria. Rather than engaging with different viewpoints, WPATH agreed to cancel Dr. Zucker (who ironically was on the WPATH SOC committee) and apologize on their website for inviting him. WPATH is allowed to discuss only topics and engage with presenters that are approved by activists, which is the antithesis to a professional organization, or evidence-based inquiry.
/
WPATH is not the typical professional organization that develops clinical practice guidelines. WPATH is a hybrid professional and activist organization, where activists have become voting members and have served as president. In fact, it can be argued that WPATH is activist-led rather than evidence-led, as witnessed at their conferences. Their guidelines are just following what is being performed in gender clinics based on informed consent.
Rest van het stuk maakt gehakt van de methodologie van die organisatie.
Ze komt ook aan het woord in de documentaire, volledig te zien op Twitter, zo goed.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Allemaal spot on. Deskundige dame ook. Staan een paar hele goede interviews met haar op YouTube.
Ken Zucker (die ze noemt) is ook iemand waar je gerust eens naar kan googlen (inclusief waarom deze man is ontslagen, ondanks dat hij misschien wel de meest deskundige man is op dit gebied wereldwijd).
Als ideologie het gaat winnen van wetenschap (en dat gevaar is in het huidige politieke landschap groot), dan is dat levensgevaarlijk. Gelukkig zijn er landen die op de rem trappen. Ook genoemd in de link. Bepaald geen landen die bekend staan om hun alt-right denkbeelden. Integendeel zelfs.
En het gaat dus niet om anti-transgender zijn. Absoluut niet. Het gaat om de idioterie van medische experimenten op kinderen op basis van onwaarheden die worden verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, deze dame werd later aangevallen door transgenders.
Christus, dat is geen wetenschappelijk instituut, dat is een soort politbureau.quote:
Je kan zeker beargumenteren dat jevann de ene extreme situatie belandt in de andere, maar ik denk dat er er in de praktijk niet zo veel zal veranderen, omdat dit alleen betrekking heeft op de openbare ruimte. Dus iedereen in de voortuin een vlag maar niet op straat waardoor je nog steeds straten vol regenboog vlaggen hebt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze komt ook aan het woord in de documentaire, volledig te zien op Twitter, zo goed.
Het antwoord is bedroevend: iemand die zich identificeert als vrouw en die kan dus een piemel hebben. De biologische vrouw wordt terzijde geschoven. De andere definitie dat een vrouw een ´niet man´ komt ook van transgender. Het wokisme grossiert in vrouwenhaat.
Er wordt door de voorstanders gezegd dat het geslacht makkelijk veranderd kan worden. Echter, als je dit ziet, kun je daar natuurlijk wel de nodige bedenkingen bijzetten. Van vrouwen die een piemel willen hebben. Niet klikken als je gevoelig bent, kijken op eigen risico.
Je ziet de constructie van een kunstmatige gemaakte penis, en lappen huid die worden gesneden van onderarm. Het wordt ook wel bij een bovenbeen gedaan. Volgens mij is dat meer gebruikelijk.Je vraagt je af of ze bij al die trans-operaties niet wat onderdelen kunnen ruilen met elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, deze dame werd later aangevallen door transgenders.
[ twitter ]
ok waarschijnlijk wordt dat te ingewikkeld met al die zenuwen.. alhoewel die piemels en vagijnen er ook niet echt functioneel uitzien, kerels die zich laten ombouwen tot vrouw moeten hun hele leven lang met een tang de boel open houden, want je lichaam ziet het als een open wond..![]()
Een kunstmatige vagina moet inderdaad dagelijks, soms meermaals, open worden gehouden, anders groeit het dicht, ook het plassen gaat moeizaam.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:41 schreef Islamofoob het volgende:
[..]
Je vraagt je af of ze bij al die trans-operaties niet wat onderdelen kunnen ruilen met elkaar
ok waarschijnlijk wordt dat te ingewikkeld met al die zenuwen.. alhoewel die piemels en vagijnen er ook niet echt functioneel uitzien, kerels die zich laten ombouwen tot vrouw moeten hun hele leven lang met een tang de boel open houden, want je lichaam ziet het als een open wond..
In de praktijk blijkt dat niet zo. Het is juist heel moeilijk om rechten te ontnemen wanneer die toegekend Zijn. Waardoor het homohuwelijk in Amerika bijna niemand betwist wordt, omdat het er al zo lang is hebben mensen het geaccepteerd omdat ze er zo veel exposure voor hebben gekregen. Omdat deze trans discussie nieuw is, zijn mensen niet zo ver met de acceptatie. Ze zitten psychologisch nog in de weerstand/boosheid fase, gevolgd door berusting en eindigend met acceptatie en idealiter omarming, maar dat heeft tijd nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:17 schreef Wantie het volgende:
Rechten die men nu heeft kunnen heel eenvoudig weer ontnomen worden.
Als eerste bestaat er niet eens iets als LGBTQ kinderen. Kinderen zijn bij lange na nog niet seksueel rijp, zowel fysiek als geestelijk niet, en daarom natuurlijkerwijs ook niet met zulke dingen bezig (tenzij actief gestimuleerd door volwassenen).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke claims zijn dat dan precies? Filmpje is nog geen 30 seconden lang en je hoort Biden zeggen dat lhbti'ers 'onze kinderen en buren' zijn en dat ze 'loved' en 'heard' zijn.
Wat is daar nou weer mis mee? Hoe zuur moet je goddomme zijn om daar een probleem van te maken?
Een groot deel? Ik denk een klein deel. En nu? Zoveel groepen lopen aan tegen vormen van stigmatisering. Als jij morgen de dag naar de VS gaat als blanke, heteroseksuele man, haha, veel succes daar alvast mee. En als progressieveling wordt je ook al bij voorbaat uitgekotst door halve het land.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, ze zijn onderdeel van de samenleving, maar worden door een groot deel van hun mede-burgers uitgekotst. Zie alleen al dit topic: hoeveel weerzin lhbti+ oproept. Daarom maakt Biden duidelijk dat ook deze groep wordt gesteund.
Kwam laatst een uitgebreide interview tegen op trouw.nl met een dame die is behandeld bij dat gender kliniek in Amsterdam. Dat is echt een horrorverhaal. Ze zegt "op het moment dat je je daar aanmeldt is het resultaat altijd genderdysforie." Ze is in transitie gegaan. Heeft haar borsten laten verwijderen en een afspraak gemaakt om haar eierstokken te laten weg halen, waar ze last minute van heeft afgezien. Ze komt er vervolgens achter dat ze helemaal geen transgender is maar lesbisch. Ze zegt "Nooit hebben ze mij gezegd dat het okay is om een jongensachtige meisje te zijn. Nooit hebben ze gezegd dat ik lesbisch zou kunnen zijn." De gender ideologie dicteerde dat zij ge-affirmed moest worden, het kapitalistische ideologie dicteerde dat er geld verdiend moest worden waardoor dit arme mens zit met een verminkt lichaam. En het betreft hier een tiener dame. De gender ideologie lobbyt ervoor om de jongste kinderen op te offeren voor hun genderideologiequote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Plaats de uitspraken van Biden in de context dat er steeds meer staten komen die middels de kinderbescherming linder uit huis plaats om vervolgens een gender transitie te laten uitvoeren zonder toestemming van de ouders en dan valt waar jij het over hebt volledig in het water.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke claims zijn dat dan precies? Filmpje is nog geen 30 seconden lang en je hoort Biden zeggen dat lhbti'ers 'onze kinderen en buren' zijn en dat ze 'loved' en 'heard' zijn.
Wat is daar nou weer mis mee? Hoe zuur moet je goddomme zijn om daar een probleem van te maken?
En ja, ze zijn onderdeel van de samenleving, maar worden door een groot deel van hun mede-burgers uitgekotst. Zie alleen al dit topic: hoeveel weerzin lhbti+ oproept. Daarom maakt Biden duidelijk dat ook deze groep wordt gesteund.
Ik vind dat mooi. Maar goed, ik ben dan ook geen zure hater.
Allereerst ben je tot je 18e een kind. Ik weet dat jij in de categorie 'alles wat met sex heeft te maken is vies' valt, maar het is heel normaal dat tieners ontdekken dat ze homo of lesbisch zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als eerste bestaat er niet eens iets als LGBTQ kinderen. Kinderen zijn bij lange na nog niet seksueel rijp, zowel fysiek als geestelijk niet, en daarom natuurlijkerwijs ook niet met zulke dingen bezig (tenzij actief gestimuleerd door volwassenen).
En om dan ook het beeld te scheppen dat kinderen van iedereen zijn? Nee, kinderen behoren toe aan HUN familie en HUN ouders. En hoe die ouders en familie die kinderen opvoeden is niet de zaak van de staat.
Het is zorgwekkend om te zien dat jij voor dit soort propaganda valt en het niet eens meer lijkt te begrijpen dat zulke propaganda nogal ver gaat en steeds meer bizarre en cult-like vormen begint aan te nemen.
Lhbti'ers zijn nog altijd een groep in de marge. Het is heel goed dat het Witte Huis zijn steun uitspreekt.quote:Een groot deel? Ik denk een klein deel. En nu? Zoveel groepen lopen aan tegen vormen van stigmatisering. Als jij morgen de dag naar de VS gaat als blanke, heteroseksuele man, haha, veel succes daar alvast mee. En als progressieveling wordt je ook al bij voorbaat uitgekotst door halve het land.
Ik zou als conservatief geen vrienden maken in grote steden of Democratische staten zodra mijn politieke voorkeur duidelijk zou worden. Ik durf zelfs te wedden dat dit over de breedte veel meer problemen zou geven dan mijn homoseksualiteit.
Hier gaat het dus echt mis inderdaad. Binnen de binaire realiteit van het menselijk geslacht, heb je een spectrum van gedrag en karakter, je hebt vrouwelijke vrouwen, wat meer mannelijkere vrouwen, je hebt mannelijke mannen en wat vrouwelijkere mannen. Daar is niets mis mee, maar dat brengt gaan verandering aan in het onderliggende geslacht.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kwam laatst een uitgebreide interview tegen op trouw.nl met een dame die is behandeld bij dat gender kliniek in Amsterdam. Dat is echt een horrorverhaal. Ze zegt "op het moment dat je je daar aanmeldt is het resultaat altijd genderdysforie." Ze is in transitie gegaan. Heeft haar borsten laten verwijderen en een afspraak gemaakt om haar eierstokken te laten weg halen, waar ze last minute van heeft afgezien. Ze komt er vervolgens achter dat ze helemaal geen transgender is maar lesbisch. Ze zegt "Nooit hebben ze mij gezegd dat het okay is om een jongensachtige meisje te zijn. Nooit hebben ze gezegd dat ik lesbisch zou kunnen zijn." De gender ideologie dicteerde dat zij ge-affirmed moest worden, het kapitalistische ideologie dicteerde dat er geld verdiend moest worden waardoor dit arme mens zit met een verminkt lichaam. En het betreft hier een tiener dame. De gender ideologie lobbyt ervoor om de jongste kinderen op te offeren voor hun genderideologie
Als Biden 'children' zegt doelt hij niet (per se) op kids van 4 of 5 jaar oud.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Plaats de uitspraken van Biden in de context dat er steeds meer staten komen die middels de kinderbescherming linder uit huis plaats om vervolgens een gender transitie te laten uitvoeren zonder toestemming van de ouders en dan valt waar jij het over hebt volledig in het water.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier gaat het dus echt mis inderdaad. Binnen de binaire realiteit van het menselijk geslacht, heb je een spectrum van gedrag en karakter, je hebt vrouwelijke vrouwen, wat meer mannelijkere vrouwen, je hebt mannelijke mannen en wat vrouwelijkere mannen. Daar is niets mis mee, maar dat brengt gaan verandering aan in het onderliggende geslacht.
Het is algemene politieke priet praat. Wat dat betreft zegt hij niks geks natuurlijk. Maar context is everything.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Biden 'children' zegt doelt hij niet (per se) op kids van 4 of 5 jaar oud.
Ik ben ook m'n ouders' kind. HowardRoark is het homoseksuele kind van z'n pa en ma, en die jongen is gewoon volwassen. Ook die vallen onder de boodschap van Biden.
Hij zegt niets geks en je hoeft er ook niets geks achter te zoeken. Dat in een of andere staat een kind te jong is omgebouwd, betekent niet dat Biden z'n steun niet moet uitspreken aan de lhbti-gemeenschap.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is algemene politieke priet praat. Wat dat betreft zegt hij niks geks natuurlijk. Maar context is everything.
Dat interview heb ik ook gelezen. Deze vrouw heeft willens en wetens gelogen over hoe ze zich voelde. Ze is daar meerdere jaren in behandeling geweest en heeft nooit verteld dat haar behandeling tegenviel, dat ze twijfels had of dat ze misschien niet verder wilde gaan. Als je consistent liegt en zegt dat je gelukkiger bent, terwijl je juist minder gelukkig bent, dan geloven de psychologen je.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kwam laatst een uitgebreide interview tegen op trouw.nl met een dame die is behandeld bij dat gender kliniek in Amsterdam. Dat is echt een horrorverhaal. Ze zegt "op het moment dat je je daar aanmeldt is het resultaat altijd genderdysforie." Ze is in transitie gegaan. Heeft haar borsten laten verwijderen en een afspraak gemaakt om haar eierstokken te laten weg halen, waar ze last minute van heeft afgezien. Ze komt er vervolgens achter dat ze helemaal geen transgender is maar lesbisch. Ze zegt "Nooit hebben ze mij gezegd dat het okay is om een jongensachtige meisje te zijn. Nooit hebben ze gezegd dat ik lesbisch zou kunnen zijn." De gender ideologie dicteerde dat zij ge-affirmed moest worden, het kapitalistische ideologie dicteerde dat er geld verdiend moest worden waardoor dit arme mens zit met een verminkt lichaam. En het betreft hier een tiener dame. De gender ideologie lobbyt ervoor om de jongste kinderen op te offeren voor hun genderideologie
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik dat een ontzettende open deur vind hoor. En dat de dame in kwestie dan ook niet erg intelligent overkomt. Als je zelf niet eens kunt bedenken dat je misschien wel eens lesbisch zou kunnen zijn.. eeehhh wtf!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier gaat het dus echt mis inderdaad. Binnen de binaire realiteit van het menselijk geslacht, heb je een spectrum van gedrag en karakter, je hebt vrouwelijke vrouwen, wat meer mannelijkere vrouwen, je hebt mannelijke mannen en wat vrouwelijkere mannen. Daar is niets mis mee, maar dat brengt gaan verandering aan in het onderliggende geslacht.
Nee, dat is eerder reden om te stoppen met geven van richtlijnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En zoals ik al heel vaak heb gezegd, ook bevestigd door Dr. Grossman: ze komen met deze nieuwe richtlijnen zonder dat er deugdelijk wetenschappelijk bewijs is dat transitie helpt. Terwijl de risico’s groot zijn.
Ze staan onder zware druk van de activisten (dat is inclusief doodsbedreigingen…). Maar zelfs dat is geen reden om zo achteloos om te gaan met de gezondheid van de patinten.
En nogmaals: er is wel bewijs dat 80% van de kinderen bij adolescentie zich bedenkt. Alle studies die daarnaar zijn gedaan komen met vergelijkbare cijfers. Alle!
Blame the victim, dus. Goed bezig ben jequote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat interview heb ik ook gelezen. Deze vrouw heeft willens en wetens gelogen over hoe ze zich voelde. Ze is daar meerdere jaren in behandeling geweest en heeft nooit verteld dat haar behandeling tegenviel, dat ze twijfels had of dat ze misschien niet verder wilde gaan. Als je consistent liegt en zegt dat je gelukkiger bent, terwijl je juist minder gelukkig bent, dan geloven de psychologen je.
Dat deze vrouw spijt heeft, is super kut voor haar, maar daarvoor moet ze niet de schuld bij de genderkliniek in Amsterdam leggen. Had ze ook maar 1x de waarheid verteld en gezegd dat het tegenviel of dat ze toch twijfelde, dan was dit nooit gebeurd.
Ik vind het heel erg voor haar, maar als ze bewust blijft liegen tegen haar psycholoog, dan moet er toch wel een keer een lampje gaan branden dat er iets niet klopt. Gelukkig gebeurde dit voordat haar eierstokken weggehaald zijn. Overigens laten ze tegenwoordig de eierstokken liever zitten, omdat dat geen/weinig kwaad kan en ze niet per se weggehaald hoeven te worden.
Dat is best schokkend.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zijn steun uitspreken heeft implicaties. Dus dat ouders hun kinderen kunnen verliezen als ze niet meegaan in de waan van de dag. En Biden vindt dat dus helemaal prima.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zegt niets geks en je hoeft er ook niets geks achter te zoeken. Dat in een of andere staat een kind te jong is omgebouwd, betekent niet dat Biden z'n steun niet moet uitspreken aan de lhbti-gemeenschap.
Ga voor de grap eens op zoek naar detransitioning. In de VS zijn ze helemaal doorgeslagen tot zoverre dat mensen die uiteindelijk afzien van, of inderdaad detransitionen, verguisd bedreigt etc worden door de wappies van de lhbti community.quote:
Dat is toch een verminking van een lichaam dat intact was. Ze zijn steriel, velen kunnen geen orgasme meer krijgen, risico op allerlei aandoeningen (osteoporose, een hele lijst eigenlijk, sowieso een verminkt lichaam).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:48 schreef Mylene het volgende:
Een kunstmatige vagina moet inderdaad dagelijks, soms meermaals, open worden gehouden, anders groeit het dicht, ook het plassen gaat moeizaam.
Nee, die conclusie slaat echt helemaal nergens op. Je steun uitspreken richting een groep mensen, in dit geval lhbti'ers, betekent niet dat je misstanden negeert of zelfs goedkeurt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zijn steun uitspreken heeft implicaties. Dus dat ouders hun kinderen kunnen verliezen als ze niet meegaan in de waan van de dag. En Biden vindt dat dus helemaal prima.
Ik als moslim heb geen misstanden nodig om me it te spreken tegen LGBT kwesties.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die conclusie slaat echt helemaal nergens op. Je steun uitspreken richting een groep mensen, in dit geval lhbti'ers, betekent niet dat je misstanden negeert of zelfs goedkeurt.
Ik vind het oprecht bizar dat ik dat moet uitleggen. Maar goed, jouw lezing is al een stuk begrijpelijker wanneer je beseft waar die vandaan komt. Je bent duidelijk anti-lhbti en gebruikt tragische misstanden als stok om mee te slaan.
Beetje als een Wilders die elk geweldsdelict waar Marokkanen bij zijn betrokken gebruikt als een stok om moslims mee te slaan en zich uit te spreken tegen immigratie en asielopvang.
Nee, dat is niet wat gevierd wordt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is toch een verminking van een lichaam dat intact was. Ze zijn steriel, velen kunnen geen orgasme meer krijgen, risico op allerlei aandoeningen (osteoporose, een hele lijst eigenlijk, sowieso een verminkt lichaam).
Ook succesvol en tof transgender Loiza kreeg op haar 22e een herseninfarct.
En dit moeten we gaan vieren.
Het is een thread. Je moet klikkenquote:
Het toont aan dat zo'n genderdysforiepsycholoog helemaal niet in staat is om de diagnose genderdysforie te stellen. Dat is ook niet gek want die doen helemaal niet wetenschap maar slechts aan ideologisch bazelen. Zelfs vaststellen of rekening houden met de mogelijkheid dat een puber liegt is al te hoog gegrepen, het mes erin en gauw ook want dat is haar vakgebied, waarvoor ze betaald wordt en wat haar bevestiging van haar collega's oplevert.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat interview heb ik ook gelezen. Deze vrouw heeft willens en wetens gelogen over hoe ze zich voelde. Ze is daar meerdere jaren in behandeling geweest en heeft nooit verteld dat haar behandeling tegenviel, dat ze twijfels had of dat ze misschien niet verder wilde gaan. Als je consistent liegt en zegt dat je gelukkiger bent, terwijl je juist minder gelukkig bent, dan geloven de psychologen je.
Dat deze vrouw spijt heeft, is super kut voor haar, maar daarvoor moet ze niet de schuld bij de genderkliniek in Amsterdam leggen. Had ze ook maar 1x de waarheid verteld en gezegd dat het tegenviel of dat ze toch twijfelde, dan was dit nooit gebeurd.
Ik vind het heel erg voor haar, maar als ze bewust blijft liegen tegen haar psycholoog, dan moet er toch wel een keer een lampje gaan branden dat er iets niet klopt.
Twitter vraagt je om uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:11 schreef Slayage het volgende:
Krijg ik dit op mijn tijdlijn omdat ik interactie heb met Pride month tweets![]()
[ twitter ]
Als je daarmee bedoelt deze behandelingen bij minderjarigen te verbieden in afwachting van bewijs dat het veilig is en behulpzaam, dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is eerder reden om te stoppen met geven van richtlijnen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:16 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
Wat een griezel.
[ twitter ]
Niet normaal.
Dat tiktok filmpje is niet compleet, op facebook staat de complete versie waarin die provinciale primaat het ook nog nodig vind om de term 'kankerzionisten' te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappies hebben het niet zo op regenboogbankjes.
"Hier moeten wij weer voor opstaan" is te horen in de video. Dan vraag ik mij af waarom je dan bezig bent met een bankje, als je toch al niet mag zitten van je eigen knetttergekke waanbeelden.
https://www.1limburg.nl/n(...)ders-regenboogbankje
https://www.facebook.com/reel/306663175027970
En dat is ook niet normaal, hoor dus geen idee of je nu dat ene probeert goed te praten door dit te laten zien maar beiden zijn ontzettend discutabel.quote:
Je moet je denk ik voornamelijk afvragen, waarom wil een school dit hun leerlingen opdringen? Waarom moet iedereen met deze symbolieken meedoen? Ik vind het ook raar dat sommige jongeren blijkbaar verwachten, dat enkel omdat jij homo of lesbisch bent (of tegenwoordig dan ook een ander geslacht vermeend te hebben) dat een hele school jouw zogenaamd unieke seksuele orintatie of geslacht moet gaan vieren? Wat een narcistische nonsens zeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat is ook niet normaal, hoor dus geen idee of je nu dat ene probeert goed te praten door dit te laten zien maar beiden zijn ontzettend discutabel.
Maar er is vast een doelgroep die er ontzettend blij van wordt.
Haha, Pride werkt dus wel verbroederend! Mooi om te zien! Ik neem alleen wel aan dat dit niet het soort verbroedering is dat sommigen voor ogen hadden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Ali_boo het volgende:
Dit vind ik toch hartverwarmend hoor, moslims en christenen vechten samen zij aan zij
Pride brengt mensen bij elkaar![]()
[ twitter ]
Hartverwarmend dat die groepen het dan wel weer helemaal didactisch super vinden om kinderen te indoctrineren met de visie dat ze in een poel van eeuwig vuur geworpen worden - of hun vriendjes, of die ene afvallige tante - waarin eeuwige marteling en pijniging hun deel zal zijn als ze niet voldoen aan de eisen van hun respectievelijke heilige boeken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Ali_boo het volgende:
Dit vind ik toch hartverwarmend hoor, moslims en christenen vechten samen zij aan zij
[ twitter ]
Ik zit niet op dat soort 'verbroerdering' te wachten. Geen zin in religieuze dwingelandij, of het nu woke betreft of onze holy rollers en hun middeleeuwse denkbeelden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, Pride werkt dus wel verbroederend! Mooi om te zien! Ik neem alleen wel aan dat dit niet het soort verbroedering is dat sommigen voor ogen hadden.
Ik zie hier geen religieuze dwingelandij in. Van wat ik hieruit kan opmaken willen deze individuen niet dat hun kinderen op openbare scholen worden gendoctrineerd met allerlei theorien over seksuele orintatie en geslacht. Ik ben daar helemaal voor, vooral als het gaat om basisscholen. Zulke idioterie hoor daar niet thuis.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zit niet op dat soort 'verbroerdering' te wachten. Geen zin in religieuze dwingelandij, of het nu woke betreft of onze holy rollers en hun middeleeuwse denkbeelden.
Neutrale ruimtes ja. Geef conservatieve religieuzen een vinger en ze nemen de hand.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie hier geen religieuze dwingelandij in. Van wat ik hieruit kan opmaken willen deze individuen niet dat hun kinderen op openbare scholen worden gendoctrineerd met allerlei theorien over seksuele orintatie en geslacht. Ik ben daar helemaal voor, vooral als het gaat om basisscholen. Zulke idioterie hoor daar niet thuis.
Juist als je een voorstander bent van een multiculturele samenleving, wat zoals we weten veel liefhebbers van Pride zijn, zul je moeten accepteren dat er in de samenleving ook nog neutrale ruimtes zijn, waar mensen van verschillende culturele, politieke en ideologische achtergrond samen kunnen komen. Onderwijsinstellingen zijn zulke plekken, net zoals ruimtes voor sport en recreatie bijvoorbeeld.
Christendom en islam zijn dan ook allebei kut, al is de islam net even iets kutter.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik ben conservatief en ik ben juist een groot voorstander van neutrale publieke ruimtes. Helemaal als je het hebt over een multiculturele samenleving. En daar ben ik echt niet de enige in, dus dit argument houdt geen stand.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neutrale ruimtes ja. Geef conservatieve religieuzen een vinger en ze nemen de hand.
En kinderen aanleren dat er een hel is schaar ik net zo goed onder idioterie. Is in de vakliteratuur ook genoeg over te vinden, de fijne effecten van het indoctrineren van kids met hel en verdoemenis theorien. Dus daar achter staan en nu gaan lopen wauwelen over ndere schadelijke ideen (de arme kinderen!) is voorbij schijnheilig. Maar tot dat soort zelfreflectie zijn dit soort gelovigen (net als woke) niet in staat.
Wie bedoel je met 'we'?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:05 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben een loophole gevonden
[ twitter ]
Protesteren tegen moslims is idd rete racistisch
[ twitter ]
Ik kan me nog herinneren in een andere discussie dat een wetsvoorstel voor het verplichten van het ophangen van de 10 geboden in scholen werd goedgepraat.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben conservatief en ik ben juist een groot voorstander van neutrale publieke ruimtes. Helemaal als je het hebt over een multiculturele samenleving. En daar ben ik echt niet de enige in, dus dit argument houdt geen stand.
Openbare scholen moeten neutrale plekken zijn, waar kinderen normaal onderwijs krijgen (wiskunde, taal, geschiedenis, aardrijkskunde etc.) en als morele rode draad het idee dat je elkaar moet behandelen op basis van karakter en gedrag, niet op basis van onveranderlijke kenmerken.
Dat er hiernaast nog religieuze scholen naar keuze zijn, prima, dat moeten ouders zelf weten, maar ik zie uit deze video geen bewijs dat deze twee mannen nu hun eigen religieuze wereldbeeld bij anderen op willen dringen, dat zou immers ook meteen voor onderling conflict zorgen.
Hoezo dringen scholen dit bij kinderen op?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je moet je denk ik voornamelijk afvragen, waarom wil een school dit hun leerlingen opdringen? Waarom moet iedereen met deze symbolieken meedoen? Ik vind het ook raar dat sommige jongeren blijkbaar verwachten, dat enkel omdat jij homo of lesbisch bent (of tegenwoordig dan ook een ander geslacht vermeend te hebben) dat een hele school jouw zogenaamd unieke seksuele orintatie of geslacht moet gaan vieren? Wat een narcistische nonsens zeg.
En dit wordt jongeren nu echt meegegeven, als jij homo bent, dan ben je speciaal en moet je gevierd worden en iedereen moet jouw seksuele orintatie bewonderen, zeggen dat je er mag zijn en dat je trots moet je zijn op jouw seksuele orintatie.
Het is bespottelijk. Homoseksualiteit is doodnormaal, een klein percentage van de mensen is dit nu eenmaal. Het is net zo normaal als heteroseksualiteit, dus laten we dan ook normaliseren en niet wegzetten als een of ander uniek exotisme.
quote:HAMTRAMCK - Enkele jaren terug werd het stadje Hamtramck, nabij Detroit, nog bejubeld in de linkse Amerikaanse media. De inwoners hadden namelijk een gemeenteraad gekozen die volledig uit moslims bestond. Een signaal van diversiteit, zo stelde men. Maar nu diezelfde raad gestemd heeft voor een verbod op pride-vlaggen, is die liefde sterk bekoeld.
Hahaha, prutsers.quote:Van oorsprong woonden er in Hamtramck voornamelijk Polen, maar de afgelopen decennia veranderde het stadje enorm. Er kwamen grote gemeenschappen uit onder meer Bangladesh en Jemen. Het stadje is nu het enige met een meerderheid aan moslims in de Verenigde Staten.
En hoewel de volledig islamitische gemeenteraad nog bejubeld werd, krijgt zij nu kritiek van voormalige ’vrienden’. „Het voelt als verraad”, zei de voormalige burgemeester Karen Majewski, die Pools-Amerikaans is. „We steunden jullie toen jullie bedreigd werden, en nu worden onze rechten bedreigd, en jullie zijn degene die bedreigen.”
Wil van kiezers
De huidige burgemeester Amer Ghalib, van Jemenitische afkomst, zegt slechts de wil van zijn kiezers te volgen. In zijn argumentatie haalde hij zelfs Lincoln aan. Hij beargumenteerde van: „We dienen iedereen gelijk, zonder discriminatie, maar zonder voortrekken.” Andere vlaggen, zoals die van politieke bewegingen en religieuze groepen zijn wat hem betreft ook uit den boze. Hij wil maar een paar vlaggen zien in zijn stadje: de vlag van de staat Michigan, de Amerikaanse vlag en enkele vlaggen van landen waar veel inwoners hun wortels hebben. Of het verbod stand zal houden, dat is nog maar de vraag.
Afgelopen jaar keurde de raad ook het thuis slachten van dieren goed tijdens het offerfeest, wat tot ophef leidde bij niet-islamitische inwoners van het stadje. De opening van een wietwinkel en het laten horen van de gebedsoproep leidde eerder tot conflicten in het stadje.
Nee, dit wordt met gejuich ontvangen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hahaha, prutsers.
Dit had je natuurlijk kunnen verwachten.
Ik zou dit maar als een waarschuwing zien!
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit wordt met gejuich ontvangen.
Je mag anders zijn, maar niet zichtbaar.
Benieuwd hoe de zelfbenoemde progressieven dit weer gaan spinnen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hahaha, prutsers.
Dit had je natuurlijk kunnen verwachten.
Ik zou dit maar als een waarschuwing zien!
Als je wil opvallen dan moet je het ook niet erg vinden als mensen daar wat van vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit wordt met gejuich ontvangen.
Je mag anders zijn, maar niet zichtbaar.
En daar hoort het verbieden van een kleur vlag bij?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Als je wil opvallen dan moet je het ook niet erg vinden als mensen daar wat van vinden.
Heel eenvoudig: fuck de islamitische bestuurders in dat stadje, die vanuit hun religieuze idioterie zo'n debiel besluit nemen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de zelfbenoemde progressieven dit weer gaan spinnen.
Ik vind dit eigenlijk nog wel erger als dat woke geneuzel. De onverdraagzaamheid van alle kanten is gewoon om te kotsen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat je krijgt als de islam het voor het zeggen heeft. Lekker een paar eeuwen terug in de tijd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog wel erger als dat woke geneuzel. De onverdraagzaamheid van alle kanten is gewoon om te kotsen.
Dat moet je dan ook niet willen. Net zo min dat wenselijk is dat het christendom het volledig 'voor het zeggen heeft', of GroenLinks, of de VVD.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat je krijgt als de islam het voor het zeggen heeft. Lekker een paar eeuwen terug in de tijd.
Het christendom is een uitgerangeerde religie/ideologie daar waar het gaat om andere mensen de maat nemen. De islam daarentegen blijft groeien. En hoezeer ik Rutte of Klaver bepaalde zaken ook verwijt, dat valt totaal niet te vergelijken met wat je krijgt met een islamitisch regime.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet willen. Net zo min dat wenselijk is dat het christendom het volledig 'voor het zeggen heeft', of GroenLinks, of de VVD.
Ik weet niet hoe het bij de Islam zit maar in het christendom heeft de mens de vrije wil.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het christendom is een uitgerangeerde religie/ideologie daar waar het gaat om andere mensen de maat nemen. De islam daarentegen blijft groeien. En hoezeer ik Rutte of Klaver bepaalde zaken ook verwijt, dat valt totaal niet te vergelijken met wat je krijgt met een islamitisch regime.
Het is ook geen wonder dat vrijwel al die islamtische landen shitholes zijn. Of het zijn oliestaten waarbij de steenrijke elite lekker buitenlandse mensen uitbuit als slaven.
Echt fuckin gay.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Ali_boo het volgende:
Ik wilde ook maar zeggen, wat verwacht je dan? Kijk eens naar Jemen, kijk eens naar Bangladesh..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat je krijgt als de islam het voor het zeggen heeft. Lekker een paar eeuwen terug in de tijd.
Gelegenheids coalitie en daar is natuurlijk niets mis mee. Dat is in de aard van dequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Er wordt niks gespind. "Moslim" progressieven bekennen kleur in de culture warquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leuke claim. Er blijft alleen n essentile vraag open:quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel eenvoudig: fuck de islamitische bestuurders in dat stadje, die vanuit hun religieuze idioterie zo'n debiel besluit nemen.
Maar het laat weer eens mooi zien hoezeer moslims en conservatieve engnekken op een lijn zitten.
Er is dan ook niet per definitie iets mis met immigratie, de VS is erop gebouwd. Vrij verkeer van mensen en goederen binnen de EU juich ik persoonlijk ook van harte toe.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke claim. Er blijft alleen n essentile vraag open:
Waarom zijn progressieven dan vaak voorstander van migratie en conservatieven niet? Dit zie je in letterlijk elk land terug, links en progressieven omarmen retoriek als 'refugees welcome' of 'no human is illegal' en gaan fulmineren van woede als conservatieven deze instroom proberen te beperken. Want 'racisme', 'xenofobie' of 'Islamofobie'.
De realiteit is dat het probleem hier toch echt bij de progressieve medemens zelf ligt. Zij worden nu geconfronteerd met de surrealistische aard van hun wensdenken, namelijk het willen verenigen van een multiculturele samenleving met heel veel migranten uit allerlei oerconservatieve (Islamtische) landen en tegelijkertijd een radicale LGBTQ agenda opdringen. Het blijkt dat dit dus niet echt verenigbaar is.
Mijn punt is vooral dat absolute meerderheden nooit wenselijk zijn. Dat de islam een stuk kutter is dan de andere door mij genoemde voorbeelden, lijkt mij evident.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het christendom is een uitgerangeerde religie/ideologie daar waar het gaat om andere mensen de maat nemen. De islam daarentegen blijft groeien. En hoezeer ik Rutte of Klaver bepaalde zaken ook verwijt, dat valt totaal niet te vergelijken met wat je krijgt met een islamitisch regime.
Het is ook geen wonder dat vrijwel al die islamtische landen shitholes zijn. Of het zijn oliestaten waarbij de steenrijke elite lekker buitenlandse mensen uitbuit als slaven.
Maar hoezo is acceptatie van minderheden zoals homoseksuelen radicaal?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke claim. Er blijft alleen n essentile vraag open:
Waarom zijn progressieven dan vaak voorstander van migratie en conservatieven niet? Dit zie je in letterlijk elk land terug, links en progressieven omarmen retoriek als 'refugees welcome' of 'no human is illegal' en gaan fulmineren van woede als conservatieven deze instroom proberen te beperken. Want 'racisme', 'xenofobie' of 'Islamofobie'.
De realiteit is dat het probleem hier toch echt bij de progressieve medemens zelf ligt. Zij worden nu geconfronteerd met de surrealistische aard van hun wensdenken, namelijk het willen verenigen van een multiculturele samenleving met heel veel migranten uit allerlei oerconservatieve (Islamtische) landen en tegelijkertijd een radicale LGBTQ agenda opdringen. Het blijkt dat dit dus niet echt verenigbaar is.
Moeten die moslims die jij kent zich niet houden aan wat er in de Koran staat, dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar hoezo is acceptatie van minderheden zoals homoseksuelen radicaal?
Verder ken ik redelijk wat moslims uit verschillende delen van het midden oosten en noord Afrika, en die zijn heel progressief wat betreft hun houding richting homoseksualiteit.
Maar dat komt doordat ze er in de samenleving mee in aanraking zijn gekomen. Daarom vind ik het raar dat er zo'n felle tegenstand is richting het bespreekbaar maken van dit onderwerp op basisscholen.
Er worden de gekste karikaturen van gemaakt, met allerlei excessen als onderbouwing.
Ik heb een keer het lesmateriaal van het COC voor basisonderwijs bekeken, en dat was absoluut niet seksueel, zette homoseksualiteit etc niet op een voetstuk, maakte geen feestje van andere geaardheid of gender, etc.
Het enige waar de lesstof over gaat is dat je mag zijn wie je bent.
En ik snap niet wat daar mis mee is.
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Moeten die moslims die jij kent zich niet houden aan wat er in de Koran staat, dan?
Ze verwachten 1,5 miljoen bezoekers!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:13 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
https://www.timeout.com/l(...)-your-ultimate-guide
Tja, het zijn ook gewoon mensen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het merendeel van moslims dat wel moest.
Ooit wel eens gedacht dat ze zich misschien anders voorstellen aan jou dan ze daadwerkelijk zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, het zijn ook gewoon mensen.
Ik heb sinds kort 1 collega die vrij streng in de leer is qua geloof, maar mbt LGBTwhatever is hij zo woke als wat..
Verder is mijn ervaring dat moslims vrij gematigd zijn.
Varkensvlees is een dingetje, maar verder zijn ze aardig gematigd mbt tot alcohol, vrouwen, etc ..
Oke.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, het zijn ook gewoon mensen.
Ik heb sinds kort 1 collega die vrij streng in de leer is qua geloof, maar mbt LGBTwhatever is hij zo woke als wat..
Verder is mijn ervaring dat moslims vrij gematigd zijn.
Varkensvlees is een dingetje, maar verder zijn ze aardig gematigd mbt tot alcohol, vrouwen, etc ..
Nou, als een collega elk weekend stom dronken is en elke vrouw neukt die hij tegen het lijf loopt, dan verwacht ik niet dat dat een act is ...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ooit wel eens gedacht dat ze zich misschien anders voorstellen aan jou dan ze daadwerkelijk zijn?
Dan is zijn geloof een act.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, als een collega elk weekend stom dronken is en elke vrouw neukt die hij tegen het lijf loopt, dan verwacht ik niet dat dat een act is ...
Of mensen hebben een karikatuur van moslims.quote:
Het is bij elk geloof de groepsdruk wat het probleem is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of mensen hebben een karikatuur van moslims.
Net als bij christenen is niet elke moslim een geloofsfanaat..
Ik heb sowieso een hekel aan religie. Prima achter de eigen voordeur, maar zodra mensen op basis daarvan anderen regels gaan opleggen, of idioten zoals in de Supreme Court die dan maar even het recht op abortus de nek om gaan draaien op basis van een duizenden jaren oud sprookjesboek...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het belangrijk dat de gematigde groep het grootste is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het is bij elk geloof de groepsdruk wat het probleem is.
Ze moeten het wel uiteraard, wie ben jij als slaaf van God om tegen je heer in te gaan? Maar uiteindelijk moeten ze er zelf voor kiezen om iets wel of niet te doen. Dag des oordeels komt de afrekening.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het merendeel van moslims dat wel moest.
Dat is het mooie aan Christendom daar ben je een kind van God in plaats van een slaaf.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze moeten het wel uiteraard, wie ben jij als slaaf van God om tegen je heer in te gaan? Maar uiteindelijk moeten ze er zelf voor kiezen om iets wel of niet te doen. Dag des oordeels komt de afrekening.
Dat is het nog mooiere aan athesme; daar heb je met heel die god geen ene kut te schaften.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:30 schreef SilverMane het volgende:
Dat is het mooie aan Christendom daar ben je een kind van God in plaats van een slaaf.
Het is inderdaad angst die fundamentalisten drijft in hun religie. Zo platvloers en oppervlakkig zijn ze. Niet liefde tot God. Laat staan de naaste.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze moeten het wel uiteraard, wie ben jij als slaaf van God om tegen je heer in te gaan? Maar uiteindelijk moeten ze er zelf voor kiezen om iets wel of niet te doen. Dag des oordeels komt de afrekening.
Niet doorhebben dat je bang wordt gemaakt door je social media-bubbeltje vol met haatquote:Op zondag 18 juni 2023 00:27 schreef Akathisia het volgende:
Oh shit, meeste was al gedeeld. My bad Ali.
Ik heb dat wel door hoor. Ik deel het hier juist opdat toegelicht kan worden dat ik geen halfnaakte mannen voor peuters zie pornodansen, of dat het niet het geval is dat kinderen van 10 gevraagd wordt om met papa over zijn penis, erecties en ejeculaties te praten.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat je bang wordt gemaakt door je social media-bubbeltje vol met haatHeel toevallig ook weer dat je op TikTok precies hetzelfde materiaal voorgeschoteld krijgt als Ali. Stonden er ook nog wat leuke filmpjes over de digitale euro of krekels die we verplicht kleren gaan eten?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:13 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
https://www.timeout.com/l(...)-your-ultimate-guide
In de Islam ook, anders slaat dit leven als 'test' nergens op natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:51 schreef Culkin het volgende:
Ik weet niet hoe het bij de Islam zit maar in het christendom heeft de mens de vrije wil.
Zie mijn sig...quote:Op zondag 18 juni 2023 02:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is inderdaad angst die fundamentalisten drijft in hun religie. Zo platvloers en oppervlakkig zijn ze. Niet liefde tot God. Laat staan de naaste.
Over kindermishandeling gesproken...quote:Op zondag 18 juni 2023 00:44 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJCeM2gY/
Kill
It
With
Fire
De term slaaf heeft in het westen, ik vermoed vooral door de trans Atlantische slavenhandel, een hele andere lading dan in de islamitische wereld. Waar slavernij een totaal andere invulling had. Daarom begrijp ik dat een westerling fronst bij dat woord. Aan de andere kant frons ik als moslim bij de term kind van God, maar dat is een andere topicquote:Op zondag 18 juni 2023 00:30 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Christendom daar ben je een kind van God in plaats van een slaaf.
Nee kan je idd beter jonge kinderen besnijden omdat je dat als ‘slaaf van God’ moet doenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Over kindermishandeling gesproken...
Dit is helaas onderdeel van de "pride" beweging tegenwoordig. Elke keer komt er ook weer iets nieuws om "trots" op te zijn. Elke keer zoeken ze de grenzen op met veel succes. Of dat andere shite wat je de laatste jaren ziet opkomen. Ik dacht aanvankelijk dat het een dingetje in de VS was maar kennelijk is het ook komen overwaaien naar Europa. Een travo die kinderboeken voorleest aan kinderen. Vroeger was het de tabacco industrie die zei, "grab em when they're young", maar nu is het de "pride" beweging"
[ twitter ]
Abarahmitische traditie van millenia wordt in stand gehouden inderdaad, maar ff serieus jij verdedigt deze erotische shit speciaal gericht op kinderen, srsly?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:11 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nee kan je idd beter jonge kinderen besnijden omdat je dat als ‘slaaf van God’ moet doen
Ik verdedig helemaal niets aanstellerquote:Op zondag 18 juni 2023 19:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Abarahmitische traditie van millenia wordt in stand gehouden inderdaad, maar ff serieus jij verdedigt deze erotische shit speciaal gericht op kinderen, srsly?
"Grooming"
Jij mag gerust je pride vieren.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:14 schreef OllieA het volgende:
Ik zie dat het topic is omhooggetild naar het niveau van het presenteren van argumenten middels tiktokfimpjes.
Chapeau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inderdaad jouw post vol verontwaardiging gemist op die grooming video en kreeg alleen maar een " ja maar hunnie besnijdenis" reactie van jou op mijn verontwaardiging over de grooming video. Daar moet ik helemaal niks achter zoeken inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niets aanstellerDus houd die smerige groomingverwijten vooral voor je
quote:De ‘antigenderbeweging’ klinkt steeds luider in Nederland. ‘Hun waarden worden bedreigd. Dus worden ze uitgesprokener’
Lhbti-rechten Een allegaartje van extreem-rechts, ultraconservatieve christenen en een homobelangenorganisatie vormt de antigenderbeweging in Nederland. Deze verzet zich – steeds luidruchtiger – tegen wat ze ziet als „een vorm van destructivisme”
quote:Maar socioloog Spierings „ziet geen groei”. Wl dat het debat „verhitter” wordt, „omdat er een stap is gezet naar dingen die minder geaccepteerd zijn”. Hij wijst op de hoge acceptatie van homoseksualiteit onder de Nederlandse bevolking. Volgens de LHBT-monitor uit 2022 van het Sociaal en Cultureel Planbureau staat slechts 4 procent daar ‘negatief’ tegenover. Bij ‘genderdiversiteit’ is dat nog 9 procent.
Conservatieve en christelijke groepen voelen allebei dat ze in het „verdomhoekje” zitten, zegt Spierings. „Dat is ook waar: hun waarden worden bedreigd. Dus zullen ze uitgesprokener worden.”
De lhbt-acceptatie lijkt wel te stagneren: volgens het SCP wordt de houding tegen zowel homoseksualiteit als genderdiversiteit sinds 2017 niet duidelijk positiever.
Ik ben inmiddels al een tijdje verhuisd vanuit mijn dorp naar Arnhem. Hier merk ik er niet bijster veel van, wel zie ik behoorlijk vaak zo'n LHBT-vlag op iemands balkon hangen. En we hebben een gaybrapad, dat ook.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en er is ook een regenboogpad. Maar nogmaals: ik denk dat wij een ander beeld hebben van wat wordt verstaan onder 'er iets van meekrijgen'. Zie ook mijn post hierboven.
Oh ja, wat als het om Nazi-vlaggen gaat of jihadvlaggenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Niet erg verder, mensen die zich ergeren aan vlaggen vind ik vrij truttig. Gelukkig ken ik er daar niet zoveel van.
Dat is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:48 schreef wizkays het volgende:
[..]
Oh ja, wat als het om Nazi-vlaggen gaat of jihadvlaggen
Het artikel zonder paywall https://12ft.io/proxy?q=h(...)n-nederland-a4166360quote:Op zondag 18 juni 2023 20:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Als ik NRC moet geloven is er helemaal geen sprake van een negatieve(re) houding onder Nederlanders, maar van radicaal-conservatieven die mondiger en activistischer worden.
[..]
[..]
[..]
Ik ben inmiddels al een tijdje verhuisd vanuit mijn dorp naar Arnhem. Hier merk ik er niet bijster veel van, wel zie ik behoorlijk vaak zo'n LHBT-vlag op iemands balkon hangen. En we hebben een gaybrapad, dat ook.
Mijn indruk is dat het wat meer een randstad-dingetje is. Ik ben een paar jaar geleden gaan werken in Utrecht, mijn werkgever organiseerde laatst zo'n panel over diversiteit. Bij evenementen in die regio zie je vaak ook willekeurig mensen met iets van zo'n symbool lopen. En hoewel ik het in mijn krant en tijdschrift nog niet veel zie publiceert de NOS inmiddels iedere week wel twee artikelen over het onderwerp. Niet veel, maar ik heb wel de indruk dat het groeit.
Wat dat betreft merk/merkte ik een stuk meer van de boerenprotesten. Nog behoorlijk wat vlaggen, in mijn voormalige woonplaats hadden ze zelfs de lantaarnpalen blauw-wit-rood geverfd, veel spandoeken en voorheen die blokkeerdemonstraties. Niet erg verder, mensen die zich ergeren aan vlaggen vind ik vrij truttig. Gelukkig ken ik er daar niet zoveel van.
Best wel truttig, vind ik. Je zou het ook kunnen toestaan, dan weet je gelijk wie er in je buurt woont.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dat is een ander verhaal natuurlijk.
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef Slayage het volgende:
„Nu denk ik: je weet tenminste zeker dat er geen dragqueens met dildo’s rondzwaaien.”
Jij begint.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:01 schreef wizkays het volgende:
[..]
Best wel truttig, vind ik. Je zou het ook kunnen toestaan, dan weet je gelijk wie er in je buurt woont.
Het gaat er natuurlijk om hoeveel emotie een vlag oproept. Nazi en jihadi vlaggen roepen in Nederland veel emotie op. Een omgekeerde Nederlandse vlag een stuk minder. De vlag van tadjiekistan roept geen enkele emotie op.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:48 schreef wizkays het volgende:
[..]
Oh ja, wat als het om Nazi-vlaggen gaat of jihadvlaggen
Ja, snap ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om hoeveel emotie een vlag oproept. Nazi en jihadi vlaggen roepen in Nederland veel emotie op. Een omgekeerde Nederlandse vlag een stuk minder. De vlag van tadjiekistan roept geen enkele emotie op.
Zo ergert de Russische vriendin van mijn zus aan al die oekrinse vlaggen die tegenwoordig hangen in het land. En conservatief Nederland, inclusief ik erger me ook mateloos aan die regenboogvlaggen. Zelfs kerken, waar ze zogenaamd de Bijbel serieus nemen, hebben hem hangen tegenwoordig. Het is precies zoals die guy van de roze leeuw het verwoordt.
„Regenboogbankjes, zebrapaden, het uithangen van vlaggen – dat lijken onschuldige symbolen, maar die confronteren de meerderheid continu met homo’s”. Met andere woorden propageert de staat homoseksualiteit. Niks een bedreigde bevolkingsgroep. Een bevolkingsgroep dat op een voetstuk staat.
Insert die rel over de "one love" (lees: homo vlag) armband. Kk en die andere Mocro captain hebben terecht als moslim geweigerd om die armband om te doen. Vervolgens was de Mocro captain af. Jongens wat zijn we in dit land tolerant en vinden we de vrijheid van meningsuiting oh zo belangrijk
Ja vreselijk zeg. Je snapt dat met die manier van denken jouw hele geloof zo’n beetje verbannen zou kunnen worden?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:13 schreef Slayage het volgende:
„Regenboogbankjes, zebrapaden, het uithangen van vlaggen – dat lijken onschuldige symbolen, maar die confronteren de meerderheid continu met homo’s”.
Je gaat toch niet aan christenen vertellen hoe ze hun geloof moeten beleiden?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zelfs kerken, waar ze zogenaamd de Bijbel serieus nemen, hebben hem hangen tegenwoordig.
Als je als moeder denkt dat er op school drag queens met dildos rondzwaaien, dan spoor je ook niet...quote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het artikel zonder paywall https://12ft.io/proxy?q=h(...)n-nederland-a4166360
Heel informatief artikel. Wist niet dat we in Nederland ook al jaren meedoen aan die travestieten voorleesmiddagenWij importeren zo'n beetje alles uit Amerika. Iedereen die dat ontkent heeft geen enkel besef van de realiteit. Amerika heeft op culturele vlak een immense invloed op de gehele wereld en omdat wij zo transatlantisch gericht zijn en omdat zon beetje elke Nederlander Engels kent gaat de import des te makkelijker.
Ik moest hier zo om lachen:
„Ik heb altijd de moslimgemeenschap als een spirituele buffer tegen het doorgeschoten liberalisme gezien”, twitterde de rechtse opiniemaker Sietske Bergsma begin april. Haar zoon ging die dag met school naar de moskee. „Vijf jaar geleden had ik daar wat van gevonden”, schreef ze. „Nu denk ik: je weet tenminste zeker dat er geen dragqueens met dildo’s rondzwaaien.”
Woon je in Friesland? Hier in den Haag zie ik hem alleen bij de Hofvijver. Vind het de mooiste vlag van alle provinciesquote:Op zondag 18 juni 2023 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Daarom heb ik een gegronde hekel gekregen aan Friezen, vanwege de commercile uitbuiting van hun Friese vlag.
Ik reken dat elke Fries persoonlijk aan.
Los van dat de regenboog symbool staat voor de evangelisatie.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet aan christenen vertellen hoe ze hun geloof moeten beleiden?
Mijn geloof wordt niet op een voetstuk gedragen. In tegendeel zelfs.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:19 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja vreselijk zeg. Je snapt dat met die manier van denken jouw hele geloof zo’n beetje verbannen zou kunnen worden?
Inderdaad, ik noemde die vlaggen op om aan te tonen dat het (heftige) emoties kan oproepen bij anderen. We worden o.a. doodgegooid met gayvlaggen omdat ze weten dat ze daarmee op andermans ziel trappen. Je krijgt dan vanzelf een tegenreactie en we zien het nu al een beetje ontstaan. De Amerikaanse roverheid staat achter hen, ze zijn dus geen machteloze zielige groep. Washington gebruikt/misbruikt hen als stok om anderen mee te slaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:13 schreef Slayage het volgende:
Het gaat er natuurlijk om hoeveel emotie een vlag oproept. Nazi en jihadi vlaggen roepen in Nederland veel emotie op. Een omgekeerde Nederlandse vlag een stuk minder. De vlag van tadjiekistan roept geen enkele emotie op.
Zo ergert de Russische vriendin van mijn zus aan al die oekrinse vlaggen die tegenwoordig hangen in het land. En conservatief Nederland, inclusief ik erger me ook mateloos aan die regenboogvlaggen. Zelfs kerken, waar ze zogenaamd de Bijbel serieus nemen, hebben hem hangen tegenwoordig. Het is precies zoals die guy van de roze leeuw het verwoordt.
„Regenboogbankjes, zebrapaden, het uithangen van vlaggen – dat lijken onschuldige symbolen, maar die confronteren de meerderheid continu met homo’s”. Met andere woorden propageert de staat homoseksualiteit. Niks een bedreigde bevolkingsgroep. Een bevolkingsgroep dat op een voetstuk staat.
Insert die rel over de "one love" (lees: homo vlag) armband. Kk en die andere Mocro captain hebben terecht als moslim geweigerd om die armband om te doen. Vervolgens was de Mocro captain af. Jongens wat zijn we in dit land tolerant en vinden we de vrijheid van meningsuiting oh zo belangrijk
Bij deze: "Mensen van het boek (Christenen en Joden), neem de bijbel serieus en laat de regenboog vlaggen in de kast"quote:Op zondag 18 juni 2023 21:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet aan christenen vertellen hoe ze hun geloof moeten beleiden?
Dat is dan ook logisch, er zijn miljoenen mensen omgekomen onder die vlag.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:24 schreef wizkays het volgende:
[..]
Inderdaad, ik noemde die vlaggen op om aan te tonen dat het (heftige) emoties kan oproepen bij anderen.
Ik denk dat ze dat prima zelf kunnen bepalen. Net als moslims overigensquote:Op zondag 18 juni 2023 21:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Bij deze: "Mensen van het boek (Christenen en Joden), neem de bijbel serieus en laat de regenboog vlaggen in de kast"
Nee, gelukkig niet.quote:
I'm tref hem in elke supermarkt.quote:Hier in den Haag zie ik hem alleen bij de Hofvijver.
Maar daar gaat het niet om he, maar om de emotie die hij oproept.quote:Vind het de mooiste vlag van alle provincies
Laat dat wat in de slaapkamer hoort lekker daar en val mij niet lastig. Geldt ook voor al die heteros die elkaar in het openbaar aflebberenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:24 schreef wizkays het volgende:
[..]
Inderdaad, ik noemde die vlaggen op om aan te tonen dat het (heftige) emoties kan oproepen bij anderen. We worden o.a. doodgegooid met gayvlaggen omdat ze weten dat ze daarmee op andermans ziel trappen. Je krijgt dan vanzelf een tegenreactie en we zien het nu al een beetje ontstaan. De Amerikaanse roverheid staat achter hen, ze zijn dus geen machteloze zielige groep. Washington gebruikt/misbruikt hen als stok om anderen mee te slaan.
Haha voor de zoveelste keer op rij vandaag ben je hypocriet. Ook hier kan je zeggen: laat je religieuze waanideen die ergens in streng islamitisch land horen lekker daar en val ons er niet mee lastig.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Laat dat wat in de slaapkamer hoort lekker daar en val mij niet lastig. Geldt ook voor al die heteros die elkaar in het openbaar aflebberenIets wat ik homos nooit op straat heb zien doen
Ik ben het er verder ook niet zo mee eens maar zolang hij er niemand kwaad mee doet mag hij dat w.m.b. lekker vinden.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha voor de zoveelste keer op rij vandaag ben je hypocriet. Ook hier kan je zeggen: laat je religieuze waanideen die ergens in streng islamitisch land horen lekker daar en val ons er niet mee lastig.
Ja hehe, van mij ook. Maar dan moet hij anderen ook vrij latenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik ben het er verder ook niet zo mee eens maar zolang hij er niemand kwaad mee doet mag hij dat w.m.b. lekker vinden.
Ik vind integriteit belangrijk en ben allergisch voor hypocrisie. Als je zegt dat je ergens voor staat, gedraag je er ook naar. Of je nou socialist, liberaal, moslim , christelijk of whatever bent. Leef je naar naar de filosofie waar je je mee identificeert anders verliest de filosofie elke waarde.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik denk dat ze dat prima zelf kunnen bepalen. Net als moslims overigens
Wij mensen zijn geen beesten. Beesten seksen in het openbaar. Mensen seksen in de slaapkamer. Jeetje wat ben ik hypocriet en moslim zeg.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha voor de zoveelste keer op rij vandaag ben je hypocriet. Ook hier kan je zeggen: laat je religieuze waanideen die ergens in streng islamitisch land horen lekker daar en val ons er niet mee lastig.
Ah ja nu is aflebberen ineens openbaar seksen.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wij mensen zijn geen beesten. Beesten seksen in het openbaar. Mensen seksen in de slaapkamer. Jeetje wat ben ik hypocriet en moslim zeg.
Aflebberen is niet seksueel?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:45 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ah ja nu is aflebberen ineens openbaar seksen.
Ok
Jij als geen ander zou moeten weten dat de filosofie van dezelfde religie flink uiteen kan lopen. Islam en christendom hebben duizenden verschillende stromingen gekend. Ik kan nou niet zeggen dat ik vind dat die mensen niet naar hun filosofie leven/leefden. Wel dat ik sommige walgelijk vind, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik vind integriteit belangrijk en ben allergisch voor hypocrisie. Als je zegt dat je ergens voor staat, gedraag je er ook naar. Of je nou socialist, liberaal, moslim , christelijk of whatever bent. Leef je naar naar de filosofie waar je je mee identificeert anders verliest de filosofie elke waarde.
Dat je uberhaupt in een god gelooft die zijn eigen schepselen zo intens haat dat hij eeuwige marteling wel een degelijke straf acht voor zonden begaan in een eindig leven, is reden genoeg om een dergelijke religie heel ver links te laten liggen.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zie mijn sig...
Ik begrijp dat mensen karikaturen maken van dingen die ze niet begrijpen, omdat ze simpelweg geen inzicht hebben en of niet genteresseerd zijn in de complexe realiteit.
Mbt tot de dag des oordeels. Ja de hel zal gevuld worden met genoemde zielen, maar Gods genade zal die dag dominant zijn.
Hoe kun je precies een seksuele geaardheid propageren? Je bent het of niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Al eens de Talmoed gelezen? Kun je zien hoe men oorspronkelijk dacht over de zonde van Sodom. Had bar weinig met homo's van doen.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Bij deze: "Mensen van het boek (Christenen en Joden), neem de bijbel serieus en laat de regenboog vlaggen in de kast"
Doet hij ook, geloof ik. Maar ik denk dat hij het wel moeilijker gaat krijgen in de toekomst, want dit soort dingen ga je alleen maar meer zien.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja hehe, van mij ook. Maar dan moet hij anderen ook vrij laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
We hebben het over een vlag, niet over seksuele handelingen in het openbaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Laat dat wat in de slaapkamer hoort lekker daar en val mij niet lastig. Geldt ook voor al die heteros die elkaar in het openbaar aflebberenIets wat ik homos nooit op straat heb zien doen
Jazeker. Er zijn veel stromingen op basis van interpretaties, teksten, inzichten etc. Dat zien we overal. Dat is zeker zo. Zoals je zegt veel afgrijselijke interpretaties ook.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Jij als geen ander zou moeten weten dat de filosofie van dezelfde religie flink uiteen kan lopen. Islam en christendom hebben duizenden verschillende stromingen gekend. Ik kan nou niet zeggen dat ik vind dat die mensen niet naar hun filosofie leven/leefde. Wel dat ik sommigen walgelijk vind, maar dat is een ander verhaal.
Dat is inderdaad schering en inslag, seksen in het publieke domein.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wij mensen zijn geen beesten. Beesten seksen in het openbaar. Mensen seksen in de slaapkamer. Jeetje wat ben ik hypocriet en moslim zeg.
Het woord homoseksualiteit komt in de bijbel niet voor.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jazeker. Er zijn veel stromingen op basis van interpretaties, teksten, inzichten etc. Dat zien we overal. Dat is zeker zo. Zoals je zegt veel afgrijselijke interpretaties ook.
Maar als we bij het topic blijven en de bijbel nemen waar er expliciet wordt gezegd dat homoseksualiteit een no go is. En hang je vervolgens de regenboogvlag. Dan heeft dat niks met interpretatie te maken. Je kiest er dan als kerkgemeenschap voor om met die teksten niks te doen. Je offert je integriteit op aan de waan van de dag om wat extra zielen de kerk in te krijgen om de bankjes op te vullen.
Los van dat homoseksualiteit niet expliciet in de bijbel wordt vernoemd, het is inderdaad zo dat christenen niet de hele Bijbel letterlijk opvolgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jazeker. Er zijn veel stromingen op basis van interpretaties, teksten, inzichten etc. Dat zien we overal. Dat is zeker zo. Zoals je zegt veel afgrijselijke interpretaties ook.
Maar als we bij het topic blijven en de bijbel nemen waar er expliciet wordt gezegd dat homoseksualiteit een no go is. En hang je vervolgens de regenboogvlag. Dan heeft dat niks met interpretatie te maken. Je kiest er dan als kerkgemeenschap voor om met die teksten niks te doen. Je offert je integriteit op aan de waan van de dag om wat extra zielen de kerk in te krijgen om de bankjes op te vullen.
Waarom zou jij hier de ruimte moeten krijgen om je geloof te belijden als homoseksualiteit een no go is? Het is alles of niets h. Wat mij betreft belijd jij je geloof en kunnen homo’s samen zijn met wie ze samen willen zijn, maar het is geen eenrichtingsverkeer sherrifquote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop zware beschuldigingen. Ik denk het niet namelijk. Wat ik zoal heb begrepen van kerkgemeenschappen die homoseksualiteit goedkeuren (mijn ex zat er bij n) is dat met Sodom niet gedoeld wordt op homoseksualiteit. Geen idee wat ik daarvan moet vinden , ik heb de Bijbel wel gelezen maar ik ben geen christen niet gelovig. In elk geval kan ik niet zeggen dat ze niet integer waren gezien wat ze allemaal deden voor de gemeenschap. Ook niet dat ze er extra zieltjes mee in de kerk kregen, gezien de locatie eerder het tegendeel.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juni 2023 21:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Doet hij ook, geloof ik. Maar ik denk dat hij het wel moeilijker gaat krijgen in de toekomst, want dit soort dingen ga je alleen maar meer zien.Dat er mensen zijn die zichzelf identificeren als moslim impliceert niet dat ze moslim zijn. Wanneer iemand dat wat expliciet haram is halal verklaart is afvallig en behoort niet meer tot het huis van de islam. Als je zegt alcohol is halal ben je geen moslim. als je zegt ramadan is niet het vasten maand ben je geen moslim. Als je zegt ik verklaar LGBTQ ideologie halal, ben je geen moslim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp dat mensen in het westen hopen dat de Islam hetzelfde pad zal opgaan als het christendom, maar dat gaat echt niet gebeuren. Sommige moslims zullen seculariseren. Zich niet meer identificeren als moslim. Maar de leer nee. Dat staat vast. Daar zijn de moslims sinds het begin heel strikt in geweest om de integriteit te bewaren. Iets wat de Christenen helaas vrij snel hebben losgelaten. Nergens in de bijbel staat dat Jezus zegt "ik ben God, aanbid mij", maar wat de doen de christenen vervolgens?
Deze guy legt in Jip en Janneke taal kort en bondig uit wat de islam zegt over lqbtIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Waarom zijn deze themas wel belangrijk voor je?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maak je eens wat drukker over zaken als eenzaamheid, armoede, honger, ziekte en geweld.
En het overgrote deel van Nederland heeft geheel geen boodschap meer aan een publieke rol voor religie.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zichzelf identificeren als moslim impliceert niet dat ze moslim zijn. Wanneer iemand dat wat expliciet haram is halal verklaart is afvallig en behoort niet meer tot het huis van de islam. Als je zegt alcohol is halal ben je geen moslim. als je zegt ramadan is niet het vasten maand ben je geen moslim. Als je zegt ik verklaar LGBTQ ideologie halal, ben je geen moslim.
Ik begrijp dat mensen in het westen hopen dat de Islam hetzelfde pad zal opgaan als het christendom, maar dat gaat echt niet gebeuren. Sommige moslims zullen seculariseren. Zich niet meer identificeren als moslim. Maar de leer nee. Dat staat vast. Daar zijn de moslims sinds het begin heel strikt in geweest om de integriteit te bewaren. Iets wat de Christenen helaas vrij snel hebben losgelaten. Nergens in de bijbel staat dat Jezus zegt "ik ben God, aanbid mij", maar wat de doen de christenen vervolgens?
Deze guy legt in Jip en Janneke taal kort en bondig uit wat de islam zegt over lqbt
[ twitter ]
Omdat i.t.t. tot liefde tussen twee volwassenen (en ja, Slayage, homoseksualiteit staat niet gelijk aan perverse orgies op straat, het zijn bijna net gewone mensen die gewoon met elkaar samen willen zijn) er wel sprake is van schade en leed bij genoemde zaken.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waarom zijn deze themas wel belangrijk voor je?
Het woord homoseksualiteit komt in de koran ook niet voor. Het woord heteroseksualiteit komt ook niet voor in de bijbel/koran. Simpelweg omdat het nieuwe woorden zijn. Het gedrag echter wordt zowel in de bijbel als in de koran besproken.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het woord homoseksualiteit komt in de bijbel niet voor.
Hoe belet ik homos? Mis ik iets?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Waarom zou jij hier de ruimte moeten krijgen om je geloof te belijden als homoseksualiteit een no go is? Het is alles of niets h. Wat mij betreft belijd jij je geloof en kunnen homo’s samen zijn met wie ze samen willen zijn, maar het is geen eenrichtingsverkeer sherrif
Ik richt mij voornamelijk op de oerbronnen, en die zijn Joods. En ik raad je daarom aan om de Talmoed en Midrasj te lezen. Sodom staat voor iets heel anders, en gruwelijkers: een totale en radicale afwezigheid van barmhartigheid met de meest kwetsbaren.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het woord homoseksualiteit komt in de koran ook niet voor. Het woord heteroseksualiteit komt ook niet voor in de bijbel/koran. Simpelweg omdat het nieuwe woorden zijn. Het gedrag echter wordt zowel in de bijbel als in de koran besproken.
Dus de Mouride en de Alawieten zijn geen moslims? Natuurlijk welquote:Op zondag 18 juni 2023 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zichzelf identificeren als moslim impliceert niet dat ze moslim zijn. Wanneer iemand dat wat expliciet haram is halal verklaart is afvallig en behoort niet meer tot het huis van de islam. Als je zegt alcohol is halal ben je geen moslim. als je zegt ramadan is niet het vasten maand ben je geen moslim.
We gaan het zien. Gezien er al behoorlijk aantal liberale moslims zijn in het westen denk ik dat je ernaast gaat zitten.quote:Ik begrijp dat mensen in het westen hopen dat de Islam hetzelfde pad zal opgaan als het christendom, maar dat gaat echt niet gebeuren. Sommige moslims zullen seculariseren. Zich niet meer identificeren als moslim. Maar de leer nee. Dat staat vast. Daar zijn de moslims sinds het begin heel strikt in geweest om de integriteit te bewaren. Iets wat de Christenen helaas vrij snel hebben losgelaten. Nergens in de bijbel staat dat Jezus zegt "ik ben God, aanbid mij", maar wat de doen de christenen vervolgens?
Ik had deze video al eens gezien. Prima dat deze man het zo interpreteert, maar dat is het ook: een interpretatie. Er zijn moslims die het anders interpreteren en dat is ook prima. En misschien dat deze man daar nog aan moet wennen, en jij zo te zien ook, maar moslims die er een andere interpretatie op nou houden zijn gewoon moslims.quote:
die wonen toch in een pizza bedrijf ??quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En onze buren zijn ook al van Biden en de staat. Gaat wel ver hoor, dit.
De talmud is honderden jaren na de bijbel geschreven met je ''oerbronnen''quote:Op zondag 18 juni 2023 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik richt mij voornamelijk op de oerbronnen, en die zijn Joods. En ik raad je daarom aan om de Talmoed en Midrasj te lezen. Sodom staat voor iets heel anders, en gruwelijkers: een totale en radicale afwezigheid van barmhartigheid met de meest kwetsbaren.
Dit soort dingen kunnen dus zorgen voor meer LHBTQ-haat. Dit soort maatregelen (even ervan uitgaande dat dit verhaal klopt) gaan gewoon veel te ver. Het is wederom een duidelijke waarschuwing om niet op partijen te stemmen die de genderideologie hebben omarmd, dit kan het resultaat zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:48 schreef Ali_boo het volgende:
Staat kidnapt kinderen in de naam van gender ideologie
[ twitter ]
Uh nee... De Talmoed bevat een opname van mondelinge overleveringen die ver teruggaan in de tijd; dat ze later op schrift zijn gesteld was juist om die kennis te bewaren. En het mooie is, die overlevering zet zich al duizenden jaren voort tot op de dag van vandaag.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De talmud is honderden jaren na de bijbel geschreven met je ''oerbronnen''
Zie steeds meer van dit soort berichten in mijn twitter timeline, zal wel een kern van waarheid in zittenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen dus zorgen voor meer LHBTQ-haat. Dit soort maatregelen (even ervan uitgaande dat dit verhaal klopt) gaan gewoon veel te ver. Het is wederom een duidelijke waarschuwing om niet op partijen te stemmen die de genderideologie hebben omarmd, dit kan het resultaat zijn.
Geen zin om het gesprek te derailenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uh nee... De Talmoed bevat een opname van mondelinge overleveringen die ver teruggaan in de tijd; dat ze later op schrift zijn gesteld was juist om die kennis te bewaren. En het mooie is, die overlevering zet zich al duizenden jaren voort tot op de dag van vandaag.
En nog leuker: het zijn vaak nog oudere commentaren op de (eigen Joodse) bijbel dan die we hebben van christelijke theologen, die vanaf vooral Augustinus Sodom ineens koppelde aan homoseksualiteit.
En ja, oerbronnen. Als je de bijbel zelf neemt als oerbron is er dus helemaal nergens sprake van homoseksualiteit; het woord staat er niet eens in. Wedervraag: in welk 'jaartal' is de bijbel geschreven?
Wat een rare vraag. Je kan toch iets wat wel/niet het geval is propageren? *ZWAAI MET DILDO* KIJK LUI, IK BEN HOMO, HET IS GEWELDIG. IEDEREEN MOET HET (KUNNEN) ZIJN! *ZWAAI MET VLAG*.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe kun je precies een seksuele geaardheid propageren? Je bent het of niet.
Waar gaat het hier over gender? Ik heb het over homoseksualiteit.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen zin om het gesprek te derailen
Om het ontopic te houden
Hoeveel genders kunnen we terugvinden in de Talmud ?
Als zelfverklaarde expert van de oergeschriften moet het geen enkel probleem zijn om die vraag te beantwoorden
Gezien het gebruik van 'ook' lijkt ie in ieder geval te erkennen dat wat in de video te horen valt veel weg heeft van brainwashing.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
Is het dan de inhoud die de trigger vormt of hoe moet ik dat zien?
Vanwaar dat automatisme om homoseksualiteit continu te koppelen aan perversie of extrovert pornografisch exhibitionisme? Nu weer een dildo...quote:Op maandag 19 juni 2023 12:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Je kan toch iets wat wel/niet het geval is propageren? *ZWAAI MET DILDO* KIJK LUI, IK BEN HOMO, HET IS GEWELDIG. IEDEREEN MOET HET (KUNNEN) ZIJN! *ZWAAI MET VLAG*.
En het heeft de nieuws gehaaldquote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Dit heeft heel veel weg van brainwashing
[ twitter ]
Met haar : it's all about the feels
https://www.telegraph.co.(...)ing-cat-transgender/quote:Pupil who questioned classmate ‘identifying as a cat’ called ‘despicable’ by teacher
Parents complain after recording emerges of teacher calling students homophobic and suggesting they ‘go to a different school’
A Church of England school teacher told a pupil she was “despicable” after she refused to accept that her classmate identifies as a cat.
The 13-year-old girl and her friend were reprimanded by their teacher at Rye College, in East Sussex, on Friday at the end of a Year 8 class on “life education” in which they were told they can “be who you want to be and how you identify is up to you”.
The row, which has infuriated parents, was allegedly sparked by one of them asking a fellow pupil: “How can you identify as a cat when you’re a girl?”
Homoseksualiteit an sich niet, maar de pride 'propaganda' waar op ingehaakt wordt, gaat veelal gepaard met allerlei perverse uitingen, en dt wordt ermee geduid. Het is iets waar menig 'normaal' homo zich ook aan ergert, overigens.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanwaar dat automatisme om homoseksualiteit continu te koppelen aan perversie of extrovert pornografisch exhibitionisme? Nu weer een dildo...
Bizar. De leerlingen hebben gewoon gelijk. De docent loopt hier echt wetenschap te ontkennen. Sekse en gender is binair.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Met haar : it's all about the feels
Het is bizar, en kwalijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Nog even en we krijgen iedere maand een nieuwe vlag. Wel goed voor de omzet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 04:36 schreef Za het volgende:
Ontwerper van de meest recente Progress Pride vlag heeft een aanvulling gedaan om Autism Pride te kunnen includeren.
[ twitter ]
Zouden er veel mensen met autisme zijn die zich willen associren met alle shit waar die vlag tegenwoordig voor staat?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog even en we krijgen iedere maand een nieuwe vlag. Wel goed voor de omzet.
Ik spreek niet graag voor anderen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen met autisme zijn die zich willen associren met alle shit waar die vlag tegenwoordig voor staat?
Deze vlag is niet echt inclusief voor mensen met epilepsie, die krijgen spontaan een aanval als ze naar al die kleuren en patronen moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 04:36 schreef Za het volgende:
Ontwerper van de meest recente Progress Pride vlag heeft een aanvulling gedaan om Autism Pride te kunnen includeren.
[ twitter ]
Het wordt er niet mooier op zo...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 04:36 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Ja, precies.. eigenlijk moet er een wit vlak overheen..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze vlag is niet echt inclusief voor mensen met epilepsie, die krijgen spontaan een aanval als ze naar al die kleuren en patronen moeten kijken.
Wat voor shit doel je dan op?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen met autisme zijn die zich willen associren met alle shit waar die vlag tegenwoordig voor staat?
Ik krijg inmiddels de indruk dat iedere groep waar links de white savior voor wilt spelen op de vlag komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik spreek niet graag voor anderen.
Maar wat mij betreft is het volstrekt idioot om de pride flag steeds maar aan te passen. Het heeft iets heel kinderlijks als je bv als homoseksueel van kleur jezelf alleen maar vertegenwoordigd kan voelen als je een eigen stukje vlag toebedeeld krijgt. Heel erg ‘what about me’?
Nog even en Surinamers gaan eisen dat er een nieuw design komt van de Nederlandse vlag omdat ze zich niet vertegenwoordigd voelen. En dan natuurlijk wil de lgbtq+ ook wel een vertegenwoordiging in de nationale vlag.
Of wat te denken van het tenue Ajax. Moet daar niet een verwijzing naar ‘vak F’ in?
Ik denk dat iedereen bij die laatste twee voorbeelden denkt ‘wat een rare gedachte’. Helaas dacht men dat niet massaal toen iemand ging voorstellen om een al lang inclusieve pride flag zo inclusief te maken dat die inmiddels blanken uitsluit.
Maar dat zal misschien ook precies de bedoeling zijn geweest.
Dit is overigens geen officiele verandering en deze vlag zal je dus ook nooit ergens zien hangen. Tot nu toe is er op de regenboogvlag ruimte gekomen voor groepen die minder zichtbaar zijn, maar als je autisme toevoegt, krijg je juist een groep die nu al erg zichtbaar is. Ik zou dit een verkeerd statement vinden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels de indruk dat iedere groep waar links de white savior voor wilt spelen op de vlag komt.
Daar staat de vlag niet voor.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik neem aan de vrouwenhaat, experimenteren op kinderen, enz.
Okay, dus een nonbinair persoon of zo bedenkt een andere vlag, en dan is het opeens de schuld van links?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels de indruk dat iedere groep waar links de white savior voor wilt spelen op de vlag komt.
Ik vind het ook wel grappig dat ze elkaar blijkbaar tijdelijk gevonden hebben. Conservatieve homo's staan zij aan zij met neo-nazi's die normaal gesproken aan het potenrammen zijn. Ik hoop dat die conservatieve homo's realiseren, dat zodra het 'dragqueen gevaar' is geweken, ze gewoon weer in elkaar gemept gaan worden door extreem-rechts volk en marokkaanse moslimreljeugdquote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het artikel zonder paywall https://12ft.io/proxy?q=h(...)n-nederland-a4166360
Heel informatief artikel. Wist niet dat we in Nederland ook al jaren meedoen aan die travestieten voorleesmiddagenWij importeren zo'n beetje alles uit Amerika. Iedereen die dat ontkent heeft geen enkel besef van de realiteit. Amerika heeft op culturele vlak een immense invloed op de gehele wereld en omdat wij zo transatlantisch gericht zijn en omdat zon beetje elke Nederlander Engels kent gaat de import des te makkelijker.
Ik moest hier zo om lachen:
„Ik heb altijd de moslimgemeenschap als een spirituele buffer tegen het doorgeschoten liberalisme gezien”, twitterde de rechtse opiniemaker Sietske Bergsma begin april. Haar zoon ging die dag met school naar de moskee. „Vijf jaar geleden had ik daar wat van gevonden”, schreef ze. „Nu denk ik: je weet tenminste zeker dat er geen dragqueens met dildo’s rondzwaaien.”
Nonbinair komt niet in mijn woordenboek voor.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Okay, dus een nonbinair persoon of zo bedenkt een andere vlag, en dan is het opeens de schuld van links?
Hoe werkt dat?
Kun je ons wat voorbeelden geven van dat extreemrechts volk die homo's in elkaar meppen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig dat ze elkaar blijkbaar tijdelijk gevonden hebben. Conservatieve homo's staan zij aan zij met neo-nazi's die normaal gesproken aan het potenrammen zijn. Ik hoop dat die conservatieve homo's realiseren, dat zodra het 'dragqueen gevaar' is geweken, ze gewoon weer in elkaar gemept gaan worden door extreem-rechts volk en marokkaanse moslimreljeugd
Terug naar die goeie ouwe tijd.
Je wilt beweren dat dat nooit is gebeurd?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Kun je ons wat voorbeelden geven van dat extreemrechts volk die homo's in elkaar meppen?
White savior in geen enkel Nederlands woordenboek.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nonbinair komt niet in mijn woordenboek voor.
We hebben een update:quote:Op maandag 19 juni 2023 12:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En het heeft de nieuws gehaald
[..]
https://www.telegraph.co.(...)ing-cat-transgender/
Waarom zou je niet als kat kunnen identificeren? Inclusief my ass![]()
Nee hoor niet heel Nederland slechts een paar voetbalfans.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:09 schreef Wantie het volgende:
Zo tolerant is Nederland:
https://www.trouw.nl/spor(...)jn-cluppie~b8831d02/
De kracht van social media, we communiceren via de mening van een of andere Jane Doe op youtube...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:05 schreef Slayage het volgende:
Amen to this
https://youtube.com/shorts/gqADI9OZjW4?feature=share4
Ook dit, waar zou zo'n kind dit nu leren:quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)yGrz_tg6Mo02C-Ba_V_Y
A four year old zelfsquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ook dit, waar zou zo'n kind dit nu leren:
[ twitter ]
Ik weet niet of ''evil'' de lading genoeg dektquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ook dit, waar zou zo'n kind dit nu leren:
[ twitter ]
religie moet daarentegen wel gewoon op school gegeven worden, natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
@:Slayage kwam deze tegen op YouTube, dacht wellicht vind je hem leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |